Jump to content
FAS Goran
boki

Bravo 1.6 16v - radi neravnomerno

Recommended Posts

Ljudi pozz... Ja imam problem na neki nacin slican ovim opisanim. :) Jbg, auto mi na benzin pali, radi na leru i u voznji perfektno, a na plin secka i guta knedle sve do 3000 obrtaja. Sta to moze biti??? Iskreno svecice nisam menjao skoro, ali kontam da ako su svecice onda bi zezao i na benzin. Jedino sto mi ne ulazi u glavu je to da mi kad kad upali gresku za dizne, ali ugasim-upalim i onda greske nema. Posto sam trenutno tanak s parama, a ovaj problem me uzasno nervira zamolio bih vas da mi date neki koristan savet kako gih otklonio problem, a pri tom da ne izmenjam gomilu stvari koje su mozda i ispravne tj. sistem eliminacije!

Hvala unapred. Nikola Nis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocigledno je da je gasni uredjaj problem. Kada je ugradjen i da li su menjani filter i membrane i uopste u kakvom je stanju. Svecice moraju biti u dobrom stanju kao i sve drugo zbog gasnog uredjaja. Ako nisu dobre , menjaj. Pitanje je sada - koji je uredjaj?! Mozda je neko crevo ili neka od gasnih dizni itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam bravo 1.6 16 v i kod mene je problem kad ga upalim prvi put on pocinje da se trese i da stuca. E sad cim mu dam mali gas sve to prestane ali dok to ne uradim imam utisak kao da ce sam da krene koliko se trese i koliko pocne da stuca. Inace ovako u vaznji sve je ok super prima gas i sve lepo radi samo sto me zeza kad se pali prvi put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ga palis na gas to je sasvim normalno jer nije zagrejan "dovoljno" a samim tim u gasovitom stanju. Predlazem da startujes uvek na benzin pa po postizanju zadate temperature prebaciti na plin. Ako je sekvent to bi trebalo podesiti a vec je o tome bilo reci. :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini , presaltao sam se ! :wallbash:

Sad kada pogledam sumnja pada na dizne i to je definitivno. Ciscenje ne gine s obzirom da je tako drasticno tresenje prilikom starta. No dobro , videcemo sta ce drugi , strucniji reci ! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma izvini ti sto ja nisam izneo sve informacije u vezi auta :) I koliko bi me to zadovoljstvo kostalo otprilike? Ja ga cenim oko 5 crvene? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno dizne cure. Treba ih na aparatu prekontrolisati na zaptivanje. Kada tako upali na brzaka vidi da li na izduv izlazi malo crnog dima. Ciscenje i kontrola dizni moze da bude i manje od 5000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto ti lako pali, ali se trese mozda jedna curka pa zato ne mozes da primetis dim. Svakako bih prekontrolisao i preventivno ocistio dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu, Bravo 1.6 16v metalni usis, promenjen filter za gorivo, ociscene dizne ultrazvucno pre 5 dana, proverena pumpa za gorivo, auto radio kao sat. Veceras poceo opet da brljavi na benzin, ima "blokadu" na 3000-4000rpm i nece dalje, nema snage u voznji i guta knedlnu na punom gasu. Sta moze da bude problem? hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je kao neko trik pitanje ?! Ajd' da probam! :rolleyes:

S obzirom da spominjes kako se to desava na benzinu a samim tim kapiram da ima GAS onda-k je samo u pitanju dotok goriva do cilindara a tu spada i kontrola svega na benzin koja dolazi od ECU-a. Znaci dijagnosticki aparat !

U slucaju da je to izrazeno bez obzira na vrstu goriva tada bih posumnjao na bobine. Ovako ne znam da li bi znao i neki majstor bez aparata?! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je bobina, svecice ili kablovi u pitanju, mislim da bi se odmah odrazilo na plinu, jer je osetljiviji nego benzin. Inace auto radi savrseno, kablovi (Facet) nisu presli ni 10k km, svecice (NGK) oko 9000km. Ne prijavljuje ni jednu gresku na tabli, sve kao da je ok, medjutim na benzin ni da cuje. Znaci filter goriva nov, dizne ispravne, ociscene kod Gorana, pumpa za gorivo radi... Jedino mi pada regulator pritiska goriva na pamet, ali jos nisam cuo da je to neko menjao na 1.6 motoru. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

U slucaju da je to izrazeno bez obzira na vrstu goriva tada bih posumnjao na bobine. Ovako ne znam da li bi znao i neki majstor bez aparata?! :thumbup:

Menjano je ! :yes Mada mislim da bi imao gresku na tabli!

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam lepo procitao sta si napisao, sry. Da, zaboravio sam da napisem, kad auto radi na benzinu usput sto trokira i ne moze da krene, motor je naliven benzinom i izbacuje maltene "ziv" benzin na auspuh i delimicno crn dim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde i ja da se okusam u pretpostavkama. :w00t:

Mozda lambda sonda pogresno ocitava da je slaba smesa pa je ECU stalno povecava i odatle visak goriva.

A losu lambdu sondu racunar nece ocitati kao gresku,samo se moze videti u radu kada se spoji na dijagnostiku da ne radi kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo losi u pretpostavkama ali na tome i ostaje! Upravo zbog prethodno recenog je potrebno na aparat inace ce sve ostati u domenu rekla-kazala ! Pored toga smatram da je svako odlaganje neminovnog lose za auto i za dzep ! :rtfm::thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, prvom prilikom ce auto u servis da se ustanovi sta je tacno.

@Tox, Zulurbr

Hvala na predlozima, nikako se ne bih setio lambda sonde. Posto meni instalacija na autu nije bas u najboljem stanju, moguce da i da je lambda sonda u prekidu ili je jednostavno crkla.

I nadam se da ima da se nadje nova ili makar polovna. Hvala jos jednom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz svma...nov sam na forumu,i imam problem,nadam se da ce mi neko pomoci...pa cu valjda i ja nekome nekad pomoci :)!  Naime...vozim Bravu 1.6 16v 97god.  godinu ipo i sve je bilo super...! Krenem na poslu...sve normalno,ugasim auto...kad da upalim nece,nece i kraj...nema varnicu...nakon mesec dana i 10 "majstora i servisa" crko mi je procesor kompjutera,koji kosta 60e...sredim to,auto upali i...to vise nije taj auto...! 

Pre toga auto je radio kao sat,isao kao lud...sad neravnomerno radi na leru,kada naglo stisnem papucicu prvo proguta knedlu,secne pa  tek preko 2500h/o krene normalno! Padaju obrtaji do 500,pa ode do 1000...i sve tako,i mnogo cudno smrdi na auspuhu...! Menjao sam kablove,svecice...! Majstor mi kaze da je nesto do elektronike,da je elektronicar nesto zajebo....zovem elektronicara kaze da je od verglanja 99%  auto prezubio za jedan zub...!

 Da li je neko imao slican problem...sta bi moglo da bude...kazem da je auto pre toga skroz normalno radio!

 

 A auto se sada isto ponasa i kad je hladan i kad se ugreje...mada nekad dok je hladan...kao da radi ok....al cim stisnem papuciu seca itd...!?

Dok mi je auto bio u kvaru isao sam na 3 "dijagnostke" i nista mi nisu nasli...kao svi senzori su ok,sve je ok...a uto nece da pali!?

 

Dal treba da se resetuju greske posto sam menjao softver kompjutera...?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...