Jump to content
FAS Goran
Guest 8383

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet / Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet - crni dim

Recommended Posts

Guest 8383

Zna li neko zasto se javlja crni dim u vecoj kolicini kada krenem da ga izvlacim a pogotovo u nizim brzinama prenosa? Motor je presao 100.000 km i na 10.000 km potrosi oko 200 grama ulja. Blokirao sam erg ventil i ocistio protokomer ali se isto desava. :idea:

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih da te plasim, ali jesi siguran da je presao 100.000? Posto za Stila po ljudima sa foruma moze da se proveri koliko je presao, a i ako je neki dizel dobar onda je to 1.9JTD. Ispravite me ako gresim :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 3776

Ja sam slican problem imao na Alfi, doduse konstrukcijski dosta razlicite ali koliko znam to moze biti iz vise razloga - kao sto rekose EGR, zaprljane dizne, turbina! Moras to proveriti a mozes se posavetovati sa Dieselman-om - mislim da je on na forumu najkompetentniji! pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 455

Moze da bude problem i turbine, stvarno...

Nadam se da dieselman moze da ti pomogne!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5541

dobro doshao u moj swet,i meni isto dimi kada stisnem gas i kada shaltam,zapushio sam rg wentil,i posle toga manje dimi! samo redowno sipaj uz goriwo ono biiip za chishcenje dizni! malo manje ce da dimi,al mora! shta cesh kad wozish dizela!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

crni dim = bogata smesa

ja licni ciljam na losu los pritisak turbine u cilindru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8383

ERG ventil sam blokirao tako sto sam skinuo rebrasto crevo koje ide od ventila na leptir usisa i stavio limeni dihtung ali bez rupe. Tako da sam zatvorio protok gasova u usis. Na dijagnostici su mi ocitali tacnu kilometrazu. Gde moze da se izmeri pritisak turbine i da lise on steluje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 4665

Ma sta te briga sto izlazi crni dim da izlazi plavi e to bi ti vec bio problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 1083
malo manje ce da dimi,al mora! shta cesh kad wozish dizela!

Zasto nije dimio dok je bio nov?

I kako to "sta ga briga ako dimi"?

crni dim = nije dobro sagorevanje = zagadjenje. Dovoljni razlozi, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8341

Ljudi i ja sam imao slican problem i bilo je u pitanju crevo od interkulera do usisne grane pojavila se tako mala pukotina na crevu i kroz nju je gubio pritisak turbine i diiimioooo strasno ali sam to sredio i sve je bilo ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8383

Kako si ustanovio da imas pukotinu na crevu? da lije motor bio malo bucniji u voznji? Meni se cini da motor pri manjem gasu i pri kretanju polako, ima neki zvuk kao da je pomereno paljenje i vise cekica nego kod drugih koje sam vozio JTD. Inace auto dobro ide i extra povlaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8383

Pri davanju punog gasa izbaci vecu kolicinu dima na obrtajima preko 3-3500 obrtaja ali se posle 2-4 secunde znatno smanji pa cak i nestane. Potrosnju ulja sam otprilike rekao. Kad uradim servis posle 10.000 km mi sa onih 5 tackica na tabli ulje padne na 4 pa mislim da je to otprilike 100-200 grama. Prilikom normalne voznje nema uopste dima. Pogledacu ovih dana to crevo od intercoolera da slucajno nema neku rupicu. Sta je to WG koji kazes da mozda ostane polu otvoren pa je bogata smesa i gde se nalazi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8128

Probaj sipati dvotaktol u gorivo oko 2-3% moglo bi da ti resi problem sa dimom ,a sa nemirnim radom sigurno.Kvelitet goriva je los JTD motor nije jeko osetljiv ali to neznaci da mu uopste nesmeta kvalitet goriva.Ako sumnjate u moje navode konsultute servise pumpi pa kako oni kazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije motor osetljiv, ali jeste pumpa... A tu pricu sa dvotaktolom sam i ja cuo "gorivo kod nas je loše pa sipaj dvotaktol da podmaže pumpu". Meni to liči na Riletove majstorije. Eurodizel je na slobodnom uvozu, tako da nije iz NIS-a...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 455

Polako, ima jos dosta mogucnosti koje mogu da budu, a da resenje nije npr finansijski veci zalogaj! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8524

Kao sto rece neko gore ali ne bix da te plasim da li je presao 100.000.Ja sam kupio stila JTD 2006 sa 40.000km,od prijatelja i sad ima 110.000km i ide perfektno.Savetujem ti da sto pre odes do majstora,jer kad dizel stane tesko se pokrece ponovo(zavisi u cemu je kvar).. :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 4135

meni je laguna 2.2dti tako dimila. kad das pun gas oblak crnog dima iza....zamenio sam filter za vazduh i dim je skoro nestao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao, meni se isto desava...imam Stilo 1.9 JTD Multiwagon,115 ks, 2005 god...presao 135.000...uradjen veliki servis...auto odlicno radi...vuce...ide do 190bez zastoja...ali eto taj crni dim kad se naglo doda gas...dimna zavesa...majstor kaze da nista ne diram...potrosnja je 5 otvoreno, grad 6-7.5 zavisi od guzve i klime :))...

pa sad sta mislite...procitao sam da se cisti EGR...MAP...itd...da li da to diram samo zbog dima ili da tera m i ne pipam nista :)))))

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

I novi A6 i nova E klasa purnjaju kad im se naspe loše gorivo... probaj da naspeš na MOL pumpi ED5 gorivo... trebalo bi da manje dimi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cao, meni se isto desava...imam Stilo 1.9 JTD Multiwagon,115 ks, 2005 god...presao 135.000...uradjen veliki servis...auto odlicno radi...vuce...ide do 190bez zastoja...ali eto taj crni dim kad se naglo doda gas...dimna zavesa...majstor kaze da nista ne diram...potrosnja je 5 otvoreno, grad 6-7.5 zavisi od guzve i klime :))...

pa sad sta mislite...procitao sam da se cisti EGR...MAP...itd...da li da to diram samo zbog dima ili da tera m i ne pipam nista :)))))

Pozdrav svima

Blokiranje EGR i čišćenje MAP senzora je preporučljivo ali ne mora da znači da će umanjiti dim, postoji mnogo uzročnika za ovu pojavu.

Činjenica je da svi dizeli dime pogotovu zbog bućkuriša koje sipamo.

Dovla ti je dao dobar savet za pumpu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na relativno Ok gorivo i kad je sve u redu dimi umereno na naglo dodavanje gasa dok na konstantnom ne bi smeo.

Ako ostavljaš čađavu štraftu na asvaltu to naravno nije dobro.

Ja sam to imao kod lošeg protokomera i zaglavljujućeg EGRa.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad da li dimi umereno...ne znam...jedino da neko ko vec dugo ima dizela oceni...nocu primetim kad pozadi ima nekoga pa osvetli farovima...na konstantnim brzinama i normalnom-laganom ubrzavanju nista ne primecujem, mada to mora spolja da se vidi...hm...

A da poceo sam da sipam na Mol-u,mislim da je manje...ali jbg mozda tripujem :question:

U svakom slucaju ne bi bilo lose da neko sa iskustvom oceni...recimo na ovim okupljanjima...

Nekako ja tu nista ne bi dir'o :) dok sve radi :)...ali me taj dim nervira...gde god ubrzam bruka k'o da traktor vozim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...