Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Da li je izbacio neke greške? Barem jednom do sada check engine?

 

Ja sam imala sličan problem na Puntu 1.8 dva puta sa različitim uzrocima - senzor radilice, problem je rešen zamenom i lambda sonde, tj. izlaz za njih na ECU. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, nikakvu gresku mi ne izbacuje.  (ako zanemarimo airbag i jednu stop sijalicu :D)

 

Ako sam te dobro razumeo, problem je bio u kontaktima? Ili?

 

Ako je u pitanju lambda sonda, vredi li trositi pare na one cistace lambda sondi/katalizatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš da probaš da očistiš te kontakte na ECU. Mislim, i taj Hitachi je užas sam po sebi, stoji na motoru koji se jako greje i pravi probleme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

P R O B L E M  R E Š E N ! ! !

 

Pre neko veče je žena sipala gorivo, i kad je krenula da upali, on ništa. Ne vergla. Samo izbaci "Check Vehicle Protection System". Nedelju dana naučno istraživačkog rada, vlaške magije, i turskih YouTube klipova nije dalo rtezultata, te sam nekim neobičnim spletom okolnosti odšlepao auto u ovlašćeni servis. Na kraju se ispostavilo da je otišla glavna masa između motora i šasije.

 

Osim što je auto upalio, i radi lepo, prestao je problem sa variranjem lera! Danas sam po ovoj zimi celim putem do kuće drndao prozore na svakom semaforu, i nijednom nisu pali obrtaji :D

 

Dakle, osim prljave klapne gasa, lošeg kućišta filtera, releja, lošeg alternatora, lošeg akumulatora, itd, na spisak potencijalnih problema možemo da stavimo i lošu masu :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih znao da kažem, pošto nisam bio prisutan kada su popravljali auto ;)

 

No, verujem da je nije teško naći, "nekakva žica koja je zašrafljena za motor", nema ih mnogo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan. U pitanju je stilo 1.8 benzin
Desava se da kad postigne radnu temperaturu kao da izgubi snagu. Rad motora ne bude ujednacen i zna da varira ler.
da li znate sta bi moglo da bude?
Hvala lepo

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@naucnik

Da li je provereno ispravna dotična klapna gasa?

Dešavalo se da je neispravna i druga pa se čovek vrti u krug.

Proveriti na drugom autu ili uzeti na probu sa drugog auta.

Pored toga, zna i konektor klapne da pravi problem.

Ima već dosta toga pisanog na sličnim temama pa da se ne ponavljamo.

Na kraju, pronaći majstora koji je upoznat sa problematikom jer je jeftinije nego "lutati" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje nije dodjeno do zakljucka zasto auto gubi na obrtajima kada se staje sa autom  ili kada se smanjuje brzina priskretanju. 
Da na pomenem da se to desava SAMO KADA JE AUTO UGREJAN, KAD JE HLADAN RADI SUPER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je hladan, na leru ima veće obrtaje, ne zavisi od povratnog signala sa prve lambda sonde. Imao sam skoro slučaj na Opelu 1.4 Turbo da je gubio obrtaje na kratko ubrzo nakon paljenja (čim postigne temperaturu na kojoj smanji obrtaje na leru), i prijavljivao je grešku za prvu lambda sondu. Čim sam zamenio lambda sondu, problem je nestao.

 

Osim klapne gasa, tu mogu biti i svećice, akumulator, alternator, MAP senzor (nisam siguran za 1.8), masa (kao što sam ja imao problem na 1.4)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna kolike su vrednosti prome nljivog otpora na trakama potenciometra u telu klapne gasa Stilo 1.6 103ks? Nema podataka o tome nigde gde sam gledao.

tps potenciometar.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Naime, dešava mi se problem već neko vreme za koji naizgled za sada nemam adekvatnu soluciju.

 

U pitanju je Stilo 1.6 (benzin-plin).

 

U početku, auto je imao malo neravnomernije obrtaje u leru, nakon toga, dešavalo se da auto jednostavno neće da radi u leru uopšte i ima poteškoće da krene. Očišćen protokomer, vraćen, radilo je sve okej neko vreme nakon čega opet dolazi do problema. Međutim, sada se dešava da auto radi okej, ali na 3000 obrtaja jednostavno izgubi snagu i ne može da ide preko. Skinuta klapna gasa, očišćena, radi neko vreme okej, isti problem se vraća. Stavljen je novi protokomer, zamenjena klapna gasa, sve radi opet okej neko vreme, međutim, opet imam naznake ka istom problemu. Dosta ređe ima neravnomeran rad motora sad, gotovo i da ga nema, ali se dešava da opet gubi snagu na 3000. Auto se ugasi, upali, sve radi kako treba. Sličan problem sa obrtajima sam imao pre nekoliko godina, međutim, senzor radilice je rešio problem. Jedino što mi pada na pamet je opet to ili čak ECU, koji je inače repariran pre par godina. 

 

Edit: Zaboravio sam da napomenem, auto na dijagnostici ne izbacuje ništa, jedina greška koju ima je lambda sonda koja je tu već godinama usled plina, majstor je rekao da to nije uzrok.

 

Unapred hvala na svakom savetu i pomoći.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...