Jump to content
FAS Goran
misarw

Bravo - grejač kabine (mali radijator)

Recommended Posts

Ne vidim da si negde spomenuo da si ispustao vazduh iz sistema?

Na hladnjaku sa gornje strane imaju 2 plasticna srafa za ozracivanje sistema ali da bi dosao do njih mora se skinuti usisnik za vazduh koji ide do filtera.

Nivo tecnosti ti verovatno opada zato sto vazduh sam pomalo izlazi.

A kod mene na autu se taj cudan miris oseca vec godinu dana i nikako da prodje pa sumnjam da negde pomalo kaplje iako nema nikakvih vidljivih tragova a izgubi tecnosti oko 1 deci na 1-2 meseca i mislim da ne bi to moglo stvarati miris ako pusta negde na hladnjaku...a opet ne mogu da verujem da hladnjaku treba gosinu dana da "obgori" :wallbash:

Edited by tox

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to nisam odradio u pravu si ! Probacu jos to pa cemo videti. Ne znam koliki je kapacitet hladnjaka, ali otrpilike mislim da sam sunuo nesto jace od 1.5l tecnosti unutra. Daj Boze da je to ! Ne rastura mi se opet sve ono da dodjem do malog hladnjaka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% je do toga jer kod mene nije grejao nikako ni na radnoj temperaturi dok ga nisam ozracio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam se bavio ispustanjem vazduga iz sistema, znaci skinuo sam onu plastiku sto usisava vazduh na filter vazduha i posle muke sa zapeklim srafovima, nekako sam je skinuo, ali ispostavilo se da nisam ni morao jel se tamo NE NALAZE nikakvi ventili za ispustanje vazduha (makar kod ovog mog hladnjaka). Nasao sam jedan srafcic na samom crevu koji je iza motora i ispustio sam vazduh dok nije poceo da curi antifriz i sve sam uradio kako treba. Dolio sam antifriz 3-4mm iznad max (nisam bas bio na ravnoj povrsini) prekontrolisao sve i krenuo da vozim.

Posle jedno 15-20km na parkingu metroa sam obelezio markerom nivo antifriza koji je bio jedno 4mm iznad max. NAkon nekih 3-4 sata i nakon predjenih 15ak km kad sam ga parkirao vidim da mi je nivo tacno na MAX . Tu ga parkiram i kroz sat vremena odem da proverim (auto je bio na istom mestu sat vremena parkiran) vidim da mi je nivo sa MAX pao na pola izmedju MAX I MIN tacno. Auto je prenocio i evo pre oko sat vremena sam pogledao i nivo je pao na MIN tacno. Kresnuo sam auto da bih ga spustio jedno metar dva unazad kako bi postavio novinu da vidim da li kapa negde , vratio sam ga u prethodni polozaj (auto je radio jedno 5min na leru) i video sam da mi je nivo identican kao sinoc kad sam ga ostavio pred spavanje (na polovini izmedju MAX i MIN). Da li su ova odstupanja normalna ? Izludeh vise ako mi verujete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg izvini za pogresnu informaciju za srafove na hladnjaku,kod mene imaju na 1.8.

A sto se tice nivoa i kod mene varira kada auto stoji i kada se gleda dok je motor ugrejan ako ce ti biti lakse da nije samo kod tebe. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mena veze, eto ako nekom zatreba da zna da ne moraju srafovi da se nalaze na vrhu hladnjaka, da znas samo da sam poceo da odvrcem one nosace hladnjaka kad sam skinuo onu plastiku, reko mozda je to ! :) Dobro nisam zapeo kao sivonja , mogao sam jos veliki hladnjak da polomim :wallbash:

Ma samo da je to u pitanju, ne rastura mi se opet sve ono da prilazim malom hladnjaku , posao je katastrofa ! Veruj mi da mi je antifriz postao opsesija ahahha

Edited by STG

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedan info za novosadjane i okolinu, u servisu Zoran u Petrovaradinu su mi odradili zamenu malog hladnjaka na bravi za 1500 dinara... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo..hladnjak je sam 1600..

meni 1500 za taj posao nije puno, pogotovo što je bilo hladno a ja nemam garažu ni vremena.. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije uopste mnogo druze, evo ja sam se nazezao oko te zamene tri dana, tako da sam izracunaj da li je to malo para ili puno ;)

Jos sam u fazi testiranja nivoa antifriza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@STG

Druze,ako na vrucem autu primetis da ti je nivo rashladne tecnosti na max a kasnije kada se auto ohladi na min ili ispod,znaj da je to OK posto se tecnost siri na temperaturi. Ne zove se bez razloga plasticna bela boca u kojoj je paraflu,expanziona posuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:thumbsup: Upravo tako, tako mi se i desava. Opasna ova operacija sa zamenom nema sta ! Po svemu sudeci skarabudzio sam sve kako treba ! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto sam primetio da se prirubnica malog hladnjaka drzi na jednom zavrtnju. Izvadio sam sve komplet napolje napravio reducir za rupe i naduvao vazduhom hladnjak na oko 2 bara. Predhodno sam ga cistio sa nekim sredstvom protiv kamenca. U testu sa vazduhom pod pritiskom,grejac nije pokazao mehurice tj. nije nigde busan. Stavio nove gumice montirao sve na svoje mesto i funkcionise za sada bez problema.

Hvala na detaljnom objasnjenju i trudu da se fotografije okace u ovu temu. Svakom od nas novcanik je sigurno puniji za 2000 dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji bre slepci...

Jedan majstor kaze mora cela tabla napolje za mali hladnjak...odem kod drugog isto kaze mora,odem kod treceg kaze ne mora e biiip ti ljude...ne razumem...

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora, pristupa se sa suvozačke strane, iza centralne konzole ili čak iz kasete, ne sećam se tačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok... :unworthy: znaci oni to kao mora sve da se skida ja ostavm auto ima tu posla a oni samo skinu srednji deo odrade za pola sata a kao ima ceo dan ja znaci necu ni da stignem kuci oni ce vec da odrade...jooj mamu im lopovsku...sam cu da zamenim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre sedam dana zamenio samo gumice, i sve je sada ok, vise ne magli, ne smrdi i ne curi pored pedale gasa.

Posao od pola sata ako se zna sta se radi, ali ako je prvi put, treba sat i po.

Gumice su bile dosta tvrde i ispucale sa unutrasnje strane. Skinuo sam ih, otisao u prodavnicu delova i kupio bez problema.

Ipak sam ih namazao termo silikonom pre ugradnje.

Grejac sam izvadio iz kucista, bez skidanja kucista ventilatora, bilo je oksida sa cele donje strane. Oprao sam ga i izgledao je kao nov. Taj oksid ili kamenac je verovatno od kondenzovanja, jer proverio sam grejac na pritisak i nigde nije pustao.

Nije veliki problem sve ovo uraditi, ali je malo nepristupacno, pa se bez izgrebanih ruku ne moze zavrsiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ne mora, sve zavisi od strucnosti majstora.. preporucujem ti servis ninic, meni je tako radjeno na mom proslom bravu, iznutra ima sistem kojim se pristupa tom malom hladnjaku, i moze da se prodje dosta jeftinije .. inace obicni majstori, sitne duse, su mi samo za ruke trazili min. 100evra, a koliko se secam prosle zime, taj grejac za bravo je bio 50evra nov, a ja sam ovako prosao sa 70evra sve sa rukama .. .

Verovatno ti je moj burazer to uradio. :) kroz kasetu se skida ima fora :thumbup:

Koji bre slepci...

Jedan majstor kaze mora cela tabla napolje za mali hladnjak...odem kod drugog isto kaze mora,odem kod treceg kaze ne mora e biiip ti ljude...ne razumem...

Samo cu ti reci u pitanju je iskustvo,to ti je ko sto npr na stilu menja sijalicu tako sto skine branik pa far njemu treba pola dana za to,neko vadi akumulator i nosac nekih sat i po,ja menjam bez ikakvog skidanja 15 min. Jbg,bitno je da covek voli svoj posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I opet se vracam na ovu temu, na zalost ! Danas sam primetio da mu je mokra patosnica kako kod vozaca tako i kod suvozaca, razgrnuo malo onu plastiku kad ima sta da vidim, pusta antifriz (opet) tamo na onom delu gde cevi ulaze u mali radijator :wallbash: Eto u decembru sam promenio sam po prvi put i izgeda od samog starta da nesto nisam uradio kako treba, moja pretpostavka je to sto sam ostavio one stare gumice (dihtunge), koji su mi izgledali kao novi, nisu bili iskrzani, popucali, ukruceni, bili su bas savitljivi i nekako mekani. Da li neko zna gde u Beogradu mogu naci ove dihtunge, ili je samo varijanta da se poruce iz SU? Prosto mi muka kad samo pomislim kroz sta sve moram da prodjem ponovo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio mali hladnjak (radijator) postavicu slike ...to je bilo katastrofa kakav je sav nesto zelen,crven i jedna dihtung gumica otisla bas dosta,sad greje ubija i nema vise onog smrada i magljenja,masnog stakla,i stavio nov termostat ,znaci posle 5 min voznje toplo a za 10 min vrucina na dvojku kad ukljcucim da se rikne :thumbup: ,al zanima me opet gde mi se gubi antifriz gde bih mogao da pogledam koja su mesta sumnjiva?

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i mene zanima. Ja sam zamijenio i dihtung glave i mali radijator, ali i dalje gubim tečnost... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladnjak često, a zna i vodena pumpa da pravi problem. Kod mene se svojevremeno pojavila tečnost na 1.2 iza usisne grane,sipao tečnost za zapusavanje i vise ne curi. Stavi karton isod hladnjaka dok auto stoji,tako ćeš otkriti kaplje li na hladnjak ili bio koji sklop ispod koga postaviš karton. Srećno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...