Guest 8383 Posted January 20, 2008 (edited) Zna li neko zasto se javlja crni dim u vecoj kolicini kada krenem da ga izvlacim a pogotovo u nizim brzinama prenosa? Motor je presao 100.000 km i na 10.000 km potrosi oko 200 grama ulja. Blokirao sam erg ventil i ocistio protokomer ali se isto desava. :idea: Edited August 2, 2020 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted January 20, 2008 Ne bih da te plasim, ali jesi siguran da je presao 100.000? Posto za Stila po ljudima sa foruma moze da se proveri koliko je presao, a i ako je neki dizel dobar onda je to 1.9JTD. Ispravite me ako gresim :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
seibi 0 Posted January 20, 2008 nisi mogao nikako da blokiras egr na stilu...to moze da ti bude uzrok dima...aj objasni kako si ga blokirao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 3776 Posted January 20, 2008 Ja sam slican problem imao na Alfi, doduse konstrukcijski dosta razlicite ali koliko znam to moze biti iz vise razloga - kao sto rekose EGR, zaprljane dizne, turbina! Moras to proveriti a mozes se posavetovati sa Dieselman-om - mislim da je on na forumu najkompetentniji! pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 455 Posted January 20, 2008 Moze da bude problem i turbine, stvarno...Nadam se da dieselman moze da ti pomogne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 5541 Posted January 20, 2008 dobro doshao u moj swet,i meni isto dimi kada stisnem gas i kada shaltam,zapushio sam rg wentil,i posle toga manje dimi! samo redowno sipaj uz goriwo ono biiip za chishcenje dizni! malo manje ce da dimi,al mora! shta cesh kad wozish dizela! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2463 Posted January 21, 2008 crni dim = bogata smesaja licni ciljam na losu los pritisak turbine u cilindru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8383 Posted January 21, 2008 ERG ventil sam blokirao tako sto sam skinuo rebrasto crevo koje ide od ventila na leptir usisa i stavio limeni dihtung ali bez rupe. Tako da sam zatvorio protok gasova u usis. Na dijagnostici su mi ocitali tacnu kilometrazu. Gde moze da se izmeri pritisak turbine i da lise on steluje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 4665 Posted January 21, 2008 Ma sta te briga sto izlazi crni dim da izlazi plavi e to bi ti vec bio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1083 Posted January 21, 2008 malo manje ce da dimi,al mora! shta cesh kad wozish dizela!Zasto nije dimio dok je bio nov? I kako to "sta ga briga ako dimi"? crni dim = nije dobro sagorevanje = zagadjenje. Dovoljni razlozi, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8341 Posted January 21, 2008 Ljudi i ja sam imao slican problem i bilo je u pitanju crevo od interkulera do usisne grane pojavila se tako mala pukotina na crevu i kroz nju je gubio pritisak turbine i diiimioooo strasno ali sam to sredio i sve je bilo ok . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8383 Posted January 21, 2008 Kako si ustanovio da imas pukotinu na crevu? da lije motor bio malo bucniji u voznji? Meni se cini da motor pri manjem gasu i pri kretanju polako, ima neki zvuk kao da je pomereno paljenje i vise cekica nego kod drugih koje sam vozio JTD. Inace auto dobro ide i extra povlaci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8383 Posted January 22, 2008 Pri davanju punog gasa izbaci vecu kolicinu dima na obrtajima preko 3-3500 obrtaja ali se posle 2-4 secunde znatno smanji pa cak i nestane. Potrosnju ulja sam otprilike rekao. Kad uradim servis posle 10.000 km mi sa onih 5 tackica na tabli ulje padne na 4 pa mislim da je to otprilike 100-200 grama. Prilikom normalne voznje nema uopste dima. Pogledacu ovih dana to crevo od intercoolera da slucajno nema neku rupicu. Sta je to WG koji kazes da mozda ostane polu otvoren pa je bogata smesa i gde se nalazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 455 Posted January 23, 2008 Mislim da tu jos uvek nema mnogo razloga za brigu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8128 Posted January 23, 2008 Probaj sipati dvotaktol u gorivo oko 2-3% moglo bi da ti resi problem sa dimom ,a sa nemirnim radom sigurno.Kvelitet goriva je los JTD motor nije jeko osetljiv ali to neznaci da mu uopste nesmeta kvalitet goriva.Ako sumnjate u moje navode konsultute servise pumpi pa kako oni kazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted January 23, 2008 Nije motor osetljiv, ali jeste pumpa... A tu pricu sa dvotaktolom sam i ja cuo "gorivo kod nas je loše pa sipaj dvotaktol da podmaže pumpu". Meni to liči na Riletove majstorije. Eurodizel je na slobodnom uvozu, tako da nije iz NIS-a... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henry 0 Posted January 23, 2008 Kada sam imao iste probleme kod mene je bilo do Bosh pumpe. Remont tog dela Bosh pumpe koji je meni riknuo je bio oko 200e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 455 Posted January 23, 2008 Polako, ima jos dosta mogucnosti koje mogu da budu, a da resenje nije npr finansijski veci zalogaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8524 Posted January 25, 2008 Kao sto rece neko gore ali ne bix da te plasim da li je presao 100.000.Ja sam kupio stila JTD 2006 sa 40.000km,od prijatelja i sad ima 110.000km i ide perfektno.Savetujem ti da sto pre odes do majstora,jer kad dizel stane tesko se pokrece ponovo(zavisi u cemu je kvar).. :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 4135 Posted January 28, 2008 meni je laguna 2.2dti tako dimila. kad das pun gas oblak crnog dima iza....zamenio sam filter za vazduh i dim je skoro nestao Quote Share this post Link to post Share on other sites
radoje76 0 Posted September 8, 2009 Cao, meni se isto desava...imam Stilo 1.9 JTD Multiwagon,115 ks, 2005 god...presao 135.000...uradjen veliki servis...auto odlicno radi...vuce...ide do 190bez zastoja...ali eto taj crni dim kad se naglo doda gas...dimna zavesa...majstor kaze da nista ne diram...potrosnja je 5 otvoreno, grad 6-7.5 zavisi od guzve i klime )...pa sad sta mislite...procitao sam da se cisti EGR...MAP...itd...da li da to diram samo zbog dima ili da tera m i ne pipam nista ))))Pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 8, 2009 I novi A6 i nova E klasa purnjaju kad im se naspe loše gorivo... probaj da naspeš na MOL pumpi ED5 gorivo... trebalo bi da manje dimi Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggi 0 Posted September 8, 2009 Cao, meni se isto desava...imam Stilo 1.9 JTD Multiwagon,115 ks, 2005 god...presao 135.000...uradjen veliki servis...auto odlicno radi...vuce...ide do 190bez zastoja...ali eto taj crni dim kad se naglo doda gas...dimna zavesa...majstor kaze da nista ne diram...potrosnja je 5 otvoreno, grad 6-7.5 zavisi od guzve i klime )...pa sad sta mislite...procitao sam da se cisti EGR...MAP...itd...da li da to diram samo zbog dima ili da tera m i ne pipam nista ))))Pozdrav svimaBlokiranje EGR i čišćenje MAP senzora je preporučljivo ali ne mora da znači da će umanjiti dim, postoji mnogo uzročnika za ovu pojavu.Činjenica je da svi dizeli dime pogotovu zbog bućkuriša koje sipamo. Dovla ti je dao dobar savet za pumpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted September 9, 2009 (edited) Na relativno Ok gorivo i kad je sve u redu dimi umereno na naglo dodavanje gasa dok na konstantnom ne bi smeo.Ako ostavljaš čađavu štraftu na asvaltu to naravno nije dobro. Ja sam to imao kod lošeg protokomera i zaglavljujućeg EGRa. Edited September 9, 2009 by kole Quote Share this post Link to post Share on other sites
radoje76 0 Posted September 9, 2009 Pa sad da li dimi umereno...ne znam...jedino da neko ko vec dugo ima dizela oceni...nocu primetim kad pozadi ima nekoga pa osvetli farovima...na konstantnim brzinama i normalnom-laganom ubrzavanju nista ne primecujem, mada to mora spolja da se vidi...hm...A da poceo sam da sipam na Mol-u,mislim da je manje...ali jbg mozda tripujem U svakom slucaju ne bi bilo lose da neko sa iskustvom oceni...recimo na ovim okupljanjima...Nekako ja tu nista ne bi dir'o dok sve radi ...ali me taj dim nervira...gde god ubrzam bruka k'o da traktor vozim Quote Share this post Link to post Share on other sites