Jump to content
FAS Goran
Guest 7989

Fiat Punto mk.1 1.1 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

pogledaj kako je ``majstor`` koji je ugradjivao plin prekinuo rad pumpe dok vozilo ide na plin... i proveri sve kontakte oce da oksidiraju vremenom i kad si zadnji put servisirao uredjaj za plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je u mom vlasništvu oko godinu ipo,kad sam ga registrovao morao sam i reatest za plin da radim (kačio me nov zakon) tako da sam nešto manje od godinu dana morao da idem u servis gde su mi promenili creva i multiventil.Hoću da kažem da i pre i posle tih intervencija auto je radio na ler (na plin) ali od skoro neće....Šta može da ga zeza?Kako se manifestuje ako crknu oni releji ili šta su već ? Mada ću sutra uzeti te kontakte sve kompletno da očistim i da li da ih poprska WD sprejom ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontakte sam isprskao WD sprejom i za sada radi,ali videćemo.Javiću se nakon izvesnog vremena.


Kontakte sam isprskao WD sprejom i za sada radi,ali videćemo.Javiću se nakon izvesnog vremena.

Zaboravih da se zahvalim.  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada pali bez greške!

Ureko sam ga!U roku od ova 2-3 dana desilo se da neće da upali.Ali pumpa se uopšte nečuje kad se da kontakt.

 

U oba slučaja nisam imao unimer da proverim dal dobija struju ali od sad nosim unimer sa sobom.

 

I da,na koje žice bi trebalo proveravati napon?

Edited by Alexanda

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako imam problem na puntu mk1 97g. 1.1 kad mi stoji duze vreme nema sanse da upali vergla dok isprazni akumulator ali kad mu dajem nekih 5 put samo kontakt i posle toga zavergla odmah upali i posle paljenje nema prboleme iz prva pali ali dok ne stoji preko noc onda opet tako radi i secka pri polazenju kao kad nema gorivo inace ima.... i primetio sam da kaplje gorivo tj curi kod filtera? Sta bi moglo da bude jel moguce da je filter za gorivo zapusen pa da tako radi? zamenicu  ga ali hteo sam ovde da pitam nekog ako zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako moj problem je sledeci ujutru mi se desava da auto verglam jednp 5-6 puta i pritom upali o kada ga ostavim ceo dan ili sutra dan ista prica sve dok jednog dana nije hteo da upali.Skinem crevo na pumpi koje salje gorivo prema mototu i stavim drugo crevo pa u flasu i kada dam kontak mlaz je slab i prodju jedno 5-7 sekudni i onda se cuje kako pumpa se ucuti malo i krene jaci mlazi prekinem ja to stavim crevo na pumpi i auto odna upali.... mislio sam da je do filter stavio sam nov ali ista prica...molio bih za pomoc ako neko zna unapred hvala.... :construction:

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa logicno je ako ti negde curi gorivo da tu preko noci uvuce vazduh u sistem i zato nece da upali,resi to curenje i palice ti auto kako treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa ili nesto drugo ne znam sta je...

Kada mi auto odstoji duze vreme preko noci npr. ujutru samo vergla onda ja skinem na pumpi vod koji salje prema motoru stavim obicno crevo i u flasi pustim dam  kontakt i normalno tece posle jedno 5-6 sekundi pumpa promeni zvuk i izbacuje kao mehurice onda prekinem sve to i vratim i auto iz prve upali....  I u toku voznje mi secka pri malim obrtajima... ne znam sta bi to moglo biti molio bih za vasu pomoc... radi se o Fiat Puntu mk1. 1.1

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, imam problem sa fiat puntom 1, 1997 godiste, 1.1 55ks, monopoint sistem.  Auto sam kupio pre par dana, problem je sto na benzin nece da upali kad je motor zagrejan. Plin moram da izvadim jer nije upisan pa cu morati da resim problem sa paljenjem. Na plin pali bez problema. U voznji se ponasa odlicno na oba goriva, na plinu se desava da sam ponekad podize gas, na benzin lepo radi u svim rezimima voznje.

 

Konkretan opis problema.

Prvo paljenje na benzin, motor hladan, pali iz prve sa blago pretisnutom pedalom gasa, uvek upali iz prve, ako ne upali iz prvi vise nece da upali.  Ako se nakon startovanja ugasi auto onda vise nece da upali.

 

Paljenje kad je motor zagrejan na benzin je nemoguce, moze da vergla do ujutru nema sanse ni da zakaslje, oseca se benzin.

 

Dakle, ako upali iz prve lepo radi i lepo ide, ako se nakon toga motor ugasi vise nece da upali, odmah se oseti miris benzina, toliko presisa da nema sanse da upali vise. Onda sacekam 3/4 sati i upali lepo iz prve.

Kad upali ako ga ne ugasim ja na kljuc moze da se vozi ceo dan, ne gasi se sam ne secka...

 

Sta mislite sta moze da bude?? Jel imao neko slican problem, sutra nosim diznu na ciscenje, ne znam sta drugo moze da bude?????

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri citac-senzor radilice,ako se zamastio on hoce da zeza,ako nije do njega ides redom,karburator,dizna,svecice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam probao opet, upalim lepo prvi put kad je hladan motor i odmah ga ugasim, upali opet bez problema, pustim ga da radi i posle otprilike jednog minuta promeni zvuk motor, smanji obrtaje i posle toga ne pali vise...

Non stop mi svetli na tabli ona brizgaljka crvena, danas sam odneo diznu na ciscenje pa cekam da zavrsi majstor....

 

Dok cekam diznu, skinuo sam plinsku bocu i rasprsivac, sad bi mi trebala pomoc oko prekidaca, jel komplikovano to, jel zna neko link sa neke teme o tome ja ne mogu da nadjem. I treba da skinem plocicu ispod karburatora sto ide, kako tooo?? Ima dva srafa, jel ima neka caka sta kako?

 

I puntic nema skalu za temperaturu ni obrtomer, ali te sam teme vec nasao pa citam, ali kad sam spomenuo vec, imam skalu temperature  sa zastave 101, ne znam da li moze senzor temperature zastavin i zastavina skala pa da je umuvam negde pored table da to radi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ploca za plin ti je izmedju karburatora i usisne grane,verovatno ce ti posle trebati malo kraci srafovi jer posle neces moci da stegnes karb na usisnu granu,pa kad skines creva za vodu,moras ih zastopovati na mestu gde su spajani sa isparivacem,to sto ti svetli je za diznu,da bi proverio da li radi stavis sa akumulatora 2 zice plus-minus i probas diznu na konektorima,kad je dobra treba da cakce,kad neradi nista se ne desava!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi problem jos nije resen, novi kablovi i svecice ciscena dizna i opet nece...

 

Sad kad je zagrejan motor nekako i uspe da upali ako se ne pipa gas, i kad upali jedva radi i mora postepeno da se dodaje gas da probije i onda lepo radi. Greska na tabli se pali i gasi non stop na po par minuta.

Kad upali poceo je sam da dodaje i oduzima gas, verovatno step motor, ne znam jel mozda on sve zeza...  Kad je hladan pali na prvi zub bez problema, u voznji ide sasvim normalno, sem sto je poceo u mesto kad stojim da dodaje i oduzima gas.

Neke ideje??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam da otkacim lambda sondu cisto da probam, isti djavo, ali zapazih da je sonda na 4 zice od kojih je jedna zasecena i za nju vezana neka druga koja vodi negde, nisam mogao da lociram gde tacno. Verovatno je neko vezao zbog plina, ali zasto??

 

Da li moze step motor da daje ovekve simptome? U svakom slucaju ne radi lepo, sam dodaje i oduzima gas pa mozda i ne pali lepo zbog njega... nemam vise ideja sta moze da bude... ne znam kako da utvrdim da nije dizna slucajno da ne preliva benzin, mada je bila na ciscenju ali mozda je gotova....

 

Opet sve vreme dok motor radi nekako se oseca da ima vise goriva nego stu treba, oseca se da ne sagoreva lepo, ima i malo crnog dima na auspuhu... Uh muke sa fiatom...

pomagajte !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice samog dodavanja gasa,to su simptomi vezani za step motor.A to sto ubrizgava vise goriva nego sto treba,moze biti problem do sonde,da daje pogresne podatke kompjuteru pa naliva vise goriva nego sto treba.Kakva ti je potrosnja,jel se promenila u odnosu na ranije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim resena muka, kaze majstor senzor za mesavinu neki, mada je menjao dva komada a nisam siguran koji su..  I kaze da je komp malo brljavio ali za sad je ok sve.. Step motor nije menjan, sad se smirio lep gas drzi ne dize sam vise, ako krene ide i on na zamenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj senzor je na karburatoru pored step motora!A ta zica sto kazes da je vezana na sondu,ne bi trebalo da je za gas-uredjaj,obicno se stavlja na kabal za svecicu da da impuls!Punto 1,1-1,2 nema veliki motor da ne mozes da utvrdis gde vodi ta zica!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam tacno koji senzor je menjao majstor, samo mi je rekao senzor za mesavinu a sta mu to znaci ne znam.......

 

 

 A za ovu zicu sa sonde, ovakva je situacije, iz sonde idu 4 zice do dzeka, jedna je zasecena i za nju vezana onako "seljacki" bez izolacija i bilo cega druga koja ide u neki snop drugih i mrzelo me da je pratim da vidim gde ide, nego ja lepo to raskacim i izolujem lepo i ne diream nista vise. Sad puntic ide odlicno, zanimljivo da vise ne dodaje i ne oduzima gas, miran rad ima i super pali da ga ne ureknem... Nema vise lampica da gori za diznu sve ok, jedino sto plovak zeza pa mi palio rezervu i ako ima 10 litara unutra, al to sam resio sa jos 10 litara hehehe... Sad u voznji nema vise sijalica upozorenja na tabli, ako se sad neka upali vadim je napolje heheh

a kad sam kod sijalica, u tabli sam 4 zamenio, kod grejanja jos 2, jednu za kratko i obe za poziciju napred, i jednu za stop svetlo pozadi... To je kad kupis zapusten auto, samo sijalice dva dana ne mogu da zamenim hehe

 

 

Sad imam dalje da trazim sajlu odnosno mehanizam za vozacev prozor, i kuku mene sofersajbnu da menjam i posle se nadam nista vise....

Edited by drandigo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem punto mk1 55kw.Nece da upali.Ne vergla uopšte, samo se čuje caktanje prilikom kontakta. Inače ne deluje mi da je akumulator, ima svetla i to baš jaka, sirenu itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...