Jump to content
FAS Goran
Guest 5204

Šta vas izluđuje u saobraćaju?

Recommended Posts

Al najjace kad vidis dekaru na bajsu negde na 100 metara udaljenosti kako se krece nepravilnom amplitudom koja gazi radijus od 3 metra :D U jednom trenutku je van puta metar, u drugom na sredini ulice :D

Edited by m1hajlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje smo i majmuni ako je verovati mom jucerasnjom iskustvu :D Ne znam da li se nesto menjalo u zakonu, ali izgleda da ako vozite bajs u obavezi ste da se zaustavite da bi mlade gospodje izasle sa parking mesta u svojim crnim BMWima jer ste u suprotno majmuni i takodje bih trebao da vozim po njenim recima stazom za bicikliste koje nema u krugu od 500m od mesta dogadjaja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam ,ovo nije biciklistički forum. Stoga, nećeš pobrati simpatije.
Bolje da si nam postavio sliku te mlade gospođe/gospođice pa da razvijemo diskusiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i siroku pi.. jeeel

ma izludjuju me ovi nespretni i smotani vozaci po bg,nekad im treba pismena molba da skrenu il kad ih pustam da se iskljuce iz saobracaja

http://www.automagazin.rs/vesti/17633/devojku-na-biciklu-su-provocirali-dvojica-muskaraca-pogledajte-kako-im-se-osvetila-video

a ovo ce ti se desiti Yugisa ako sjebes nekog biciklistu

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam nekih problema sa biciklistima sem toga sto se provlace na semaforu da budu napred iz meni totalno neshvatljivog razloga ;) Brdo puta su me za malo pokupili retrovizorom kad vozim bajs, cemu obilazenje na semaforu dok stoje vozila da tu muku opet sebi natovaris... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je pre 2 dana zakačio biciklista na semaforu. Od dve trake ja sam stajao u desnoj, do trotoara. Čekam da se promeni na zeleno i samo čujem neko se lomi, krivi mi desni retrovizor i pada? wtf? Lik u full biciklističkoj opremi leži dole. Kojom je on brzinom hteo da se provuče između kola i trotoara meni nije jasno.

 

Inače sam biciklista ali se u saobraćaju ne glupiram. U situaciji kao njegovoj uvek prilazim semaforu sa jednom nogom na asfaltu i ti brzinom pešaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idioti koji uđu u auto da se šatro provozaju i onda krstare brzinom zaprežnih vozila dok drkaju nešto na mobilnome i td..

Ostali kreteni koji kad se upali zeleno isto tako kilave i polaze kao da su kamion pod teretom..

Oni koji kad udari sitna kišica voze kao babe jer im ne rade sušači za stakla i brisači su im potrošeni do maksimuma..

Vozači traktora koji nemaju nikakvu signalizaciju pa nemam pojma gde će da skrenu.

Pešaci koji bleje u svoje smart telefone kao da baš u tom trenutku se radi o zivotu i smrti..

Policajci koji me zausrtavljaju na sred ulice misleći da treba da se saobraćaj zatvori dok me prekontrolišu..

Idioti koji usred nomralnog vremena voze sa upaljenim maglenkama ili nabudzenim kseninima made in prc od 30 evra komplet..

Ima još dosta toga al za sad je dovoljno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa mene ovo dovodi do ludila.
Moja komsinica koja ne vidi sta je sporno????
Iza nje je betonska zardinjera.7ed7016147200cba55db71c7bbd387d4.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

znamo da kad dok se stoji na semaforu većina vozača bleji u telefone i onda ne vide zeleno već krenu tek kad im neko svirne ili kad vide da su ostali krenuli

 

i odlučim ja da napravim neki testić - kad sam se kasno noću vraćao iz grada stojim ja na semaforu sa još dvojicom, namerno ne krećem na zeleno, svi stojimo, upali se crveno i ja ga malo proturiram i ovi poleteše na crveno kroz raskrsnicu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono kad vozači preuzmu pravdu u svoje ruke

 

167110-pravda.jpg

 

Normalno je da vozač ponekad zgubi strpljenje. Međutim, i u takvim situacijama treba kontrolisati svoje ponašanje, jer posledice mogu biti veoma negativne. Uostalom, mi ne znamo ko sedi u drugom automobilu i kakve je naravi. Najnoviji video sa ruskih ulica, pokazujem nam kako izgleda kada vozači preuzmu ''pravdu'' u svoje ruke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko 15% ukupno poginulih pešaka gine na pešakom prelazu zbog korišćenja mobilnog

 

pesaci%20mobilni.jpg

 

Na našim putevima u proteklih pet godina poginulo je 758 pešaka, a od tog broja čak oko 15 odsto gine na pešačkom prelazu, a pri tome veliki uticaj na stradanje pešaka ima upotreba mobilnih telefona, rekao je direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović. ''Deo pešaka stradao je krivicom vozača, ali na žalost, deo njih je stradao, jer umesto da su gledali oko sebe dok su prelazili kolovoz, gledali su u mobilni telefon'', rekao je Okanović. On je dodao da je, u proteklom petogodišnjem periodu, pored poginulih, teško povređeno i oko 4.000 pešaka.

 

Veliki broj pešaka, naročito kada su u pitanju mlađe generacije, ne može da se odvoji od mobilnog telefona, smartfona, čak i dok prelazi kolovoz, konstatuje Okanović i ističe da se taj problem pešaka ''okupiranih smartfonom'' dok su u saobraćaju ne može rešiti samo represijom, iako je pešacima zabranjena upotreba mobilnog telefona dok prelaze ulicu. ''Molim pešake, pre svega mlađe, nemojte gledati telefon dok prelazite kolovoz, nije to toliko važno, može da sačeka i poruka i lajk, slika na Instagramu. Kolovoz je površina namenjena za kretanje vozila, a pešački prelaz takođe je deo kolovoza gde su pešaci zapravo vrlo cenjeni i uvaženi gosti. Ali su ipak gosti. Zbog toga, kada prelazite kolovoz, nemojte gledati mobilni telefon, gledajte oko sebe, u nailazeća vozila, gledajte semafor'', upozorava Okanović.

 

Smatra da se taj problem ne može rešiti samo kažnjavanjem, već obrazovanjem, vaspitanjem i sprovođenjem vrlo jakih kampanja, a takođe, kako ukazuje, mora se razmišljati i o nekim dodatnim rešenjima koja će sprečiti njihovo stradanje. ''U nekim državama to rešavaju tako što postavljaju upozorenja na kolovoz, u pravcu pogleda pešaka koji gleda u mobilni telefon, u nekim državama postavljaju sisteme koji pešake koji neoprezno prelaze kolovoz upozoravaju time što simuliraju zvuk nadolazećeg vozila koje naglo koči i na taj način, ''šok terapijom'', stavljaju im do znanja šta se dogodi ukoliko gledaju u telefon, umesto da gledaju oko sebe, u druga vozila, semafore i slično'', kaže Okanović.

 

Pešak je, upozorava Okanović, prema zakonu dužan da pre nego što stupi na kolovoz, makar to bilo i na pešačkom prelazu, ili na prelazu sa semaforom, da se uveri da to može učiniti bezbedno, a podvlači da je pešacima, sa druge strane, zabranjena upotreba mobilnog telefona dok prelaze kolovoz. Zakon o bezbednosti saobraćaja propisao je da, prilikom prelaska preko kolovoza pešak ne sme da koristi ni slušalice na ušima, a za suprotno postupanje, predviđena je novčana kazna od 3.000 dinara. Policija je, od 2010. do prošle godine otkrila u kontroli saobraćaja u Srbiji ukupno 3.173 prekršaja pešaka koji su prilikom prelaska preko kolovoza upotrebljavali mobilni telefon ili koristili slušalice na ušima, a za prvih šest meseci ove godine, otkriveno je 359 takvih prekršaja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobilni preči od bezbednosti: Moramo li da se javimo?

 

telefoniranje-u-autu2.jpg

 

Kako prenosi B92, vozačima je teško da ignorišu telefonske pozive dok su za volanom, ali su spremni da ignorišu opasnost koju sa sobom nosi čak i letimičan pogled na ekran mobilnog kako bi utvrdili ko ih zove, pokazuje najnovije istraživanje. Verovatno ste primetili da mnogi vozači u Srbiji, i pored raznih apela, kampanja, pa i pretnje kaznom, i dalje razgovaraju telefonom bez hends-fri uređaja. Neki od njih možda nisu svesni rizika, drugi jesu, ali ga očigledno ignorišu. A opasnost je prisutna čak i ako se ne javite na telefon, već samo pokušate da ga locirate pogledom, kako biste utvrdili ko vas zove. Taj trenutak nepažnje dovoljan je da skrenete pažnju sa puta i izazovete saobraćajnu nezgodu. Iako je ovaj problem kod nas veoma izražen, ni neke razvijenije zemlje nisu imune na njega. Istraživanje koje je sproveo Tehnološki univerzitet Kvinslend (QUT) u Australiji otkriva da skoro polovina vozača veruje da ako samo ''bace pogled'' na ekran ne rizikuju kao kada razgovaraju ili pišu poruke na telefonu.

 

Studija koji je objavio QUT pokazuje da su upravo lociranje telefona koji zvoni, provera ko zove i odbijanje (ili prihvatanje) poziva najčešće radnje koje vozači preduzimaju kada je reč o upotrebi smartfona u vožnji. Međutim, vozači su u velikom broju nesvesni koliko su navedene radnje rizične po bezbednost saobraćaja, već misle da su u opasnosti samo ako razgovaraju ili pišu poruke. U studiji se navodi da je 45% vozača priznalo da ne mogu da ignorišu telefonski poziv dok su za volanom i da se javljaju na mobilni u vožnji. Njih 28% prilikom javljanja ne koriste hends-fri uređaj, već drže telefon jednom rukom dok voze, pišu poruke ili čak surfuju Internetom. Istraživači QUT-a kažu da je zabrinjavajuće već i to što je vozačima potrebno više od 2 sekunde samo da bi pronašli i dohvatili mobilni i odgovorili na poziv, a da je još gore što oni nisu ni svesni opasnosti u koju na taj način dovode sebe i druge. Navodi se i da je sam momenat kada zazvoni telefon verovatno najrizičniji jer može da iznenadi vozača dok je u nekom zahtevnom manevru, poput prestrojavanja ili preticanja.

 

''Taj trenutak je čak opasniji od samog razgovora (kada vozač obično uspori automobil i bude oprezniji), jer je osoba za volanom zatečena i nespremna'', otkriva se u studiji. U istraživanju se navodi da su vozači početnici naročito u opasnosti, jer češće koriste mobilni dok voze. Na kraju, studija je pokazala da 12% ispitanih vozača i dalje smatra da upotreba mobilnog u vožnji ne predstavlja rizik po bezbednost. Sa druge strane, vozači su svesni da kada drže telefon dok voze rade nešto nedozvoljeno - 70% njih priznalo je da dok razgovaraju mobilnim paze da ih ne vidi policija. Kako bi prikrili svoju aktivnost za volanom, telefon drže nisko i pokrivaju ga kako policija ne bi videla da ga koriste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi ide lik u susret i unosi se u volan, mislim da je bradom dodirivao, dok se svadja sa nekim preko telefona
A najjaci su mi likovi koji u prometnim saobracajnicama, mile i kucaju poruke, u većini slučajeva su to vozači "besnih" kola
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, cuore_sportivo said:

Mnogo je da se ode na aliekspres i poruci bluetooth handsfree za 7 do 10 dolara

Ma za slucaj da je bas tolika frka ne treba ni toliko, mozes da kliknes na dugme i aktiviras Loudspeaker na telefonu.

Nije sad niko od nas cvecka u saobracaju, OK do neke granice, ali su ljudi dobrim delom postali toliko zavisni od telefona, da neosporno ugrozavaju i svoju i tudju bezbednost. Upravo zato sto je sve masovnije, pomodarstvo (kao recimo i drzanje kucica koji zevaju kroz otvoren prozor u krilu) a i opasnost, za telefon bih cepao kazne u rangu prolaska na crveno svetlo. Bas zbog ovih koji voze ukoso pa se prepadnu kada ukapiraju da su u tudjoj traci, prelaze desetine metara buljeci u ekran i kuckajuci poruke, prave kolone iza sebe, saraju levo-desno, treskaju u ljude koji stoje ispred u raskrsnici, itd., itd. Pa cak i kada koristis Handsfree, opet si samo delom skoncentrisan na voznju.

Razumem da ponesto moze da bude hitno poslovno, privatno... Ali mi nije jasna reakcija skakanja, momentalnog odgovaranja, kako god to nazvali, na bilo kakav zvuk sa telefona, pogotovo u voznji. A jedno 90% razgovora je presipanje iz supljeg u prazno, po promotivnim uslovima nasih operatera. Ljudi previse olako dozivljavaju saobracaj u smislu "gde to meni moze da se desi", sve dok ne bude kuku-lele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...