Jump to content
FAS Goran

vladag

Members
  • Content Count

    347
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    vladag reacted to neshaoct in Punto 1.3 M Jet - pucanje lanca ?   
    Nema pravila.
    Mogu da stradaju ventili i čini mi se da je bolje računati sa tim, nego se nadati u sreću da se to ipak neće dogoditi.
     
    Goran = Fiat servis Goran sa Altine.
    Sve sa ove teme: Fiat Punto mk2b 1.3 multijet - preventivna zamena lanca?
  2. Like
    vladag got a reaction from Jackkk in Punto Evo - problem sa radio stanicama   
    Jackkk,
    Možda bi trebalo da prvo obaviš proveru napona struje koji isporučuje uređaj preko ulaza za antenu. Ta struja je namenjena radu pojačivača na anteni. Ako  nje nema ili je manja od preporučenog, pojačivač neće raditi i nećeš imati dobar signal. Moja preporuka je da test radiš sa test lampom.
  3. Like
    vladag reacted to Markoni Bg in Punto Evo - problem sa radio stanicama   
    Mislim da padne napon zato sto na drugom kraju nema antene tj njenog pojacivaca , pusta napon samo kada  na antenskom ulazu postoji  odredjeni otpor tj impedansa u drugom slucaju ga iskljuci da ne bi doslo do ostecenja samog uredjaj.Probaj samo da ubodes parce zice u konektor od radija u centralni pin trebalo bi bar neku stanicu da uhvati.
  4. Like
    vladag reacted to Ivan in Punto Evo - problem sa radio stanicama   
    @vladag
    Pogledaj da li fabricki uredjaj ima svoj Maintenance menu (obicno imaju), pa u njemu proveri da li postoji neko otvoreno kolo (antene u ovom slucaju). Kada se poveze kako treba, tu moze da se proveri i napon stanice koja se hvata, kada je prijem OK treba da bude oko 2.5-3V.
    Druga stvar, Fiati imaju pojacavac signala u bazi antene na krovu (ne u kabini ili pri uredjaju). Tako da koaksijalni kabl antene, pored radio signala, svojom unutrasnjom linijom vodi i takozvani "phantom power", tj. +12V za napajanje pojacavaca u bazi antene.
    Proveriti na radiju (unimerom ili probnom lampom) da li sam uredjaj na unutrasnjem polu konektora antene daje +12V. Sledeca varijanta je da je crkao sam pojacavac u bazi antene. A posto masu obezbedjuje nazubljenim srafom sa donje strane krova, treba proveriti i tu konekciju.
    Ovo sve naravno pod uslovom da nije crkao tuner na fabrickom radiju (desavalo se ranije vrlo cesto npr. na Visteonima na Stilu). Ili da instalacija antene nije negde u prekidu kroz prag ili u penjanju uz C stub.
    Kada dijagnostikujes da li je do uredjaja ili instalacije/pojacavaca, zavrsio si pola posla. Lagano se sve resava.
    Ako bude od pomoci, imas ovde malo oko antene i njenog sredjivanja, doduse moj DIY za Bravo:
     
  5. Like
    vladag reacted to Ivan in Punto Evo - problem sa radio stanicama   
    Skoro sam radio jos jedan Magneti-jev InstantNav na Nuova Bravu, ostala mi je slika...
    Pomenuti "phantom power", tj. +12V na unutrasnjem vodu izlaza antene.
    Teorija je ista, samo kod InstantNav nije u pitanju klasicni ISO nego FAKRA konektor (beli je za radio signal, a plavi za GPS).
    Pazi samo da kratko ne spojis unutrasnju i spoljnu liniju kada proveravas:
     

     
  6. Like
    vladag reacted to Markoni Bg in Punto Evo - problem sa radio stanicama   
    Izvadi radio vidi da se nije otkacio kabl od antene , konektori su jako losi i hoce da se otkace samo stegni blago klestima ako je ispao i vrati.Mislim da ima MUTE opciju kada nema stanice tj prijema da prigusi sum zato se ne cuje sustanje.Vidi ovo prvo verovatno je do antene.
  7. Like
    vladag got a reaction from Cvejka1433 in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Nije skupo sređivanje trapa. Zaista lupa bože sačuvaj, ali kada se sredi odlično je.
    Nemoj kupovati nove viljuške već uradi remont tvojih. To je i kvalitetnije. Obrati pažnju i na silene na sabljama na zadnjem trapu. Neka postave teflonske čaure na svim silenima da bi izbegao potencijalno škripanje u hladnim jutrima.
    Ja sam radio servis trapa kod čoveka u mislim Batajnici. Lik vozi Alfu i zna šta radi. Kada sam kupio Alfu, odmah sam uradio trap. Prešao sam sa njom do prodaje 70000 km a trap je bukvalno bio isti kao i kada je bio servisiran. Izbegavaj felne i gume od 17 i 18 inča. Uništavaju trap a udobnost vožnje je nula. Felne i gume od 15 inča ne mogu da zadovoljavajuće drže auto. Najbolje rešenje su 16-tice. Udobnost je slična 15-ticama a stabilnost 17-ticama. I što je najbolje, nemaš probleme sa trapovima.
     
    Malo sam pogledao slike auta iz oglasa. Mislim da je imala napred neki manji udarac kod fara sa vozačke strane.
    Međutim, veći je problem što je bila udarena od pozadi. Vrata gepeka ne stoje dobro pogotovo u zoni leve štopaljke.
    Možda je samo loše nameštena šarka vrata na toj strani. Prekontroliši godište stakala...
  8. Like
    vladag reacted to Cvejka1433 in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    @vladag
    Hvala ti za to sto si napisao. Isli smo na more u Grcku i mi par puta sa Alfom od 120 konja i nije nas izdala, imalo je mesta za nas 4 i hladila je, pritom cale je ugradio plin, pa na gorivo nije potroseno mnogo para. Imam tu ljubav prema alfi bas zbog te alfe koja je u porodici vec skoro 10 godina. Razmisljao sam za grandea ali trenutno nije u mom budzetu, ako budem skupio para da bude i on dostupan onda cu razgledati sta cu od njih dvoje. Pa za 147 me trenutno zanima koliko kostaju servisi i to najosnovnije za odrzavanje nje. Znam potrosnju, po gradu 11l na otvorenom od 6l.
     
     
    Gledao sam jos neke oglase i ovaj mi je upao u oko, izgleda dobro. Zvao sam prodavca, rekao je da je radjen servis, sve je super na njoj, ne trosi ulje, itd. Rekao je od ulaganja jedino ima prednji levi trap lupa na malim brzinama. Citiram: "Kao dva cigana da udaraju cekicem". Dok na otvorenom putu kaze nista se ne cuje, i objasnio mi je da nije velik ulog da se to sredi, oko 70-100 evra. Ici cu da je pogledam u ponedeljak ili utorak pa cu javiti sta je bilo i kakva je. 
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16729234/alfa-romeo-147-reg-a-t-e-s-t
  9. Like
    vladag got a reaction from Cvejka1433 in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Imao sam Alfu 147 1.9 Jtd a i Grande Punta 1.3 mjt, pa se osećam merodavnim da mogu nešto da napišem u ovoj temi.
    Alfa 147 je odličan auto, udoban, siguran, za pravo uživanje u vožnji.
    Kolege koje pišu da je održavanje Alfe skupo nisu u pravu. Po ceni je u nivou jednog Stila (i njega sam imao). Takođe kolege koje smatraju da su benzinci u Alfama zastareli, opet su u krivu. Generalno, taj 1.6 ima problem sa step motorom i još jednim delom vezanim za podešavanje smeše. Sam motor troši koliko troši i Stilo 1.6. Ipak zahteva stručnog majstora zbog specifičnosti u konstrukciji. Nisam vozio benzinca ali sam iz razgovora sa kolegama Alfistima čuo da je najbolji benzinac zapremine 2 litra. Međutim, on tebi zbog snage ne odgovara.
    Ako imaš više novca, ja ti ipak preporučujem Grande-a. U njemu je dosta sitnica preuzeto upravo iz Alfe. I obavezno kupi 1.3 mjt od 75 ks. Ako nađeš nekog dobrog Sportinga još bolje.
    Iznenadićeš se kako u Grande-u imaš više mesta nego u Alfi. Ja sam sa mojim Grande Puntom išao i dva puta na more u Grčku. Sa Alfom sam takođe išao dva puta na more u Grčku, ali i jedno 7-8 puta na more u Hrvatsku.
    Kada uporedim ta dva auta na dužem putovanju, ipak dajem prednost Grande-u. Nekako sam u njega imao više poverenja. Jedino što mu je problem bio relativno kratka 5 brzina, pa je malo bučniji na auto putu. Postoji i 1.3 mjt od 90 ks. On ima 6 brzina i prava je mera za otvoreni put. Ali ima i plivajući zamajac i varjabilnu turbinu dok ovaj od 75 ks. to nema.
    I za kraj, efekat prodaje. Daleko ćeš lakše (kada za to dođe vreme) prodati Grande-a nego Alfu, pogotovo 1.3 mjt nego 1.6 benzinca u Alfi.
    Ako te zanima još dobrih i loših strana Alfe rado ću ti pomoći...
  10. Like
    vladag got a reaction from ISV_01 in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Imao sam Alfu 147 1.9 Jtd a i Grande Punta 1.3 mjt, pa se osećam merodavnim da mogu nešto da napišem u ovoj temi.
    Alfa 147 je odličan auto, udoban, siguran, za pravo uživanje u vožnji.
    Kolege koje pišu da je održavanje Alfe skupo nisu u pravu. Po ceni je u nivou jednog Stila (i njega sam imao). Takođe kolege koje smatraju da su benzinci u Alfama zastareli, opet su u krivu. Generalno, taj 1.6 ima problem sa step motorom i još jednim delom vezanim za podešavanje smeše. Sam motor troši koliko troši i Stilo 1.6. Ipak zahteva stručnog majstora zbog specifičnosti u konstrukciji. Nisam vozio benzinca ali sam iz razgovora sa kolegama Alfistima čuo da je najbolji benzinac zapremine 2 litra. Međutim, on tebi zbog snage ne odgovara.
    Ako imaš više novca, ja ti ipak preporučujem Grande-a. U njemu je dosta sitnica preuzeto upravo iz Alfe. I obavezno kupi 1.3 mjt od 75 ks. Ako nađeš nekog dobrog Sportinga još bolje.
    Iznenadićeš se kako u Grande-u imaš više mesta nego u Alfi. Ja sam sa mojim Grande Puntom išao i dva puta na more u Grčku. Sa Alfom sam takođe išao dva puta na more u Grčku, ali i jedno 7-8 puta na more u Hrvatsku.
    Kada uporedim ta dva auta na dužem putovanju, ipak dajem prednost Grande-u. Nekako sam u njega imao više poverenja. Jedino što mu je problem bio relativno kratka 5 brzina, pa je malo bučniji na auto putu. Postoji i 1.3 mjt od 90 ks. On ima 6 brzina i prava je mera za otvoreni put. Ali ima i plivajući zamajac i varjabilnu turbinu dok ovaj od 75 ks. to nema.
    I za kraj, efekat prodaje. Daleko ćeš lakše (kada za to dođe vreme) prodati Grande-a nego Alfu, pogotovo 1.3 mjt nego 1.6 benzinca u Alfi.
    Ako te zanima još dobrih i loših strana Alfe rado ću ti pomoći...
  11. Like
    vladag got a reaction from dekirs in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Imao sam Alfu 147 1.9 Jtd a i Grande Punta 1.3 mjt, pa se osećam merodavnim da mogu nešto da napišem u ovoj temi.
    Alfa 147 je odličan auto, udoban, siguran, za pravo uživanje u vožnji.
    Kolege koje pišu da je održavanje Alfe skupo nisu u pravu. Po ceni je u nivou jednog Stila (i njega sam imao). Takođe kolege koje smatraju da su benzinci u Alfama zastareli, opet su u krivu. Generalno, taj 1.6 ima problem sa step motorom i još jednim delom vezanim za podešavanje smeše. Sam motor troši koliko troši i Stilo 1.6. Ipak zahteva stručnog majstora zbog specifičnosti u konstrukciji. Nisam vozio benzinca ali sam iz razgovora sa kolegama Alfistima čuo da je najbolji benzinac zapremine 2 litra. Međutim, on tebi zbog snage ne odgovara.
    Ako imaš više novca, ja ti ipak preporučujem Grande-a. U njemu je dosta sitnica preuzeto upravo iz Alfe. I obavezno kupi 1.3 mjt od 75 ks. Ako nađeš nekog dobrog Sportinga još bolje.
    Iznenadićeš se kako u Grande-u imaš više mesta nego u Alfi. Ja sam sa mojim Grande Puntom išao i dva puta na more u Grčku. Sa Alfom sam takođe išao dva puta na more u Grčku, ali i jedno 7-8 puta na more u Hrvatsku.
    Kada uporedim ta dva auta na dužem putovanju, ipak dajem prednost Grande-u. Nekako sam u njega imao više poverenja. Jedino što mu je problem bio relativno kratka 5 brzina, pa je malo bučniji na auto putu. Postoji i 1.3 mjt od 90 ks. On ima 6 brzina i prava je mera za otvoreni put. Ali ima i plivajući zamajac i varjabilnu turbinu dok ovaj od 75 ks. to nema.
    I za kraj, efekat prodaje. Daleko ćeš lakše (kada za to dođe vreme) prodati Grande-a nego Alfu, pogotovo 1.3 mjt nego 1.6 benzinca u Alfi.
    Ako te zanima još dobrih i loših strana Alfe rado ću ti pomoći...
  12. Like
    vladag got a reaction from Zan Batist in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Imao sam Alfu 147 1.9 Jtd a i Grande Punta 1.3 mjt, pa se osećam merodavnim da mogu nešto da napišem u ovoj temi.
    Alfa 147 je odličan auto, udoban, siguran, za pravo uživanje u vožnji.
    Kolege koje pišu da je održavanje Alfe skupo nisu u pravu. Po ceni je u nivou jednog Stila (i njega sam imao). Takođe kolege koje smatraju da su benzinci u Alfama zastareli, opet su u krivu. Generalno, taj 1.6 ima problem sa step motorom i još jednim delom vezanim za podešavanje smeše. Sam motor troši koliko troši i Stilo 1.6. Ipak zahteva stručnog majstora zbog specifičnosti u konstrukciji. Nisam vozio benzinca ali sam iz razgovora sa kolegama Alfistima čuo da je najbolji benzinac zapremine 2 litra. Međutim, on tebi zbog snage ne odgovara.
    Ako imaš više novca, ja ti ipak preporučujem Grande-a. U njemu je dosta sitnica preuzeto upravo iz Alfe. I obavezno kupi 1.3 mjt od 75 ks. Ako nađeš nekog dobrog Sportinga još bolje.
    Iznenadićeš se kako u Grande-u imaš više mesta nego u Alfi. Ja sam sa mojim Grande Puntom išao i dva puta na more u Grčku. Sa Alfom sam takođe išao dva puta na more u Grčku, ali i jedno 7-8 puta na more u Hrvatsku.
    Kada uporedim ta dva auta na dužem putovanju, ipak dajem prednost Grande-u. Nekako sam u njega imao više poverenja. Jedino što mu je problem bio relativno kratka 5 brzina, pa je malo bučniji na auto putu. Postoji i 1.3 mjt od 90 ks. On ima 6 brzina i prava je mera za otvoreni put. Ali ima i plivajući zamajac i varjabilnu turbinu dok ovaj od 75 ks. to nema.
    I za kraj, efekat prodaje. Daleko ćeš lakše (kada za to dođe vreme) prodati Grande-a nego Alfu, pogotovo 1.3 mjt nego 1.6 benzinca u Alfi.
    Ako te zanima još dobrih i loših strana Alfe rado ću ti pomoći...
  13. Like
    vladag got a reaction from Woodoo in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Imao sam Alfu 147 1.9 Jtd a i Grande Punta 1.3 mjt, pa se osećam merodavnim da mogu nešto da napišem u ovoj temi.
    Alfa 147 je odličan auto, udoban, siguran, za pravo uživanje u vožnji.
    Kolege koje pišu da je održavanje Alfe skupo nisu u pravu. Po ceni je u nivou jednog Stila (i njega sam imao). Takođe kolege koje smatraju da su benzinci u Alfama zastareli, opet su u krivu. Generalno, taj 1.6 ima problem sa step motorom i još jednim delom vezanim za podešavanje smeše. Sam motor troši koliko troši i Stilo 1.6. Ipak zahteva stručnog majstora zbog specifičnosti u konstrukciji. Nisam vozio benzinca ali sam iz razgovora sa kolegama Alfistima čuo da je najbolji benzinac zapremine 2 litra. Međutim, on tebi zbog snage ne odgovara.
    Ako imaš više novca, ja ti ipak preporučujem Grande-a. U njemu je dosta sitnica preuzeto upravo iz Alfe. I obavezno kupi 1.3 mjt od 75 ks. Ako nađeš nekog dobrog Sportinga još bolje.
    Iznenadićeš se kako u Grande-u imaš više mesta nego u Alfi. Ja sam sa mojim Grande Puntom išao i dva puta na more u Grčku. Sa Alfom sam takođe išao dva puta na more u Grčku, ali i jedno 7-8 puta na more u Hrvatsku.
    Kada uporedim ta dva auta na dužem putovanju, ipak dajem prednost Grande-u. Nekako sam u njega imao više poverenja. Jedino što mu je problem bio relativno kratka 5 brzina, pa je malo bučniji na auto putu. Postoji i 1.3 mjt od 90 ks. On ima 6 brzina i prava je mera za otvoreni put. Ali ima i plivajući zamajac i varjabilnu turbinu dok ovaj od 75 ks. to nema.
    I za kraj, efekat prodaje. Daleko ćeš lakše (kada za to dođe vreme) prodati Grande-a nego Alfu, pogotovo 1.3 mjt nego 1.6 benzinca u Alfi.
    Ako te zanima još dobrih i loših strana Alfe rado ću ti pomoći...
  14. Hvala
    vladag reacted to Zvezdo in Fiat Grande Punto 1.3 MJet - Ne radi zadnji brisač   
    To je standardna boljka svih auta.
  15. Like
    vladag got a reaction from neshaoct in Fiat Grande Punto 1.3 MJet - Ne radi zadnji brisač   
    E Zvezdo, jesi ga ubo svaka čast.
    Uključio sam komandu i otvorio gepek vrata prateći brisač . Sa pomeranjem vrata pomalo se pokrene i brisač. Znači, usled hladnoće i krtosti instalacije prekinula se žica.
    Prethodno sam proverio rikverc svetlo, treće stop svetlo i otključavanje gepeka. Sve je radilo ok.
    Hvala Zvezdo... 
  16. Hvala
    vladag reacted to neshaoct in Fiat Grande Punto 1.3 MJet - Ne radi zadnji brisač   
    Radi li tada rikverc svetlo?
    Pogledaj i ovo, strana 403, stavka 15:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38863-uputstvo-fiat-grande-punto/&do=findComment&comment=667793
  17. Hvala
    vladag reacted to Zvezdo in Fiat Grande Punto 1.3 MJet - Ne radi zadnji brisač   
    U gepeku samo kod modela sa voferom i još par sitnica...
    Verovatno su ti otišle žice u gumenom crevu što povezuje karoseriju i vrata gepeka.
  18. Like
    vladag got a reaction from marko.jovanovic in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    I ja se slažem da je Trofeo dao prilično površan savet. Ovo što je napisao podseća me na neke likove što kažu kako je jedini dobar auto neki koga Nemci naprave.
    Ja lično imam odlično iskustvo sa Alfom 147 i rado bi opet kupio Alfu. Znate ono, kada vam jedan auto postane reper za ostale...
    Pa onda kada odem da kupujem drugi auto u sebi upoređujem:
    Nema sedišta kao Alfa (ili ima) , nema ležanje na putu kao Alfa (ili ima) , nema osećaj u vožnji kao Alfa...
    I još nešto...
    Od kada su 147-mice postale dosta povoljne sa cenom, dosta poznanika i rođaka ju vozi. I svako je prijatno iznenađen sa Alfom i nije mu jasno kako neki tako generalizuju auto...
    Kada kupiš krš auto (bilo koje marke), naravno da će ti se smučiti život (bilo da je to Alfa ili Pasat). Drugar je kupio novu Škodu Oktaviju. Posle 60000km. turbina mu je  otišla u PM i sredila motor. Da li to znači da je Oktavia generalno loš auto?
  19. Like
    vladag reacted to Transporter131 in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Ne razumem,prilicno pausalan savet verovatno na osnovu lose kupovine.A  kupovinom polovnog automobila faktor srece je bar 50%.
    U porodici je trenutno  147,156,i 2x 159. A tu je i pasat kupljen nov 2016 kome se zadnji trap raspao na 90.000km.I sta sad,da kazem bezi od pasata...
  20. Hvala
    vladag got a reaction from neshaoct in Punto mk.2b 1.3 MJet - prljav EGR?   
    Baš tako, na 1.3 mjt nema zatvaranja pločicom egr-a. Imaš tri načina sređivanja egr ventila. 
    Prvi je čišćenje a to je baš, baš, baš veliki posao. Ali, kada se jednom očisti nema dugo problema sa njime.
    Drugi način je da softverski isključiš  egr ventil. I to je najbolje rešenje.
    Treći je da ga otkačiš i da tako voziš. Ja tako vozim oba auta (oba su 1.3 mjt), grande tek odnedavno, običan punto već tri godine.
    Nisam imao do sada bilo kakvih problema. Samo se upali lampica za check engine, ali auto ide ok.
  21. Like
    vladag got a reaction from Axic in Punto mk.2b 1.3 MJet - prljav EGR?   
    Baš tako, na 1.3 mjt nema zatvaranja pločicom egr-a. Imaš tri načina sređivanja egr ventila. 
    Prvi je čišćenje a to je baš, baš, baš veliki posao. Ali, kada se jednom očisti nema dugo problema sa njime.
    Drugi način je da softverski isključiš  egr ventil. I to je najbolje rešenje.
    Treći je da ga otkačiš i da tako voziš. Ja tako vozim oba auta (oba su 1.3 mjt), grande tek odnedavno, običan punto već tri godine.
    Nisam imao do sada bilo kakvih problema. Samo se upali lampica za check engine, ali auto ide ok.
  22. Hvala
    vladag reacted to Axic in Punto mk.2b 1.3 MJet - prljav EGR?   
    @Lazoramix Ne možeš ga pločicom zatvoriti kao kod Stila, Lybre. Ako to uradiš moraćeš 3 rupice na pločici da napraviš da bi kako tako imalo efekta. 
    Kako god jedino pravo rešenje ti je softversko gašenje EGR-a.
  23. Hvala
    vladag got a reaction from Axic in Fiat Punto mk.2 1.3 MJet - turbina   
    Iz iskustva ti ovo pišem...
    kolega, ako ti motor povlači tek preko 3200, obrtaja onda ti je isti problem kao što je bio kod mene. Turbina je zaista vrlo prosta. Postoji samo jedan ventil koji otvara bajpas klapnu ukoliko dođe do prepunjavanja turbine. E taj ventil ti pravi problem. Majstor, kada je rasturao turbinu nije lepo ponovo podesio dužinu poluge koja otvara klapnu. Zbog toga ti je klapna malo otvorena i u nižim obrtajima motora pa se gubi pritisak punjenja.. Kasnije, u višim obrtajima motora, turbina radi jače pa motor i povuče nešto, ali to je i dalje daleko od toga kako treba.
    Što se tiče rešenja problema, šta da di kažem...
    Nema ti druge nego da sam to uradiš. Turbinu (tu polugu) je vrlo teško naštelovati dok je skinuta. Stvarno je nepristupačna lokacija pošto se poluga nalazi između turbine i bloka motora. Sama poluga ima jedanu dugačaku navrtku koja je hrapava - nazubljena. Nalazi se u nekom kao limenom nosaču. Potrebno je da ključem 10 otpustiš kontra navrtku koja ne dozvoljava promenu dužine poluge - sigurnosna navrtka (to je obična navrtka). Nju popusti 2 - 3 okreta (celog kruga). Onda je potrebno da skratiš dužinu poluge za otprilike 1,5 krug okretaja dugačke perforirane navrtke. Onda probaš auto...
    Ako povlači opet suviše visoko (2400, 2500 obrtaja) ponoviš postupak. Ukoliko preteraš, u režimima velikog broja obrtaja, upaliće ti se safe mod zbog velikog pritiska punjenja tada vratiš malo nazad. Ne zaboravi da nakon svakog podešavanja pritegneš sigurnosnu kontra navrtku.
    Posle nekog vremena (2 - 3 meseca) možda zatreba da uradiš još jedno fino podešavanje.
    Jeste lokacija da bog sačuva, jeste da nema mesta ni ključ da staviš, ali šta da ti kažem. Ako imaš manje ruke sa dužim prstima to ti je veeeelika prednost. Ja sam koristio dugačak odvijač (šrafciger) koji sam još pride i dobro naoštrio. Sa njime sam pomerao navrtku za podešavanje dužine poluge.
    Otiđi na Fiatov otpad, neki koji ima turbinu za 1.3 mjt. Pogledaj kako izgleda poluga, slikaj je. Veruj mi, trebaće ti te fotografije.
  24. Like
    vladag reacted to gile smederevo in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    Hvala! Dakle, ovo je Black Line verzija. Iako ima obeležja TI verzije. Sedista, ima i felne od 17cola...Mislim, briga me i da nije, nego volim da sam informisan. 
    Mozda je to TI line? Kao GT line kod Renoa....lupam...
     


  25. Like
    vladag reacted to Kuvalja in Alfa Romeo 147 / 147 GTA   
    To ce ti odgovoriti neko malo vise upucen..
    Svakako za Svicu su radjene malo cudno sto se opreme tice, kao da su mogli da doplate tipa samo sedista...
    Ove felne mislim da nisi TI, tj TI izgledaju skroz drugacije, jedino ako ne postoji i jos neki model, a i black line izgledaju drugacije i 18" su, ali mozda i one postoje u jos kojoj izvedbi.
    Ja jedino sto mogu sa sigurnoscu da proverim je u eperu.
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...