FAS Goran
Guest 8275

Tips and Tricks - Fiat Stilo

Guest 8275

Posto je uputstvo preobimno,hajde da olaksamo jedni drugima sa korisnim savetima oko elektronskih caka i objasnjenja istih,pa da vidimo ko koji model i sa koliko opreme ima :)

Nadam se da svi znate caku sa prozorima i daljincem,kada se drzi duze dugme za zakljucano on podize nepodignute prozore i obrnuto,kada se duze drzi dugme za otkljucavanje onda se spustaju :)

Kako se podesava ona funkcija Follow me home?

Guest 8423

Tema je sasvim ok tako da cu rado da je citam i da ucestvujem i evo prvi Trick . Follow me home radi tako da kad parkiras auto i izvadis kljuc prekidacem svetla a funkcijom ablendera aktiviras svetla koja te prate do kuce.Jedan blend 30 sek. dva blenda 60sek. tri blenda 90 sek. i valjda mislim da ima i cetri blenda 120 sek. posle zadatog zeljenog vremena se automatski gasi.

Jel' ste znali za zakljucavanje sa blokiranjem vrata od kradje ? Kad pritisnes zakljucavanje dvaput za redom blokiras vrata sa unutrasnje stane od otvaranja tako da i ako neko razbije prozor i pokusa da otvori vrata sa unutrasnje strane nece moci.

Guest 8524

ja imam obican kljuc,pa sam zato ugradio alarm,zbog lakseg zakljucavanja.Pa da li mogu ja to da blokiram sa obicnim kljucem?

Ljudi da li ste znali da kada pada kisa i kada menjac ubacis u rikverc da se zadnj brisac automatski pali? :lol:

Guest 8524

ne znam to za retrovizor...

Ja na vratima vozackog mesta imam samo 4 dugmeta.2 za prozore,jedan krug za podesavanje retrovizora i jos jedan kojim biram koji cu retrovizor da podesavam..mislim da ja nemam onu opciju za rikverc ili mi se cini?

...ti dugmici za memorisanje i nisu na vratima,

vec sa strane oko sedista... :cool:

Kada ti nemas ni podizace nazad, onda sigurno nemas ni memorisanje polozaja retrovizora za voznju u nazad...:cool:

Guest 8275

na vozacevim vratima imam podizace na svim prozorima,zakljucavanje zadnjih prozora da se deca ne igraju i podesavanja za oba retrovizora,na sedistima rucno podesavam visinu sedista a tockicem nagib,kao i ispod sedista napred nazad.Pretpostavljam da ni ja nemam tu funkciju falow mee.

Ovo pitanje nema veze sa elektronikom, ali ima sa sigurnošću putnika na zadnjem sedištu (čitaj dece!).

Moja ćerkica od godinu i po je počela poslednjih mesec dana da se intenzivno interesuje za povlačenje ručice za otvaranje vrata. Iz sedišta za decu ga dohvati i ... - meni mrak na oči. Da majka nije munjevito reagovala ne smem da pomislim šta bi bilo. Ne moram da napominjem da sam probao sve to i sa zatvorenom centralnom bravom.

Pitanje je sledeće:

da li kod STILA kao i kod nekih drugih automobila postoji varijanta da se zadnja vrata otvaraju samo spolja?

Guest 7565

Na zadnjim vratima ispod brave postoji polugica koja postavljanjem u donji položaj onemogućava otvaranje vrata iznutra. Samo spolja.

Ja lično nisam to radio već jedan poznanik koji ima isti problem sa klincima, od koga sam to i čuo.

Guest 8197

To postoji na svim kolima a na mom pezou je bas nesretno reseno - polozaj na dolje je zakljucano i cim neko malo jace zatvori vrata padne i zakljuca ga.

Onda ja moram da izadjem da mu otvorim :mad:

...falow mee.

Tu funkciju sigurno imas...

Ugasi auto, izvadi kljuc iz kontakt brave, i ablenduj... :cool:

Povuci rucicu kao da ablendujes...videces na ekranu kako se menja duzina trajanja, pocev od 30 sekundi...

Guest 8275

Probao sam,imam folow mee funkciju :) Jos kada bih imao i podesavanje retrovizora....

...na sedistima rucno podesavam visinu sedista a tockicem nagib,kao i ispod sedista napred nazad....

Klasicno podesavanje retrovizora sigurno imas, ali...memorisanje polozaja sedista i retrovizora, pa tako i memorisanje polozaja desnog retrovizora pri ubacivanju u rikverc - sigurno nemas...

Cim rucno podesavas sedista, nema sanse da imas memorisanje...

To i funkcionise tako sto se sediste samo [ elektronski ] pomeri u memorisani polozaj...a kako da se kod tebe samo pomeri, kada se podesava rucno...okretanjem tockica, i rucicom...? :cool:

Ne moras bas sve da imas... :cool:

Cassette / CD / MP3 Player Test Menu

The instructions below describe how to access a few in-built diagnostic tests the Visteon Stereo's have in-built:

1. Turn the Stereo ON

2. Press buttons "3" and "6" together for a few seconds, until a pitch note is heard on the speakers.

Now you're in test mode, here are the tests you can do:

A. SPEAKER TEST - Pressing the ">>" button will test all the (8) speakers the car has - 4 speakers, 4 tweeters. Once finsihed, it will exit the test mode, and you'll have to go back in (above).

B. SIGNAL STRENGTH - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "3" again. An indication of the intensity of the radio signal the tuner is receiving is displayed as a measure of voltage (e.g. SIGNAL STRENGTH 1.6V). My averages are 2V-3V.

C. SHORT & OPEN CIRCUITS - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "6" again. Check that the words "SHORT CIRCUIT - OK" appears (i.e. no problems).

D. PROCESSOR & MODULES COMMS TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "1". "COMMS TEST - PASS" should appear.

E. CHECKSUM (internal EEPROM) TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "4". "CHECKSUM - PASS" should appear.

F. DISPLAY OPERATION TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "5". All the pixels on the display should appear.

G. CD CHANGER COMMUNICATION TEST - Whilst in test mode (with the pitch note heard), press button "2". If a Blaupunkt IDC-A09 is fitted, "CDC CONNECTED" should appear. If not, there is a problem with communication between the units, or no unit is fitted (duh!)

To exit the diagnostic test, turn the stereo off normally.

Connect Nav+ "Service" Menu

There is an inbuilt menu in the Connect Nav+ unit that allows the user to ensure various modules are working, and that the speakers, antennas and GPS/GSM systems are functioning normally. To access this menu, do the following continuously and quickly:

1. Press "Setup".

2. Press "Connect" 4 times (i.e. push either button 10, 11 or 12 of the 12 buttons along the bottom of the screen).

3. Press "Enter".

4. Scroll down to the newly appeared button "Service", and press "Enter".

Climate Control Access Menu

First, turn on the engine. Now:

1) Push the button that warms up the rear window for 5 seconds. All the elements on the display will show up then disappear.

2) Push the same button again to go up the menu and the OFF button to go down the menu. The menu is from 00 to 99 (driver side temp.). The value is shown in passenger side temperature digits.

3) To exit the menu, press the rear window worm (defrost/demist) button for 5 seconds then release. (Same as to enter the menu).

I don't know what all the codes mean but

40 is for the speed

E.g.: between 0 and 10 km/h it shows 00; between 10 and 20 km/h it shows 10; between 20 and 30 km/h it shows 20 and so on.

37 is for the engine revolutions x100

E.g.: at idle it shows 08 menaing 800 rpm; at 2700 rpm it will show 27 and so on.

24 is for the speed of the climate fan.

(Thanks to Yogi for that one )

Factory Fitted Alarm Settings

During the end of line PROXI the COUNTRY MODE of the alarm is memorized (default: EEC) and can be altered by the service network using the following procedure:

1. Turn the Ignition ON.

2. Turn the Hazard Warning Lights ON.

3. Press and HOLD the Rear Fog Lamp button.

4. Using the ignition key carry out the following sequence in strict order: key off (< 2 s), key on (< 1s), key off, starting from the key on state and keeping the Rear Fog Lamp button pressed.

5. At the end of the sequence the siren will beep 5 times to confirm that the programming has been activated.

6. Release the Rear Fog Lamp switch and press it again the same number of times as the desired mode (if the button is pressed for an invalid number of times, the siren will beep 5 times and the procedure will be cancelled).

7. Turn the Ignition ON within 10 seconds of pressing the rear fog lamp switch for the last time.

8. The siren will beep the same number of times as the operating mode selected.

9. At the end of the beeps, turn the Ignition OFF; the Body Computer is programmed for the new operating mode.

Operating Modes are as follows:

* MODE 1: Default Mode (EEC)

* MODE 2: GB

* MODE 3: Belgium

* MODE 4: Holland

* MODE 5: World

* MODE 6: Temporary Market

* MODE 7: "Range"

ajd sad jos neko da mi kaze kako da nastimam da mi se automatski pali radio cim pokrenem motor. ispritiskao sam svu mogucu dugmad i probao milion kombinacija i nista...

sredjeno :clap:

treba da se drzi par sekundi MENU tipka dok se ne pojavi RDS i onda jos koji put kratko pritisnuti dok se ne dodje do te opcije.

Guest 9151

... a jos bolja fora je da ti radio radi 20-ak min nakon vadjenja kljuca iz brave! Da bi putnici u atu mogli da slusaju radio i bez prisustva tebe i tvog kljuca :)

meni isto nije treptala,pa mi je majstor otvarao tapacirung..i zalemio je ponovo...i sad radi bez problema

inace na stilu imas jos zanimljivih "zezalica".kad ugasis auto i povuces rucicu amblenda na displeju ce ti se pojaviti 15 pa 30 pa 45sekundi i tako do 240sek.to znaci da ce automatski to vreme raditi farovi da ti osvetle put do recimo ulaznih vrata a zatim se sama ugasiti.cisto ako neko nije znao

Ima 2 dobre fore koje sam i ja kasno provalio pa mi se neki na fiatforum smejali al ispalo da mnogo ljudi ne zna na kraju, pa evo i ovde, znaci na Puntu a i mnogim "starijim" Fiatima i nekim jos kolima (pogotovo za poziciju)

- dok je kljuc u bravi, stisnes crno dugmence kod same rupe za kljuc i drzeci ga okrenes kontra od kontakta. upale se pozicije, izvuces kljuc bez vracanja u neutral i to je to

- opcija "follow me home", minut nakon skidanja sa kontakta, ako povuces palicu svetala ka sebi kao da amblendujes, upalices oborena svetla na 30 sekundi. ako povuces jos jednom vreme se povecava dal za 15 dal za 30 il tako nesto sekundi i tako mozes da pumpas do 2-3 min cini mi se (ima na netu koga zanima u sekunde)

- elektricni podizaci na puntu rade isto tih minut nakon sto skines kontakt, pod uslovom da ne otvoris vrata, onda moras da das opet kontakt da zatvoris prozore. jasno se cuje klik iz volana kad prodje minut :)

aj

Na Stilu, ako ti rade brisaci, kada ubacis u rikverc automatski se ukljucuje zadnji brisac sve dok je u rikvercu...

malo matora tema al ajd da upisem i ja po nesto

pri zakljucavanju kljucem, ako su prozori otvoreni, samo zadrzati kljuc u desno (tj na stranu na koju se zakljucava nisam siguran) nekoliko sekundi i prozori se automatski dizu.

provereno za punto mk2 i stilo

i ako se neko pitao za sta u Stilu sluzi malo crno dugmence kod suvozacevih nogu... to je "fuel cutoff" da (ako dodje do neke havarije) prekinete dovod goriva. ali ne igrajte se sa tim jer kazu da to zakljucava kompletno sve, i posle mora da se dekodira i sl da bi se vratilo u normalno stanje

uz desnu ivicu kade kod suvozaca.. malo crno gumeno dugmence na pola visine i pola dubine.. ne znam kako da objasnim :)

zavuci se dole upali lampicu i videces ga :)

p.s. sta se radi sa onim cudom ispod "kvake" tj rucice za otvaranje vrata? jel to kod svih modela sluzi da se zakljucaju vrata imogu da se otkljucaju samo spolja?

posto mi sestra kritikuje auto da nije bezbedan za klince.. pa procitah ovde da to postoji samo ne znam dal je to za sve modele tako (jer moj ima najnizi nivo opreme :S )