Jump to content
FAS Goran
Guest 7989

Fiat Punto mk.1 1.1 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

18 minutes ago, Memphis said:

Detonacija u cilindru ...

Imajuči u vidu da sam laik, jel to opasno i jel ostavlja neke posledice po auto?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, Mikica said:

Verovatno je voda negde prodrla.

A sto ne palis na benzin po ovoj hladnoci? 

Da li si proveravao kako radi benzinska pumpa?

Ih da je srece ali nikako da cuje na benzin detaljno sam opisao u prethodni par postova, odvezao kola kod majstora.Verglao je za medalju na benzin ali nikako da upali, kao da uopste ne izbacuje benzin.Pumpa jedno vreme prestade da se cuje pa se opet cula.i dok sam vozio na plin cim prebacim na benzin odmah se gasi-problem sa protokom goriva pretpostavljam.Nadam se da če ovaj majstor da proveri pritisak goriva da vidim kakva je pumpa ili da nije umrzo filter goriva bila velika hladnoca a znam da imam vodu u rezervoaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednu cini mi se jako bitnu stvar nisam napomenuo a sad mi jedan forumaš siglazirao:

Bila mi upala plastika u Zubcasti i vide se yubci na nju ali nije preyubio kad je gledao majstor stoje na one tri tacke gde je bio ranije ako mogu da se setim i ako sam ga rayumeo, dakle nije prezubio, ali kad bolje raymislim problemi su mi krenuli od tada JER NIJE MOGAO uopste da upali, a onda kroz 10 minuta upalio na pola kljuca i tako jednom uplai bez problema a jednom nikako da li je možda to u pitanju.?

Šta mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Mijailović P. said:

Proveri da li zatvara plin u trenutku kad prebaciš na benzin.
Zavrni ventil na boci i probaj samo na benzin jedno vreme.
Majstor će znati šta i kako.

Problem je što uopšte neče na benzin kao da ne stiže gorivo do njega.kADA SAM GA NEKAKO upalio na plin i vozio ka majstoru pokušao da prebacim na benzin uopšte nije reagovao odmah gubi snagu i ja odmah prebacim na plin jer bi se ugasio

2 minutes ago, MmMm11 said:

Problem je što uopšte neče na benzin kao da ne stiže gorivo do njega.kADA SAM GA NEKAKO upalio na plin i vozio ka majstoru pokušao da prebacim na benzin uopšte nije reagovao odmah gubi snagu i ja odmah prebacim na plin jer bi se ugasio

Na benzin neče nikako da upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce bio kod majstora, cekao tri sata i opet nije imao vremena...Kao danas cemo i da skratim i danas ništa.podesi da palim na plin i kad mu predložim da skinemo dovodno crevo da vidim jel baca gorivo pumpa i da izmerimo protok goriva( ali opet nije uzeo od kuma uređaj da izmeri).Pumpa ne baca gorivo i zato nije ni mogao da upali na benzin.Kaže mi majstor da vozim na plin i da se ne sekiram, na proleče čemo da skinemo rezervoar jer ima vode u njemu i da ćistimo sve i da se lepo osuši jer gde sad po zimi da to radimo i da zamenimo pumpu i ima da bude zajebalo vek.Termostat koji je trebao da mi zameni da vratiim če za par dana u gužvi je.

Šta predlažete?

Saga se i dalje nastavlja.

Toliko od mene da vas obavestim dokle sam stigao, samo ne znam jesam pošao ili sam došao.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu sve sumnjivo kao penal na ivici šesnaesterca, a što je i najgore napeto ko na noši.

Edited by MmMm11
ispravka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitao bih kako se pokazao ovaj motor benzinac 1,2  44kw, 99 godište , monopoint , 60 S ,kod punta1 u praksi ?

Kakva su vaša iskustva?

 

Edited by MmMm11
ispravka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i svaki FIRE motor, nepoderiv uz normalno održavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎12‎.‎1‎.‎2017‎. at 7:47 PM, MmMm11 said:

Imajuči u vidu da sam laik, jel to opasno i jel ostavlja neke posledice po auto?

 

Vjerojatno nema posljedica ali nije dobro da se događa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mOŽE LI mala pomoć vidim da na slici neka žica viri od čega je ovo i da ne stvara neki problem( ako može malo pojašnjenje)

WP_20170116_20_12_25_Pro.jpg

WP_20170116_20_12_31_Pro.jpg

WP_20170116_20_12_36_Pro.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MmMm11 said:

mOŽE LI mala pomoć vidim da na slici neka žica viri od čega je ovo i da ne stvara neki problem( ako može malo pojašnjenje)

WP_20170116_20_12_25_Pro.jpg

WP_20170116_20_12_31_Pro.jpg

WP_20170116_20_12_36_Pro.jpg

Meni to ne izgleda bas najsjajnije, izgleda kao da je nagorela!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas knačno majstor zameni termosta, mada se naljuti što baš danas a več je prošlo mesec daana od reklamacije.Ono što smo ustanovili da pumpa za ulje ne baca benzin, mada kada dam kontakt ne čuje se.Majstor to odložio za proleće.

Sad barem znam od čega da krenem, samo nikako da uđemo u + sa tempertaturama da vidim da nije zaledilo nešto, barem se nadam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas konačno majstor zameni termostat koji nikako da dostigne radnu temperaturu kad vozim magistralom. U nedelju smo ustanovali da pumpa za gorivo  ne baca benzin, mada kada dam kontakt čuje se. Majstor popravku odložio za proleće.Da se skine rezervoar lepo opere, osuši na sunce,izduvaju creva i zameni se pumpa za gorivo.

Sad barem znam od čega da krenem. Samo nikako napolju bude malo toplije  pa da vidim da nije zaledilo nešto pa zato nema protok goriva, barem se nadam.

Tekst ispravljen.Pozz

On 15.1.2017. at 9:05 PM, MmMm11 said:

Pitao bih kako se pokazao ovaj motor benzinac 1,2  44kw, 99 godište , monopoint , 60 S ,kod punta1 u praksi ?

Kakva su vaša iskustva?

 

 

A šta kažu stručna lica-majstori po ovom pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesto strada pumpa kada je ugradjen plin jer vrti u prazno a najcesce na rezervi pa se ne hladi dovoljno i crkne. Zameni ulozak pumpe, jer ako se cuje pa cuje, menja zvuke garant je krepala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I gledajte uvek da imate benzina bar pola rezervoara inace cete se namenjati tih pumpi samo tako. Mada ima i varijanta da se pumpa prekidacem iskljucuje kad se vozi na plin.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shvatam Dimitrijuse, ali probaj onda s nekim kvalitetnim cepom. Voznja na rezervi ce brzo upropastiti pumpu, to ce ti svako reci. Obaska sto onda i dizne povuku mulj.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...