Guest 8316 Posted February 15, 2008 Kada prskam soferku, curi i prskalica pozadi.Kako to popraviti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted February 17, 2008 Dve stvari su moguće: 1. Da na pumpici u posudi za vodu imaš samo jedan izlaz za vodu, a na njemu su povezana dva creva (i za prednje i za zadnje staklo-preko nekog T razvodnika).2. ako se pojava skoro počela dešavati onda je verovatno do ručice kod volana-kontakt zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8316 Posted February 18, 2008 Bice da je to drugo, jer kad ukljucim zadnju, radi samo zadnja.Pokusacu to da namestim, hvala na odgovoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted February 19, 2008 mikele polako otvaraj ručicu, i to na nekoj krpi jel oće da ispadaju "delići". Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 26, 2008 Ovo ti se desava mozda uvek mozda samo zimi nakon sto si (namerno) koristio vec zadnju prskalicu.Naime, oce da se zaledi mehanizam, guma neka i perca sta li sto potiskuju vodu, pa kad prskas prvi put a ono zaledjeno, ne vrati se lepo ta gumica neko vreme pa pri prsu napred slini pozadi :lool: Moze i da ti se desi da je puklo neko perce pa da ti se ovo desava non-stop Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 16, 2009 prvo pogledati ispravnost nepovretnih ventila,rucica retko riknjava za prskalice Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 456 Posted October 28, 2009 Meni se od jutros desava slicno: brisaci rade ok ali su prskalice poludele! Ako aktiviram prednju radi i prednja i zadnja, ako aktiviram zadnju opet rade obe... Gde se nalazi taj nepovratni ventil? Sta jos moze biti uzrok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 28, 2009 Verovatno je nepovratni ventil.Kupujemo jeftino djubre za pranje stakala koje ima talog i nagriza.Nekad od tecnosti ostaju tragovi de je prskala ko da je antifriz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 28, 2009 @italiano ima dva nepovretna ventila za zadnju i prednju posebno,prednji je gde ti se racba iz jednog u dva creva a zadnja ako se ne varam blizu posude za piski-briski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 3, 2010 Ja imam već par meseci problem, nakon što sam isprazni čantru prskajući pa sipao novu količinu tečnosti, od tad mi zadnja prskalica ne radi uopšte, a prednja ima slab pritisak i krene da prska sa zakašnjenjem u odnosu na brisače.Verovatno mi se neka prljavština sa dna uvalila u creva neko, pa bih da pogledam taj nepovratni ventil i ostalo, pa ako neko zna konkretno, šta ja tu da pogledam uopšte, kako da proverim ispravnost tog ventila, koji mu je princip rada da bih znao šta da gledam tu uopšte?A ujedno ću probati i da produvam creva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted November 4, 2010 Creva imaju neki odredjeni polozaj kako moraju da stoje, ja kad sam menjao pumpu jer je zaribala od silnog kamenca, malo sam ispomerao creva kako bih lakse dosao tj demontirao pa posle montirao pumpu, sve je to trajalo nekih pola sata sa demontazom plastike oko tocka medjutim jos pola sata dok sam naterao da voda krene iz prskalica, znaci poludeo sam, i skidao sam sve 10 puta i cistio i produvavao i ne znam ni ja sta vec. I na kraju mi kaze starac mozda ima veze kako stoje creva i posle smo pronasli idealan polozaj sa vec upaljenom rezervom kolicine preostalih zivaca kad je i proradilo, da sad pomerim crevo za 2cm u bilo kom smeru kraj, nece raditi. Mora creva da budu u obliku kao i princip rada sifona ili wc solje dakle da nema povratnog pritiska iz creva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kele101 0 Posted November 5, 2010 Da li neko zna gde se nalazi, odnosno kako najlakse da dodjem do creva koje ide na zadnju prskalicuPo novom zakonu su obavezne prskalice za farove ukoliko imate xenon svetla pa sam to napravio i izaslo me je nekih 400 din sve komplet,naime stavio sam u prednji branik prskalice od Zastave i sproveo creva i sve povezao sa prskalicama za soferku ali je pritisak slab i prskalice za soferku ne rade kako treba, pa sam mislio da sve spojim sa crevom za zadnju prskalicu ali ne mogu da ga nadjem,a nije mi sad u cilju da skidam blatobran, valjda postoji neki laksi nacin.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 5, 2010 (edited) ne postoji lakši način, moraš da skidaš blatobran da dođeš do čantre, a probaj zavuci glavu odozdo pa pogledaj kuda creva ulaze u kabinu tj u prag plastičan onaj, pa da ga tu negde presretneš... Edited November 5, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 19, 2010 ljudi kako se skidaju one prskalice je li moze safcigerom da se podidje il moze rukom da se iscupa ili ima neki peti sistem Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 19, 2010 Zadnju skidaš tako što prvo na tri šrafa skineš plastiku trećeg štop svetla sa vrata gepeka, dalje će ti biti jasno.Isto tako i ove dve prednje, malo skineš onaj tepih sa haube ako ga imaš, on se drži na žabice koje samo isčupaš, kad ih budeš ugledao takođe će ti biti jasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 19, 2010 ^^^ reko ako uzmem malo CARBONA 3d pa da eksperimentisem hvala pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 19, 2010 ^trebace tu malo vise karbon folije (ako razmisljas haubu da odradis) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 19, 2010 mislio sam samo onaj deo gde stoji zadnja prskalica da dodje kao spojler ili cu folijom oblepiti retrovizore videcu kad stigne folija Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 19, 2010 jesi video kod mene krov sa sve tim parčetom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 22, 2010 ^^^ Da u temi folije ekstra ti je mada malo zez za odrzavanje...meni stze ono parce 122x25 tako da cu retrovizore ili mozda taj deo gde je prskalica al videcu Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 21, 2012 Evo konačno ja skinuh blatobran i čantru...Primetio sam da ima jedno malo crevce na čijem kraju je valjda taj ventil, okruglo nešto i ima i diht gumu. Međutim, na spojnom delu čepića gde je ta diht guma je malo napuklo, voda curka kad se uključi zadnji brisač, ali malo. Probao sam skinuo taj sklop i palcem začepio i ista stvar...Jel to taj nepovratni ventil? Čemu to služi? Ništa pametno dalje nisam uradio, šta dalje da činim? Čini mi se da taj ventil služi da ulazi vazduh tj da čantra diše kad voda izlazi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted February 19, 2012 Otkako sam kupio punta (2003. godište, 1.2) nije mi radila zadnja prskalica ili ja i ne znam kako da je uključim. jel ona treba prskati kad uključim zadnji brisač? ili pršće i ona kad naprijed uključim prskalice (prednje rade)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 19, 2012 Ona se aktivira kada se rucica gurne suprotno od aktiviranja prednje prskalice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted February 19, 2012 Hvala ti druže...evo odmah sam otišo u auto i probo i gle čuda; RADI! A zaista nisam imao pojma da se tako aktivira a već me počelo živcirati zaprljana zadnja šajba. Hvala još jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashko69 0 Posted April 10, 2012 Otkako sam kupio punta (2003. godište, 1.2) nije mi radila zadnja prskalica ili ja i ne znam kako da je uključim. jel ona treba prskati kad uključim zadnji brisač? ili pršće i ona kad naprijed uključim prskalice (prednje rade)?Je l' vidiš šta je kvalitet, godinama je nisi koristio a ona i dalje radi! Quote Share this post Link to post Share on other sites