Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
boki

Bravo 1.6 16v - set kvačila

Recommended Posts

tebe bas deru, il sto je bravo, tek manzetna za punta je 250 din

verujem da je kvacilo skuplje, jaci je motor

Manzetna za Bravo je 220 din a nije mi jasno ono za ramena,zar se ne menjaju samo gumice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

u ap sportu je mazetna 1000din ali je trenutno nisu imali a meni je bilo hitno jer sam zurio tako da sam je u delti platio 1400dinara znam njihovog magacionera neverujem da bi me uradio za 200,300,din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao sam na desnoj poluosovini do menjaca manzetnu i platih je u AP sportu 220 dinzi pre 15 dana.A koliko sam snimio ako je kugla na ramenu dobra samo se gumice promene i teraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja kad kazem manzetna, mislim samo na gumu onu rebrastu i nista vise

ne znam da nema na Bravu jos neki djavo unutra ili sta vec sto moze da ode

Upravo to.Das 220 dindzi odes na kanal udarnicki zastavis vesanje i onda sve sastavis bez ikakvih problema dok ne dodjes do krajnje proste stvari,navuci gumu na menjac...E onda posle 40 minuta sexualnih aktivnosti sav sretan,zadovoljan i prljav do nosa zavrsis posao i to je to.Ta prica da je manzetna 1000 din. nesto ne pije vodu.Mnogo je pa da je i za Mercedes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu steko sam utisak da su te razne gumarabljike i kaisevi za Fiat prilicno jeftini tako da ti treba samo malo dobre vilje i kanal pa da mozes da se igras do mile volje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi riknula mi kugla na kraju trouglastog ramena, vidim iz kanala da je presovana zajedno sa ramenom pa me zanima kad se menja jer mora da se menja celo rame ili ima servisa koji menjaju samo kuglu ?

Koliko ce da me kosta jedna takva zamena ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...celo rame se menja...

Cena je oko 60 eura

Naravno, u tu cenu ulaze i ruke majstoru... :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora celo rame. Obrati se Ljubi kugli sa foruma, moze to verovatno da se remontuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

set zamenjen pre 700km bilo ok,sad tesko ulazi u prvu i rikverc zovem majstora koji je radio kaze da se mozda istegla sajla i da je treba dostelovati ili promeniti jel moguce da je zbog sajle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji problem u stelovanju rucice menjaca.Il zeza u krajnje leve il u krajnje desne brzine.Bas treba imati strpljenja da bi se sajle nastelovala.Ja sam tri puta korigovao i opet za dlaku me zeza u prvu i drugu,moracu opet da pomerim za dlaku,valjda ce biti OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nego na samom biracu.Ima spaner i tu se podesava ali nikako da ga zabodem idealno. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

on mi kao kaze da je onaj sraf koji sluzi za stelovanje kvacila popustio mada sam ja za to da kupim novu sajlu 890dinara kosta u ap sportu on kaze da neuzimam kao stavice kontra maticu i bice ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
on mi kao kaze da je onaj sraf koji sluzi za stelovanje kvacila popustio mada sam ja za to da kupim novu sajlu 890dinara kosta u ap sportu on kaze da neuzimam kao stavice kontra maticu i bice ok

Sajla kvacila utice na visinu kvacila i razdvajanje.Ako sam te dobro razumeo to sto nece u neku od brzina...e to ima veze sa drugom sajlom koja se brine o biracu brzina,mozes je videti odma ispred pojacivaca kocenja,e tu se stelije palica menjaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja se bas nerzumem toliko u mehaniku na kolima ali mi jedna stvar nije jasna kod ovog majstora kod koga vise ni u ludilu necu ici vracam se u svoj stari servis pored celog seta kvacila koje sam zamenio + ulje u menjacu danas mi je menjao i sajlu sad je kvacilo toliko tvro da me noga zaboli kad ga stiskam ja mu kazem on malo popusti ono malo bolje ali i dalje tvrdo ima li neko ideju sta da radim da li da sam dotegnem ili otpustim onaj sraf sto sluzi za stelovanje,sta da uradim da kvacilo postane mekano kakvo bi po meni trebalo da bude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja kvacila sva pocinju da hvataju posle dva santimetra otpustanja.Sto se tice tvrdoce,normalno je da je nova korpa nesto tvrdja od izakane.Bravisa bez hidrailike ima dosta tvrdo kvacilo,ipak je to korpa za auto od 1100 kg.treba to ukvaciti,na samoj je granici ugradnje hidraulicnog kvacila,mislim na kulturne proizvodjace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opet sam bio kod majstora,do juce sam jedva stiskao kvacilo,odvajalo je bas nisko,sad je kao malo mekse odvaja na nekih 1,5cm ali opet po meni to nije to on mi nudi da skinemo ceo set pa da nosim da zamenim pa da stavimo novi da li je neko imao slican problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mojim kolima je bio menjan ceo set kvacila biser od kojeg sam ga uzo stavio neki "No Name" set, mala privreda i sl. Kvacilo je bilo kamionski tvrdo. To je skinuto, stavljen Valeo iz AP Sport-a i to je to. Kolko para tolko muzike.

Sad je sve OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...