Jump to content
FAS Goran
Guest 5204

Šta vas izluđuje u saobraćaju?

Recommended Posts

A tek sto ne volem ove električne trotinete...

U nekom društvu nedavno počeo da ih kritikujem, kad javlja se jedna ćurka:

"Što? Baš je super za nas bez vozačke dozvole!" 

E tu mi je pala klapna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, OmenVeritas said:

Šta te muči, @YUgisa? :)

 

Pa kazes "Kada vozim lagano, stoka koja seče ili blica na ap, uleće i šta sve već ne radi, ne uzbuđuje me, samo pomislim: "koja seljačina sa planine, doš'o u Beograd", i nastavim da uživam u vožnji i svojim kolima." pa imam slicne probleme, ali ne znam odakle da mislim da je seljacina dosla pa se nerviram :D

 

8 hours ago, djape1977 said:

A tek sto ne volem ove električne trotinete...

U nekom društvu nedavno počeo da ih kritikujem, kad javlja se jedna ćurka:

"Što? Baš je super za nas bez vozačke dozvole!" 

E tu mi je pala klapna. 

 

E to treba zabraniti, sta je falilo guranju nogama, lencuge jedne :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste nije bitno odakle je "seljacina" dosla jer ih ima sa svih strana. A i mene nerviraju kad kilave ali, kao sto i sam kazes, pusti ljude da voze svoju voznju. To ti smeta a ti kad kilavis onda ti je biiip sve? Dvostruki arsini, svaka cast.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas lokacija 'u saobracaju' ali direktno je vezano sa time. Zoniranje svih parkinga. Svuda. Treba. I to minimum zutom zonom.

Ono, ne moz covek vise da se parkira kod svoje kuce, jos manje izadje iz garaze i ide 'jednosmernom sa propustanjem' ulicom koja je dvosmerna. I to ne toliko koliko stanari imaju kola (ima i toga al nije toliki problem), koliko ima firmi sa dostavnim vozilima u urbanim/stambenim zonama.. Sve bih ja to bato na periferiju pa odande samo dovezu robu i cao, a ne da mi ista dostavna/sluzbena parkira pred kucu/zgradu.

Za 400-500 kinti imam svoje mesto negde na parkingu a komunalci/pauk bi imao iole legitiman razlog da dodje i da pokupi ove bahate, a ne ovako da ih zovem 10x i uopste ne dodju, ni ich.

Kako god zvucalo zlobno, iscekujem neki veci i ozbiljniji pozar, pa kad vatrogasci/hitna ne mogu da prodju zbog zakrcenja...

N puta mi je na pamet padalo busenje svih guma...pa onda da odstoji malo duze sa razlogom.

Je, ovo lici na govor prezira, al nije daleko od toga.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Flex said:

Uopste nije bitno odakle je "seljacina" dosla jer ih ima sa svih strana. A i mene nerviraju kad kilave ali, kao sto i sam kazes, pusti ljude da voze svoju voznju. To ti smeta a ti kad kilavis onda ti je biiip sve? Dvostruki arsini, svaka cast.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

Ako vozim 5-25km/h preko ogranicenja po navigaciji i postoji neki razlog zasto necu brze, onda ne vidim cemu nabijanje, pretekni ako ti se ide brze. Najsporije sto ja vozim je po ogranicenju kada iz nekog razloga smatram da nije bezbedno brze tipa skola ili kad sumnjam da ima pandura. Jedini uslovi kada vozim primetno ispod ogranicenja je po bas ozbiljnoj magli ali nikad iza sebe nisam naslagao nekoliko automobila (makar vozio i neciji raspad od auta) sto onda ne bih nazvao "kilavljenjem". Niti ja imam problem kad ljudi voze 5-10% sporije od ogranicenja, imam problem kad neko naslaze nas 10 iza sebe bez mogucnosti da ga preteknemo i kilavi 30km/h kilometrima gde je dozvoljeno 50km/h bez ikakvog smisla. Ako se ne zuri, pa jbt ti sidji na autobusku i pusti kolonu da te pretekne.

 

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, YUgisa said:

Ako vozim 5-25km/h preko ogranicenja po navigaciji i postoji neki razlog zasto necu brze, onda ne vidim cemu nabijanje, pretekni ako ti se ide brze.

Takvi se obicno pribiju i blicaju, cak i kada ti vozis vec ohoho preko ogranicenja. Cesto im na prvoj isprekidanoj liniji dam desni migavac i pomerim se trunku udesno da im signaliziram da prodju. Ali bas ti "blicaci" onda nekim cudom obicno ostanu iza i odustanu, odmaknu se i voze mirno za tobom da ih pokrivas od eventualnog radara (jer se vec vozi preko ogranicenja).

Onaj ko vozi brzo i to neku arlaudzu - taj ce da te otrese odmah kao slinu :lol: , bez ikakvog blicanja, pribijanja, teranja da ubrzas... Isto kada i ja naidjem na sporije od sebe, vozim svoju voznju i ne maltretiram druge. Licno imam neki svoj tempo - ko je brzi ucinim sve da me sto lakse prodje. Ali isto to i ja ocekujem od sporijih od mene. Sve je manje kolegijalnosti, gledam samo vozace teretnjaka, dostavnih vozila - za razliku od pre 20-30 godina, retko ko ce ti sada npr. dati desni migavac po nekim krivinama sa isprekidanom gde ti iza imas slabiju preglednost, cast izuzecima. Naprotiv, cak su sve vise spremni da se trkaju sa putnickim vozilima, a kao profesionalci bi trebali da budu primer ostalima. Od inacenja i kompleksa na putu moze da bude samo sra*e.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh... Hajde da ne citiram nikoga konkretno... Stvari s moje strane stoje otprilike ovako...

Sigurno neću sve bitno navesti...

 

Ja u poslednjih skoro pa dva meseca vozim lagano, blago iznad ograničenja ili po ograničenju kada je put prazan. Hoću da se u praksi uverim da će DPF odraditi regeneraciju bez potrebe za majstorskim (idiotskim) preporukama da dizel auto mora da se vozi na 3000+ obrtaja da bi uradio proces. Moj auto je poluautomatik i pri normalnoj vožnji menja brzine na oko 2000/2100 obrtaja. Tada, uglavnom vozim na oko 1750 obrtaja po ravnom, oko 2000 ili malo više na uzbrdicama, ne velikim naravno... Elektronika radi svoje.

Na AP vozim oko 95 u srednjoj traci, a nije mi strano 230 kmh kroz Dušanovac deo AP u 2002. Lexus GS 300... Na istoj deonici 200 kmh u 2005. Grandu 5.7 HEMI, 2000. Chrysler 300M 3.5, i tako dalje... Tu su i slabe makine poput 2001. Focus 2.0, 2002. Galant 2.4, 2007. Z 10 1.2 (koliko max može da ide, 165 po satu)...

Sa Z 10 sam jako puno ljudi iznervirao jer nisu mogli da me stignu po okolnim putevima Bg-a... Jes' da sam imao šire Toyo gume nižeg profila i, tada jače 98 oktansko gorivo, ali brate... ljudi prosto ne znaju da voze, a k*rče se, pa kad ih opere Zastava... Jbga. 

Da ne pišem o 1991. Chevrolet Corsica 3.1, Pontiac Grand Pix 2.2, Firebird 3.1 i 5.7, Corvette 5.7... istih godišta. 

 

Kako vozim? Svakako. Cela paleta. Vozim onako kako ja hoću. Ja od najranijeg detinjstva volim automobile i mnogo volim da vozim. U mojoj okolini važim za najboljeg vozača, a to kažu i tetke i ložane i normalni vozači i dvojica trkača na trkačkom Jugu i tada Mica Evo... 

 

I hajde sada se prisetite svih idiotluka koji se dešavaju svakodnevno u saobraćaju... kada neka seljačina počne da se iživljava... Šta drugo nego da iskuliram budalu.

 

Kada me iseče treba da ga preletim u sekundi, legnem na kočnicu i zaustavim ga i na sred puta nalupam šamare?

Kada mi se nabije u branik, da pređem u levu traku i prikočim da prođe, pa se ja njemu nabijem još više u branik sa upaljenim dugim svetlima i maglenkama? 

Kada na van gradskim putevima seku krivine i prelaze u drugu traku nema šta da im radim osim 4.5 mm dijabola iz vazdušnog pištolja u čelo... ili oko.

I hajde da ne nabrajam idiotluke, verujem da sam jasan...

 

O geografskom poreklu ne bih davio, samo bih pomenuo najaktuelniju izjavu osoba koje su se doselile u BG da će oni sada da objasne Beograđanima neke stvari u svakom smislu. Bilo u saobraćaju, komunikacija, društvenim zvrčkama...

 

Eto ukratko... Pa kome se ne sviđa može slobodno da pogleda na YT šta je Vojislav Šešelj izjavio u Haškom tribunalu na glupu argumentaciju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, OmenVeritas said:

2001. Focus 2.0 ...

 

Koni opruge i štelujući amortizeri sa 17" felnama, eto neki detalj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

 Cesto im na prvoj isprekidanoj liniji dam desni migavac i pomerim se trunku udesno da im signaliziram da prodju. Ali bas ti "blicaci" onda nekim cudom obicno ostanu iza i odustanu, odmaknu se i voze mirno za tobom da ih pokrivas od eventualnog radara (jer se vec vozi preko ogranicenja).

 

 

Ja volim da pocnem da se zalecem pred krivinu :D I onda bude dugacka pauza posle krivine i preteknu me ljutito posle :D Nazalost nema puno krivina u Backoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, YUgisa said:

Nazalost nema puno krivina u Backoj.

uzmi iskrljivljivac i iskrivi sve ravne drumove...ali ostavi isprekidanu da mozes da pretices... :sleeping:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pešacima u Poljskoj zabranjeno korišćenje mobilnog kad prelaze put

 

214793-pesak.jpg

 

Novi zakon, priznavanje nove realnosti... Nove izmene zakona u Poljskoj zabranjuju upotrebu telefona ili drugog elektronskog uređaja tokom prelaska puta ili pešačkog prelaza.

Zabrana se odnosi na upotrebu telefona na način koji sprečava pešake da posmatraju situaciju na putu ili pešačkom prelazu, tj. ako šalju poruke, pregledavaju sadržaj, gledaju video, imaju video poziv ili bilo koju drugu upotrebu koja zahteva gledanje u ekran. Od 1. juna na autoptevima vozači su, takođe, dužni da drže minimalnu udaljenost od vozila ispred sebe u istoj traci. Ova udaljenost (u metrima) ne sme da bude manja od polovine brzine vozila (u km/h). Na primer, pri brzini od 100 km/h udaljenost ne sme biti manja od 50 m. Pravilo ne važi za vreme preticanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj, koliko ja znam, i kod nas Zakon kaže da pešak ne sme da koristi telefon prilikom prelaska ulice. Nigde, pa ni na pešačkom prelazu. Čak ni slušalice. Znači ne sme ni razgovor telefonom na uvetu ili u džepu ako ima hands free... Ispravite me ako grešim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu kao Djordje Balasevic u pesmi  Baksuz
Ne volem
Dostavna vozila koja se ne parkiraju u obezbedjenim mestima za istovar
Kurirske sluzbe koje se parkiraju gde god signu
Taksiste generalno ( profesionalni vozaci koji bi trebali da budu uzor )
Likove koji se parkiraju u autobuskim stanicama
Roditelje koji dovoze decu u skolu ( ja sam isao peske u najblizu skolu kao i cela moja generacija)
Likove koji voze neobezbedjen teret na krovu
Bracu cigane koji voze bez dozvole sprave koje nemaju osiguranje niti lice na vozila
Likove sa kolima od 50+ hiljada evrica koji misle da su sa kolima kupili i dozvolu da se parkiraju svuda
Svakoga ko se parkira na zelenoj povrsini
Svakoga ko baca pikavce i djubre kroz prozor kola
I one koji pljuju kroz prozor
One kojima zadnja svetla rade ko lajt sou (fiat boljka)
One koji se parkiraju na ulaze garaza
Pogotovo one koji se parkiraju na mesta za invalide (za njih je posebno mesto pakla rezervisano)
Autobuse i taksiste koji ne voze svojom zutom trakom
Svakoga koji se parkira na pesacki prelaz
Svakog ko vozi biciklistickom stazom
.....
Mogu ovako u nedogled
Nastavite niz

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, clockwork_orange said:

Bracu cigane koji voze bez dozvole sprave koje nemaju osiguranje niti lice na vozila

Ovo posebno, samo sto im to zakon omogucio :) U smislu frezu ne moras registrovati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Većinu vozača nervira predugo čekanje na zelenom

 

204724-semafor.jpg

 

Vozači koji ne krenu u tri sekunde od kada se na semaforu upali zeleno svetlo nerviraju one koji čekaju iza njih, pokazali su rezultati ankete.

 

Anketa britanske organizacije za pomoć na putu (RAC) sprovedena na 2.498 vozača u Ujedinjenom Kraljevstvu pokazuje sa 46% vozača smatra da ne smeju da prođu više od tri sekunde od ''paljenja zelenog'' do kretanja vozača. RAC je zbog toga izrazio zabrinutost za bezbednost u saobraćaju, nastanak čepova te zagađenja vazduha koje izazivaju vozači koji presporo reaguju. Oko 17% ispitanika navodi da često ne uspeju da prođu kroz zeleno svetlo zbog vozača ispred njih koji ne reaguju pravovremeno. Oko dve trećine (64|%) tvrdi da je na zelenom svetlu moralo da čeka i po više od 10 sekundi. Pokazalo se da muškarce sporost pri kretanju nervira više nego žene (50% u odnosu na 41%).

 

Oko trećine (35%) ispitanika kaže da mogu da podnesu ako je nekome potrebno između četiri i šest sekundi, a 7% ispitanika je po tom pitanju vrlo opušteno te su odgovorili da mogu da čekaju koliko god je potrebno. Predstvanik RAC-a Simon Williams je rekao da se sve više od tri sekunde ''može činiti kao večnost kad pokušavate da prođete semafor'', pogotovo jer na nekima zeleno svetlo traje po samo 15 sekundi. ''Čekanje ozbiljno smanjuje broj vozila koja mogu proći pre nego što se upali crveno svetlo, zbog čega se stvaraju čepovi, te je moguće da se povećava zagađenost vazduha'', dodao je on. ''Previše vozača iz nekog razloga ne obraća dovoljno pažnje na zbivanja oko sebe kad čekaju u koloni pred semaforom'', kaže Williams.

 

''Osim što produžava vreme vožnje, ovo može uticati i na bezbednost u saobraćaju, pogotovo kad vozači naglo krenu jer su kasno primetili promenu svetla, zbog čega ni ne provere retrovizore kako bi se uverili da mogu da krenu.'' Više vozača bi moralo da pazi na semafor, umesto da za to vreme odlutaju u mislima, ili čak nezakonito koriste mobilni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne vidim da barem saltaju u prvu kad se upali u zeleno, vec se nerviram :lol: Ja obicno gledam kad se ovima poprecno pali crveno da polako krenem sa ubacivanjem u prvo da budem spreman da krenem na zuto :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrhunac idiotizma koji juce popodne videh...

Tip (da ne kazem nesto drugo) na ELEKTRICNOM TROTINETU ide AUTOPUTEM krstise.gif.337722b9ce6272c923cbe1729a72708b.gif , pored Hitne pomoci ka Mostaru (smer ka NBG).

Patrola policije stoji 70-80m dalje, na kraju autobuskog stajalista pre pocetka Gazele (ispod nadvoznjaka ulice Kneza Milosa) i naravno samo nemo posmatra.

Sa trotinetom usporava u stajalistu, penje sa na trotoar i nastavlja dalje. Da li zbog policije, nadam se samo da nije imao ideju da nastavi dalje preko Gazele :D (sarkastican sam).

Uopste mi nije jasno odakle mu ideja i kako se uopste nasao na tom delu gradskog autoputa gde se opusteno gazi stotka, racva ka Sajmu, BWF i Kneza Milosa, gde staju dupli autobusi 17 i 18...

Krstio sam se i levom i desnom.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav nam je zakon bice to ispravnije nego da se vozi, ne daj Boze, po trotoaru :D 

Naravno samo ako stavi prsluk i kacigu - kacket od 4e kako vest nalaze

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam da fotkam lika u kraju kod nas koji svakog jutra oko 5h "jaše" trotinet na putu za ZR bez ikakvog reflektujućeg detalja u polusumraku još sa svojih skoro 2m na onom čudu liči na odbeglu banderu.

E stvarno boles' uzela maha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino gore sto sam video apropo trotineta. Pre neku godinu, DETE na trotinetu (daj Boze da ima razrednog staresinu, a ne ucitelja/uciteljicu) stoji na uglu Mekenzijeve i Kneginje Zorke, u sred spica. Ceka na crvenom na semaforu, u traci za levo, bez ikakve zastitne opreme...

Pa koje znanje i iskustvo on ima, totalno nezasticen, neobelezen, pored njega zuje automobili, trolejbusi, kakvi su to roditelji kada je dete uopste uspelo da se nadje tu... Bukvalno me jeza prosla, samo pomislih, neka te Bog cuva.

Ovaj iznad sa trotinetom na autoputu je bar bio odrastao klipan srednjih godina, (valjda) svestan svojih postupaka i mogucih posledica. Sto bi moj matori rekao - daleko bilo da se nesto desi, pa da robijas kao za coveka.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...