Jump to content
FAS Goran
pedro

Fiat Stilo 1.2 16v / 1.4 16v / 1.6 16v / 1.8 16v - varira ler

Recommended Posts

Pozdrav, i ja imam isti problem(1.6. 16v), samo sto kod mene nekad obrtaji stoje na 1100, nekad na 1000, nekad 900, 700... Desavalo mi se da kada stojim na semaforu, toliko se umiri da se ne moze skontati da li auto uopste radi. Uglavnom svaki put drugacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da li taj sprejic moze da se koristi i za jtd motore pitam samo jer ne znam

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa nije valjda da nitko nezna ajmo ljudi dok ga imam u autu da i to isprobam i ja ako je neko siguran da se moze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma mislio msam poslje maf senzora direkt u usis kako mislis da nema leprtir sta je onda ono na ussisu klapna zar to nije to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizeli dišu uvek punim plućima. :D

O ovome se ovde piše, a ti to nemaš na svom motoru:

Throttle_Body.jpg

Naravno, možeš tim sprejom čistiti sve gareži ili na šta god naiđeš... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gle nemoj se ljutit ali taj leptir imam i ja na jtd sad da liima istu funkciju kao na benzincu to ne znam,to znam da se moze cistit ali me zanima da lise smije kroz usis uspricat u motor snamjerom da mo ocisti usisnu grnu i taj leptir koji zna bit pun garezi

nesto ovak

IXXJ9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Pisem ovde jer ne znam sta da radim.

Nalazim se u Grckoj sa sluzbenim automobilom Fiat Stilo 1.6 i imam duze vreme jedan problem sa kolima. Bio sam kod lokalnog majstora koji ima kompjuter i dijagnostiku, ali nije uspeo da resi problem, o cemu se radi:

Kada upalim auto maksimalan broj obrtaja u leru kada pritisnem papucicu do poda je 2500obrtaja, kada krenem da vozim na ravnom putu onda mogu maximalno da idem 40km/h trecom i kad stisnem papucicu do kraja opet isto,nece da prima gas.

Na kontrolnoj tabli je upaljena lampica check engine, ali nakon pola sata voznje auto proradi i ide normalnoi lampica se ugasi.

Medjutim tako je bilo 3-4 dana da bi sada i posle pola sata voznje bilo isto, u leru max broj obrtaja 2500 i nece da prima gas i lampica je upaljena check engine.

Dijagnostika je pokazala da je u pitanju leptir gas i to neke 4 greske,ne znam sifre, doneo sam deo iz Srbije mareli i probali i opet isto.

Da li je neko imao slican problem i da li neko moze da protumaci sta bi to moglo da bude????

Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam jedno pitanje. U pitanju je stilo 1.2, uvek drzi obrtaje na crti ispod 1000, znaci na oko 800, obrtaji ne variraju ali sam primetio da na primer kada vozim uzbrdo sa pola gasa i kad dam pun ne primeti se neka razlika ili cak kad vozim pun pa malo pustim kao da na trenutak krene malo bolje? Da li je ovo normalno ili treba nesto preduzimati, cistiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel' prijavljuje nešto?

Jel' si isto to sa patosiranjem gasa na uzbrdici probao i u jednoj brzini niže...da vidiš osetiš li tada da li povuče? :whistle:

Mali je to motor i uzbrdo...plus ako je npr. u trećoj ili četvrtoj i nemaš šta odmah da osetiš od ubrzanja. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, jos je u fazi testiranja. na manjim obrtajima i malom gasu radi izuzetno ali kada ga nagazim nije to to. mozda ocekujem previse od ovog malisana ili samo se jos nisam navikao na automobil sa ubrizgavanjem posto sam do sada uvek vozio dizel i karburator benzince. inace kada se razvuce ide fino, mislim da je brzi od astre 1.7dti i tu negde sa 406 hdi. u svakom slucaju mislim da mu ne bi skodilo jedno ciscenje, samo kada bi neko postavio uputstvo za 1.2 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

...uvek drzi obrtaje...obrtaji ne variraju...

I, šta onda da čistiš, zašto da diraš bilo šta... :whistle: samo zato jer ti auto sa 80 KS, koji usput ima i preko 1.200 Kg prazan, ne lomi kičmu kada mu na uzbrdici patosiraš gas... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

skidao crevo usisa danas. leptir ociscen kod prethodnog vlasnika a nije se ni zaprljao zato sto je filrer iberlaufa bio skroz zacepljen. danas isprao filter iberlaufa, isprao motor, nalio novo ulje umesto nekog igata sipao seleniu 20k i auto ima bolju odziv na gas, jos su mi i pre gume bile na 1 bar :). sada pali asr na dodavanje patosiranje gasa u prvoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima :thumbsup: imam jedno pitanje ,1.6 stilo ,stvar je u tome sto mi kada menjam iz 1 u 2 ,ostaje neki cudan medju gas ,jednostavno nekako sporo spadaju obrtaji tako da i zvuci kao medju gas ,na kamionu ,i to se desava dakle samo iz 1 u 2 ,ostalo je ok ,e sad jedino sto ja znam da mi nije ok je kuciste filtera vazduha koje je napuklo ali ne puno ,pa tu ima malo lufta ,drugo koliko ja znam sve funkcionise ok ,da li zna neko sta bi moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam naveo u slicnoj temi pa se nadam da nece stvoriti zabunu?! :thumbup:

Dijagnostikovan je problem (FiatECUScan) na MAP senzoru gde pritisak iscitava ali temperaturu u usisu ne ,t.j. stoji na -30 ! :question: Motor ne radi ravnomerno , slabo prima gas a znam zbog cega pa me interesuje gde da trazim kvar i na kojim kontaktima ili osiguracima eventualno. Svaki savet je uvek dobrodosao! :coffee:

p.s.

U medjuvremenu sam zamenio MAP senzor ali bitnijih poboljsanja nema. Jos uvek varira ler na benz. dok je na gasu to manje izrazeno, skoro neprimetno. Greska je prisutna i na drugom senzoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto sam caprkao i mislim da sam pronasao problem.Posto mi je prijavljivao i gresku na senzoru bregaste (kao visok nivo isl.) pogledam shemu i nadjem da je sen.brege vezan na prvu i cetvrtu (1i4) nozicu MAP-a. Proizilazi, u slucaju kvara na s.bregaste, da MAP dobija pogresne impulse od njega pa mi brljavi motor. Iskreno se nadam da je samo to ali cu u svakom slucaju proveriti zupcenje iako sam u poslednje vreme prilicno presao bez ikakvih problema. Slobodno iznesite vasa misljenja! :thumbup:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene, stilo 1.6 16V, na leru s vremena na vreme radi nestabilno i ugasi se. Nisam primetio da mu nesto opada snaga ili da imam ogranicenja u obrtajima.

Ne pali check engine pa me zanima da li je moguce da on ipak upise gresku a da mene ne obavesti sa check engine signalom?

Poz

Edited by chiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspelo je sa carburator cleanerom (kit komerc, 570 din). Simptomi si bili nestabilan rad na leru, kazaljka ne miruje pa sve vise i vise oscilira i auto se ugasi. Desavalo se da se pri zaustavljanju ispred semafora ugasi itd. Ne bi izdrzao duze od minut-dva da radi na leru a da se ne ugasi bez obzira da li je zagrejan ili nije.

Skinuli smo crevo usisa vazduha i vizuelno smo uocili garez oko leptira. Isprskali smo sprejom, sacekali par minuta, malo obrisali ubrusom, ponovo naprskali sprej, upalio auto, drzao gas dok je brat dodatno prskao. Bas se osetio smrad iz auspuha.

Ponovili smo ovo dva puta.

Isto ovo smo uradili na Alfi 156 2.0 TS. Tamo je ugao usisa veci (kod stila je skoro paralelno u odnosu na tlo) pa se stvorila crna "barica" od spreja. To smo ubrusom upijali i cistili. Na Alfi je protokomer na pola creva za vazduh izmedju filtera i leptira pa smo vracali crevo na usis i onda smo prskali ispred protokomera. Cak smo primetili da blago udaranje u gumeno creveo utice da se opiljci prasine stresu sa oboda creva i opet zalepe na leptir pa smo par puta ponovili proceduru :) otislo pola spreja :)

Za jedno mesec, dva cemo ponovo pregledati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epilog...

Problem je resen ali , mislim, privremeno! Map i senzor bregaste su ostali bez(-). Da , nema mase ! Reseno, tako sto je dovedena druga masa. Posto su vezani paralelno oba su bili van funkcije pa mi nije potpuno jasno kako je auto radio. Pomocu trikova. :huh: Sada je druga prica. :lol:

Medjutim , gledacu da u skorije vreme "preduvam" lemove na ECU-u posto sumnja pada na njih. Jos uvek ne znam ko se time bavi u mojoj blizini ali cu se raspitati. Mozda se neko sa foruma bavi ovom gimnastikom?! :D

Naravoucenije:" Ne zalecite se sa kupovinom delova! Dobro otvorite oci kada birate majstora!" :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam isti problem sa svojim stilom. Na leru varira 500-800 obrtaja, a ponekada (sada sve češće) se gasi kada stanem na semaforu. Pročitao sam o čišćenju i karbon klineru ali ja sam totalno nestručan za te stvari. Stila sam kupio pre 3 meseca, pre njega vozio automobile starije generacije pa mi je sve ovo oko modernih motora nepoznanica i ja tu ne bih ništa dirao.

Da li može neko da mi preporuči neki servis ili čoveka u Novom Sadu koji bi to mogli da mi reše? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...