Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Zamena sijalice H7 levog fara na Stilu

Recommended Posts

interesuje me dal je neko zamenio sam tu gore pomenutu sijalicu i na koji

nacin a da nije skidao branik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 4367

Ako si mislio na far kod akumulatora.

Može da se zameni malo je zeznuto ali može. Najveća muka je vratiti poklopac fara jeste da nema mesta ali...

Namotaš volan pun desno i odvrneš dva šrafa od zaštitne plastike kod točka proguraš ruku i odatle namestiš poklopac u svoje mesto.

A za drugi far najbolje je odvrnuti šraf od posude za tečnost i nju malo nakriviti ubaciti sijalicu a za poklopac je najbolje ako imaš kanal odozdo proguraš ruku i ubaciš poklopac.,

biiip ali šta da se radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...'' Otvoriti haubu

Skinutu zaštitnu plastiku sa akumulatora

Skinuti poklopac sa fara iznutra.(onaj veći), samo treba pomaknuti kopču i skinuti je da bi vam bilo lakše vratiti poklopac fara.

Kad ste skinuli kopču, poklopac se otvori sa leve strane i povuče nazad kako bi ceo izašao.Skinete struju sa sijalice, otpustite osigurač i sijalica je izvadjena.

Naravno nema baš mesta previše, ali verujte ima dovoljno.

Ako vam je problem vratiti novu sijalicu, možete jednostavno uzeti komad žice ili nečeg sličnog, te provući kroz rupicu na kontaktu sijalice i ubaciti je.

Kad ste to sve napravili, vratite nazad plastiku fara i tek onda stavljate kopču.

I to je to. Sve zajedno 10-15 minuta...''

c/p, a bogami i edit ;) sa onog linka... :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se bas slozio da je 10-15 min,pogotovo ne ova kod akumulatora :mad:

Jedan od boljih predloga je da se skine blatobran iznad tocka(tj da se otkaci)kako bi moglo da se pridje ispod krila.A moze da se izvadi i aku. pa da se njegovo kuciste nakrivi,al u svakom slucaju ima dosta cimanja.....

I naravno da moze bez skidanja branika! :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mislim da bi trebao da lrenes od skidanja tockova prednjih oba komata pa zastitne plastike pa celog donjeg postroja

e kad to uradis uzmes gajbu piva zoves projektante iz fiata pod prinudom(tt cz glock ili go..jiv stap)

i gledas kako se muce da zamene sijalicu i smejes im se u lice

mater im biiip napravise kola a kad treba da zamenis jebenu sijalicu treba ti dva radna sata :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i kod mene se majstor junacki namucio :mad: morao je i akumulator da skine,natezao plastiku :mad: i to dobrih sat i po vremena..nije mi sad jasno zasta ce nam u osnovnom kompletu sijalice kad ih ne mozemo zameniti bez servisa??? :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da se uradi i bez skidanja branika ali je :lool

Za levi (kod akomulatora) treba skinuti poklopac akomulatora, otkačiti kabel of fara pa onda krenuti u operaciju. Desni je dosta lakši, treba isto skinuti kabel sa fara i odvrnuti posudu za prozore. Najzaebaniji deo je ako ti padne poklopac fara dole na šuspleh pa ne možeš da ga dovatiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje me nervira pogresno postavljena sijalica ( orenuta na pogresnu stranu pa mi majstori u kamionima i busevima j*** sve po spisku )

Hteo sam to sam da sredim ali zentam se da nesto ne zeznem jer nista ne vidim i sve treba na osecaj...

PITANJE : Da li je bezbedno/da li ima nekih posledica ako se skine akumulator i svi oni kablovi nakaceni na njemu ( kleme, trte mrte ostalo )... Hocu celu onu kutijetinu da izvadim napolje a pre toga da poskidam kablove?

Da li sme ovo da se radi...

Poz

Uf sere* ti se u sijalice :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 4490

Provereno je mnogo lakse skinuti branik i izvaditi far napolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9816

Najlakše je i najmanje gubljenja vremena je da se predvidi ta operacija za pola sata:

1.Skinutiplastiku koja pokriva akumulator

2. Skinuti kablove s akumulatora , i sam akumulator

3. popustiti tri sarafa (kljuc 13 gedora ) koji drze plasticno kuciste akumulatora , i nategnuti nekim komadom uzeta plastiku prema motoru da se dobije vise prostora za rad

4. napokon skinuti poklopce za pristup faru (H7)

5. Zamjenuti sijalicu

6. Sklapanje vrsimo obrnutim redoslijedom (ovo me podsjeca na vojsku kad smo rastavljali i sastavljali M48)

***** sve u svemu zajebancija , ali tako vam je to kod manje vise svih novih auta - HOCETE dizajn evo Vam ga na!!! :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je mijenjao oko 30 minuta, i najteze mu je bilo vratiti poklopac fara(vratio ga je odozdo pored tocka).

jedino je skinuo poklopac akomuatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z stilo hvala :cool

Citao sam informisao se, pitao, pricali bezbroj puta oko zamene sijalice ali mene zanima nesto drugo a nisam hteo da otvaram novu temu i gusim forum

ali opet nisam dobio odgovor na pitanje ( mada iz tvog odgovora mogu da predpostavim ) a to je

Da li smeju da se skidaju svi kablovi koji su vezani za akumulator????

Ovo pitam jer sam negde cuo to nikako ne sme da se radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno da smeju hahahaha pa kako bi se drugacije menjao akomulator!Jedino sto ti restartuje sat,datum i tome slicne budalastine na bordu!Samo ti skidaj i uzivaj....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Provereno je mnogo lakse skinuti branik i izvaditi far napolje...

Posto vidim da si zapeo....

a sta sa zapeklim srafovima?

sta sa onima koji ulaze u ona mala cuda sa navojem (ne bih to nazvao maticom) koje se unisti pri prvom odvijanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8751

Juce majstor menjao pozicije na mom stilu, sa desne strane zamenio tako sto je skinuo posudu za tecnost, a sa leve je skinuo tocak, zastitu i zamenio bez problema! Po meni je ovo najjednostavnija varijanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak sam isao na opciju sa akumulatorom.

Za 20 min sredjeno namesteno i sve radi kako treba... :mad: sem pozicije!!!!

ladno sam tek sada primetio posle boga oca vremena da mi pozicija ne radi... joj bre vise sa sijalicama smorih se!!!!

opet cu na isti fazom + tocak!

PITANJE: koliko pozicija ima Stilo??? 2 ( po jednu u svakom faru ) ili 4 ( po 2 u svakom faru )....

posto vidim da ima mesta ( a mozda sam video i cica macu tj sijalicu ) za po 2 u faru??? jel se ja nesto tripam ili??

Share this post


Link to post
Share on other sites

...po dve u svakom faru... ;)

Secas da je Mans jedno vreme imao jednu plavu, a jednu belu poziciju...dok nije namestio obe plave... :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 336

Koje ste vi legende, a narocito ti majstori kojima treba 30 minuta...

pa covek je na pocetku napisao (ne moze jednostavnije)

Ako si mislio na far kod akumulatora.

Može da se zameni malo je zeznuto ali može. Najveća muka je vratiti poklopac fara jeste da nema mesta ali...

Namotaš volan pun desno i odvrneš dva šrafa od zaštitne plastike kod točka proguraš ruku i odatle namestiš poklopac u svoje mesto.

A za drugi far najbolje je odvrnuti šraf od posude za tečnost i nju malo nakriviti ubaciti sijalicu a za poklopac je najbolje ako imaš kanal odozdo proguraš ruku i ubaciš poklopac.,

biiip ali šta da se radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koje ste vi legende, a narocito ti majstori kojima treba 30 minuta...

pa covek je na pocetku napisao

Ako si mislio na far kod akumulatora.

Može da se zameni malo je zeznuto ali može. Najveća muka je vratiti poklopac fara jeste da nema mesta ali...

Namotaš volan pun desno i odvrneš dva šrafa od zaštitne plastike kod točka proguraš ruku i odatle namestiš poklopac u svoje mesto.

A za drugi far najbolje je odvrnuti šraf od posude za tečnost i nju malo nakriviti ubaciti sijalicu a za poklopac je najbolje ako imaš kanal odozdo proguraš ruku i ubaciš poklopac.,

biiip ali šta da se radi.

Nemoj brzati ''bakara'' ;)

Na Stilu je problem veci nego na ostalim kolima zameniti sijalicu...

Primetices da je za levi far [ kod akumulatora ], napisano kako da se vrati poklopac fara, al' treba doci do toga...

Takodje, vidis da je za desni far napisano da je najbolje vratiti poklopac fara ako imas kanal...

I, majstorima zaista treba po 20-30 minuta za zamenu sijalice... :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koje ste vi legende, a narocito ti majstori kojima treba 30 minuta...

pa covek je na pocetku napisao (ne moze jednostavnije)

da da gospodine bakara nemojte brzati :mrgreen:

akumulator je najbolje resenje jer guranje ruke nije nimalo dobro po istu...

znaci i dalje posle dva dana mi bride prsti!

aj odo da vidim kako sta sa pozicijama i zasto mi ne rade one desnije i levlje :mrgreen: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, branik se skida bas brzo, nije nista strasno! Ja sam u subotu vadio farove(redovno odrzavanje, kao sto rece Nesha :lool: :lool: ) i prvo sam skinuo tockove, pa onda onu zastitnu plastiku u kosu i onda branik! Za sve ne treba vise od 30min. Sledeci put skidam farove za 20min. posto sad nista nisam odradio jer nisam uspeo da odvojim staklo od fara :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 336

Ne brzam, meni majstor zameni to za 5 minuta, na gore opisan nacin.

Ne kazem da bi je ja brze namestio, ali elektricar koji zna nece sigurno da prilazi sa strane akomulatora....

Istu tehniku cete naci i na fiat.hr forumu...

O skidanju branika i farova ne treba valjda ni da govorim...u opste nije potrebno.

Sve sto treba je da smotate pun desni.

Temu o menjanju sijalice sam ja postavljao jos pre jedno godinu i po dana, tako da sam je do sad apsolvirao...

Btw ako je za utehu ni na mazdi nije nista lakse pristupacno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...