Jump to content
FAS Goran
stefanves

Fiat Bravo - ugradnja plina

Recommended Posts

Guest 2463

turi venturi i lamda kontorlu i vozi... ostalo necu reklamiram...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2047

Izmedju `turi venturi sa lambda kontrolom` i `turi sekvencijalni` je mala razlika u parama,pa ti vidi sta ti je bolje...mada je ocigledno,po meni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

@speedplus: ako je metalna grana onda ide venturi (svejedno da li je 1.4, 1.6 ili 1.8). Provereno, radi u 50kom koje sam video do sad, pa ne vidim zasto njemu nece raditi...

@Hermes: Kod nas je razlika imedju lamda kotrola i "normalnog" sekvencijala , jos jedan lamda kontrol.... da ne bude zablude, sekvent je daleko bolji...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2047

:roll: 500 i 700 evra otprilike, a kad vec pucas pare, stisni se pa pukni vise, isplatice se na kraju, a plus dobijes i bolje performanse ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

pre ce biti 400 i 800, ali nema veze... sa sustinu price nije bitno... postoji papir i olovka i digitron, pa ce vlasnik da sracuna sta mu se vise isplati... u najgorem slucaju neka je 200e ili ti 16200din ili ti 515l plina sto mu dodje preko 5000 km goriva... (mom caletu je to ~9meseci vozne auta, za razliku...)

p.s. pretpostavka je da se plin stavlja zbog ustede...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 338

Lambda kontrola je od 480-580, a sekvencijalno od 650-980E.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 3033

imam isti motor i BRC instalaciju po svakom injektoru... radi besprekorno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5450

Evo ja imam 2god.veturi sistem sastavljen iz raznih djelova,sve me kostalo 250e.Prsao sam 30.000km,deilo mi se 4 puta prilikom paljenja da plin u usisnoj grani detonira prilikom paljenja,ali samo kada palim na plin a vani je hladno.Ljeti ili kad palim na benzin nikad.Jedino sto mi je ostetio je zastita na haubi u koju se zabije poklopac koji su mi stavili na kutiju zracnog filtera a na koji izbije pritisak prilikom detonacije.Za te dvije godine nisam imao nikakvih problema osim toga.Znam da sekvent manje trosi i da ima vecu snagu ali isto tako znam i da pravi vise problema sa elektronikom,a ugradnja ovdje je 450e.I ja da imam para ugradio bih sekvent ali i sa ovim sam zadovoljan a imam i manje problema nego kolega sa sekventom u 1,8 motoru.Kod mene je brava 1.6-16v metalni usis.Nemojte ljude strasiti,ko ima pare neka ugradi sekvent ali ako neko razmislja o veturi sistemu nek ne obraca paznju na gore navedene razloge,nikakav problem nece imati osim malo veceg gubitka snage nego sa sekvent sistemom,i obavezna ugradnja ventla na kutiju zracnog filtera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5547

Moje iskustvo.

Fiat Bravo 1.6 16v 1997.

Ugradio sam plin kod IvanaT (Rasic) pre oko 8 meseci. Lovatto Lambda Control System, toro boca i pokazivac(merac) plina u rezervoaru. Ukupno 600 EUR. Toro boca ti je doplata oko 50 eur, ali u slucaju fiata bravo je manje-vise obavezna zbog prostora gde stoji rezervni tocak, u prevodu, ako stavis obicnu bocu, cak i neku najmanju tesko da ces moci da izvadis rezervni tocak. Jedino nemoj da uzimas ovaj merac kolicine plina, jer je u sustini bacanje para. Crvena lampica ti se pali na 1/4 rezervoara, i najsigurniji merac ti je kilometar sat koji lepo ponistis kad god sipas pun rezervoar.

Potrosnja izmedju 10 i 11 litara plina po gradu na 100km. + benzin, ali to ne znam tacno.

Sto se samog plinskog uredjaja tice zadovoljan sam, medjutim meni sada na benzinu radi losije kada je hladan motor - radi nepravilno, skace broj obrtaja isl. Licno mislim da samo treba da se na compu podesi el.sauh, ali jbg nisam bas neki strucnjak, pa ako neko ima slicna iskustva ili neki savet po tom pitanju bilo bi mi korisno.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5450

Ja sam ovdje u Doboju uradio veturi a kolega je u Bijeljini radio sekvent,firma je Monako i sa obicnom bocom i atestom je platio 450e,i njega zeza na leru neravnomjerno radi isao je vec dva puta da mu podesavaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 338
medjutim meni sada na benzinu radi losije kada je hladan motor - radi nepravilno, skace broj obrtaja isl.

Dva uzroka obicno dovode do ove pojave:

1. Zaprljani brizgaci

2. Zapljan ili neispravan IAC

Moze da zvuci da ja kao majstor za autogas sada kazem "...to nema veze sa gasom...", a da ti mehanicar kaze "..to ti je plin uradio...", ali veruj mi da nije tako.

Proveri ove dve stvari i problem ce biti resen.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram ugradnju sekvencijalnog plina, auto je 2001. godiste i ima plasticnu usisnu granu. Zanimaju me preporuke ljudi koji imaju iskustva sa time i realnu isplatljivost svega. Raspitao sam se i video da se cene krecu oko 700e. Meni auto uglavnom sluzi za kratke relacije, 4-5 km do posla i nazad. Koliko sam cuo plin se ukljucuje tek kada motor dostigne odredjenu temperaturu tako da me zanima koliko bi to bilo isplatljivo u mom slucaju. Ne bih ga ugradjivao ako ce da se upali tek na predjenih par kilometara jer cu u sustini onda voziti na benzin (sem redjih slucajeva kada idem na duzi put). Ne znam za ostale, ali moja Brava trosi prilicno, a sada po zimi kao luda (po mojoj proceni 15l/100km u gradskoj voznji).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam sekvent plin vec 4 godine isto u Bravo ne stavljaj to u svoj auto :D

Edited by dusman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da napravis odnos cena benzina\plina i prosecne potrosnje(na plin ce biti malo veca), ugradnje, atesta i odrzavanja uredjaja, godisnje koliko prelazis i da vidis za koliko ces isplatiti investiciju u plin. Ne zaboravi gubitak ili dela gepeka ili mesta za rezervni tocak. Otprilike se ugradnja isplati na 15-20.000 predjenih, u zavisnosti od pomenutih faktora.

Sto se tice prebacivanja zimi ide malo sporije(skoro sam imao problem da mi se auto gasio jer je prebacivao na plin a nije dostigao potrebnu temperaturu), a kada nisu niske temperature prebacuje posle 100-200 metara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni auto uglavnom sluzi za kratke relacije, 4-5 km do posla i nazad.

tebi ne treba ni auto a kamoli plin

a auto ti troši normalno s obzirom da ga svo vreme voziš u open loop-u

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja imam sekvent plin vec 4 godine isto u Bravo ne stavljaj to u svoj auto :D

i meni je napravio problem dok sam vozio 1.6 shebao mi glavu,ukopao ventile ako ne moras NE STAVLJAJ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao na bravi plin i imao sam isti problem kao Boki,popravka me kostala 43000 rsd.Sada vozim djunta i ne pada mi na pamet da stavljam plin,nikad vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sa Tipom nemam nikakvih problema. Mozda je cudno sto cu ovo reci,ali ja ne primecujem nikakvu razliku u ubrzanju,benzin/gas! Sto se potrosnje gasa tice verovatno potrosi malo vise,ali u gradu mi ne prelazi 10l,otvoreno do 110km/h je na 8l. Potrosnju ne pricam napamet posto to tacno i redovno pratim. Jedino me nervira sto mu zimi treba vise vremena da prebaci na plin. Do posla imam tacno 10km,a 2 moram da prodjem na benzin,a leti prebaci posle 200m.Da napomenem da imam obican uredjaj,ali fabricki. Sto se tice odrzavanja posle 10.000km promenim sam filter koji inace kosta 200din,a sa ugradnjom 500din.To je posao od 5mim tako da me mrzi da cekam red za zamenu,a i sladje mi je kad ga ja zamenim :)

massaaris: ako koristis auto dnevno 10km dnevno i to u oba pravca pa kada ce tebi to da se isplati! Moj bi ti predlog u tom slucaju bio da ga ne ugradjujes definitivno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. Ja imam do posla 26km pa mi se jako isplati a dok sam radio blize (par km od kuce) isao sam bajsom, eventualno kolima kad je kisa... Tako da podmazi dobro lanac i taman kondicija do leta... :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

15l na 100 km i ako je zima je mnogo. Pa imao sam mercedes 190E 2.6 automatik pa je zimi po gradu trošio 17l. Sad imam Punta2 1.2 8V na benzin i zimi ne potroši više od 8-9 po gradu. E ovako što se tiče TNG, to sam radio sa prijateljom u Italiji, nisam stručnjak ali sam mu bio pomoćnik u njegovom servisu. FIAT ne voli ni CNG i TNG, pogotovu glava motora, a naročito CNG, rastura ih. Ekonomska isplativost je jedino kad je nov, i naravno ako puno prelaziš. (ako ti trebaju boce za metan-javi se :)). Najbolji uređaji za TNG je PRINS (www.prinsautogas.com). Nema razlike ni u potrošnji ni u ubrzanju, naravno ako je gas normalnog kvaliteta. Prinsov sekvent VSI-LPG, je za tvoj auto, ali treba proveriti. Njegova najveća prednost od svih su Keihin Injectors-Japanski, i praktično neuništivi do 250000 km smo davali garanciju na njih u Italiji. Daju snagu od 9-45 KW po cilindru. Tako da za tvoj automobil nema problema. Ovo nije reklama jer se time ne bavim i nemam pojma da li ih neko kod nas ugrađuje, a trebalo bi. Kod BRC recimo samo jedan injektor pri zameni košta oko 100 evra, i nije nikakav kvalitet. LOVATO je takođe preskup za takve stavari-prosečan kvalitet. E sad LANDI RENZO, najbolji za CNG, a što se tiče TNG takođe odličan i gotovo neuništiv. Ali moja preporuka i dalje je PRINS. I na kraju ugradnja PRINS-a u Italiji u takav automobil je bila oko 1000 do 1300 evra u zavisnosti od boce i LAMBDA CONTOL uređaja (u to se baš i ne razumem). Kod nas bi trebalo da bude bar 30% jeftinije a u unutrašnjosti još povoljnije. Dakle samo jedna preporuka za kraj ne ugrađuj BRC! Čak i Italijani smatraju da je to đubre, a njihov je proizvod, može da priča ovde ko šta hoće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...