Jump to content
FAS Goran
Guest 9163

Brava 1.6 - podešavanje broja obrtaja

Recommended Posts

Guest 9163

Kako se podesava broj obrtaja na Fiat Bravi? Broj obrtaja mi stalno pada na 600 cim se motor ugreje i cesto se gasi auto. Jel postoji neko resenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...mislis ono, uzmes srafciger i negde pritegnes neki sraf... ;)

Nema to...

U servis, da ti ociste ler gas, i da ti ociste dizne, i onda obrtaji u leru nece varirati... :cool:

A, ako si davno menjao svecice, trebas i njih...

NGK obavezno...

Drugi filter za vazduh...

Imao sam Bravu 1.6 16v, komplet svecica ti je oko 20 eura..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9163

Znam drugar. Cistio sam leptir gasa,menjao filter vazduha,cistio step motor koji radi ok,dizne sam cistio prosle godine tako da ne verujem da su vec otisle u materinu. Svecice i kablove sam takodje menjao pre mesec dana tako da nemam ideju zasto mi obrtaji padaju. Najveci problem je sto auto sam spusta obrtaje cim se motor zagreje na 600 obrtaja umesto da drzi na standardnih 850. Dal je problem mozda u kompjuteru (ECU) ili ipak nesto banalno tipa filtera za benzin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kad sam menjao skoro na Stilu 1.6 svecice, cistio ultrazvucno dizne, menjao filtere i ostalo...ponovo je podesena i elektronika...

Mora da se elektronika ponovo uskladi sa fabrickim parametrima, jer imas nove svecice, ociscene dizne i sve ostalo...

Ona je bila ''naucila'' da radi sa zaprljanim sistemom... ;)

Mozda pre svega to...da odes da ti povezu auto na komp, i podese ler na taj nacin...

A, kako si cistio dizne ?

Jel' su skidane i u ultrazvucnu kadicu stavljane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9163

...Da skidali su ih i drzali u ultrazvucnoj kadici i mislim da bi trebale da traju. Ja nisam nista na kompu podesavao posle promena filtera,dizni i slicno ali dizne sam cistio jos pre godinu dana i nisam tad imao problema sa niskim obrtajima. Probacu,nemam sta da izgubim. Reci mi jel mogu to da uradim u bilo kom servisu koji ima dijagnostiku ili mora negde na boljem (skupljem) mestu? Gde si ti radio to na Stilu? Ostavi mi neku preporuku ako imas na PP. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misaknez84, ako se tebi auto gasi onda zaista to što prikazuje obtaljka jeste tako. Nema tu štelovanja. Ne gine mu dijagnostika pa dugme reset :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9163

da vidim po forumu da je Goran mnogo hvaljen majstor za Fiata pa cu probati kod njega da se resim muke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9163

^^^ Ma nije bitno. Ocigledno da valja cim je toliko zauzet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8916

Pošto je sličan problem i sa mojim autom možda neko ovde zna rešenje...

Vozim Brava 1.6 16v '98.god (benzin).Imao sam problem sa senzorom leptir gasa a pošto sam imao plastičnu usisnu granu trebao sam menjati celo kućište sa senzorima lera i leptira.Kako nisam mogao naći dotični deo a u delti zavrću uši,zamenio sam ceo sistem metalnom usisnom i kućištem od starijeg modela na kome se senzori zasebno menjaju...

Sada imam problem samo kod prvog jutarnjeg paljenja kada auto ne palim nekoliko dana.Naime šta se dešava:

Upalim auto (normalno iz prve) bez problema.Motor radi pod automatskim saugom nekih 30-40 sekundi normalno a onda od jednom mu se smanji ler i on počinje da brljavi i počinje prava agonija i borba da se ne ugasi tj.da uspostavi normalnu kontrolu nad režimom rada.Nekada u tom trenutku dodam gas i sve bude ok ,nastavlja da radi normalno pod saugom dok se ne ugreje.Kasnije tokom celog dana nema nikakvih problema kod paljenja.Nekada ga namerno pustim (kada počne da brljavi) da vidim jel' može sam da se izbori sa problemom.Elektronika uspe da uspostavi kontrolu nad motorom i nastavlja normalno da radi jedino što u tom momentu kada dođe do te tačke ja nemam srca da ga pustim da s emuči pa mu dodam gas posle čega nastavlja normalno da radi.

Ima li neki stručnjak među vama koji bi mogao da mi objasni o čemu se radi i šta ja da radim...

Hvala u napred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

u prvom slucaju sve lici da ipak step motor ne odradjuje kako treba jer ako je u voznji sve ok a samo brlja na leru.nije opisano kako je proveren step.slican problem imao boki i detaljno opisao sve varijante cak i potenciometar gasa.u drugom slucaju licno imao isti problem doduse na 2.0 20v uzrok su bile zaprljne dizne

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve to moze biti uzrok,dizne,svecice,.....

vidi ako te ne mrzi sezor temperature motora...otprilike,on kada popusti ume da brlja ler gas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle radova na glavi (ZAMENA VODJICA,SLAJFOVANJE VENTILA I RAVNANJE GLAVE) desava se da kad postigne radnu temperaturu gasi se ne uvek ali cim ukljuci ventilator na hladnjaku on povuce struje i onda se ugasi.

Inace pali odlicno a to mu se nije dogadjalo pre tih radova a ne vidim nigde da se moze ler pojacati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem sa motorom fiat marea 1.6 16v.znaci mjenjo sam diftung glave.spakovo sve upalio auto(upali odmah)al sta se desava.nece da radi fino trokira.nece da primi gas preko 4 000 obrtaja.na plinu ista stwar.promenio kablove.svecice.dal treba kacit na diagnostiku posle raskacavanja senzora?poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda zupcenje treba proveriti....,Neka kaze neko strucniji sa foruma 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...