Jump to content
FAS Euroauto Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Verovatno klapna gasa malo zeza. Skini, ocisti, vrati, prati. :)  

Na tom motoru i bobine(za svaki cilindat po jedna) mogu da zezaju. Ali kreni od od klapne,ako vec nisi. Lako se skida. Imas vec na forumu objasnjeno kako se cisti, itd....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor nećeš ni videti kad skineš klapnu(tj celo to "telo" u kojoj je leptir) Bitno je da nema naslaga na osovini oko koje se leptir okreće. 

Evo kako 

 

Mislim da je na 1.4 16v isto sve. 

 

Sad kad opet pročitam tvoj post, napisao si da je klapna čišćena prošle god. Ako ludi kad spuštaš/podižeš prozor, zar ne bi trebalo da je neki zez u instalaciji...povuče mnogo struje ili tako nešto...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je u prethodnim postovima napisao da ne moze da uskladi gas kada krece. Imao sam takve probleme do nedavno. Auto mi lepo krene na leru ali cim mu dam malo gasa pojavi se rupa na oko 1500 obrtaja, a posle ide dobro. Problem je bio u istrosenim zupcanicima u klapni gasa. Evo i slika pa mozda nekome pomogne.

 

Klapna.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze ler da ljulja zbog svega gore navedenog,ali isto tako lambda prva pre katalizatora zna da zeza ako je umrla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre-kat lambda sondu sam menjao skoro, stavio sam NGK ;)

 

Malo sam došao do slobodnog vremena i dokumentovao problem o kojem sam pisao u proteklih par postova. Obratiti pažnju, osim što padnu obrtaji kada se otvaraju prozori, utihne i osvetljenje table :ball:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam, išao sam danas da mi provere stanje akumulatora :down:

 

WP_20180320_15_26_13_Pro.thumb.jpg.8fdcb492550e88f3d270a26e0a94010d.jpg

 

Sledeće mi je da izmerim napon na alternatoru/regleru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2018 at 11:26 AM, profa_chb said:

Malo sam došao do slobodnog vremena i dokumentovao problem o kojem sam pisao u proteklih par postova. Obratiti pažnju, osim što padnu obrtaji kada se otvaraju prozori, utihne i osvetljenje table :ball:

Meni se na mom punticu isto desavalo i aku mi je crkao posle mozda mesec dana... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ti je crkao akumulator, na koji način? Da li je samo opao kapacitet, ili je crkao momentalno (kratak spoj u akumulatoru)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentalno bez zapinjanja (verglanja)ili bilo koje druge naznake da ce umreti...sano mi palio gasio sijalice kada sam krenuo da ga startujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam identican problem, tj imao sam ga i pre kad sam vozio punta 1.4, motor kao tvoj a imam ga i sad na stilu 1.8 koji sam nedavno pazario. Jos isprepadan onako secam se koliko me to nerviralo na puntu reko sad cu to dobro proveriti pre kupovine kad ono prc, los termostat, ne postize radnu temp i sve ok. Kako sam zamenio termostat sex pocinje. Doduse na stilu nije toliko izrazen problem kao na puntu ali dovoljno da me nervira. Na puntu sam izmenjao sve zivo, i akumulator i sonde i cistio klapnu x puta
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh. Ja sam sačuvao stari termostat (u edukativne svrhe), ali ako kažeš da će to da mi reši problem, mogu i da ga vratim na motor :D

 

Meni se čak čini i da mi kratka svetla utihnu kad namotam volan sa uključenim CITY-jem dok stojim u mestu. Sve mi to smrdi na slabu/lošu struju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, molim za pomoć i svačije mišljenje bi mi dobrodošlo. Vlasnik sam fiat stila 1.4 16v 2005 god, pazario sam ga pre godinu dana na auto placu, odmah je odradjen veliki servis i za godinu dana je samo zamnjena bobina na 1 cilindru i svećice, za to vreme sam prešo oko 6000 km, problem je rad motora na ler gasu obrtaji se krecu od 700 do 750 rpm vidi se blago variranje kazaljke za obrtaje a dešava se i da nevarira uopše, stanem na semaforu i kazaljka stoji na 750 rpm. Problem nastaje  kada ukljucim neke od potrosača podizaće stakla, klimu, ili se ukljuci ventilator hladnjaka tada obrtaji počinju da variraju od 500 do 750rpm tada dodam malo gasa i obrtaji se malo dovedu u red. Desilo mi se jednom dok sam uparkiravao auto u rikverc da mi je pokazao grešku low oil press ja smatram iz razloga zbog malog broja obrtaja pumpe za ulje. Auto se u vožnji fino ponaša lepo vuće nema štucanja i bilo čega kada ga izbacim na ler u vožnji kazaljka stoji na 900rpm. Na velikom servisu je sipano ulje selenija gold i za 6000km je popio oko 1L, vidim na forumu da se ljudi žale na ovo ulje što se tiče motora sa 16v. Pre zime sam proverio stanje alternatora i akumulator, punjenje je uredu a akumulator su rekli da treba da menjam ili da dopunim, ja ga nisam menjao niti dopunio istarao je zimu, ali sam primetio da je slab u par slucajeva kada mi malo duze svetli svetlo u kabini i slušam muziku a da auto neradi tada bas slabije zavergla i svetla se priguše. Može li akumulator izazvati problem koji imam ili je nešto drugo u pitanju?

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/23/2018 at 12:31 PM, profa_chb said:

Uh. Ja sam sačuvao stari termostat (u edukativne svrhe), ali ako kažeš da će to da mi reši problem, mogu i da ga vratim na motor :D

 

Meni se čak čini i da mi kratka svetla utihnu kad namotam volan sa uključenim CITY-jem dok stojim u mestu. Sve mi to smrdi na slabu/lošu struju...

identičan problem imam i ja sa sa mojim stilom 1.4, opisan u prethodnom postu.

I ja mislim da je do loše struje ili akumulatora.

Jesi li rešio problem?

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok. Počeo sam da radim u firmi u kojoj imam (odličan) oranizovan prevoz, tako da ni ne palim auto :D

 

Videću da probam sa drugim akumulatorom, čisto da rešim misteriju. Reče mi stari komšija, inače predaje auto elektriku u jednoj srednjoj školi, da je najverovatnije akumulator, i da ga ne diram do sledeće zime :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve OK ;) , samo sam te tagovao kako bi imao link gde je sadrzaj prebacen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi , potrebna mi je mala pomoc u vidu saveta, uradio sam v.servis zamenio ceo set kvacila ,ulje , svi filteri zamenjeni , ciscena klapna gasaa ,zamenjene svecice znc sve u fulu ,posle tog svega posle odradjenog v.servisa osetio sam da mi auto slabije vuce da za nijansu manje snage ima prva druga vuce uzbrdo kida asfalt a treca ugusi se ljudski, obrtaji su varirali pa sam misleci da su dizne zaprljane sipao aditiv u benzin posle toga je auto se.malo umirio sa obrtajima ali je idalje bilo variranja obrt. Ne znam sta se desava ali sumljam da auto nije lepo "uzubljen" kako to proveriti a da se ne rasturi i razubi sve to ,bio sam na dijagnostici tj auto sam odvrzao  i dijagnostika je pokazala da je sve full , pomagajte ,rec je o Fiat Stilu 1.6 16v 76kw 103ks 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...