Jump to content
FAS Goran
Guest 7989

Fiat Punto mk.1 1.1 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

3ef97f9f421e6001a9fa0d187aa318d0.jpg

Ne mogu da se snađem da sa tel postavim sliku u temi pa sam ovako. Izvinjavam se pa neka mod spoje teme.

Imam problem punto mk1 55kw.Nece da upali.sta je ovo sa slike. Ovaj beli deo nosi oznaku drs240103.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi trebalo da bude relej pumpe,mada ko sto Buca rece to ti je sigurno zalepio alnaser!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 55 1.1 1998 godiste

Dugo vergla kad ga palim prvi put.

I kad se upali, sto je najcesce iz drugog puta, neredovno radi, kao na tri klipa nekoliko sekundi- mozda desetak- i onda sve normalno!

Radi dalje kao sat i na benzin i na gas... nekad pali super ceo dan, ali najcesce cim miruje sat- dva, isti problem.

Menjao mu svecice- nista,

kablove- nista,

probao da ga ostavim na benzinu uvece, isto

gorivo prska ko ludo kad skinem crevo i merio sam pritisak na dizni-1,3 bara, nikad nije ispod 1 bar

 

Ima li neko ideju sta da probam dalje?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Braćo i pomagajte ako Boga znate;

Vozim punto 1, 60 s.Od skoro su poceli problemi i to veliki i to:

Nikako nije hteo da pali ni na benzin ni na plin.Dosao drug nekako upalimo preko kablova i to jedva.Otisao kod majstora izmucio se.Mislio je da je pumpa za gorivo, skinuli je bila puna ; mulja" ocistili je, istocili gorivo ocistili i rezervoar, tad sam i saznao prvi put da imam i filter za gorivo( bio korodirao,pun mulja nikad nije menjan pre)( imam i ugrađen i plin uređaj ali nije sekvencionalni).Da skratim pumpa nije mastor dosao do zakljucka da je do sajle za gas, kaze nije bila pod dobrim uglom i upali nekako( bio problem nikako nije radio na leru,i ako ga nekako upalimo odmah se ugasi.Dok samvozio dok grzim nogu na gas njemu brzina pada i vraca se,kao da  ga nesto gusi. npr vozim70 ono ide na 65 pa se opet vrati na 70 a nogu drzim u identicnom polozaju na gas.

i ODOG OD NJEGA SAV srecan,kad opet kroz par dana isto cim stanem na emaforu dok sam na plinu on sam prebaci na benzin, trese se i ugasi se.Probao na onom tockicu za gas za plin i odvrnu ga kad sam na leru ne trese se ali se opet ugasi malo ređe.Pitanje citao sam o klapni gasa, da li ja to uopste imam, jer bi je ocistio ako imam?( kod mene je onaj leptir i na njemu je sajla za gas).

Svaki savet je dobrodosao hvala unapred.

 

 

Kao sto obicano biva jedna muka ne ide sama, već muka muku stiže.:mellow:

JAVIO MI SE PROBLEM SA malim hladnjakom( puko i antifriz se izlio, temperatura mi presla preko crvene a nisam primetio, đek od ventilatora mi se bio odvojio, tako da ventilator nije radio, majstori kazu da sam nikako ne moze da ispadne, jedino ako mu neko pomogne:angry:

Promenio sam mali hladnjak, ali grejanje i dalje nemam, oba creva iz malog hladnjaka se vrela.Dok radi na leru i dostigne temperaturu radnu krene grejanje, cim izađem na otvorenom nikako da postigne temperaturu radnu i da krene grejanje( temperatura pokazuje između radne i minimalne na sredini).Zamenio termostat stavio nov, ali opet nikako da postigne temperaturu radnu ndok vozim. Mastor nema ideju sta bi moglo da bude, osim da je loš nov termostat.Proveravao sam vodu u hladnjaku ne gubi vodu, ali na auto putu ne mogu da dosstignem 120 ni na benzin ni na gas. Da li ovo ima uticaja na paljenje?

Vidim da ima iskusnih na forumu pa bi molio za pomoc. Hvala unapred dobri ljudi.

Edited by MmMm11
dodatak problemaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz zemljak...na tvom Puntu imas monopoint,kod tebe sigurno ne radi step motor i dizna kako treba posto ga vozis retko na benzin,vidim da si imao problem sa pregrevanjem i to sto nemas grejanje ili nije ozracen sistem kako treba ili ti je otiso dihtung glave motora!

Ovako bi trebalo da je kod tebe...20160425_141812.jpgscreenshot windows

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6.1.2017. at 0:48 AM, milan81 said:

Poz zemljak...na tvom Puntu imas monopoint,kod tebe sigurno ne radi step motor i dizna kako treba posto ga vozis retko na benzin,vidim da si imao problem sa pregrevanjem i to sto nemas grejanje ili nije ozracen sistem kako treba ili ti je otiso dihtung glave motora!

Ovako bi trebalo da je kod tebe...20160425_141812.jpgscreenshot windows

 

Hvala Zemljak,

Citajuci dosadašnje postove posumnjao sam na klapnu gasu koju treba da se ocisti i nisam znao da li imam step motor.Jeste kod mene monopoint, e sad da li je tako na slici videcu kad odem opet kod majstora( bolestan je). Pa javljam.Ima li jos neko neki predlog drugari.:sleeping: jer sam umoran od daj da promenimo ovo ono a ono to nije to. :sta je po tuđem turu 10 udarca::rant:

Što se tiče grejanja. molim se da je termostat u pitanju jer nikako da postignem radnu temperaturu pokazivac mi pokazuje na prvu cetvrtinu dakle između minimuma i sredine, i grejanje je mlako zato se nadam da nije diftung glave( proveravao sam ne gu bi mi vodu).Cekam da majstor ozdravi i da opet promenimo termostat.

Braco kao što rekoh pomagajte.Zima se uveliko zahuktala a ja nikako da resim problem.:crybaby:

Danas novi problem.Juce skinuo akumulator i stavio ga u toplom.Ujutru namestio akumulator, nikako da upali, ma kao i da ne vergla da nema snagu.Dosao prijatelj povezali kablove opet ni da zavergla.On skine stavi njegov akumulator, opet ni da zavergla.Moj akumulator stavi kod njega on upali iz prve.( ja stvarno ne znam ko koga ovde zajebava;))

Da li to ukazuje da sam od silnog verglanja objasnio u prethodnom postu sredio anaser:crybaby:

kako da znam da li su cetkice ili mora da se menja ceo anaser.kakve sam srece i neuka stranka kad odem kod majstora bice menjaj anaser.

Ima li neko predlog sta da radim?

Molim za pomoć i hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uH zamalo da zaboravim najbitnije pozdrav za sve forumaše i da u sreći i veselju slave današnji dan:

Mir božji.Hristos se rodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I još da dodam sistem je dobro ozracen, palise ventilator kad na leru postigne radnu temperaturu i cim je pređe onda se pali.Imao sam priliku da mi jedan ( MAJSTOR) ozraci sistem, odmah mi je u voznji podigao temperaturu malo falilo da ode u crveno, a rasprsivac za plin se zamrzo, a brzo nakon toga su krenuli problemi sa paljenjem.

Da mozda zbog toga imam i sad problem sa plinom jedva u 5 ako mogu da dostignem 100 ma sat a papucica za gas pritisnuta do daske. Da nije otisla membrana zbog toga?

ŠTA mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

he-he ako ne vergla onda je automat na anlaseru (ili ti bendix). Nije ni do alarma ni do koda ni kljuca... Da alarm ili kod prave problema, verglao bi. Ja sam taj problem imao pre neki dan...

I kako si resio problem Guest 2463 ?

Pozz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, MmMm11 said:

I kako si resio problem Guest 2463 ?

Pozz

 

 

 pitanje za milan81

ono sto sam video da kod majstora da je punto ima sajlu za gas preko koje je on stelovao ler gas( rekao mi da nije bio dobar ugao) Da li imam ja step motor i ako imam gde se on nalazi? ( U JEDNOM POSTU SAM NASAO DA JE   Step motor je odmah ispod leptira, ali da li je tako kod mene slabo se razumem u mehaniku a ne bi da budem smesan kad odem kod majstora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas step motor,evo to ti je ovo,kad skines kuciste filtera vidi se....kad on ne radi,ili nemas ler kad ga palis ili non stop nabija turazu...  20160425_141829.jpgscreen capture freeware

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače taj step motor nije skup a i ne škod da se skine pa da se našprica.

Ler gas se ne namešta sajlom i nema tu nikakvog lošeg ugla!!! 

Promeni majstora!

Taj sistem ubrizgavanja je krajnje jednostavan  i svaki bosh car servis ga može lako podesiti .

Ja sam ga magistrirao dok nisam našao da je problem zapravo u katastrofalnom gorivu. Bilo je to pre 15 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2017 at 7:29 PM, MmMm11 said:

Pozdrav Braćo i pomagajte ako Boga znate;

Vozim punto 1, 60 s.Od skoro su poceli problemi i to veliki i to:

Nikako nije hteo da pali ni na benzin ni na plin.Dosao drug nekako upalimo preko kablova i to jedva.Otisao kod majstora izmucio se.Mislio je da je pumpa za gorivo, skinuli je bila puna ; mulja" ocistili je, istocili gorivo ocistili i rezervoar, tad sam i saznao prvi put da imam i filter za gorivo( bio korodirao,pun mulja nikad nije menjan pre)( imam i ugrađen i plin uređaj ali nije sekvencionalni).Da skratim pumpa nije mastor dosao do zakljucka da je do sajle za gas, kaze nije bila pod dobrim uglom i upali nekako( bio problem nikako nije radio na leru,i ako ga nekako upalimo odmah se ugasi.Dok samvozio dok grzim nogu na gas njemu brzina pada i vraca se,kao da  ga nesto gusi. npr vozim70 ono ide na 65 pa se opet vrati na 70 a nogu drzim u identicnom polozaju na gas.

i ODOG OD NJEGA SAV srecan,kad opet kroz par dana isto cim stanem na emaforu dok sam na plinu on sam prebaci na benzin, trese se i ugasi se.Probao na onom tockicu za gas za plin i odvrnu ga kad sam na leru ne trese se ali se opet ugasi malo ređe.Pitanje citao sam o klapni gasa, da li ja to uopste imam, jer bi je ocistio ako imam?( kod mene je onaj leptir i na njemu je sajla za gas).

Svaki savet je dobrodosao hvala unapred.

 

 

Kao sto obicano biva jedna muka ne ide sama, već muka muku stiže.:mellow:

JAVIO MI SE PROBLEM SA malim hladnjakom( puko i antifriz se izlio, temperatura mi presla preko crvene a nisam primetio, đek od ventilatora mi se bio odvojio, tako da ventilator nije radio, majstori kazu da sam nikako ne moze da ispadne, jedino ako mu neko pomogne:angry:

Promenio sam mali hladnjak, ali grejanje i dalje nemam, oba creva iz malog hladnjaka se vrela.Dok radi na leru i dostigne temperaturu radnu krene grejanje, cim izađem na otvorenom nikako da postigne temperaturu radnu i da krene grejanje( temperatura pokazuje između radne i minimalne na sredini).Zamenio termostat stavio nov, ali opet nikako da postigne temperaturu radnu ndok vozim. Mastor nema ideju sta bi moglo da bude, osim da je loš nov termostat.Proveravao sam vodu u hladnjaku ne gubi vodu, ali na auto putu ne mogu da dosstignem 120 ni na benzin ni na gas. Da li ovo ima uticaja na paljenje?

Vidim da ima iskusnih na forumu pa bi molio za pomoc. Hvala unapred dobri ljudi.

 

Druze i ja sam imao velike probleme, slicne kao tvoje.

 

Isto je katastrofalno radio na benzinu, sledece popravke su usledile:

 

 Posto ti je kao i meni bio raspadnut filter za gorivo mora se ceo sistem ocistiti. Meni su se i dovodno i odvodno crevo od pumpe zapusili tim muljem, nisam mogao da upalim auto na benzin, mozda jedva na trenutak i ugasi se. Zatim se na sve to nakalemila nekakva vlaga u rezervoaru zbog niskih temperatura kaze majstor a mozda su mi na MOL pumpi nasuli vodurinu. To se resilo skidanjem pumpe, ciscenjem rezervoara metodom guraj krpe i skupljaj sve sto ima u njemu, sreca pa nisam imao puno goriva.  Creva za gorivo su ociscena produvavanjem, izaslo je brdo djubreta. Oprana dizna za gorivo i OBAVEZNO zamenjena gumica jer mi je prosli majstor ustinuo staru gumicu pa je i zbog toga imao problem na benzinu.

 

Posle je lepo radio neko vreme i poceo je da zeza. Gasi se u sred rada. Ispade da je LAMBDA SONDA. 

 

Tada je auto proradio na benzin a na plin nikako da krene lepo da radi.

 

Za plin sam uradio sledece: Kod plinara zamenjene membrane i gumice isparivaca i zamenjen onaj mali filter. Opet auto trese u leru i gasi se u voznji. Do tada sam bio u ubedjenju  da je ozracen kako valja medjutim ipak nije bio. Idi kod nekog ko ume lepo da ozraci sistem jer ako je hladan isparivac, nece ti auto raditi zimi na plinu ni pod razno. Odem ja ozracim kod drugog, auto lepo greje lepo radi na benizin medjutim trese ko blesav na plin u leru.

Menjao sam pre toga kablove i svecice pa sam mislio da to je ok. MEdjutim nove svecice i kablovi su pravili problem. Da covek poludi. Odem kupim nove svecice DENSO (sa njima mi najbolje radi auto) i kupim originalne NGK kablove! Auto posle toga proradio i na plin.

 

Kod tebe bih proverio i step motor,  idi da ti ga operu ultrazvucno. 

 

Najbolje je otici kod nekog majstora koji ima delove za njega pa da skine stavi i da proveri koji su otisli.

 

Neka proveri i na benzinu da li lepo dolazi gorivo i da li se lepo vraca nazad.

 

Ovo su moja iskustva, vidim da si iz Nisa, ako ti trebaju neki direktniji savet odnosno kod koga da odes, gde sta da kupis salji mi privatnu poruku. Pozdrav

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, stefan8661 said:

Druze i ja sam imao velike probleme, slicne kao tvoje.

 

Isto je katastrofalno radio na benzinu, sledece popravke su usledile:

 

 Posto ti je kao i meni bio raspadnut filter za gorivo mora se ceo sistem ocistiti. Meni su se i dovodno i odvodno crevo od pumpe zapusili tim muljem, nisam mogao da upalim auto na benzin, mozda jedva na trenutak i ugasi se. Zatim se na sve to nakalemila nekakva vlaga u rezervoaru zbog niskih temperatura kaze majstor a mozda su mi na MOL pumpi nasuli vodurinu. To se resilo skidanjem pumpe, ciscenjem rezervoara metodom guraj krpe i skupljaj sve sto ima u njemu, sreca pa nisam imao puno goriva.  Creva za gorivo su ociscena produvavanjem, izaslo je brdo djubreta. Oprana dizna za gorivo i OBAVEZNO zamenjena gumica jer mi je prosli majstor ustinuo staru gumicu pa je i zbog toga imao problem na benzinu.

 

Posle je lepo radio neko vreme i poceo je da zeza. Gasi se u sred rada. Ispade da je LAMBDA SONDA. 

 

Tada je auto proradio na benzin a na plin nikako da krene lepo da radi.

 

Za plin sam uradio sledece: Kod plinara zamenjene membrane i gumice isparivaca i zamenjen onaj mali filter. Opet auto trese u leru i gasi se u voznji. Do tada sam bio u ubedjenju  da je ozracen kako valja medjutim ipak nije bio. Idi kod nekog ko ume lepo da ozraci sistem jer ako je hladan isparivac, nece ti auto raditi zimi na plinu ni pod razno. Odem ja ozracim kod drugog, auto lepo greje lepo radi na benizin medjutim trese ko blesav na plin u leru.

Menjao sam pre toga kablove i svecice pa sam mislio da to je ok. MEdjutim nove svecice i kablovi su pravili problem. Da covek poludi. Odem kupim nove svecice DENSO (sa njima mi najbolje radi auto) i kupim originalne NGK kablove! Auto posle toga proradio i na plin.

 

Kod tebe bih proverio i step motor,  idi da ti ga operu ultrazvucno. 

 

Najbolje je otici kod nekog majstora koji ima delove za njega pa da skine stavi i da proveri koji su otisli.

 

Neka proveri i na benzinu da li lepo dolazi gorivo i da li se lepo vraca nazad.

 

Ovo su moja iskustva, vidim da si iz Nisa, ako ti trebaju neki direktniji savet odnosno kod koga da odes, gde sta da kupis salji mi privatnu poruku. Pozdrav

 

 

 

 

Hvala ti puno na pomoci ovo sto si napisao urađeno i meni na benzin samo sto nije mi oprao diznu, jer nije mogao da otsrafi jdan sraf misim da ima 4, tri je uspeo a jedan nije a kada sam video koliko je mulja izaslo i iz creva jer je kompresijom izbacio, cak sam oet promenio filter za gorivo iako je tog dana nov stavljen

Just now, MmMm11 said:

Hvala ti puno na pomoci ovo sto si napisao urađeno i meni na benzin samo sto nije mi oprao diznu, jer nije mogao da otsrafi jdan sraf misim da ima 4, tri je uspeo a jedan nije a kada sam video koliko je mulja izaslo i iz creva jer je kompresijom izbacio, cak sam oet promenio filter za gorivo iako je tog dana nov stavljen

Dovod za gorivo je dobar cim dam kontakt cuje se pumpa i kad smo skinuli crevo baca gorivo

Kazes lmaba Sonda gde se ona nalazi i koja je njena funkcija?

I dalje nemogu da ga upalim, nece ni da zavergla,udarili smo malo anaser i onda poceo da vergla ali nikako i dalje da upali.

Pomoč.:rant:

hVALA puno Dobri ljudi na pomoci. Majstor se razboleo i dalje ne radi, aocigledno da i meni nije problem resen sa paljenjem

Od subote ujutru uopste I dalje nemogu da ga upalim, nece ni da zaverglaudarili smo malo anaser i onda poceo da vergla ali nikako i dalje da upali.Sta mislite da li je u pitanju elika hladnoca bila - 24, ili su cetkici ili automat na anseru ili (ti bendix) Sta predlazete da uradim?

Pomoč.:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MmMm11 said:

Hvala ti puno na pomoci ovo sto si napisao urađeno i meni na benzin samo sto nije mi oprao diznu, jer nije mogao da otsrafi jdan sraf misim da ima 4, tri je uspeo a jedan nije a kada sam video koliko je mulja izaslo i iz creva jer je kompresijom izbacio, cak sam oet promenio filter za gorivo iako je tog dana nov stavljen

Dovod za gorivo je dobar cim dam kontakt cuje se pumpa i kad smo skinuli crevo baca gorivo

Kazes lmaba Sonda gde se ona nalazi i koja je njena funkcija?

I dalje nemogu da ga upalim, nece ni da zavergla,udarili smo malo anaser i onda poceo da vergla ali nikako i dalje da upali.

Pomoč.:rant:

hVALA puno Dobri ljudi na pomoci. Majstor se razboleo i dalje ne radi, aocigledno da i meni nije problem resen sa paljenjem

Od subote ujutru uopste I dalje nemogu da ga upalim, nece ni da zaverglaudarili smo malo anaser i onda poceo da vergla ali nikako i dalje da upali.Sta mislite da li je u pitanju elika hladnoca bila - 24, ili su cetkici ili automat na anseru ili (ti bendix) Sta predlazete da uradim?

Pomoč.:rant:

Kad ode sonda onda obicno auto zamre...ne dobija dobre informacije i samim tim izgubi snagu a poveca potrosnju. a  na auto putu ne mogu da dosstignem 120 ni na benzin ni na gas. Da li ovo ima uticaja od Lambda Sonde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Braco evo najnovijeg izvestaja ,

Konacno danas se malo temperatura popravila, i pokusah palenje i to na plinu sipao vrelu vodu na rasprsivac i creva i on upali bez problema, poceo da radi i posle 15 minuta prebacim na benzin i pocne da radi ali se brzo ugasi.I odmah upali na pola kluca na benzin ali avaj odmah se ugasi i posle se ne upali na bezin vise.

Da li ovo ukazuje na dovod goriva da je tu problem.

Provozio sam ga na plin i oterao kod plinara kaze lose radi na plin i odvrnu onaj crni sraf na plinskom uređaju nakon cega nikako da mi radi na leru bez gasa, odmah se ugasi na semaforu, a izpala mi ona opruga gde se okrece onak tockic za gas preko koga se i regulise protok gasa.Nakon toga sam ga oterao kod majstora ali njega nije bilo kuci.TAKO da sam ostavio auto kod njega kuci.

braco pomagajte sza mislite da je u pitanju?

U jednom momentu nisam cuo pumpu za gorivo ali se je posle cula.kod plinara probah na benzin upali odmah i odmah se ugasi.Dok vozim na plin i prebacim na benzin uopste ne reaguje odmah se gasi.

Dakle opet imam stari problem sa ler gasom.Da li to opet ukazuje na step motor?

?

Just now, MmMm11 said:

Braco evo najnovijeg izvestaja ,

Konacno danas se malo temperatura popravila, i pokusah palenje i to na plinu sipao vrelu vodu na rasprsivac i creva i on upali bez problema, poceo da radi i posle 15 minuta prebacim na benzin i pocne da radi ali se brzo ugasi.I odmah upali na pola kluca na benzin ali avaj odmah se ugasi i posle se ne upali na bezin vise.

Da li ovo ukazuje na dovod goriva da je tu problem.

Provozio sam ga na plin i oterao kod plinara kaze lose radi na plin i odvrnu onaj crni sraf na plinskom uređaju nakon cega nikako da mi radi na leru bez gasa, odmah se ugasi na semaforu, a izpala mi ona opruga gde se okrece onak tockic za gas preko koga se i regulise protok gasa.Nakon toga sam ga oterao kod majstora ali njega nije bilo kuci.TAKO da sam ostavio auto kod njega kuci.

braco pomagajte sza mislite da je u pitanju?

U jednom momentu nisam cuo pumpu za gorivo ali se je posle cula.kod plinara probah na benzin upali odmah i odmah se ugasi.Dok vozim na plin i prebacim na benzin uopste ne reaguje odmah se gasi.

Dakle opet imam stari problem sa ler gasom.Da li to opet ukazuje na step motor?

?

Molim za pomoć

6 minutes ago, MmMm11 said:

 

Kak da proverim da nije senzor gasa?

Dobra stvar je i sto nije anaser u pitanju, verglao za medalju, samo me brine mnogo verglam:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor gasa a i sve ostale probleme otkrit će dijagnostika, senzor leptira (gasa) se proverava omski unimerom ali bolje je dijagnostikom jer se vidi dijagram odnosno da li u nekom položaju gubi kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter za gorivo,mozda je umrzo jer znam da mi je bilo vode u rezervoaru je bilo vlage u sistemu,nadam se da ce majstor proveriti pumpu da nije  slab pritisak.

Kad sam upalio kola odmah sam odjurio kod majstora upalsen sta ako se opet ugasi, a poceo se gasiti.

Nisam prethodno proverio gde ima bosh dijagnostika koju mi preporuciste, ali avaj sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za forumaše i jedna molba:

Imajuči u vidu da sam sada U Čačku ima li neko iz Čačka ili u Gornjem Milanovcu da mi preporuči dobrog i pouzdanog mehaničara i gde mogu da Vozim auto na dijagnostiku da se proveri u ćemu je problem sa autom jer ovako više ne ide.Poruke možete mi poslati na PP.

i još jedno pitanje ako auto radi dobro na leru na plinu a na benzinu ne radi na ler, da to ukazuje da nije u pitanju step motor.Da li on reguliše rad auto na plin na leru?

1 minute ago, MmMm11 said:

Pozdrav za forumaše i jedna molba:

Imajuči u vidu da sam sada U Čačku ima li neko iz Čačka ili u Gornjem Milanovcu da mi preporuči dobrog i pouzdanog mehaničara i gde mogu da Vozim auto na dijagnostiku da se proveri u ćemu je problem sa autom jer ovako više ne ide.Poruke možete mi poslati na PP.

i još jedno pitanje ako auto radi dobro na leru na plinu a na benzinu ne radi na ler, da to ukazuje da nije u pitanju step motor.Da li on reguliše rad auto na plin na leru?

Ovom prilikom želim da se zahvalim na velikoj  pomoći od forumaša.ZIVI BILI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Prvi put pišem na forumu, usput sam pročitao sve postove sa ove teme.
Naime, imao sam problem sa autom Punto 1- 1.1 55ks 1999 god.  nakon duže vožnje (autoput) prilikom pritiska kvačila i smanjenja brzine (stajanje, isključenje sa puta) auto se ugasi i posle neće da se upali. Ne vergla i pokazuje lampicu akumulatora na tabli. Imao sam isti problem i pre oko mesec dana, tada je u servisu majstor rekao da je akumulator dobar (20 meseci je star) i da alternator puni. Rekao je da jedna klema nije imala dobar kontakt i pritegao je to. Ja sam nomalno vozio posle toga, palio je auto i hladan i topao savrseno. cak sam otisao da mi ociste oba kontakta i lepo pritegnu kleme.
Desilo se izmedju ova dva peha da se opet posle duzeg puta pri smanjenju brzine (kruzni tok) auto ugasi ali sam ga odmah palio na kljuc i nastavljao put.
Sada kada sam imao problem ponovo, hteo bih da mu pridjem ozbiljnije, pa ako je neko imao slican problem voleo bih da podeli iskustvo kako bih majstoru mogao da kazem nesto konkretnije.

Inace, auto sam uplalio poslednji put na kablove krenuo i normalno odvezao jos 100 km.
Imam utisak kao da samo nekada u toku vožnje zataji nešto što iscrpi ceo akumulator pa dodje do problema.

Danas sam izašao napolje posle 4 dana na velikom minusu i uplalio auto iz prve iako je stajao po ovom vremenu zavejan ispred zgrade.

Unapred hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, freedman said:

Pozdrav svima,

Prvi put pišem na forumu, usput sam pročitao sve postove sa ove teme.
Naime, imao sam problem sa autom Punto 1- 1.1 55ks 1999 god.  nakon duže vožnje (autoput) prilikom pritiska kvačila i smanjenja brzine (stajanje, isključenje sa puta) auto se ugasi i posle neće da se upali. Ne vergla i pokazuje lampicu akumulatora na tabli. Imao sam isti problem i pre oko mesec dana, tada je u servisu majstor rekao da je akumulator dobar (20 meseci je star) i da alternator puni. Rekao je da jedna klema nije imala dobar kontakt i pritegao je to. Ja sam nomalno vozio posle toga, palio je auto i hladan i topao savrseno. cak sam otisao da mi ociste oba kontakta i lepo pritegnu kleme.
Desilo se izmedju ova dva peha da se opet posle duzeg puta pri smanjenju brzine (kruzni tok) auto ugasi ali sam ga odmah palio na kljuc i nastavljao put.
Sada kada sam imao problem ponovo, hteo bih da mu pridjem ozbiljnije, pa ako je neko imao slican problem voleo bih da podeli iskustvo kako bih majstoru mogao da kazem nesto konkretnije.

Inace, auto sam uplalio poslednji put na kablove krenuo i normalno odvezao jos 100 km.
Imam utisak kao da samo nekada u toku vožnje zataji nešto što iscrpi ceo akumulator pa dodje do problema.

Danas sam izašao napolje posle 4 dana na velikom minusu i uplalio auto iz prve iako je stajao po ovom vremenu zavejan ispred zgrade.

Unapred hvala na odgovoru.

Znaci akumulator se isprazni i posle nece da upali? Meni se cini da ipak imas problem sa alternatorom. Kod elektricara da ga ispita. Ja sam imao problem sa alternatorom, da kazem slican i na kraju se zapalio! Sreca pa se ugasio  sam veoma brzo i odmah sam ga zamenio. 

Nekad se palila lampica, nekad nije, auto nekad upali lepo, nekad ga verglam bas dugo. Ovo je moje iskustvo, veoma lici na tvoju situaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozvao ovog majstora jutros, kaze ne moze danas da to pogleda.

Eh da sam odmah otisao na dijagnostiku

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce kad sam verglo na plin ono nešto kad je puklo kao da je nešto probilo ali ne znam šta.ŠTA bi moglo da bude.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je voda negde prodrla.

A sto ne palis na benzin po ovoj hladnoci? 

Da li si proveravao kako radi benzinska pumpa?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MmMm11 said:

Juce kad sam verglo na plin ono nešto kad je puklo kao da je nešto probilo ali ne znam šta.ŠTA bi moglo da bude.?

Detonacija u cilindru ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...