Skibocke 0 Posted October 5, 2012 Probaću da nađem nekog da probam sa zamenom, pre nego tražim klapnu na otpadu. Tačno je da je Hitachi i slažem se da je 1.8 motor taman za Stila. Naročito zato što je moj karavan i težak je skoro tonu i po. A pošto mi je auto 2004. godište, nekako ne bih stavljao stariju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICE NP SRBIJA 0 Posted October 27, 2012 (edited) Imam slican problem sa ler gasom varira ali ipak radi na leru ne gasi se.Medjutim kad krenem da vozim auto nece da vuce i obrtometar mi neradi uopste.Nece da mrdne kad da radi na 2 svecice gas prima skroz lose.Odakle da krenem...svecice....bobina...leptir gasa...Pozz1.6 16w 2003Greske...airbagfailure...loose...ponekad.Drugo nista ne registruje Edited October 27, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted October 27, 2012 ... od senzora radilice! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICE NP SRBIJA 0 Posted October 27, 2012 Gde se tacno nalazi senzor radilice?Gde da nadjem polovan i koje su cene orijentaciono? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted October 27, 2012 Polako.Prvo pročitaj sve postove napisane u ovoj temi pre tvog posta (koji je ovde prebačen). Dakle, počni od prve strane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ICE NP SRBIJA 0 Posted November 3, 2012 Resio sam problem hvala drugari velika je pomoc kad imas nekog da te uputi gde da trazis kvar.U prekidu mi bila zica od senzora radilice do prvog dzeka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted November 16, 2012 (edited) Imam ugrađen CNG u mom stilu 1.6 i u poslednje vreme sam primetio da kad je auto doveden do radne temperature - na leru imam neko čudno opadanje ler gasa tj. ler je stabilan na 750 (vruć motor), onda lagano opadne do 500-550 (motor nemirnije radi) pa se polako vrati na 750 o/min. Ovaj ciklus je pravilnog ritma i događa se svakih 20-tak sekundi na vrućem motoru. Moje pitanje je da li je neko imao sličan simptom i da li bobina može biti uzrok ovakvog ponašanja? Inače sve gore pomenuto je daleko primetnije na metanu (logično) nego na benzinu. Da li je moguće da bobina pravi problem tj. da "oslabi", a da komp. ne pokazuje neispravnost tj. da sama bobina bude u nekom poluotkazu? Dešava mi se da kada krećem na metanu da mi ponekad trzne. Auto ide dobro kada se motor vrti više, međutim plaši me ovaj nestabilan ler. Ponekad mi se i ugasi kada usporavam na raskrsnici. Kako da utvrdim ispravnost bobine? Edited November 16, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted November 16, 2012 Ja sumnjam na senzor klapne.zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9728 Posted November 16, 2012 Kako rade bobine možeš videti na Examineru, tj. mžeš videti da li neka od njih odstupa sa svojim vrednostima, što bi značilo da neće još dugo. Ali, problem sa obrtajima koji imaš nije do nje, pročitaj temu na kojoj smo sada (posle spajanja), pa ćeš videti šta je uglavnom uzrok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dancho 0 Posted December 28, 2012 (edited) Na prošlom tehničkom pregledu u 01. mjesecu kontrolor prilikom ispitivanja eko-testa nije mogao držati okretaje motora na 2500, dok se očitaju vrijednosti nego okretaji rastu uz tek tolko stisnut gas. Probao sam i ja, ista stvar. Kontrolor je mislio da mi i u vožnji okretaji rastu, ali ne, u vožnji je sve normalno i nisam ništa primjetio. Normalno radi u leru, vozi se kao i uvijek i ništa neobično se ne može primjetiti. Pošto se novi tehnički približava moram to nekako riješit. Već sam bio zaboravio na to.Probao sam prije nekog vremena i opet isto. Dodam malo gasa, tek toliko koliko bi bilo dovoljno da se motor drži na 1000 okr i uz istu količinu gasa motor se počinje vrtiti negdje do cca 4000 okr. Provjerio sam na hladnom motoru i to se ne događa. Normalno se može držati gas na željenoj vrijednosti a kad se ugrije problem je prisutan. Imam program multiecuscan full i ELM327 1.5 i ne pokazuje nikakvu grešku. Edited December 29, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dancho 0 Posted December 29, 2012 (edited) Neki su mi sugerirali da očistim leptir gasa, mada mi to nije bilo logično ali sam i to napravio, ne može štetit ali opet isto. Jedino što mi pada na pamet je remap istom mapom. S tim nemam iskustva a i sigurno je skupo. Edited December 29, 2012 by Dancho Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted January 30, 2013 (edited) Dok auto nisam odvezao u servisu da mi urade veliki servis auto je radio fenomenalno, od kada su uradili veliki servis tj zamenili kaiseve odmah je poceo ler da mi varira . Jel znate u cemu je problem. HVALA UNAPRED Edited January 30, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted January 30, 2013 Ako su prilikom servisa skidali klemu sa aku. moguce je da sada treba klapnu kalibrisati ponovo iako nema signal cek-eng. na instrument tabli ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted January 30, 2013 nisu skidali klemu, nema greske na motori. Ali varira ler Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted January 30, 2013 Onda jedna limenka za njegovo grlo a ti sebi naruči nešto ! Carb. Cleaner ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted January 30, 2013 nije, cistio sam leptir gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted January 31, 2013 Da li mozda nije da u servisu nisu ga lepo uzubili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted January 31, 2013 (edited) Veoma verovatno. Ima li kakve promene kad stisnes gas/ da lije tromiji da lipodrhtava motor kad stisnes gas? Edited January 31, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoremont_stankovic 0 Posted January 31, 2013 pa pre je lepo primao gas ,a sad kao da proguta nesto i tek onda primi gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuk74 0 Posted February 3, 2013 Evo u ovoj temihttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40221&pid=876253&st=40entry876253 sam objasnio kako se restura i cisti leptir gasa za fiat stilo 1.6 do najsitnijih detalja (kopletno rasturanje) mada meni to nije resilo problem, auto radi bolje, ali i dalje povremeno varira ler, a povremeno radi odlicno, auto vuce kao lud, ali kada sa malih obrtaja skines nogu sa gasa ugasi se. i upali gresku p0105 map senzor, ostalo nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klauski 0 Posted February 11, 2013 Ovako moj radi trenutno posle ciscenja klapne.Inace je bilo jos gore. nisam nikako mogao da ga drzim upaljenog bez pedale stisnute.Sad mi se makar ne gasi na svakoj raskrsnici.Vredi li jos jednom cistiti ili je nesto drugo u pitanju..mozda..Neko mi rece da skinem klapnu i komplet sve potopim u nitro razredjivac..na 2-3 sata...pa izduvam i vratim nazad...Koliko je to pametno?Pozz svima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuk74 0 Posted February 12, 2013 (edited) NItro nikako!!!!U njoj imas vise delova koje ce nitro rastopiti.Pogledaj temu iz mog predhodnog posta pa ces videti sta sve imas u klapni.Kako si cistio? Edited February 12, 2013 by vuk74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
klauski 0 Posted February 12, 2013 (edited) odradjeno sa nitrom. sva elektronika poskidana, elektro motor isto izvadjen. ostala samo gvozdjurija i zupcanici. potopio u nitro na sat vremena...bio je crn posle (nitro). osusio...sklopio...montirao...i fercera sada kao nov. primecujem po kompjuteru da mi se smanjila potrosnja....ali to cu videti kad potrosim plin pa preracunam... Snimim sutra kako radi posle pranja ako te zanima...da dodam jos...tvoj je od 1.6 a moj od 1.8 (hitachi). razliciti su. kod mog nema toliko zezanja i toliko delova. Edited February 12, 2013 by klauski Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlado88 0 Posted March 15, 2013 vozim stila1.6 2002god kupljen pre 15 dana posle 2 dana ugradjen plin radio super i na ben i tng,ler gas je bio malo nemiran ali nije se nikad gasio sve do pre 2dana kada mi se upalila zuta lampica(kao cesma) koja sad nece nikako da se ugasi.isao kod druga na diegnostiku izbacio 6gresaka 4 ponistio 2 ostale P0638 P0460 i ponovo priklj.dieg.nema ni jednu gresku ali zuta lampica se ne gasi.auto normalno upali radi na leru od 1200 dodam gas do kraja ali nece vise od 2500 nekad dodje do 3000obrtaja preko toga nista!juce skinuo klapnu gasa bila je prljava ocistio pazljivo,vratio nazad ali opet gas dodje do 2500 i ne mrda dalje!par dana pre toga sam menjao filter vazduha i svecice i radio je normalno dok se nije upalila ta lampica!ako neko zna nesto neka da svoj savet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted March 15, 2013 Je l' treba da te jurim po forumu ? Evo sta da uradite a ima verzija preko FES-a gde se radi kalibracija ! http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=55682&st=20#entry872333 Quote Share this post Link to post Share on other sites