nemanja1 0 Posted January 3, 2016 Curka mi malo mali hladnjak izgleda masti staklo ako sipam onaj prah za hladnj... Hoce li resiti problem?Konstantno moram dopunjavati tecnost svake nedelje kao da trosi ko zna koliko a malo curka vide se kapi na patosticu, nema majoneza na poklopcu nema znaka curenja na betonu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 4, 2016 Trebalo bi, al niko ne moze da ti garantuje. Imas i onu tecnost za hladnjake, dosta je skuplja al je svi hvale Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted January 4, 2016 hvala na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
bockojagodina 0 Posted January 12, 2016 Meni je majstor juce na Fiat Marei zamenio mali radijator.Primetio sam kada je skinuo stari grejac,da onaj prsten sto steze cevi na grejacu ima samo jedan sraf!Pitao sam majstora i on kaze da je uredu tako,da tu na prstenu ide jedan sraf i ako grejac ima tri rupe za srafove!Moje pitanje je:da lije u redu da se cevi sa grejacem stezu sa samo jednim srafom u sredini,na onom prstenu,ili ipak treba da se stave tri?Napominjem da je originalni grejac koji smo skinuli bio sa jednim srafom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bockojagodina 0 Posted January 12, 2016 Zvao sam ponovo majstora i on mi kaze:da je kod moje Maree prsten-profil koji drzi cevi sa jednom rupicom-znaci steze se sa jednim srafom (Fiat Marea Weekend 1.6 16v 2002 god),a kod nekih drugih modela profil je sa tri rupice i zato je grejac sa tri rupice-nemenjen je za vise modela-Marea,Bravo,Brava...Ja nemogu da gresim dusu,jer nisam video profil da bih znao da lije bio sa jednom ili tri rupice!Da li je to tacno ili je kod svih modela profil sa tri rupice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted January 12, 2016 ako ti ne pusta na spoju ne bih razmisljao o tome, kod mene su 3 srafa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 12, 2016 (edited) Da li je neko skoro kupovao grejač kabine, treba mi neki kvalitetniji. Mokar mi je patos kod nogu, dolio sam 2dl anti antifriza, posle 3 dana nije opao nivo, ali se oseća miris u kabini. Pitao sam danas bogunovića, kad nisam umro :Poštovani,grejač kabine iznosi 27056 dinara.S' poštovanjemMilan ĐorđevićAC Bogunović2016-01-12 11:49 GMT+01:00 <mar.jovanovic@gmail.com>:Prezime i ime: Jovanović Marko....Opis dela: Grejač kabine (mali radijator)Želi da prima obaveštenja o akcijama, popustima i povoljnostima u FIAT servisnoj mreži. Edited January 12, 2016 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted January 12, 2016 pa eto to ti je kvalitetniji i verovatno original, ovo po radnjama je izmedju 1500-2000 din i zna se sta je to, jbg koliko para toliko muzike. ja sam ga skoro platio 1700din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted January 13, 2016 Da se prikacim na temu.ja sam menjao mali radijator na fiat bravo 1..2 pre tri godine i imao sam zezancije sa gumicama.Radijator sam kupio u kes autu u borci,a gumicr narucio iz Subotice ali nije vredelo nego kudelja i to je resio sve probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 17, 2016 Sinoć zamenjen radijator, samo gumice nisu 17x21x4 nego 17x19x2. Majstor je kupio gumice debljine 4mm ali ne mogu da se uglave, pa je stavio gumice debljine 2mm. Radijator sam platio 2500din u autoricambi u Zemunu (to je kao kvalitetnija varijanta, marka Aven). Ima u kitkomerc neki za 2170din. U Ap sportu nema ništa. Majstora sam platio 2000din, sa gumicama i preuzimanjem i isporukom auta na kućnu adresu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted January 17, 2016 Dobro je.Ja sam sam montiraoTako da mi ostalo 2crvendaca.:-):-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sone PFC 0 Posted December 9, 2017 Imam proble sa grijanjem,crijevo koje ulazi i izlazi iz hladnjaka(u kabini) je vruce a nece da grije.Sta sad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sone PFC 0 Posted December 9, 2017 Fiat Bravo 1.4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 9, 2017 @Sone PFC verovatno ti je zapusen hladnjak Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted December 9, 2017 pa ne moze da bude zapuseno ako mu je ulaz i izlaz vruc, bice da je ono za regulaciju ne reaguje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted December 9, 2017 Tako je motoric klapne.Nalazi se iznad vozacevih nogu drze ga tri srafa .Ima caka za restart ali sam zaborsvio.Kad upalis auto ako na tabli izbaci gresku mislim 02 onda je on.Polovan oko 10e Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 9, 2017 (edited) @kaskabgd Pardoniram Nisam obratio paznju na izlazno @Dragomir m Nisam znao da fiat bravo ima motoric klapne,zar nije sve manual druze? Edited December 9, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted December 9, 2017 (edited) Nije ima motoric.Tebi je zapusen hladnjak.Nov oko 1600din zamena kroz kasetu.Ako zatreba pomoc pisi pozz Edited December 9, 2017 by Dragomir m Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted December 9, 2017 (edited) @Dragomir m Nije meni nista zapuseno Ja se vozim u majici na -15 Samo sam mislio da je coveku zapusen hladnjak,ali sam sad tek video da mu je vruce ulazno i izlazno crevo. aj onaj sa automtskom klimom ok ali 1.4 nije dolazio sa automatikom pa sam bio ubedjen je preko sajle..Etoo bar sam nesto saznao Hvala druze Edited December 9, 2017 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 10, 2018 Da ne otvaram novu temu.Sta mislite dal' je pametno uzeti polovan originalni hladnjak kabine ili nov sklj marka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravosx1616 7 Posted January 10, 2018 Svi ti original pre ili kasnije procure, što bi rizikovao sa polovnim, i ovako je sex da se promeni. Ja sam menjao pre skoro 3 godine, i još nije procureo . Koštao je nekih 2500 din. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 10, 2018 Problem kod zamenskih (kineskih) često bude u uštedi materijala odnosno manjem broju cevi, manjem broju lamela izmenjivača, tanjem materijalu od kojeg su izrađeni a sve to uzrokuje lošiju razmenu toplote između samog izmenjivača (grejača kako ga svi zovu) i vazduha a samim tim lošije grejanje u kabini. Znači predlog je za kupovinu novog ali nekog proverenog proizvođača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted January 10, 2018 (edited) Hvala kolege Ja sam uzeo prosle godine neki "bau wau" mislim da sam dao 3500,radi mi posao,nisam primetio razliku neku... Drugaru curi pa je mislio da uzme na otpadu za 1000din originalni...Generalno bravo ima problem sa tim malim hladnjacima,pa sam mu rekao da dobro razmisli sto se tice polovnog...Samo ne znam sta mu jos treba od "delova" ako uzme polovan? Ja mislim da se i neke gumice menjaju,ne znam meni je majstor to menjao... Edited January 10, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 10, 2018 (edited) Nema Bravo problem sa njima nego sa godištem Edited January 10, 2018 by Markobgd 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted January 10, 2018 Ja sam kupio neki najjeftiniji, radio je extra. Odmah nakon zamene sam imao problema sa gumicama, ako ti treba kontak coveka koji to radi samo mi javi. Ja sam od njega uzeo i sve je ok, zna covek dimenzije nema sta da mu objasnjavas samo kazes koji auto i zna posto su mu vec narucivali. 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites