Jump to content
FAS Goran
Guest 8275

Tips and Tricks - Fiat Stilo

Recommended Posts

i ako se neko pitao za sta u Stilu sluzi malo crno dugmence kod suvozacevih nogu... to je "fuel cutoff" da (ako dodje do neke havarije) prekinete dovod goriva. ali ne igrajte se sa tim jer kazu da to zakljucava kompletno sve, i posle mora da se dekodira i sl da bi se vratilo u normalno stanje

Nek' me ispravi neko ako gresim, ali ja sam procitao negde da se pri sudaru automatski prekida dovod goriva i struje do motora, a da to dugmence sluzi da se ponovo ukljuci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta dobijam time sto stisnem dugme kog brava i kljuc okrenem u konta stranu i izvucem napolje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

za kontakt bravu-kad stisnes malo dugmence i okrenes kljuc jos za zub unazad i ivuces u tom polozaju ostaju ti upaljene pozicije bez kontakta(ne stilo).ma gde ti da gresis cika vili-jeste to dugme je u stvari inercioni prekidac koji pri sudaru ili jacem udarcu prekida masu na pumpi za gorivo i gasi se motor.mozes ga iskopcavati i ukopcavati,maziti i stiskati i nece morati na nikakav racunar ili da elektronika poludi.kod ranijih modela je bio pored ili ispod vozackog sedista ali se desavalo da iskopca pri jacem cimanju sedista po je kasnije premesten na stub kod suvozackih nogu negde u visini sarke vrata.za blokiranje zadnjh vrata zbog dece na stilu postoji jedan kruzic sa prorezom taman da se gurne kljuc od auta i okrene za 180 stepeni tako se blokiraju da nemoze iznutra da se otvore,vratis nazad kruzic za 180 stepeni i sve se vraca u normalu.nije bitan nivo opreme imaju svi sa 5 vrata

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije me mrzelo da ponovo malo prelistam uputstvo i evo sta kaze za taj prekidac...

- cutting off fuel and switching off the engine;

-automatically unlocking the doors;

-switching on interior lights (for about

15 minutes).

When the device comes into operation,

the instrument panel warning light è

comes on together with the message on

the display (see section “Warning lights

and messages”).

If no fuel leaks are found and the car can

be started again, press button A to reset

the fuel system and the lights.

button A .. je to malo dugme (znaci ne zakljucava car board, ali mora da se opet pritisne da bi mogao da se upali auto)

nastavicu da listam, mozda jos nesto uocim sto nam je promaklo :D

doduse moj ima najosnovniju opremu pa cu da preskocim neke (vama mozda) interesantnije fore

Share this post


Link to post
Share on other sites

pametan mali-prekida pumpu da gorivo nebi iscurelo i eventualno se zapalilo,pali svetlo u kabini da putnici posle sudara u soku ne pipaju kvake po mraku a i otkljuca automatski iz istih razloga.malo uproscen prevod iz predhodnog posta cisto zbog kolega "engleza" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro menjanju sijalice sam skinuo klemu sa akumulatora i sva setovanja sa radio su mi se izbrisala

interesje me sta da uradim da mi se radio ukljuci kad kontakt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je fabricki radio u pitanju.. mislim da u podesavanjima (rds dugme..) ima opcija za to.. ali nisam siguran

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ljudi da li ste znali da kada pada kisa i kada menjac ubacis u rikverc da se zadnj brisac automatski pali? :lol:

Ali pre toga moras ukljuciti brisace vetrobranskog stakla, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nije me mrzelo da ponovo malo prelistam uputstvo i evo sta kaze za taj prekidac...

- cutting off fuel and switching off the engine;

-automatically unlocking the doors;

-switching on interior lights (for about

15 minutes).

When the device comes into operation,

the instrument panel warning light è

comes on together with the message on

the display (see section “Warning lights

and messages”).

If no fuel leaks are found and the car can

be started again, press button A to reset

the fuel system and the lights.

button A .. je to malo dugme (znaci ne zakljucava car board, ali mora da se opet pritisne da bi mogao da se upali auto)

nastavicu da listam, mozda jos nesto uocim sto nam je promaklo :D

doduse moj ima najosnovniju opremu pa cu da preskocim neke (vama mozda) interesantnije fore

To fuel cut off radi tačno tako kako piše, proverio sam u praksi :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj moj se sam zaključa posle, rekao bih, 1 minut, kad ga otključaš na dugme na daljinskom, ili kad ugasiš auto i izvadiš ključ. To sam tek skoro skapirao pošto imam alarm i nikad nisam ni koristio fabrički daljinski, sem za gepek i otvaranje prozora.

Moraću da proučim celu situaciju, da mi se ne desi da ostane ključ unutra, a ja napolju, kad se sam zaključa. Možda je pametniji od mene, jer mi se to još uvek nije desilo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za to postoji mnogo jednostavno i jeftino reshenje, koje se ja kanim da uradim vec mesecima...

Hocu da narezem rezervni kljuch bez koda, koji cu da nosim na sveznju kucnih kljucheva koji su mi non stop u dzepu, pa ako mi se desi da mi kljuch od kola ostane unutra zakljuchan, otkljucham bravicu vrata drugim kljuchem i problem reshen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo dugme a se onosi na prekidac sa gornje strane na samom cutting off fuel and switching off the engine a ne na daljinskom

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se auto sam zakljuca samo u slucaju da ga otkljucam na daljinski, i posle toga ne otvorim ni jedna vrata. to konta kao da si greskm otkljucao auto, i sam se zakljuca posle 30 sec mislim. a ako ga otkljucam i otvorim vrata, posle toga se ne zakljucava. doduse ja narezao jos 1 kljuc pa nije frka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar ovde niko uz svoj auto nije dobio oba ključa? Ja imam drugi, istina nema daljinski, ali ima kod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da ti odgovorim mada nemam stila nego bravo 2 plava kljuca,1 crveni i code karticu,a ko nema code karticu ode u DELTU i dobije je za mislim da je cifra oko 1000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam dobio samo jedan kluč, pa sam zvao da pitam za rezervni kod stojanova i cene su za samoubistvo, 18000din bez dugmića, 33000 din sa dugmićima. Kod ključara je najjevtinija varijanat koju sam našao 100€ za običan ključ, sličan kao od punta bez dugmića. :cry: Zna li neko neku povoljniju varijantu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au, pa vredi kljuc ko lap-top.

Ja sam dobio dva komada plus code carticu.

Edited by Dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

U BG-u u 2 radnje izrada kljuca je bila 10.000 dindzi prosle godine. A ako hoces da ima i dugme za centralnu oko 15.000. Kolega je dobio 1 kljuc pa je hteo rezevni, ali je odustao kad je cuo ove cifre. Ne bih da Vas slazem, mislim da je izradio kljuc ali bez coda da bi mogao vrata da otkljuca (ako je to uopste moguce) i da ga je izaslo valjda oko 1500 din.

Inace dobio sam 2 kljuca (na jednom ima za centralnu) i code karticu. Na auto placu gde sam uzeo covek mi rekao da ima brdo rezervnih kljuceva kao i onih kartica za renoe, ljudi jednostavno ne traze, a on zaboravi da ima da.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na auto placu gde sam uzeo covek mi rekao da ima brdo rezervnih kljuceva kao i onih kartica za renoe, ljudi jednostavno ne traze, a on zaboravi da ima da.

Naivan chova shta da radi, nije on kriv :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dobio samo 1 kljuc.. fora je sto u nekim zemljama ne dobijas drugi kljuc auta dok ne isplatis kredit/lizing, pa zato cesto dobijamo auto sa samo 1 kljucem. Doduse ja moj kljuc rezao u Skopju pre par godina tako da ne znam tacno sta je sa cenama.. Neke stvari su im dosta skuplje od delte, neke dosta jeftinije (mislim da je kljuc bio dosta jeftiniji, ali za OSC su hteli da me oderu, pa sam to uzeo u delti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa 5. vratima kod stila karavana. Ne znam sta mu uradim, ali nekad ta vrata blokiram pa mogu da ih otvorim samo preko daljinskog na kljucu, a nekad mogu najnormalnije preko mikrosenzora ispod tablice.

Napominjem da nista ne menjam u setovanjima racunara, ali pretpostavljam da nesto pritisnem vise puta nego sto bi trebalo, pa posle ne znam kako da odblokiram (dok to opet nekako slucajno ne uradim...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...