Jump to content
FAS Goran
Guest 9272

Stilo / Nuova Bravo - signalizacija airbag-a

Recommended Posts

ma u pravu si - dijagnostika je zakon. jeste stvarno sam cekao 7 dana i ovaj ortak je rekao da to i jeste skuplje ali da ulazi u cenu kola , da sad ne tupim - mi smo drugari a on ima brata koji od dole salje vozila na sleperima ovde , bar je tako bilo pre 4 god. 

ja sam licno isao po auto u selendru pored torina - tj. da ga vidim ,  ali sam ga uvezao preko njih tj. preko njihovog placa u pozarevcu , zbog nekih drugih peripetija tada ............

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi covek pise da ima ugradjen simulator u suvozacevom sedistu, nema drugi ocs u autu koji bi mogao da te zeza.

Samo jedno pitanje - ako je OCS vec nekada resen, po vama to je za vijeki vijekova? Pa i nov se opet sje*e, simulator moze da zeza (licno vidjao da lemovi popuste, puknu...). Ne kazem da jeste, ali treba imati i to u vidu.

Simulatori su ovde poceli da se rade oko 2009. i bili su 50+ EUR, dok se nije doslo do sema. OCS senzor u Delti je tada bio oko 250 EUR, kad vec komentarisemo cene.

A ta prica za "cuveno" suvozacko sediste je potekla od kupe varijante gde se to sediste stalno drnda napred-nazad. Ista stvar je i na ostalim verzijama Stila, isti konektori ispod suvozackog i vozackog sedista, konektori pozadi za vazdusne zavese... Postoji i verovatnoca da centrala zabode i ne prima nikakve komande tako da mora da se flesuje...

Bole, javi rezultate.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisu vecni moj drugar uzeo polovan na otpadu i nije mu sastavio ni godinu dana. Sve je moguce kao sto kazes i lemovi mogu da puknu na simulatoru pa da prave problem. Znaci ili dobar majstor ili dijagnostika a najbolje oboje i resen problem.

Mnogo ljudi kuka na fiatovu elektroniku a kad bi znali kako je na drugim modelima i koje su njihove muke pevali bi.

Jedan primer mom drugaru umalo ne izgori BMW 2003-04 godiste zbog nekih glupavih senzora za el. podizace u vratima koji pitaj Boga cemu sluze. Tako da.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako je - pominjao je tada cenu 50 ili 60e. rezultate javljam obavezno ivane , ja stila obozavam , zato i gazi punu 4 god. kod mene. ja sam sa kolima prezadovoljan , zivim u bgd-u a radim u obrenovcu i zadnje 2 god. nisam usao u bus koji mi staje ispred zgrade samo zato sto auto trosi nenormalno malo , 90-100km na tempomatu do umke pa posle laganica do obrenovca , a prelazim do posla i nazad svaki dan 85km (moja zgrada parking - tent A parking) -- bilo leto , zima - sneg , kisa ma samo pici. ja sam daleke 88 imao kadeta suzu i posle toga samo fiati - doduse ovaj karavan je prvi dizel. javicu u toku nedelje sta sam uradio sa airbegom , jer volim da mi je auto tip-top , da nista ne svetli , ne cvrci , ne lupa i ostalo ali jbg. elektronika je to , a stilo je ima dosta - fabricki (pogotovo ovaj moj , jer ima sve sem panorame u njemu) - cujemo se ...........

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo da se nadovezem da sam imao isti problem sa airbagom do skoro i uyeo ispod vozacevog sedista raskacio konektore isto tako i na suvozacevom  dobro ih ocistio vratio nazad  i greske vise nema.Airbag kad se sklonio sklonila se i greska stop engine koja ide yajedno sa airbagom.Citao sam uputstvo i lepo pise kad nesto nije u redu sa airbagom yaustavite vozilo tacno te greske su i bile ..Ostalo mi je samo da samenim neki perkidac za rikverc svetlo i grejace da zamenim a to cu sam trebalo bi da se i greske za grejace sklone.To cu za par dana cim zamenim pisem sta sam uraio kako i sta je bilo....Pozdrav......!!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako vas zezaju dzekovi ispod sedista, posle ciscenja ih zategnite plasticnim vezicama, ja sam tako resio i evo vec godinu ipo nema greske airbaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li mala pomoc vezana za ovo na slici. Ne mogu da skontam gde je problem? To je jedina greska airbaga kod mene na stilu i naravno sija lampica.

 

CAM00281.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo bi trebalo da je senzor na prednjem veznom limu ili ti kod stila to su plasticna prsa, kad otvoris haubu pogledaj iznad ventilatora i trebalo bi da vidis taj senzor, cini mi se da je zuto-zelen, velicine kao kutija sibica odprilike, ali ne bas tog oblika, a greska vidis sta kaze ili prekid u kolu ili kratak spoj, mozda zeza konektor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala na odgovoru i ja mislim da bi trebalo da je to ali pretpostavljam da je neko imao slican problem pa zna o cemu se radi. Bolje pitati nego skitati a ovo je pravo mesto za to, odlican forum, jos bolji ljudi.

Pogledacu sutra pa javljam rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vido odma da razjasnimo, nisam imao licnog iskustva, ali po dijagnostici bi trebalo da je to problem a znam gde stoji.. ako je izdzekan mozda je neispravan pa neko skinuo dzek......

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo da javim -- beli dzek sa 2 zice ispod vozacevog sedista je zezao , samo sam ga raskacio i vratio i sve je ugasio i tako od juce. juce sam se sagao da pogledam i vozacevu stranu (posto sam mislio da zeza cuveno suvozacevo sediste) i odmah sam zapazio da je izvucen malo na napred - znaci nekoga je vec drndao. sutra mi stize wurth kontakt sprej , isprskacu ga i privezati vezicama i nadam se da me vise nece zezati a ako opet krene ima da isecem zice i da ih spojim direktno - bez dzeka , i tako su samo dve zice tu .......... pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beli dzek sa 2 zice je za pojas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja svoju muku jos nisam resio. Naime danas sam nasao taj senzor na prsima ocistio kontakte, ali to nije resilo problem. Odem kod drugara koji ima otpad izmenjamo 20 senzora i nijedan nije ugasio lampicu a gresku ne mogu da izbrisem. Samo da napomenem meni je air bag radio normalno i samo jedan dan je upalio lampicu.

Zato sam od drugara uzeo vagcom dijagnostiku koja je prepravljena da otvara airbag na stilu.

Mozda i ona ne cita kako treba ali ne verujem posto dve stvari su odradjene.

1. sve greske koje su bile zapamcene vezano za airbag je redovno izbrisao.

2. istu gresku ocitava i kad je zakacen senzor i kad je raskacen.

E sta sad ima li neko ideju sta dalje....

Unapred hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam da je za pojas -- neko je vec ovde u temi isto kukao na njega , zato sam i obratio paznju. kad mi stigne sprej ima da raskacim sve , dobro isprskam i vratim i onda cu pratiti. bude li se upalio jos jednom idem na dijagnostiku kao sta kazu ovde pametni ljudi a ne da klecim po parkinzima kao budala (za sada nije upalio ali videcemo) ...................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja svoju muku jos nisam resio. Naime danas sam nasao taj senzor na prsima ocistio kontakte, ali to nije resilo problem. Odem kod drugara koji ima otpad izmenjamo 20 senzora i nijedan nije ugasio lampicu a gresku ne mogu da izbrisem. Samo da napomenem meni je air bag radio normalno i samo jedan dan je upalio lampicu.

Zato sam od drugara uzeo vagcom dijagnostiku koja je prepravljena da otvara airbag na stilu.

Mozda i ona ne cita kako treba ali ne verujem posto dve stvari su odradjene.

1. sve greske koje su bile zapamcene vezano za airbag je redovno izbrisao.

2. istu gresku ocitava i kad je zakacen senzor i kad je raskacen.

E sta sad ima li neko ideju sta dalje....

Unapred hvala na odgovoru.

mozda je negde prekid u kablu ka tom senzoru na prsima :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim da sam resio problem sa prednjim senzorom udara. Verovali ili ne nevolju je izazvao mali glodar ili ti mis.

Posto menjanje sezora, centrale i tri razlicite dijagnostike nisu pomogle pristupilo se staroj dobroj metodi, unimer u ruke i krenuti od pocetka. Naravno unimer je pokazao da ne postoji veza izmedju glavog dzeka i dzeka ispod haube i bilo je jasno da je negde kabal u prekidu.

Mali bandit je pregrizao cetiri voda ispod tapacira kod pozarnog lima u motornom prostoru. Lemilica u ruke, odradjen posao medjutim greska jos uvek tu i nece da se izbrise.

Nakacena druga centrala airbaga isto problem prisutan, zamenjen senzor u prsima i problem resen, lampica se ugasila.

Znaci malo vise truda ali je vredelo.

Negde sam procitao da ti senzori crknu jedino prilikom udesa ali je izvesno da i ovako mogu da riknu.

Malo sam oduzio ali svakako ako neko bude imao slican problem ima objasnjenje sta i kako da radi u tom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja dopisem sa svojim iskustvom koje ce mozda nekome koristiti. Posle nekoliko godina mira i tisine i kod mene se oglasila lampica za airbag. Ne trpim pistanje i crvenu lampicu i za mene je na autu podrazumevano da je sve ispravno i "Check OK" poruka, tako da se pristupilo debagovanju problema. Sve bitne airbag dzekove sam prevezao cim sam uzeo auto, tako da mi nije palo na pamet da nasumicno trazim i kopam po zicama. Vec sam u dogovoru sa imenjakom (kome se i ovim putem zahvaljujem) odradio dijagnostiku i dobili smo sledecih nekoliko gresaka:

 

160120152454.jpg

 

Ono sto mi je odmah upalo u oko su poruke 01 i 02, vezane za centralu airbag-a. Moj zakljucak je bio, uz ostale poruke koje nisu imale veze jedna sa drugom i nisu mogle da se obrisu, da se centrala zaglupela i da ce flesovanje resiti problem. Sto se ispostavilo kao tacno, danas odradjeno flesovanje centrale, vracena normalno u funkciju. Cena 20 EUR, teramo dalje :) .

Inace i u slucaju eventualne zamene i same centrale su sada dzabe, vec oko 30 EUR. Tako da se maltene sve vezano za airbag danas resava za smesne pare, zahvaljujuci prisutnosti auta na putevima i otpadima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne počinji sa ono što mi je odmah upalo u oko  jer me grize savest.  :blushing: 

Što se ostalog nema na čemu i drugi put.  :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne počinji sa ono što mi je odmah upalo u oko jer me grize savest. :blushing:

Hahaha, oslep'o sam :) , bilo sta da pomenem, a pogotovo brizgaljku, bice protumaceno u pogresnom kontekstu :) .

Koja scena, nisam ti rekao da mi je zena plakala od smeha dok je gledala sta se desava.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li svaki stilo ima ocs u sedistu i ako neki nema da li moze da se stave sedista bes ocs-a ali da ne prijavljuje gresku?Pozdrav forumasi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema svaki, modeli do restajla imaju ocs,u restajl modele nije ugradjivan ocs, fizicki su ista sedista, za to prepakivanje sa i bez ocs ne znam kako bi ispalo neko ce ti vec odgovoriti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se odradi, s tim sto bi trebalo da se napravi simulator za airbag, koji bi mogao da stavis negde u autu, da zakacis za sediste ili gde god.Sa tim simulatorom ti se ne bi palila lampica, a sediste bi mogao drugo da ubacis bez problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...