Jump to content
FAS Goran
STILISTA

Fiat Stilo - bučan (bruji) na određenoj brzini, vibracije...

Recommended Posts

Desilo mi se veceras dok sam vozio u prvoj i drugoj brzini kad pustim gas auto pocne da bruji i da se trese. cini mi se kao da dolazi ispod vozacevih nogu, sedista. sta to moze da bude?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzac motora mozda je propao, pa kada pustis gas cimne i nasloni cevku od auspuha negde na patos ili dodje do kontakta motora i skoljke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozio sam nizbrdo i kazem kad pustim gas na pedali se bas oseca kako trese i ja sam pomislio da nije drzac motora, centralni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Imam sledeći problem, na oko 3000 obrtaja počne da se čuje jako brujanje koje se samo na tim obrtajima čuje, i tada osetim manje vibriranje na volanu. Inače pored toga sam primetio se čuje brujanje kada usoravam da bih na primem stao zbog semafora ili ... Pored toga auto vuče na levu stranu kada dodajem gas.

Bio sam kod majstora zbog brujanja, rekao je da su ležajevi u redu napred i pozadi, ali čuje se zvuk iz menjača kada okreće levi točak (auto je bio podignut na dizalici). Da li je neko imao sličan problem.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi napisao koji motor je u pitanju, a to je vrlo važno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Imam sledeći problem, na oko 3000 obrtaja počne da se čuje jako brujanje koje se samo na tim obrtajima čuje, i tada osetim manje vibriranje na volanu. Inače pored toga sam primetio se čuje brujanje kada usoravam da bih na primem stao zbog semafora ili ... Pored toga auto vuče na levu stranu kada dodajem gas.

Bio sam kod majstora zbog brujanja, rekao je da su ležajevi u redu napred i pozadi, ali čuje se zvuk iz menjača kada okreće levi točak (auto je bio podignut na dizalici). Da li je neko imao sličan problem.

Pozz

U pitanju je Stilo 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

Kupio sam fiat stila 1.9 JTD 5v i imam problem sa tresenjem na motoru,kad vozim troje ljudi i pridjem brizini

od 100km na cas vibracija postaje nepodnosljiva i konstantna mada Mislim da se oseca i kad sam sam u vozili mada znatno manje ...majstor mi je rekao da mi je otisao nosac motora kod zupcastog kajsa

promenio ga je al idalje se desavaju vibracije ...sada sumnja na krst poluosovine ,da li neko moze da me posavetuje sta bi to moglo biti

jer svaka ta majstorska sumnja mene kosta :(

hvala unapred :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

Kupio sam fiat stila 1.9 JTD 5v i imam problem sa tresenjem na motoru,kad vozim troje ljudi i pridjem brizini

od 100km na cas vibracija postaje nepodnosljiva i konstantna mada Mislim da se oseca i kad sam sam u vozili mada znatno manje ...majstor mi je rekao da mi je otisao nosac motora kod zupcastog kajsa

promenio ga je al idalje se desavaju vibracije ...sada sumnja na krst poluosovine ,da li neko moze da me posavetuje sta bi to moglo biti

jer svaka ta majstorska sumnja mene kosta :(

hvala unapred :)

bas taj krst...imao sam isti problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jtd-a koji radi super ali je bučan. Motor je prešao skoro 30 000 od kad sam ga kupio i nikakvih problema do sada nisam imao.

Nosači su u redu, izduv je u redu,  ležajevi se ne čuju i ima nove letnje gume,,,

Tako da mogu reći da je skroz ok, osim što je BUČAN.

 

 

Onda mi je ovaj post probudio crv sumnje:

 

http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?p=475597#p475597

 

i sad mene laika zanima da li se isplati to raditi tj koliki je to posao u servisu i kako majtor zna na koji zub namestiti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko zna, pre nego što odem u servis bih voleo da čujem odgovore na pitanja koja sam postavio?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako jeste prezubio onda mora lepo da se uzubi, ne valja i ne sme tako da se vozi, suvise je rizicno!

u servisu moraju da skinu zupcasti i ponovo uzube-jedini ispravan nacin.

Da li se isplati? Moguca havarija (ako je taj kvar u pitanju) bi kostala nekoliko stotina evra, a ponovno zupcenje par hiljada dinara.

Da li je to u pitanju tj taj kvar, ne moze ti niko reci osim majstor na licu mesta, ali ima jos mogucih resenja npr dizne.

Takodje morao bi da definises bucan-lupa, trese, bruji, cakce, huci, skripi ili sta vec.

Edited by kolega.jankovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

da definisem,

pa kad ga upalim hladnog, cuje se mnogo jaci zvuk nego kolegin Stilo jtd, cak je i malo metalni zvuk pristuan

kad se zagreje, metalni zvuk nestane ali i dalje je mnogo glasniji od koleginog jtd-a

 

zvuk, onaj klasičan zvuk rada dizela, samo  dosta jak, sto bi rekli, mnooooogo traktorski

 

ne trese, ne cakce, ne huci, ne skripi

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se zvuk promeni tj drugaciji je kad je motor hladan/vruc, ne verujem da je do zupcenja. Verujem da ce pre biti do dizni. Ako su dizne, onda ces i taj pojacan traktorski zvuk moci da primetis i na uzbrdici pod gasom npr ali interesantno je da kad slusas motor u voznji od 1000 do npr 2800 obrtaja, da postoji "rupa" u odredjenom intervalu od 200-300obrtaja gde taj zvuk gotovo nestane. To je pocetak rastelovanosti dizni. Ako se cuje non stop onda su vec otisle. Takodje, skoro svaki kvar dizni se odrazava i na potrosnju.

Sto se tice zupcastog-pisao sam vec neku stranu ranije kako je lupala kada je majstor promasio za zub. Radila je kao dizel. Verujem da se na jtd-u to jako cuje, jace i od famozne 124-ke :D

U svakom slucaju jeftinije ti je da se prezubi nego dizne. Remont dizni ti je oko 100evra, ali imas i pre toga dijagnostikom pracenje rada dizni, gde niko ne moze da ti kaze koliko su prljave (dok se ne skinu) ali moze se ispratiti pravilnost funkcionisanja i mozda vec tu uociti problem.

Zao mi je sto niko iskusniji od mene trenutno nije ovde, mozda bi dobio konkretniji odgovor, ali se nadam da sam ti bar malo pomogao.

e da, proveri zaptivenost creva, da ne vuce negde neki fals vazduh, zna i to da se cuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije riknula fleksibilna cev na početku izduva? To zna da vrisne Stilu.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

100e dizna, pa za te četiri dizne mogu kupiti ceo jtd motor u Sabcu!!!!

Iskreno, nisam neki majstor i to slušanje motora mi je ono, bauk.

A ako se nastavi vožnja s takvim diznama, šta može biti osim potrošnje?

 

Samo još da napomenem, vozim FIat Ideu 1.9 JTD (piše i ispod slike) koja ima 101 KS, dakle isti onaj JTF motor koji se stavlja i u Punta

______________________
Sent using Tapatalk
 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...