Mijailović P. 3396 Posted February 3, 2018 Imam utisak da neka bobina na trenutak probije pa zato padnu obrtaji a kakve veze ima sa podizačem prozora, jbli ga, nem' pojma. trt Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted February 3, 2018 Povuku struju trenutno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 3, 2018 Verovatno klapna gasa malo zeza. Skini, ocisti, vrati, prati. Na tom motoru i bobine(za svaki cilindat po jedna) mogu da zezaju. Ali kreni od od klapne,ako vec nisi. Lako se skida. Imas vec na forumu objasnjeno kako se cisti, itd.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted February 3, 2018 Ček, da čistim samu klapnu od ulja i prašine, ili njen step motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 4, 2018 Motor nećeš ni videti kad skineš klapnu(tj celo to "telo" u kojoj je leptir) Bitno je da nema naslaga na osovini oko koje se leptir okreće. Evo kako Mislim da je na 1.4 16v isto sve. Sad kad opet pročitam tvoj post, napisao si da je klapna čišćena prošle god. Ako ludi kad spuštaš/podižeš prozor, zar ne bi trebalo da je neki zez u instalaciji...povuče mnogo struje ili tako nešto...? 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted February 4, 2018 Pa na taj zez sa strujom i ja sumnajm Hvala za video Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted February 18, 2018 Neko je u prethodnim postovima napisao da ne moze da uskladi gas kada krece. Imao sam takve probleme do nedavno. Auto mi lepo krene na leru ali cim mu dam malo gasa pojavi se rupa na oko 1500 obrtaja, a posle ide dobro. Problem je bio u istrosenim zupcanicima u klapni gasa. Evo i slika pa mozda nekome pomogne. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted February 18, 2018 moze ler da ljulja zbog svega gore navedenog,ali isto tako lambda prva pre katalizatora zna da zeza ako je umrla Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted March 16, 2018 Pre-kat lambda sondu sam menjao skoro, stavio sam NGK Malo sam došao do slobodnog vremena i dokumentovao problem o kojem sam pisao u proteklih par postova. Obratiti pažnju, osim što padnu obrtaji kada se otvaraju prozori, utihne i osvetljenje table Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted March 20, 2018 Da dodam, išao sam danas da mi provere stanje akumulatora Sledeće mi je da izmerim napon na alternatoru/regleru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 20, 2018 On 3/16/2018 at 11:26 AM, profa_chb said: Malo sam došao do slobodnog vremena i dokumentovao problem o kojem sam pisao u proteklih par postova. Obratiti pažnju, osim što padnu obrtaji kada se otvaraju prozori, utihne i osvetljenje table Meni se na mom punticu isto desavalo i aku mi je crkao posle mozda mesec dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted March 22, 2018 Kako ti je crkao akumulator, na koji način? Da li je samo opao kapacitet, ili je crkao momentalno (kratak spoj u akumulatoru)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted March 22, 2018 Momentalno bez zapinjanja (verglanja)ili bilo koje druge naznake da ce umreti...sano mi palio gasio sijalice kada sam krenuo da ga startujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted March 22, 2018 Ok, hvala na deljenju iskustva! Ništa, kupujem akumulator, merim napon na regleru, pa da vidim šta ću dalje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 22, 2018 Imam identican problem, tj imao sam ga i pre kad sam vozio punta 1.4, motor kao tvoj a imam ga i sad na stilu 1.8 koji sam nedavno pazario. Jos isprepadan onako secam se koliko me to nerviralo na puntu reko sad cu to dobro proveriti pre kupovine kad ono prc, los termostat, ne postize radnu temp i sve ok. Kako sam zamenio termostat sex pocinje. Doduse na stilu nije toliko izrazen problem kao na puntu ali dovoljno da me nervira. Na puntu sam izmenjao sve zivo, i akumulator i sonde i cistio klapnu x puta Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted March 23, 2018 Uh. Ja sam sačuvao stari termostat (u edukativne svrhe), ali ako kažeš da će to da mi reši problem, mogu i da ga vratim na motor Meni se čak čini i da mi kratka svetla utihnu kad namotam volan sa uključenim CITY-jem dok stojim u mestu. Sve mi to smrdi na slabu/lošu struju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 23, 2018 Ma sve isto javi obavezno ako resis problemSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola 89 1 Posted April 15, 2018 (edited) Pozdrav drugari, molim za pomoć i svačije mišljenje bi mi dobrodošlo. Vlasnik sam fiat stila 1.4 16v 2005 god, pazario sam ga pre godinu dana na auto placu, odmah je odradjen veliki servis i za godinu dana je samo zamnjena bobina na 1 cilindru i svećice, za to vreme sam prešo oko 6000 km, problem je rad motora na ler gasu obrtaji se krecu od 700 do 750 rpm vidi se blago variranje kazaljke za obrtaje a dešava se i da nevarira uopše, stanem na semaforu i kazaljka stoji na 750 rpm. Problem nastaje kada ukljucim neke od potrosača podizaće stakla, klimu, ili se ukljuci ventilator hladnjaka tada obrtaji počinju da variraju od 500 do 750rpm tada dodam malo gasa i obrtaji se malo dovedu u red. Desilo mi se jednom dok sam uparkiravao auto u rikverc da mi je pokazao grešku low oil press ja smatram iz razloga zbog malog broja obrtaja pumpe za ulje. Auto se u vožnji fino ponaša lepo vuće nema štucanja i bilo čega kada ga izbacim na ler u vožnji kazaljka stoji na 900rpm. Na velikom servisu je sipano ulje selenija gold i za 6000km je popio oko 1L, vidim na forumu da se ljudi žale na ovo ulje što se tiče motora sa 16v. Pre zime sam proverio stanje alternatora i akumulator, punjenje je uredu a akumulator su rekli da treba da menjam ili da dopunim, ja ga nisam menjao niti dopunio istarao je zimu, ali sam primetio da je slab u par slucajeva kada mi malo duze svetli svetlo u kabini i slušam muziku a da auto neradi tada bas slabije zavergla i svetla se priguše. Može li akumulator izazvati problem koji imam ili je nešto drugo u pitanju? Edited April 15, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola 89 1 Posted April 15, 2018 (edited) On 3/23/2018 at 12:31 PM, profa_chb said: Uh. Ja sam sačuvao stari termostat (u edukativne svrhe), ali ako kažeš da će to da mi reši problem, mogu i da ga vratim na motor Meni se čak čini i da mi kratka svetla utihnu kad namotam volan sa uključenim CITY-jem dok stojim u mestu. Sve mi to smrdi na slabu/lošu struju... identičan problem imam i ja sa sa mojim stilom 1.4, opisan u prethodnom postu. I ja mislim da je do loše struje ili akumulatora. Jesi li rešio problem? Edited April 15, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted April 15, 2018 Ma jok. Počeo sam da radim u firmi u kojoj imam (odličan) oranizovan prevoz, tako da ni ne palim auto Videću da probam sa drugim akumulatorom, čisto da rešim misteriju. Reče mi stari komšija, inače predaje auto elektriku u jednoj srednjoj školi, da je najverovatnije akumulator, i da ga ne diram do sledeće zime Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola 89 1 Posted April 15, 2018 OK, videcu i ja da promenim akumulator, javljam ako resim problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted April 15, 2018 @nikola 89 Otvorena tema je spojena sa postojecom, o problemima Stilo benzinaca sa ler gasom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola 89 1 Posted April 15, 2018 Uredu, izvinjavam se zbog dupliranja tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted April 16, 2018 Sve OK , samo sam te tagovao kako bi imao link gde je sadrzaj prebacen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted July 13, 2018 Cao ljudi , potrebna mi je mala pomoc u vidu saveta, uradio sam v.servis zamenio ceo set kvacila ,ulje , svi filteri zamenjeni , ciscena klapna gasaa ,zamenjene svecice znc sve u fulu ,posle tog svega posle odradjenog v.servisa osetio sam da mi auto slabije vuce da za nijansu manje snage ima prva druga vuce uzbrdo kida asfalt a treca ugusi se ljudski, obrtaji su varirali pa sam misleci da su dizne zaprljane sipao aditiv u benzin posle toga je auto se.malo umirio sa obrtajima ali je idalje bilo variranja obrt. Ne znam sta se desava ali sumljam da auto nije lepo "uzubljen" kako to proveriti a da se ne rasturi i razubi sve to ,bio sam na dijagnostici tj auto sam odvrzao i dijagnostika je pokazala da je sve full , pomagajte ,rec je o Fiat Stilu 1.6 16v 76kw 103ks 2003. Quote Share this post Link to post Share on other sites