Jump to content
FAS Goran
Guest 7989

Fiat Punto mk.1 1.1 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Guest 7989

Nedavno sam ugradio plin u punta (1.1i.1998god)....Od tad sam pesao nekih 1500km i desava mi se sledece....Kad dam kontakt ukljucuje mi se lampica za kod kljuca,i nece da se ugasi lampica za pumpu goriva(kako li se vec zove)....I nakon svega ovoga pocnem da palim i on samo vergla i nece da upali...sta to moze biti??Nije valjda komp.zvizno???Pomagajte!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je lampica za svu elektroniku ne samo za pumpu...probaj sa pumpom za pocetak posto vozis na plin mozda je ostala suva i crkla...vidi jel imas varnicu i gorivo...za pocetak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7989

palim ga na benzin i na plin i isti djavo...ne reaguje..Provericu dal ima varnicu i gorivo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas probaj drugi kluc ili jos bolje ako imas crveni kljuc, ubacis njega das kontakt, vratis kluc na off i okrenes ga jos jednom nazad ali sa drzanjem one plastikice sto viri ispod kluca (upale se pozicije) i izvadis kljuc, onda gurnes normalni plavi kluc i mozda proradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8074

Kad daš kontak posle par sekundi bi trebalo da ti se ugasi i lampica za kod, ajnšpric i airbag (ako ga imaš). Ukoliko ti se ne gasi lampica za kod to znači da nije prepoznat kod sa ključa i onda ne možeš da upališ auto (samo vregla).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

he-he ako ne vergla onda je automat na anlaseru (ili ti bendix). Nije ni do alarma ni do koda ni kljuca... Da alarm ili kod prave problema, verglao bi. Ja sam taj problem imao pre neki dan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7989

Vergla ali ne baca varnicu i ne radi pumpa...Kod kljuc je sve zablokirao..Vozim sutra na dijagnostiku, pa cu najverovatnije dekodirati kljuc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel taj crveni kljuc servisni kljuc?

i dal ga samo punto ima ili ima i stilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

Ako ti je crkao citac na bravi, nemoj kupovat, imam ja 2-3 kom :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7989

nije nikakav senzor....prvo sam dekodirao kljuc i upalio je je,ali se cudno ponasao u voznji..Ispostavilo se da je zezala jedna bobina,zamenuo sam i sad je sve ok!!!!Hvala vam ljudi!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7989

skinuo mi je taj kod sa kompjutera i vise mi ne svetli ona zuta lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao ja sam goran iz sombora imam pitanje u vezi punta 1 1,1 40kw od kako je ovaj minus bio do -16 palio sam iz prve savrseno i onda JE DOSAO ONAJ CETVRTAK SA -26 I NIKAKO DA PUALIM AUTO . fakticki u sredu sam samo upalio uvece na -16 ugrejo ga da bi ujutro lakse upalio a ono cvrc sta da radim i dosad sam skoro ispraznio 2 akumulatora 45 auto je uvek ispred zgrade nemam garazu hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta mu se konkretno desava? Jel vergla pa nece da upali, ili nece ni da vergla ili nesto trece?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gledo sam svecice da se ne lazemo bile su prljave. Ocistio sam ih i opet nista a sto se tice verglanja, vergla ko lud baca varnicu i jednom je kao krenuo da se upali ono znas brrrr i kraj to je to. Poludecu vise ne znam sta moze biti.

Inace NIKAD ali nikad nisam imao nikakav problem na njemu. Samo sedi sipaj i vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas mogucnosti proveri: glavni relej (to ti je ono sto cakne kad das kontakt...ako ne cakne znaci da je nesto u njemu), punpu za gorivo( nalazi se u rezervoaru), bobine (meni se jednom desilo nesto slicno i ispostavilo se da mi nije radila jedna od bobina), kontakt bravu... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPALIO I STEKCE JADNICAK izgleda da je pun bio vode i zamrzlo gorivo totalno tako da sad radi a u auspuhu mogu kotlic da pristavim. pisa na sve strane.Bice sto je kazo moj cale smrzlo gorivo i ( ostalo su bile ruzne reci za pisanje ) i itd za za kvalitet goriva. Tako da sad znam za ubuduce gde god sipali vode ima na pretek i ako nevozis 1 dan a minus dobar napolju moze zaledit. hvala svima na savetima

.

Edited by Goranso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav!

 

Imam Punto mk1 55 "96 i jedan neobičan problem,barem za mene neobičan.

Radi se o tome da auto pali 100x i 101 neće,mada ga pucaš.Ostavim ga nekih 15-30 minuta i upali na 

bukalno pola ključa.Da napomenem u poslednje vreme dešava se da pumpa nakon davanja kontakta ne 

napravi ono njeno zujanje tj ne upali se....Auto je priključivan na dijagnostiku i sve je kako treba.grešaka nema.Kad vozim auto on ide bez greške,pređem i po 100-200km bez problema.

Samo da napomenem da se čuje pumpa kako zuji i to onako ne baš jako ali čuje se,Kada sam ga kupio pre skoro godinu ipo mislim da se nije čula tj mislim da joj to nije normalan zvuk pri radu.

 

I da iskoristim ovu situaciju ako postavim još jedno pitanje a to je da auto na leru kad ga prebacim na plin nece da radi a u hodu radi bez problema (vuče sasvim normalno).Plinski uređaj je LANDIRENCO!!!

 

Hvala unapred!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...