Jump to content
FAS Euroauto Goran

Dllba

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Sad probao,pogledao,pretrazio...sve je u redu sa dotokom vazduha...-na marei je to drugacije,ne moze tapacir od haube da zatvori,a imao sam Bravu,tako da znam na sta mislis,al nije isto! Poceo sam da sumnjam na vacum...sad sam promenio jedno crevo za vacum,ostal creva sam pregledao,sve je u redu...medjutim na jednoj "spojki",kao da je falsirao,ja izbacim to,stavim dirketno crevo u crevu...probam...-sad kad upali chek engine lampicu...nece vise da je ugasi,a pre toga kad je upali,smanjim gas,napodem ponovo i ono je ugasi...a sad nece da gasi lampicu! A samo sam oko tih vakuma cackao,nisam nista dirao drugo! Samo je ostala ona crna kutija odakle idu sva creva za vakum,vakum pumpa,i overboos ventil...sto se vakuma tice
  2. Probacu tu,pa videcu...! Mislis da tapacir haube zatvara dotok vazduha?
  3. Pozdrav ljudi Vozim Mareu 1.9 JTD sa 110ks,2001god...i za godinu dana nisam imao nikakve probleme,ide kao raketa,malo trosi...nikakvi kvarovi,full sve. Pre par dana vozim auto,malo sam rizicnije preticao,nabodem gas do 4000obrtaja u 3brzini,i po prvi put upali se chack engine lampica,motor izgubi snagu,nece da ide...posle par kilometara,ugasi se ,auto ide normalno...primetim da kad god odem u 4000obrtaja ona se upali! Stignem kuci,kod drugara na ECU SCAN,ucita mi gresku P0236,pise "Ventil Tlak punjena" ,odem kod jos jednog druga ima Delphy dijagnostiku i ista greska,samo pise "The reason for this fault is that ECU has recived very lov signal from the senzor" . Onda krenem redom...proverim neka osnovna creva za vakum(sve ok),nadjem drugi Overboost ventil,stavim(probam isto se ponasa auto),proverim dzekove(sve ok,ista situacija),stavim drugi MAP senzor,od drugog auta(isto se pali chek engine,cim ode na 4000obrta),proverim creva od turbine,proverim ona krilca na turbini(nema lufta,nema garezi,nema ulja)...svasta sam nesto proveravao,sve je dobro,a lampica se pali! Stavimo dijagnostiku na autu,ja vozim,dugar preti parametre...kao da dobija veci pritisak u turbini,ili u usinoj grani,i ECU prebaci u safe mode! Al sto je najzesce kad je auto u mestu,ne krece se...nabodem gas u 5500 obrtaja,ne palic lampicu,prva i druga do 5500obrtaja...nista,ne pali lampicu...cim prebacim u trecu brzinu,na 4000obrtaja ono se upali! A vec u cetvrtu brzinu se pali na 3500obrtaja,a u petu na 3000obrtaja! Nisam laik,dosta poznajem oko automobila,radio sam u auto servisu,al ovako nesto jos nisam ima slucaj...biiip li ga sta je! Kad nabodem gas u trecoj brzini na 4000obrtaja pritisak ode na 2200mbr,i tada se ukljuci safe mod, ECU limitira pritisak na 1300mb,i nece preko da ide...onda pustim gas,spustim obrtaje....nabodem malo gas...auto se prvo necka,nece,onda krene lagano da ubrzava i sam ugasi chek lampicu,i tad dobije snagu normalno! Inace motor mi kap ulje ne trosi,sve u fulu,odrzavan redovno...! Trebam zamentit filter goriva,nemoguce da zbog toga se to desava,izbacivalo bi mi gresku za gorivo,da je mozda slab dotok,ili pritisak u rampi...ne bi izbacivalo za turbinu...a ostalo mi je sve full! Ne znam vise sta da radim,poludecu,izlucujeme ovo da nema gde...
  4. Pozzz svma...nov sam na forumu,i imam problem,nadam se da ce mi neko pomoci...pa cu valjda i ja nekome nekad pomoci ! Naime...vozim Bravu 1.6 16v 97god. godinu ipo i sve je bilo super...! Krenem na poslu...sve normalno,ugasim auto...kad da upalim nece,nece i kraj...nema varnicu...nakon mesec dana i 10 "majstora i servisa" crko mi je procesor kompjutera,koji kosta 60e...sredim to,auto upali i...to vise nije taj auto...! Pre toga auto je radio kao sat,isao kao lud...sad neravnomerno radi na leru,kada naglo stisnem papucicu prvo proguta knedlu,secne pa tek preko 2500h/o krene normalno! Padaju obrtaji do 500,pa ode do 1000...i sve tako,i mnogo cudno smrdi na auspuhu...! Menjao sam kablove,svecice...! Majstor mi kaze da je nesto do elektronike,da je elektronicar nesto zajebo....zovem elektronicara kaze da je od verglanja 99% auto prezubio za jedan zub...! Da li je neko imao slican problem...sta bi moglo da bude...kazem da je auto pre toga skroz normalno radio! A auto se sada isto ponasa i kad je hladan i kad se ugreje...mada nekad dok je hladan...kao da radi ok....al cim stisnem papuciu seca itd...!? Dok mi je auto bio u kvaru isao sam na 3 "dijagnostke" i nista mi nisu nasli...kao svi senzori su ok,sve je ok...a uto nece da pali!? Dal treba da se resetuju greske posto sam menjao softver kompjutera...?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...