Rax011 0 Posted October 12, 2010 Probaj da skines konektor sa EGR , kod sestre na 1.9 D isti problem bio!Vec vise od godinu nije "zadrhtao"! Vredi probati! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 12, 2010 1,9d trza uglavnom zbog egr-a ili seta kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted October 12, 2010 skoro sam promenio tablu i stavio sa okretaljkom i temperaturom, i sad sam tek video svoj rezim voznje, ja ga saltam izmedju 2500-3000 obrtaja osim prvom i nemam taj problem, mada hoce ponekad kad padnu obrtaji ispod 2000 bas izmedju 3 i 4 da dodje do trzanja ali retko, otkako koristim aditiv resio sam se tog problema. Jedino me sad zabrinjava temperatura, nece da se podigne iznad 1/4 nikako, ali o tome u drugoj temi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted February 23, 2011 Jel ima neko raspolozen da mi pozajmi ispravan set kvacila(tj da zamenimo probe radi), da vidim da li je do njega. Trza mi oko 60 u cetvrtoj i oko 80 u petoj. Da proverim da li je to pa ako jeste da ne trazim dalje nego da kupim VALEOv set, ako nije onda da da trazim dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 23, 2011 Moraš da platiš skidanje tuđeg menjača i kasnije sipanje ulja za menjač...a, toliko ti je i set kvačila za tvoj auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted February 24, 2011 Ma to je to....trza i kod mene....svi smo u istoj corbi...ako mu malo jace stisnes gas ne trza...vremenom naucis da vozis i skoro uopste ne trza.I sto kaze Neshaoct set ti je oko 5 iljada..a to "pozajmis" ima smisla samo ako ces Ti da skidas menjac kod nekog pa kod sebe montiras da probas pa rasturas i vracas i onda kod sebe, i sve to na dve stubne u isto vreme...uh..tri menjaca...lepa dvodnevna zanimacija ili da platis ~200e nekom za sve to plus nov set sebi ..ne isplati se Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted February 24, 2011 Uh ako je stvarno tako onda se stvarno ne isplati Ma navikao sam se ja ali rekoh da se ne smaram vise sa tim...E tuge pregoleme Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted November 2, 2012 (edited) Problem se manifestuje tako sto na 2400 obrtaja auto pocne da trza, kao kada bi naizmenicno davali i oduzimali gas, motor, koliko sam cuo ne menja zvuk, ustvari nista drugo se i ne desava samo to trzanje i kratkotrajni gubitak snage. Kada se posle toga pusti gas ili doda sve bude ok. Problem se ne javlja svaki put.Ono sto sam jos primetio je da pri kretanju kada se pusta kvacilo auto krene i na momenat se trgne kao da se u tom trenutku ugasio motor, dodavanjem gasa auto ubrza i dalje sve bude ok do momenta kada se desi prvi problem. Ovo se takodje ne desava svaki put. Gorivo je sa omv-a, veliki servis je uradjen pre ne vise od 4k km.Teracu ga kod majstora svakako ali me interesuje da li vam lici na nesto? Edited November 2, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 2, 2012 Pored ranije napisanih postova na ovoj temi (koje sad možeš videti nakon spajanja tvog posta), pogledaj i ovu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42094 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted November 11, 2012 Proslo je nedelju dana od pojave trzanja i situacija se svakim danom pogorsava. Sada trza skoro uvek kada dostigne 2000 obrtaja, osecaj je kao kada nestaje goriva. Kada se doda malo vise gasa krene da dimi. Miris izduvnih gasova nije normalan (to mi je i jedan majstor potvrdio) mene asocira na spaljenu plastiku. Auto je presao 188000 km (kupljen sa navodnih 130000)Jel to definitivno lucas pumpa ili moze biti i nesto drugo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 11, 2012 Moze biti i do rastelovanih ventila, dizni, uzubljenja motora, stepena paljenja....nikad nije lako reci TO je, i jos na nevidjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted November 12, 2012 (edited) znam da smaram sa ovim pitanjima ali da imam para da ga oteram kod majstora i ne pitam sta kosta to bi i uradio uglavnom iskljucio sam danas protokomer i trzanje je prestalo sto je super ali sam otkrio nesto novo, ako pogledate snimak videcete da mi curi gorivo na, bemliga ne znam ni kako se to zove, uglavnom, vidi se u videu. mislim da nije ovo zeleno crevo jer je menjano prosle godine. jel sad mozete da mi kazete sta se tu desava? Edited November 12, 2012 by tiberius Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 12, 2012 Losa ti je podloska dizne pa se zato stvaraju mehurici. Ipak dobro proveri zategnutost holendera cevi i stanje creva prethodnim ispiranjem odmascivacem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted November 13, 2012 super, hvala, to ne bi trebalo da bude skupa popravka jel tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 13, 2012 Zavisi koja je dizna u pitanju posto mora da se skida grana i poklopac zbog demontaze dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
comipuntajlo 0 Posted April 15, 2013 (edited) Imam Problem Na Puntu 1.9D 2, trza mi u 4 ,5 brzini...Hvala Puno Edited April 15, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
comipuntajlo 0 Posted April 17, 2013 Promenite Senzor Na Radilici On Se nalazi na Bloku Motora i Nakacen je Na 1 Sraf Torex 30 ...Kosta izmedju 2000-2900 din ...To Promenite i Puntic ima da ide ko zvrk kao i moj !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuric 0 Posted July 31, 2013 (edited) Pozdrav svima, imam problem i nadam se da cete mi pomoci nekako...Punto, 1.9 kada ga upalim puno pusi, a u voznji preko 80 km pocinje da trza i da se gusi.. pretpostavljam da je problem u usisu, ali ne mogu da nadjem gde je problem, pa ako je neko imao isto lose iskustvo neka pomaze Edited July 31, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 31, 2013 Kako pali i prima gas u mestu, jesi li probao? Moze biti do filtera goriva,dizni, ventila, uzupcenja, bos pumpe.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 31, 2013 nije dobro uzupcen ili se neki pametan natakario da dira ugao pumpe.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 31, 2013 (edited) Ili se rastelovali ventili, na ta tri sumnjam Edited July 31, 2013 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 31, 2013 ventili nisu oni kad se rasteluju oni veoma brzo sagore I auto stane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuric 0 Posted August 1, 2013 nisam uspevao da pronadjem temu, admini odlicno rade hvala vam, sada znam sta je problem, dodacu gasa i aditiva i nadam se da ce biti uredu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuric 0 Posted August 1, 2013 sad je drugacija situacija, kada sam danas probao auto.. nece brze od 40 da ide, cadjavi stalno i to mnogo, crni dim izbacuje stalno na auspuhu.. pomagajte.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 1, 2013 Kako da ti pomagamo, reci nam sta si radio od ovoga sto smo ti naveli da pogledas? Kakav ovo gas i aditiv spominjes? Quote Share this post Link to post Share on other sites