Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Vozim ovaj stilo oko pola godine i u poslednje vreme auto je poceo neravnomerno raditi na leru,obrtomer varira izmedju 700-900,nekad se cak i ugasi.Majstor mi rece da je najverovatnije step motor.

Da li je moguce utvrditi na dijagnostici ispravnost step motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam sličan problem pre par meseci.

Majstor je prvo sumnjao da nije neka od bobina crkla što se ispostavilo kao netačno posle pregleda kompjuterom. Jedino što je našao je kako je meni objašnjeno "greška senzora kvaliteta goriva". Nju je resetovao i od tada je sve u redu.

Šta je bilo u stvari? Vozio sam malo duže na rezervi, sipao po malo benzina i verovatno je pokupio neki talog sa dna rezervoara. Da ne pričamo o kvalitetu goriva koje trošimo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

AutoData pod tehnickimdetaljima ti pisu vrednosti koje unimer treba da pokaze (trnutno je nemam, pa ne mogu da ti kazem tacne vrednosti)... Ili dijagnostika, ona ce pokazati gresku..

Share this post


Link to post
Share on other sites

..sta ima da utvrdjujes ispravnost tog motora, kada ti vec ne drzi obrtaje...kada ti se auto ugasi...Eto ti podatka o njegovoj ispravnosti... :cool

Uostalom, taj motor se samo ocisti, ne moras da ga menjas...

Imam isto Stila 1.6 16v, i evo jednog od podataka iz servisne knjizice :

09.10.2006. na 30140 km-a - ...ciscenje step motora... :cool

Mada, bilo bi dobro da ocistis i dizne, zamenis svecice

[ naravno, ako ih vec nisi menjao ]...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistio sam step motor,ali opet isti problem.Sutra idem kod majstora,rekao mi je da ce ubaciti step motor sa drugog stila da vidi kako ce se ponasati.

Pitao sam ga za brizgaljke,kaze da ne sumnja na njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9633
Vozim ovaj stilo oko pola godine i u poslednje vreme auto je poceo neravnomerno raditi na leru,obrtomer varira izmedju 700-900,nekad se cak i ugasi.Majstor mi rece da je najverovatnije step motor.

Da li je moguce utvrditi na dijagnostici ispravnost step motora?

JA SAM IMAO TAJ PROBLEM I RESAVA SE JEDNOSTAVNO...

dakle samo ocistis ulaz za dovod vazduha, to je bag kod fiata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti simptomi,resenje je bilo (bar kod mene) ciscenje leptira gasa (tj.te klapne na dovodu vazduha u motor)(uz obavezno resetovanje kompa).Vrlo jeftina intervencija a resava te velikih muka.Vrlo cesta boljka kod Stila.Nadam se da ce ti to resiti probleme :headbang1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 9633

...hehe pa to sam rekao, malo laicki :)

samo to mora cesce da se radi, npr. na tri meseca

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj reci kojim sprejem i ako moze neka slika kako se radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

karbon klinerom,drzis obrtaje na oko 3000 i polagano uspricavas u pravcu leptira tako da ne dozvolis da se ugasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pucaš u motor, već u usis. Neće se ništa dogoditi motoru, osim što će hteti da se ugasi jer tamo gde ulazi vazduh prskaš tečnost. Zato se i podižu obrtaji da se ne bi ugasio. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapaljiv je ali to i pomaze da rastvori prljavstinu u usisu i sagori.osetice se smrad iz auspuha nakon tretiranja klinerom sto znaci da sagoreva rastvorenu prljavstinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam sprej u AP-sportu. Skinuo sam kompletan uredjaj sa motora, oprao leptir tako da sada obrtaji stoje ravnomerno na 900 obrtaja.

Hvala na pomoci.

Edited by fica850i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene poceo zekiti moj Stilkonja! <_< Danas , kao i vecina sugradjana, krenem ti ja porodicno na radnicki izlet. Destinacija Fruska Gora. Kada sam krenuo od kuce sve je bilo kao i zadnjih godinu dana, OK! Vec sa postizanjem radne temperature pocinju problemi. Te nece da vuce te se gasi i slicno. Uspeo sam uz mnoga stajanja da stignem ali sam u povratku ostao u N.Sadu. Bile su tu greske tipa Loose , i slicno... Sada sam tu pa ako neko iz ovog finog grada ima zelju da pomogne bicu mu zahvalan. Mislim na dijagnosticki uredjaj da malo pretresemo tematiku uz neko pivce ! :thumbup:

Unapred zahvalan ! :unworthy:

Kraljevica Marka 34 *stan 10*

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novosadjani, pomognite coveku :unworthy: :unworthy: :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dopunim prethodno... Danas, sav uzrujan :whistle: jel', okolo 10h krenem ja ka Stildzanu resen da mu doakam. Okrenem kljuc u polozaj "mar" iscekujuci neke trouglove , kvadrate, krugove, balone i sta ti ja znam kad nista sem one stare poznate air...blabla ! Ne mogu da verujem , sta sad ovo-ono, ili jesi ili nisi ... :whistle: Startujem i naravno sve kako Bog zapoveda ! Okrenem ja tu jedan krugic ko velim sad ce zec da iskoci al' neda se baaba uloviti ! Trt-mrt , okreni-obrni , ovako-onako ,gore-dole , :thumbup: hehe... Nista, resim goo home... Imam onu AMSS pa ko velim neka me povuku :rofl: ! Dakle , nista od fantomskih utvara , nema zeke ,u Deda Mraza ne verujem a bilo je tu svacega da sam cak pomislio da je sve riknulo. Iz ovog ugla, posle svega, ubedjen sam da je voda nasla put i priredila mi sve ovo mada mi nije jasno kuda. Bice ispitano. Putovao sam nekih 100-njak km okolo 3-4h :rofl: ! Potrosio kontakt sprej na sve moguce konektore al' sam bio resen da zavrsim zapoceto. Imao sam utisak da mu se potrosnja udvostrucila, da nisu svi cilindri funkcionisali i na benz. i na gasu. Proveravao sam i gasnu instalaciju i sem malo praha u filteru nije bilo nista neobicno, a bilo je i gore pa je sve funkcionisalo. Jedino pumpu goriva nisam otvarao al' koliko vec sutra. Isao sam na "jabuku" preko Beocina i ako znate onaj uspon, trecom nije mogao da istera pa sam vec pomislio da je produvao al' opet ne ide to preko noci bukvalno ! Nizbrdo sam ostavljao dimnu zavesu ali ne bas preveliku i plavicaste boje sto indicira na lose sagorevanje. Kao da se paljenje odjednom razbucalo. Gasio se pa sam ga odrzavao nogom. U nekim trenutcima nije hteo preko 3000 o/min ma sta mu radio. Nekad opet , ma koliko stiskao papucicu gasa on nije mrdao sa 1000 o/min, mrtav ! :blink: Kada sam naposletku ocistio i svecice malo se popravila situacija. Da, povremeno sam osetio cudan miris iz izduva , meni jos nepoznat. U povratku sa planincine :thumbup: sam ga tako "strmekn'o" da su svi povratili sav onaj ogavni rostilj i pivo pa su mi se posle zahvaljivali sto sam ih "kotarisao" bede ! :rofl: Eto, toliko dinamike i kad sam se danas naostrio da mu ...kevu "on" se ukakio pa ni da svirne. Znam , ceka "on" mene al' cu ja njemu doskociti u medjuvremenu. :lol: Dal' sam nesto zaboravio ?! Hm da, molim cenjene Admine da izbrisu nepotrebne postove ako ih ima i zahvaljujem se sima koji odvoje vremena na ovo moje ..njanje ! Mozda nekom pomogne. Vazno da ne skodi a kad ... :p

p.s. Ne odustajte !

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam isti problem vozim stila 1.6 16v oko 2 meseca i danas mi se dva puta ugasio na leru a kad sam ga upalio poceli su obrtaji da variraju na leru i kad sam krenuo dao sam mu gas do kraja al slabo vuce a kad pustim gas na pola povuce ko lud?hvala unapred :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li je moguce da auto ima nemiran rad na ler-gasu,ako postoji problem sa alternatorom?posto sam primetio cudan zvuk iz pravca alternatora?hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...