Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Zamena sijalice H7 levog fara na Stilu

Recommended Posts

...O skidanju branika i farova ne treba valjda ni da govorim...u opste nije potrebno...

On je skidao farove zbog drugih razloga.... Naravno da se farovi ne moraju skidati za zamenu sijalice... :cool

Jel' si ti imao Stila ?

Nesto mi se cini kao da jesi... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugari upravo krecem sa operacijom "pozicija"...

nesto mi samo nije jasno...

ako mi radi samo jedna desna pozicija zasto mi na kompu ne prijavljuje gresku da ne radi ???? prijavljuje samo levi far gde ne radi nijedna!!!

pazarih ja za svaki slucaj ( 25 -30 kinti ) 4 osramove pozicije pa cemo da vidimo...

aj pisem uskoro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 minuta... skinuti samo poklopac akumulatora... ako budete te "srece" kao ja da vam pregori tri puta, promenicete je levom rukom i dok budete gledali u komsinicu :).... necete ni prici tocku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zasto grebati ruke i odvrtati gomilu sarafa sa i oko akumulatora

lepo se digne auto, skine tocak, skine poklopac, plastika, sta vec i

zameni sijalica

ja se izvinjavam, ali veci debilitet zamene sijalice nisam video

imam Stila sa troje vrata i kod svake zamene majstor mi dize auto jer je njemu

brze i lakse i ja ne znam sta bi mi se desilo da sam kojim slucajem

ostao bez obe sijalice u sred voznje po mraku (sva sreca pa ima maglenke u faru)

to se desilo mom kolegi koji vozi Nissana Primeru, 2004 godiste

covek samo otvorio, promenio sijalice i zatvorio, bez po muke

nista stelovanje, nista grebanje, nista skidanje pola delova oko....

filozofija Japanaca je skroz druga

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nema tu filozofije, nego neka budala nije uopšte mislila na to kada je pravljen npr. Stilo.

Ali...kod GP, novog Brava, ili nove Lanca Delta se sijalica menja za pola minuta... :thumbup:

A, ima nešto i sa tim što su Evropski proizvođači hteli da vlasnici i za sitnice odlaze u servis i plaćaju radne sate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad pitanje vezano za taj levi far. Kad sam kupio auto zamenio sam oboreno svetlo na faru kod akumulatora posle par meseci i jos jednom krajem prosle godine. Danas sam vozio po Novom Beogradu i lupio sam u jednu rupu i upalilo mi se Bulb @nesto@ i pokazao je front strelica levo tj da je crkla sijalica. Bio je dan i svetla mi nisu bila ukljucena. Znaci za 18 meseci ovo ce biti treci put da menjam tu glupu sijalicu. Prva sijalica je placena 800 dinara, sledeca oko 400-500. Sijalicu u faru kod tecnosti za stakla sam samostalno zamenio ali samo jednom. Presao sam oko 45000 km. Koliko ostalima cesto crkavaju? E bash sam se smorio poshto sam pre 7 dana radio prvi veliki servis na autu i jos par sitnica...

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

stilo i sijalica levog fara-tema za roman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi tom romana bi mogao da bude Marea i zamena sijalica vozacevog fara :cry: ili jos gore pozicija istog :realmad: ,pa onda drugi tom stilo i sijalica levog fara :whistle: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moze i tako.iskreno marea je ladna voda za stilica sto se tice tog fara i zamene sijalica,vidi gde su mu migavac i maglenka da se roknes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ja menjam sijalice na levom faru na keca sad. Istina, ovi Philipsi sad odbijaju da riknu, pa sam možda i malo zaboravio, ali dobro sam se navežbao sa Osramima. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam malopre menjao famoznu "levu" sijalicu tj sijalicu u levom faru. Posto nisam odozgo nikako mogao da pridjem (izvadio akumulator ali njegovo plasticno leziste mi i dalje nije dozvoljavalo da pridjem), podigo sam auto, skinuo tocak i plastiku i krenuo da gledam. Prvo sam pao u nesvest od kolicine zemlje koju sam izvadio iz praga O_o bar za 2-3 pune pakle cigara. Posle sam odlepio kad sam skontao da ja poklopac fara ni odozdo ne mogu da pomerim skroz, jer mi je smetala neka metalna... hmm poluga tj lim u obliku slova Z, koji vezuje lkrilo i branik (ne znam kako da ga objasnim a kreten nisam slikao) tako da sam BAS muke imao da zamenim sve to.

p.s. Desnu sijalicu sam promenio pre 4 dana, a juce je crkla leva. Kao da ih je proizvodjac tempirao da riknu u isto vreme jbt

Share this post


Link to post
Share on other sites

e moj kolega blago tebi,ti menjas samo na svom autu sijalice :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste miki, ali meni za zamenu sijalica treba isto vremena koliko tebi za zupcasti :D a i nemam garazu da bi radio bilo sta drugo :(

btw evo i slika haosa

ne kontam kako toliko prljavstine ulazi ispod, i kako to spreciti? :S

68134147.th.jpg

86387018.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

utegnuti sus plehovi i temeljnije pranje,sta mu mozes drugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav...

da ne otvaram novu temu, nastavicu ode....sinoc je i meni crkla sijalica...suvozaceva strana ako je za utehu...doduse imam Stila tek par meseci

Pitanje je sledece:

crkla je sijalica za oboreno svetlo, tj ne sija :thumbsup: , medjutim ne javlja bulb failure :question: .

Da li je ovo normalno? Zar ne bi trebao da javlja kad crkne makar i jedna pa i najmanja recimo pozicija.

Da li je neko ima slicno iskustvo? Kada skinem konektor upali znak sijalice i javlja da nisu upaljen running lights.

Medjutim kad vratim, nigde ne prijavljuje da sijalica ne radi :question: . Check OK. Kao da je sve u redu?!

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam za kratka svetla i ne izbacuje gresku (bar meni ne izbacuje), pa kontam da im je filozofija "pa videces valjda sam da ne radi".

A za pozicije signalizira tek kad obe crknu u faru, kad crkne samo jedna, ne signalizira.

Tako da je to normalno :) (bar po meni) da ne signalizira kad rikne kratko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz,

Pa cemu onda ta signalizacija?! Mislim sta pozicije su bitnije od oboreno svetla?

No nema veze...pohvalicu se da sam zamenio svoju prvu sijalicu na Stilu... :thumbsup: sasvim sam...

doduse posle skoro 45 min...zaboga jedva namestih onu zicu koja je osigurac da sijalica stoji u mestu...naravno prvo sam posudu vode za vetrobransko staklo oslobodio i pomerio unazad...(ovo za one koje nisi to radili do sada...), tako da je sada podosta pristupacno...ali zaboga sistem kacenja tog osiguraca,pravi uzas....dok sam prepipao sve...i na kraju :thumbsup:

Mislio sam da slikam postupak...ali sam zapoceo predvece i nista se ne bi videlo...mozda sledeci put...

Znaci signalizacija Bulb failure ustvari ne prikazuje ako svaka pojedinacna sijalica pregori? Jel tako?

Cini mi se da sam negde procitao da ne ugradjuju ksenone jer ih comp merenjem nekog napona u sijalicama onda ne prepozna pa javlja bulb failure te zbog toga stavljaju neki deo koji imitira da je kao bas ta sijalica tu...

Tako da su mi ova dva slucaja u suprotnosti...otud i moje pitanje za famozni bulb failure...

Pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda je fora da možeš i sam da primetiš kad ti crkne kratko svetlo, a poziciju malo teže :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm...sad pogledao uputstvo, prijavljuje samo:

-pozicija

-stop svetla/osiguraci

-zadnja za maglu

-migavci

-osvetljanje tablice

:( a taman sam mislio da je sofisticiran i da prijavljuje bash sve....

Sto je dobro kad covek zna da cita :thumbsup: , a tek kad ima uputsvo za upotrebu :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što i rekoh, nekako je logično... kratko i dugo svetlo ćeš primetiti da ne rade čim ih uključiš... pozicije, migavce i ostalo navedeno ipak malo teže ako se ne zagledaš ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad je crklo oboreno u momentu sam ukapirao, pogotovo ako crkne neka jača sijalica. Osrami NB su se pošteno obrukali na oborenim, ali na dugim evo rade već drugu godinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha...dobro de nosim naocare, ali sam i ja primetio da je crklo :thumbsup:

Mislio sam da je ta dojava osmisljena jer recimo u EU kada danju vozis sa svetlima sto je uglavnom obavezno moze biti od koristi da ti to javlja...naravno da je nocu prica drugacija....

Inace Osrami su biiip...meni su te H4 na 206ici crkavale na par meseci...

Stvarno bruka...doduse pise na njima da krace traju...ali par meseci...naravno mislim na serije Night Breaker i sl...

Koje sijalice Fiat stavlja u prvoj ugradnji? Jel to Delta prodaje?

E da...razmisljam da stavim one Philips-ove iz Gang Landa pa me interesuje dal' neko ima i kako su se pokazale, posto im je cena :whistle: i kava su iskustva po pitanju ugradnje ksenona takodje u Gang Landu, mislim da je Cartech ili tako...dal to nekako smeta farovima...i dal su dovoljni samo na oborenim ili je pozeljno i na dugim svetlima?

Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe pozdrav ljudi , malopre sam zamenio sijalicu i to ovu tezu varijantu koja je pored akumulatora , smorina teska :( al sta da se radi , posto sam sam sebe zacudio koliko sam to brzo resio reko da prolistam sta ima na forumu na tu temu , i cisto da vidim da nisam nesto pogresno radio i slicno , pa aj da prenesem i svoje iskustvo :)

1 skidanje plastike sa akumulatora ( tri srafa )

2 raskacio dzek ( okrugli iznad fara - nemam pojma od cega je ) da olaksam prilaz

3 otvorio i izvadio poklopac fara

4 otkacio struju sa sijalice

5 polako otkacio osigurac koji drzi sijalicu

6 izvadio sijalicu i zamenio ...

postupak vracanja je obrnut naravno , a evo nekoliko stvari koje mogu poci naopako i da nateraju coveka da prospe 20 litara benzina po autu i da ga zapali pa kud puklo da puklo!!

1 osigurac koji drzi sijalicu fiksiranu u faru moze da vam ispadne , padne dole na sus pleh i tako napravi ogroman problem ,

isti isigurac moze biti jako problematican za vracanje , odnosno namestanje u poziciju da drzi sijalicu ako izadje iz gornjeg dela lezista ili kukice za koju se kaci , predlog pre skidanja osiguraca dobro snimiti kako stoji|

2 poklopac fara moze biti jako nezgodan za vracanje , posto je malo glomazan a mesta nikad manje , samo polako i bez nerviranja idite logikom ako je bio tu moze sigurno i da se vrati jer kad se iznervira covek nema nista od vracanja :) i naravno , nikako ne dozvoliti da ispadne na sus pleh :)

3 smor je ako pocne da pada kisa dok sve to radite a niste u garazi sto se i meni malopre desilo :) mozda je to kljucna stvar koja je uticala da ceo posao bude gotov u roku od 15 minuta ,mozda i koji minut manje !!!

- eto to su neki moji utisci pa ako nekome budu od pomoci dobro je , mislim da stvarno nema potrebe da se skidaju farovi , branik , akumulator i slicno za zamenu radnog svetla , za poziciju konkretno ne znam , cuo sam za recept sa podkrilom , moracu da probam posto mi je crkla pozicija pa cu da pisem .

Jel postoji neko trajno resenje da se rese ta crkavana sijalica ?, uzeo sak wurth , videcemo koliko ce da traje .pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...