Jump to content
FAS Goran
speedster

Fiat Stilo - podizači farova

Recommended Posts

Na ulazu u far je ceo snop zica u konektoru, tu jedino da seces i da tacno znas koja je zica, sto ja ne bih radio.

Kao sto ti kaze Mijailovic, otvori poklopac i malo izbunari po farovima, naci ces konektor elektromotorcica. E sad, jeste da je zeznutije za prilaz, ali mislim i da je pametnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Stilo MV 2005, Dynamic.

Osigurac ispravan, na displeju se menja pozicija, farovi se ne dizu niti zuje.

Gde je problem?

Edited by batana

Share this post


Link to post
Share on other sites

STILO JTD: stalno zuji motoric u levom faru (desni je verovatno otkazao) kada je upaljeno svetlo a naravno ne radi kada pokusas da promenis visinu snopa svetla. Da li to smeta prilikom duze voznje i da li moze doci do nekih vecih kvarova? H V A L A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su vama nejednaki podeoci za stelovanje farova? Znaci od 0 do 1 se najvise spustaju a od 2 do 3 najmanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neko veče sam primetio da mi desni far visoko baca.Mislio sam da se pomerila sijalica kratkih svetala jer sam je menjao pre nekih mesec dana.Međutim, kada sam hteo da proverim stvar, posle davanja kontakta i paljenja svetala (oborenih)čulo se neko zujanje. Da ne dužim, čuo se motorče koji je zaduženo za tu regulaciju - radi bez prestanka čim upalim svetlo. Da li je neko imao taj problem i kako ga je rešio ? Što se mene lično tiče, mogu i bez njega ali se plašim da ne napravi neki veći karambol. Ako neko ima neki savet, bio bih zahvalan.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

 danas vozim i vidim svi mi ablenduju....nje mi jasno zasto...nisam upalio dugacka sveta...pretisnem da spustim farove i vidim da dugmici u autu rade , na displeju se menja 1.2.3. ali farovi ne mrdaju...stanem pored puta i vidim da levi far zuji non stop//  /sve je radelo savrseno... odjednom ne radi?? zasto?  ima li neko nekog resenja..mene izgleda ni jedan problem ne zaobilazi .  skoro sam menjao sijalicu tog faram da nisam nesto ostetio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da si ostetio prilikom zamene sijalice mada nije nemoguce. Iskreno mislim da je osovina koja pomera far spala sa potenciometra i onda nema pravog podatka u kom polozaju se far nalazi pa el.motor vrti u prazno. Mora sve da se skine i vrati u normalu pa ako oped bude zezalo da se sve ocisti i podmaze trebalo bi da radi. Pod uslovom da nije usla voda i napravila neki veci problem. Ne brini to je standardan problem na stilu.

Послато са GT-I9300 користећи Тапаталк 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo sad sam bio napolju , radi desni far...a levi ne radi samo non stop zuji...a tu sijalicu sam menjao , sigurno sam nesto ostetio...jer moze nesto da se resi bez skidanja farova,  da vratim osovicnicu  u leziste bez skidanja branika??  jer skidati branik  je smor veliki  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

idem onda u neki servis,,,stvarno mi je dosadilo da se mucim sam...platicu i neka ga naprave  :( jel ima neko iz nisa sa foruma da mni pomogne da to popravim a da je vec skidao branik. :(

Edited by milann

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj da se pohvalim,,,sredio sam motorcic. nije morao da se skida branik, dovoljno je skinuti potkrilo.kad se skine potkrilo sve je dostupno...motorcic se drzi na 2 srafa. odsrafe se i motocic se vadi tako sto se povuce u levo pa prema sebi jer ima ulaz kao po sinama.. ako je levi far.  onda sa  rastavaio motorcic  vema lako nije zaliven niti zasravljen, nego se lepo otklapa na zabice..zatim ceo mehanizam izvadio napolje. i video da je potenciometar spao sa plastike. zaglavila ona bela osovina sa navojem .i nije htela da se okrece.. zasto ne znam ..vratio sam to malo teze je islo,vrteo sam , podmazao sve sastavio i sve radi kao pre .     :guitar:  :guitar:

Edited by milann

Share this post


Link to post
Share on other sites

zanima me da li postoji negde osigurac za motorice u farovima,koji sluze za podizanje i sputanje farova?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi lepo kada bi jos znali koji je auto u pitanju. Ako je mozda (na osnovu ovih 115HP) Stilo u pitanju, isti je osigurac za podizac fara i oboreno svetlo. A o zameni, popravci je vec nasiroko pisano...

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvinjavam se sto nisam napomenuo :D stilo 1.9 jtd 3vrata je u pitanju.2004 god. juce sam skidao farove i vadio motorice,bili su zapekli od stojanja,kad sam ih razradio i probao direktno da ih spojim na punjac akumulatora radili su lepo i jedan i ddrugi.ali kada sam ih vradio u farove i sve sklopio nece da rade.zanima me da li je neko imao slicnih problema i sta bi moglo da bude :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kolega nije jasno, da razjasnimo ;) ? Evo ozicenja kompletnog sistema za nivelaciju (motorici, osiguraci, releji, komandna tabla i panel). Crvenom bojom sam oznacio konektore motora i osigurac (ono gde moze da bude problem, ukljucujuci naravno i sam motorcic). Za njega je, cini mi se kolega Kicerica, sve vec ranije lepo objasnio, rastavljanje, popravku potenciometra...

Ako zatreba, mogu da okacim i dijagnostiku kontrolnog modula, mada nisam jos do sada video da je nekoga to zezalo. Dakle, kao sto rekoh, celokupno ozicenje:

 

nivelacija.thumb.jpg.0409cff843d81c7408786efcde14113d.jpg

 

Kako ceo sistem radi: Body Comp (M1) kontrolise napajanje srednjih svetala, tako sto sa svog F konektora (pin 8) napaja rele T1, a on dalje srednja svetla (preko osiguraca F12 i F13). A u istom trenutku omogucava uopste rad levog i desnog motorica (kao sto znamo, rade samo pod srednjim svetlima), takodje preko osiguraca F13. Zato sam ranije i napomenuo da koriste isti osigurac.

Ako vas zanima i logika - kontrolni modul za podesavanje visine svetala (H90) u zavisnosti od izbora polozaja (0-3) salje kontrolni signal panelu E50 (pin 11 na njegovom B konektoru). Nakon toga, E50 salje signal motoricima sa pina 5 konektora A. Dok pin 6 istog konektora prima ulazni signal da su oborena svetla ukljucena. Kontrolni signali se salju preko sabiraca ispod table (B2) u levi i desni far (F10 i F11), na njihove pinove 6 i 7 (pinove motorica).

 

Evo sifarnika delova sistema sa gornje slike:

opis.thumb.jpg.61b91b0262b6f7c6ca8f66b6311e2c00.jpg

 

Ako hoces da proveris bas signal motorica, evo ti i sema konektora fara. Stavljao sam je vec na temi o pozicionim svetlima, pa da ne vadim opet. S tim sto (za razliku od oznacenog) gledas konektore 6 i 7:

 

Lconn.thumb.jpg.fc64194755e469a3206a549555bfb2a8.jpg

 

 

Edited by Ivan
Prebacene slike sa Postimage na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...