Jump to content
FAS Goran
Guest 9649

Fiat Stilo - zamena fabričke muzike, zvučnika

Recommended Posts

Guest 9649

Pozdrav svima,

Od prekujce sam vlasnik Stila 1,8 i polako upoznajem s njim, tako da cu verovatno poprilicno smarati. Oprostite unapred. ;)

Prvi problem na koji sam naletio jeste ugradjeni radio kasetofon.

Naravno zeleo bih mp3/CD ali ne bih da vadim ovaj fabricki ugradjeni.

Vidim neka resenja sa "kasetom" i prikljuckom za mp3 plejer ili nesto sto ide preko radio frekfencije i sl. Nije mi bas neko resenje jer ce biti zica svuda po instrument tabli.

Ono sto me cudi jeste da na radio kasetofonu imaju dugmici CD1 CD2 ili tako nesto, pomislio sam na CD sanzer ali ga nisam nasao :blushing:

Sta mi preporucijete?

Eh da, bilo bi super ako neko ima kakvo uputstvo ili slicno tome za stilo, onboard computer... da ipak nesto procitam jer sam totalni laik za fiat-a, posebno stilo.

Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas nekoliko opcija:

1. najeftinija - kaseta adapter. To ti ne bih preporucio jer je zvuk los i izoblicen.

2. jeftina - Mp3 modulator koji se stavlja u upaljac i preko frekvencije na radiju slusas muziku sa USB ili SD kartice. Modeli se krecu od 1.000 do 2.500 dinara. Zvuk nije savrsen, ima malo suma, ali daleko bolje od kasete.

3. skuplja - adapter koji se kaci na originalni radio na ulaz cd sanzera. Biras pesme na samom radiju preko tastera cd+ i cd -. Dobra stvar, ali kosta 100 evra.

http://www.xcarlink-serbia.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9649

Hvala, tako nesto sam mislio da uradim dok me jos drzi euforija, pa sam spreman potrositi i nesto vise novca. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pozz...

Uputstvo za Stila preuzmi sa :

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=21901

Videces na toj temi da imas dve varijante - ili iz dva dela u .zip formatu

[ oko 160Mb ], ili u .pdf formatu od 65Mb...