NikolaPanta 0 Posted July 24, 2011 Ljudi pozz... Ja imam problem na neki nacin slican ovim opisanim. Jbg, auto mi na benzin pali, radi na leru i u voznji perfektno, a na plin secka i guta knedle sve do 3000 obrtaja. Sta to moze biti??? Iskreno svecice nisam menjao skoro, ali kontam da ako su svecice onda bi zezao i na benzin. Jedino sto mi ne ulazi u glavu je to da mi kad kad upali gresku za dizne, ali ugasim-upalim i onda greske nema. Posto sam trenutno tanak s parama, a ovaj problem me uzasno nervira zamolio bih vas da mi date neki koristan savet kako gih otklonio problem, a pri tom da ne izmenjam gomilu stvari koje su mozda i ispravne tj. sistem eliminacije! Hvala unapred. Nikola Nis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 24, 2011 Ocigledno je da je gasni uredjaj problem. Kada je ugradjen i da li su menjani filter i membrane i uopste u kakvom je stanju. Svecice moraju biti u dobrom stanju kao i sve drugo zbog gasnog uredjaja. Ako nisu dobre , menjaj. Pitanje je sada - koji je uredjaj?! Mozda je neko crevo ili neka od gasnih dizni itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted July 25, 2011 ja imam bravo 1.6 16 v i kod mene je problem kad ga upalim prvi put on pocinje da se trese i da stuca. E sad cim mu dam mali gas sve to prestane ali dok to ne uradim imam utisak kao da ce sam da krene koliko se trese i koliko pocne da stuca. Inace ovako u vaznji sve je ok super prima gas i sve lepo radi samo sto me zeza kad se pali prvi put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 25, 2011 Ako ga palis na gas to je sasvim normalno jer nije zagrejan "dovoljno" a samim tim u gasovitom stanju. Predlazem da startujes uvek na benzin pa po postizanju zadate temperature prebaciti na plin. Ako je sekvent to bi trebalo podesiti a vec je o tome bilo reci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted July 25, 2011 ali nemam ja ugradjen plin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 25, 2011 Izvini , presaltao sam se ! Sad kada pogledam sumnja pada na dizne i to je definitivno. Ciscenje ne gine s obzirom da je tako drasticno tresenje prilikom starta. No dobro , videcemo sta ce drugi , strucniji reci ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted July 25, 2011 ma izvini ti sto ja nisam izneo sve informacije u vezi auta I koliko bi me to zadovoljstvo kostalo otprilike? Ja ga cenim oko 5 crvene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 25, 2011 Verovatno dizne cure. Treba ih na aparatu prekontrolisati na zaptivanje. Kada tako upali na brzaka vidi da li na izduv izlazi malo crnog dima. Ciscenje i kontrola dizni moze da bude i manje od 5000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
guzva 74 Posted July 25, 2011 nema crni dim to sam bas pogledao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 25, 2011 Posto ti lako pali, ali se trese mozda jedna curka pa zato ne mozes da primetis dim. Svakako bih prekontrolisao i preventivno ocistio dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted July 26, 2011 Da ne otvaram novu temu, Bravo 1.6 16v metalni usis, promenjen filter za gorivo, ociscene dizne ultrazvucno pre 5 dana, proverena pumpa za gorivo, auto radio kao sat. Veceras poceo opet da brljavi na benzin, ima "blokadu" na 3000-4000rpm i nece dalje, nema snage u voznji i guta knedlnu na punom gasu. Sta moze da bude problem? hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted July 28, 2011 Jel neko ima pretpostavku sta je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 28, 2011 Ovo je kao neko trik pitanje ?! Ajd' da probam! S obzirom da spominjes kako se to desava na benzinu a samim tim kapiram da ima GAS onda-k je samo u pitanju dotok goriva do cilindara a tu spada i kontrola svega na benzin koja dolazi od ECU-a. Znaci dijagnosticki aparat ! U slucaju da je to izrazeno bez obzira na vrstu goriva tada bih posumnjao na bobine. Ovako ne znam da li bi znao i neki majstor bez aparata?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted July 28, 2011 Da je bobina, svecice ili kablovi u pitanju, mislim da bi se odmah odrazilo na plinu, jer je osetljiviji nego benzin. Inace auto radi savrseno, kablovi (Facet) nisu presli ni 10k km, svecice (NGK) oko 9000km. Ne prijavljuje ni jednu gresku na tabli, sve kao da je ok, medjutim na benzin ni da cuje. Znaci filter goriva nov, dizne ispravne, ociscene kod Gorana, pumpa za gorivo radi... Jedino mi pada regulator pritiska goriva na pamet, ali jos nisam cuo da je to neko menjao na 1.6 motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 28, 2011 (edited) U slucaju da je to izrazeno bez obzira na vrstu goriva tada bih posumnjao na bobine. Ovako ne znam da li bi znao i neki majstor bez aparata?! Menjano je ! Mada mislim da bi imao gresku na tabli! Edited July 28, 2011 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted July 28, 2011 Nisam lepo procitao sta si napisao, sry. Da, zaboravio sam da napisem, kad auto radi na benzinu usput sto trokira i ne moze da krene, motor je naliven benzinom i izbacuje maltene "ziv" benzin na auspuh i delimicno crn dim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted July 28, 2011 Hajde i ja da se okusam u pretpostavkama. Mozda lambda sonda pogresno ocitava da je slaba smesa pa je ECU stalno povecava i odatle visak goriva.A losu lambdu sondu racunar nece ocitati kao gresku,samo se moze videti u radu kada se spoji na dijagnostiku da ne radi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted July 28, 2011 Nismo losi u pretpostavkama ali na tome i ostaje! Upravo zbog prethodno recenog je potrebno na aparat inace ce sve ostati u domenu rekla-kazala ! Pored toga smatram da je svako odlaganje neminovnog lose za auto i za dzep ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted July 28, 2011 Ok, prvom prilikom ce auto u servis da se ustanovi sta je tacno.@Tox, ZulurbrHvala na predlozima, nikako se ne bih setio lambda sonde. Posto meni instalacija na autu nije bas u najboljem stanju, moguce da i da je lambda sonda u prekidu ili je jednostavno crkla.I nadam se da ima da se nadje nova ili makar polovna. Hvala jos jednom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dllba 0 Posted August 16, 2013 (edited) Pozzz svma...nov sam na forumu,i imam problem,nadam se da ce mi neko pomoci...pa cu valjda i ja nekome nekad pomoci ! Naime...vozim Bravu 1.6 16v 97god. godinu ipo i sve je bilo super...! Krenem na poslu...sve normalno,ugasim auto...kad da upalim nece,nece i kraj...nema varnicu...nakon mesec dana i 10 "majstora i servisa" crko mi je procesor kompjutera,koji kosta 60e...sredim to,auto upali i...to vise nije taj auto...! Pre toga auto je radio kao sat,isao kao lud...sad neravnomerno radi na leru,kada naglo stisnem papucicu prvo proguta knedlu,secne pa tek preko 2500h/o krene normalno! Padaju obrtaji do 500,pa ode do 1000...i sve tako,i mnogo cudno smrdi na auspuhu...! Menjao sam kablove,svecice...! Majstor mi kaze da je nesto do elektronike,da je elektronicar nesto zajebo....zovem elektronicara kaze da je od verglanja 99% auto prezubio za jedan zub...! Da li je neko imao slican problem...sta bi moglo da bude...kazem da je auto pre toga skroz normalno radio! A auto se sada isto ponasa i kad je hladan i kad se ugreje...mada nekad dok je hladan...kao da radi ok....al cim stisnem papuciu seca itd...!?Dok mi je auto bio u kvaru isao sam na 3 "dijagnostke" i nista mi nisu nasli...kao svi senzori su ok,sve je ok...a uto nece da pali!? Dal treba da se resetuju greske posto sam menjao softver kompjutera...? Edited August 17, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 17, 2013 Pročitaj sada, nakona spajanja, od početka temu na kojoj smo, plus:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47935...kad ti već pominju i zupčenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites