Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Jasno je to meni ali treba mi neka preporuka gde to mogu da uradim u Novom Sadu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako,imam i ja problem sa stilom 1.6 16 w,skoro kupljen,uradjen veliki servis , u pocetku varirali obrtaji ali posle ciscenja klapne postali mirniji ali i dalje se desava da ceo dan radi normalno i samo od jednom pri parkiranju ili stajanju na semafor pocnu da variraju obrtaji ode na 1000 pa na 700 pa opet gore i onda se ugasi i + sto mi se desava da po nekad kad predjem 120,130 km/h upali onu zutu lamicu za motor pisti malo al auto ide normalno :o pomoc neka :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljenje check engine lampice (''žuta lampica za motor'') znači da treba da odeš u servis da očitaju razlog za njeno paljenje. To nije greška koja može ili treba da se ignoriše, bez obzira kako se auto ponaša.

Ko zna, možda prijavljuje neki problem sa položajem leptira, sa potenciometrom, a možda prijavljuje i nešto deseto.

Kada je variranje lera, ima dosta postova napisanih pre tvog, pročitaj. U principu, čišćenje pomaže svima ako je sve ispravno. Ako nije...onda eto problema. Moraš do servisa svakako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene obrtaji variraju samo kad je auto hladan i to ne odnah po paljenju nego otprilike nakon minut rada. Obrtaji variraju izmedju 1000 i 1100, cim malo digne temperaturu i iskljuci automatski saug obrtaji padnu na devetsto i vise ne postoje ni najmanje oscilacije to je izrazenije bilo zimus jer mu je trebalo vise vremena da postigne radnu temperaturu. Da li su ovo simptomi leptira usisa ili nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto varira kad je motor hladan je najverovatnije od neispravnog air ventila (step motor) koji se nalazi na telu usisa i zadatak mu je da provuce deo vazduha ispod zatvorenog leptira gasa dok je motor hladan. Cim se zagrejao i variranje motora prestalo to ukazuje na njega.

Diskonektuj konektor i odviga iz tela, ocisti sediste ventila u telu usisa i ventil operi sa sprejom tipa (carbcleaner). Vrati sve na mesto i probaj,ako opet zeza menjaj ga.

Poz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat Stila 1.6 16v proizveden krajem 2002. godine. Uvezen je iz Svajcarske bez ijedne greskice ali su ove zime poceli da se javljaju problemi. Kada je malo niza temperatura lepo pali i sve to, ali se javlja sledeci problem. Startujem motor i pustim da se malo ugreje. Krenem i vozim nekih 500 m mozda malo vise i kada stisnem kvacilo i pocnem da usporavam odmah se ugasi. Upalim ga opet ali ne radi lepo nego polako gubi snagu i broj obrtaja mu pada i ugusi se i ugasi.

Onda ga opet upalim i opet ista prica sve dok ga ne isturiram jace ili dok ga malo agresivnije ne provozam,a inace posle toga se to ne desava. A samo da dodam i to da lampica ona zuta za motor non stop svetli kao i greske " sensor fault " i " low oil press " . Inace auto je bio vec 2 puta na dijagnostici ali se greske opet vracaju. Nadam se da sam bio jasan i da me neko razumeo i da moze da mi pomogne. Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Low oil press greska ti stoji upaljena? Ne znam kako, meni se pojavljivala samo kad upalim auto i posle nestane. Da ti ne svetli lampica od ulja? Kako se greske vracaju? Ako su samo obrisane naravno da ce se vratiti. Koje greske prijavljuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne stoji non spot ali u zadnje vreme mi cesto prijavljuje " low oil press " inace lampica za ulje ne svetli. A greske koje se vracaju su ona zuta u vezi motora , za air bag ali se izgubi nakon malo "drndanja " onih zica ispod sedista, a cesto pokazuje i " sensor fault " . Ali me posebno brine ova u vezi motora, Mislim auto radi perfektno bukvalno ono lepi za sediste ali me brine i Mislim da mozda ta lampica ima neke veze sto mi se gasi kada krenem da usporavam...A da, pre neki dan kada je temeratura bila nekih 30 i nesto stepeni kada sam dao kontakt pisalo mi je nesto u vezi temperature ali nisam stigo da ga procitam,da nije mozda to neko upozorenje zbog spoljasnje temperature ili ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima

posto je i meni varirao gas i to dosta resio sam skinuti i ocistiti klapnu dovoda vazduha evo i slicice pre i posle.

treba odvrnuti 4 srafa.

PRE:

sq13100.jpg sq13101.jpg

POSLE ciscenja carb cleanerom

sq13102.jpg

i druga strana usisa je cista samo sam zaboravio slikat hehe.

posle se to sve vrati kako je bilo sa 4 srafa,bez resetiranja kompa,jer nisam skidao kablove.

sad ler radi normalno bez variranja,pola sata posla:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sam kupio u Nemačkoj pre 9 meseci (sam sam ga uvezao). U tom trenutku prešao 82800 km (trenutno 97500). Koštao je malo više, ali je zaista u izvanrednom stanju. Odmah sam ugradio TNG uređaj. Ubrzo nakon toga, uradio sam veliki servis i još zamenio filtere, rashladnu tečnost, vodenu pumpu, akumulator (bio je loš), svećice, ulje u menjaču, ulje za kočnice. Znam, nisam morao sve to, ali sam jednostavno želeo da ga osvežim i da ne razmišljam. Od tada sam samo zamenio silen blokove pre par nedelja. Trudio sam se da sve delove, ulja i tečnosti kupim po knjizi, tj. one koje proizvođač propisuje. Auto je generalno OK, čak odličan. Svi oko mene su oduševljeni njime. Čak me i na pumpama zapitkuju o njemu vrlo često. Međutim, uvek postoji neko "ali" (što devojci sreću kvari :D).

Naime, imam problem koji za sada niko ne ume da reši. S vremena na vreme se dešava nešto što je ovde na forumu obrađeno u temama vezanim za leptir gasa. Stajem na semaforu, stisnem kvačilo i kočnicu i broj obrtaja padne jako nisko i odmah se vrati. Nekada izgleda kao da će se auto ugasiti, a nekada se zaista i ugasi. Takođe, kada u vožnji stisnem kvačilo da promenim brzinu, kazaljka broja obrtaja vrlo brzo počne da se spušta. To traje, recimo, jedan dan (nekad i manje), a nekada i par dana, a onda misteriozno nestane. Auto zatim radi i ponaša se sasvim normalno. To se ponavlja na svakih par nedelja i traje dan-dva. Tada i slabije vuče. Auto sam vozio u dva ovlašćena servisa (u Nišu i Zaječaru) i još tri neovlašćena, koji su "na glasu". U Nišu sam čak bio ostavio auto ceo dan da bi otkrili o čemu se radi. I zamislite, niko od njih nije ustanovio kvar. Čak mi svi kažu kako je auto savršen i kako je u stanju kao da je tek izašao iz fabrike. Dijagnostika, naravno, ne pokazuje nikakav kvar.

Prvo su sumnjali na leptir gasa. Skinuli crevo i sve je izgledalo savršeno čisto. Zatim su mi predložili da rasklope ceo taj sklop oko leptira, znači step motor i sve što tu ide. Kod verzija sa 1.8 motorom to nije predviđeno da se rasklapa kao kod 1.6. Nema šrafova, već je zanitnovano.

Oni su skinuli te nitne kako bi proverili neke zupčanike i kasnije nitne zamenili šrafovima i vratili u pređašnje stanje. Zupčanici su naravno bili u savršenom stanju. Proveravali su i lambda sonde i dizne i sumnjali na plinski uređaj, pa zatim na pad napona i td. Sve pretpostavke su odbačene. Inače, nisam napomenuo da se auto isto ponaša i na benzinu i na TNG-u. Rekao sam im da mi je kućište filtera vazduha bilo polomljeno, pa je zakrpljeno. I to su pogledali i rekli da je OK. Proveravali su i izduvni sistem takođe.

Mesecima čitam i domaće i strane forume i nisam naišao na rešenje. Video sam da na ovom forumu ima profesionalaca sa ogromnim iskustvom, pa bih voleo da čujem još neko mišljenje, jer me izluđuje više. Kao da su mi vanzemaljci zaposeli auto :D

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Step motor brljavi...

Imam slicne manifestacije na obicnom Punticu. Dijagnostika ne pokazuje nista. Isto tako kad se izbaci iz brzini pred kocenje padnu obrtaji, pa se vrate.

Sve ostalo proveravano, dizne ciscene,klapna se cisti cesto,ali nikakvog pomaka na bolje. To tako taljiga kod mene prilicno dugo, ne smeta u voznji jer se ne gasi. Za sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se nikad nije ugasio u vožnji, ali imam utisak da u danima kad se to dešava, auto lošije vuče. Kao da ga nešto guši, nema vazduha. Novi deo (ceo sklop: leptir gasa, step motor i td.) košta 92 000 din. Ja nemam nameru da to kupujem. A polovni je mačka u džaku, posebno jer ću teško naći neki koji je sa auta sa manjom kilometražom od mog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj odraditi dijagnosticku kalibraciju klapne gasa a ako to ne pomogne sledece je pregled potenciometra (senzora) klapne i konektora.

Ako sve to ne pomogne , ja sumnjam na ECU !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije ECU, taj pravi drugacije probleme, ne daj Boze :p

Step motor kao sto rece doktor, a vrlo moguce da te zeza neka bobina, iskontrolisi ih. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostikom je proverena klapna gasa, tj. neke vrednosti (min i max) koje se očitavaju. I rekli su da je u redu. A bobine ne znam da li su proveravane, mada mi je čudno da bude to uzrok. Ako zeza bobina, trebalo bi da se tada auto ponaša kao da radi na tri klipa, da promeni zvuk i znatno slabije ide. Bar ja tako rezonujem. Ali to bar nije teško proveriti. Hvala u svakom slučaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se umešam malo u razgovor... Vozim Lybru skoro 4 meseca,auto savršen na putu, odlično vuče i posle pređenih svojih 195000km. Imao sam jedan kvar, crkla bobina. Kako se manifestovalo, ugradio Tng uređaj, sva savršeno štima do jednog momenata, pri brzini od 130km/h puštam papučicu gasa i nakon par sekundi ( 5 - 6) ponovo pritiskam, auto se guši i ne vuče, počinje da blinka chek engine lampica, ja stajem auto trokira, smiri se posle nekih minut i gasi se lampica ja nastavljam da vozim sve je ok. Tako nekoliko puta u nekih 10-ak dana i to samo na većim brzinama. Provozam auto na benzin, ništa se ne događa. Odem u servis gde su mi ugradili plin, sve proverili i kažu da je sve odlično i da nije problem do njih. Mada mi kaže taj vlasnik, ako ti se opet bude dogodilo, dođi da zamenimo kompjuter možda je do njega dogodi se da ima fabričku grešku jedan u koliko hoćeš :) I tako vozim ja posle par dana i dogodi se isto, ali više se nije normalzovalo, nego mi je auto trokirao dok nisam došao kući proverio i ustanovio da je crkla bobina. Eto, ima svega...

A sad primećujem dok vozim da kazaljka od obrtomera samo naglo cimne na dole (za jedan podeok), kao da ima neki prekid i vrati se na normalu ali auto ne trza niti ima bilo kakav gubitak snage. Često se dešava u vožnji, na leru nisam primetio, ima li neko nekakvo stručno objašnjenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa slušaj, isti sam problem imao sa svojim stilom 1.6 16v sa ugrađenim metanom. Naime, gasio mi se na semaforu, kao i kada usporavam na raskrsnici, pa treća-druga i ugasi se. Isto kao i ti nema koga nisam obišao i pitao, fabričke dijagonstike, ovlašćeni servisi, svećice za cng-lpg, bobine, čišćenje klapne, re-learn klapne na fabričkoj dijanostici itd. međutim niko nije znao odgovor. Već sam bio popiz...eo. Takođe, dijagonostika kaže da je sve OK.

Problem sam rešio sam tako što, kada je moj ćale kupio stila 1.6 2003 godište, skinuo sam kompletnu klapnu gasa sa njegovog auta i stavio na moj auto i vozio nekih 100 km. Nijednom se nije ugasio, kontrolisao sam gas mnogo bolje i auto je bolje išao. Naime, postoji problem sa tkzv. TP (trottle postition) sensor-om, koji često crkava na ovim autima. Nažalost, koliko sam ja upućen, sam senzor se ne može zameniti, tako da sam otišao na otpad, kupio klapnu gasa za 1.6 samo godište 2004, gledao sam da bude što je moguće novija i od tada ja kontrolišem gas i nisam imao probleme. Zaključak: nađi nekoga sa stilom 1.8, zameni klapnu gas i vozi neko vreme, pa vidi šta se dešava. Ako uspeš da na taj način rešiš problem i ne budeš imao takve simptome - 150 eur u džep i pravac neki od otpada - samo oprez, ako budeš kupovao klapnu prvo proveri tj. vozi sa njom pa onda pare...

Inače, ako ti se auto ne gasi u toku same vožnje (tj. voziš recimo 80 km/h konstantno pa se tad ugasi iz čista mira) nije u pitanju komp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome sam i ja razmišljao, međutim, problem je u tome što ne poznajem nikoga ko ima Stila sa 1.8 motorom. A što se tiče otpada, ne znam da li ću uspeti da ubedim nekoga da mi da (pozajmi) novu klapnu na sat-dva. Ako je 150 eura, to i nije tako strašno. Ja sam se spremao za više. Mada, za 1.8 je možda i više, pošto ih manje ima. Nova je 92000 din. Hvala u svakom slučaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa slušaj, ja sam moju platio 140 eur za 1.6 i to 2004. godište, a ima da se kupe i za manje. Znam da je za 1.8 skuplja pošto istu pravi, ako se ne varam, Hitachi, ali znam da su taksisti u Čačku uspešno nalazili u Šapcu te klapne za 150 eur. Tačno je da ih je teže naći i jedan od razloga što nisam uzeo 1.8 je baš to što su mi skrenuli pažnju na tu elektroniku, međutim, mislim da je taj motor nekako baš taman za stilo (1.6 je malo kilav za 1250+ kilograma koliko je težak stilo). Probaj da kontaktiraš nekoga sa foruma iz tvoje blizine pa da eventualno odradite zamenu i probu. A za otpad - dogovor, lična karta ili neki mali depozit, pa ako radi ti plati, ako ne radi - L.K. i depozit nazad, uostalom, to što je oni prodaju na otpadu ne mora da znači da je i ta klapna ispravna - moraš je probati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...