MmMm11 0 Posted January 18, 2017 Jel onda najbolje rešenje da se skine rezervoar, opere u perionicu ili ima neki drugi način da se skine mulj iz rezervoara? Očisti dizna jer ako je onako bio prljav filter za gorivo i pumpa bila sva u mulju onda je i ona sigurno zapusena? i naravno zameni uložak pumpe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 18, 2017 Ja bih uradio ovo sve sa rezervoarom i pumpom pa bih video kako ce se ponasati. Ako bude dobro radio onda ne moras dizne dirati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted January 18, 2017 Pre svega sramota je kakvo nam gorivo uvaljuju, uzas, mulj vadimo kao iz mocvare. Uradi kao sto sam ti napisao ranije: 1. zamena uloska pumpe i naravno zamena filtera goriva 2. pranje rezervoara (ako nije mnogo zaprljan moze i da se izvuce svo gorivo pa da se nabacaju pamucne krpe unutra i da se sve pokupi, ruka do lakta i skupljanje, ja tako resio problem) 2. produvavanje i dovodnog i odvodnog creva od monopointa 3. pranje dizne jer je i ona navukla mulj i djubre kada se raspao filter za gorivo, mozda ce raditi i bez pranja ali je moguce da ce ti seckati auto prilikom ubrzavanja Tek posle ovih postupaka ce proraditi na benzin kako valja. Ako opet imas problem onda predji na monopoint, step motor, senzore, lambu sondu... Za to je najbolje dijagnostika ili da se stavi pa skine deo dok se ne pronadje koji pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntino 0 Posted January 26, 2017 Pozdrav! Imam sledeci problem sa paljenjem u ovim zimskim danima. U pitanju je Punto 1, 1.1. '98. Naime, ubacim kljuc u kontakt bravu, lepo se ukljuce i iskljuce sve lampice koje trebaju, cuje se i pumpa za gorivo, ali kada krenem da okrenem kljuc da zavergla, kljuc se zaglavi, da se pomeri! Dakle nece da se pomeri dalje. Normalno se vraca nazad i vadi, i normalno mogu ponovo da ubacim i dam kontakt i sve to, ali se opet zaglavi. Nekada posle 1,2 pokusaja uspe da zavergla i odmah upali a nekad posle pola sata ponavljanja celog postupka. Prskao sam sa WDom, pokusavao sa zagrevanjem kljuca, ne bih rekao da pomaze. Kasnije u toku voznje normalno pali. Cak i nekada i posle mirovanja od 2,3 dana na ovom minusu normalno pali, a nekada nece, kao sto rekoh, da okrene dalje od polozaja za kontakt. Sta bi moglo da bude u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted January 27, 2017 Verovatno uložak kontakt brave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted January 28, 2017 A moguce i cela brava da zeza! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MmMm11 0 Posted March 20, 2017 pozdrav drugari, Malo sam bio odsutan, te stoga izvinite sto ne pisah sta se desavalo dalje sa punticem. Prvo sam zamenio majstora, a onda pretprosle nedelje kad se prolepsalo vreme očistio drugi majstor rezervoar za gorivo, zamenio ulozak pumpe i zamenio filter goriva.Stanje sada zajebalo vek. Gledacu da postavim sliku blaona sa gorivom koje mi je vratio da vidite samo.Kaze majstor rezervoar baš bio prljav Koristim ovu priliku da se zahvalim forumašima jer su mi svojim savetima dosta pomogli, inače bi me odrali majstori, a o živcima da ne govorim.Ispade kao da puntic bolovao od neizlecive bolesti po nekim majstorima, ali se srečom zajebase u dijagnozi.Pozdrav drugari i Živeli 13 minutes ago, MmMm11 said: pozdrav drugari, Malo sam bio odsutan, te stoga izvinite sto ne pisah sta se desavalo dalje sa punticem. Prvo sam zamenio majstora, a onda pretprosle nedelje kad se prolepsalo vreme očistio drugi majstor rezervoar za gorivo, zamenio ulozak pumpe i zamenio filter goriva.Stanje sada zajebalo vek. Gledacu da postavim sliku blaona sa gorivom koje mi je vratio da vidite samo.Kaze majstor rezervoar baš bio prljav Koristim ovu priliku da se zahvalim forumašima jer su mi svojim savetima dosta pomogli, inače bi me odrali majstori, a o živcima da ne govorim.Ispade kao da puntic bolovao od neizlecive bolesti po nekim majstorima, ali se srečom zajebase u dijagnozi.Pozdrav drugari i Živeli Sta mislite drugari da se neko nije zajebao da je sipao dizel u rezervoar umesto benzina, da li je moguce da je ovako crno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted March 21, 2017 Pa i dizel kad stoji duze nije ovoliko crn,ovo ko preradjeno ulje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan8661 0 Posted March 21, 2017 (edited) 17 hours ago, MmMm11 said: pozdrav drugari, Malo sam bio odsutan, te stoga izvinite sto ne pisah sta se desavalo dalje sa punticem. Prvo sam zamenio majstora, a onda pretprosle nedelje kad se prolepsalo vreme očistio drugi majstor rezervoar za gorivo, zamenio ulozak pumpe i zamenio filter goriva.Stanje sada zajebalo vek. Gledacu da postavim sliku blaona sa gorivom koje mi je vratio da vidite samo.Kaze majstor rezervoar baš bio prljav Koristim ovu priliku da se zahvalim forumašima jer su mi svojim savetima dosta pomogli, inače bi me odrali majstori, a o živcima da ne govorim.Ispade kao da puntic bolovao od neizlecive bolesti po nekim majstorima, ali se srečom zajebase u dijagnozi.Pozdrav drugari i Živeli Sta mislite drugari da se neko nije zajebao da je sipao dizel u rezervoar umesto benzina, da li je moguce da je ovako crno? Jel sam ti rekao da je to u pitanju :))) Dobro je sada redovno menjaj filter za gorivo, na svakih 10000 km, sitna para a eto sta se desi kada se raspadne zbog dugogodisnjeg ne menjanja. Ja sam slicno vadio iz celog sistema, isto tako crno, eto koliko nam je cisto gorivo, uzas zivi, mulj sam crni i ja vadio. Jel ti oprao i diznu? Ako radi lepo ne mora mada je moj prodisao posle pranja dizne, bila prljava bas. Edited March 21, 2017 by stefan8661 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MmMm11 0 Posted March 22, 2017 nisam bio tu,kad je radio.Radi odlicno, mada kada bi to mogao da uradim bio bi kao mecava bio si u pravu.Hvala ti puno na pomoči.Forum je zakon Majstor rekao da ovo još nije video, mada je majstorče mlado ali dobro odradilo posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted March 23, 2017 Ovo nije od jučer. To se godinama taložilo i napravio se mulj. Loše gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 923 Posted March 23, 2017 bitno da je sve ok! Očisti i diznu i prodisat će! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MmMm11 0 Posted March 24, 2017 uradicu i to samo da dobijem malo vremena.Poydrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MmMm11 0 Posted March 24, 2017 On 23.3.2017. at 1:52 AM, Memphis said: Ovo nije od jučer. To se godinama taložilo i napravio se mulj. Loše gorivo. Kakvo je gorivo tek sad vidim lepo stefan napisao prethodno.sramota Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntino 0 Posted June 18, 2020 (edited) Punto se u voznji samo ugasio. Vergla, nece da upali ni na benzin, ni na plin. Ne pomaze guranje. Vizuelno, koliko sam mogao da vidim, kais nije pukao, kablovi ne bacaju varnice. Struja je dobra. Ono sto sam u poslednje vreme primetio, povremene kao detonacije, slicno kao kada mi je otkazala bobina. Sta bi mogao da bude problem? Edited June 18, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted June 22, 2020 jel se cuje pumpa za benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
_baker_ 1 Posted June 11, 2021 (edited) Pozdrav , imam jedno pitanje za forumaše . Eh ovako posjedujem Fiat Punta 1.1 40kw savrseno vuce,ne dimi,nema nikakve tehnicke poteskoce , sve je odrzavano i utegnut. Ali imam probem ponekada mi se desi da mi prilikom paljenja tj.verglanja upali ali motor trokira par sekundi i ugasi se ako ne pritisnem gas. Ovo se vec desaje 1-2 mjeseca , zadnji put mi nije nikako upalio , pa sam doslepao do majstora i skinuli smo pumpu ocistili i odlicno palilo sve . Ali problem je sto se ponavlja . Da li je netko od vas imao ovaj simptom . Motor vuce svjecice super kablovi super, gorivo uredno i cisto itd.. Da li bi moglo biti do oduska ? Imam osjecaj da mi je odusak zacepljen tj (kad otvorim cep za rezervoar bukvalno "zapuse" gasovima) da li je moguce da se sistem kompresuje od benzina pa da stvori suvise jaku kompresiju i onda gorivo tj pumpa nema tu kolicinu snage da izgura gasove . Lijep pozdrav i hvala. Edited June 11, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 11, 2021 @_baker_ Odušak, tj. pritisak u rezervoaru ne može biti uzrok bilo čemu, pa tako ni opisanoj situaciji na tvom autu. Baci pogled sada, nakon spajanja tema, na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites