Jump to content
Goran

Radan

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Radan

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 05/22/1979

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Lancia k 2.0
  1. Išao sam pre neki dan na dijagnostiku, međutim, nije bilo moguće da se uradi očitavanje podataka za motor. Kao da priključak (džek) za motor nije u redu. ABS i airbag je normalno očitan bez problema. Zatim sam otišao kod drugog čoveka, ali se ponovila ista stvar. Fizički se ne vide neka oštećenja kablova oko samog priključka. Da li neko zna odakle ide taj kabl, tj. kako ga proverim ako je u prekidu, ili šta drugo mogu da uradim?
  2. Kod mene bilo slicno skripanje i to samo kad je jaci mraz ujutru. Ispostavilo se da je bio nizak nivo ulja za servo.
  3. Imao sam isti problem, kod mene se malo, skoro neprimetno, izvukla iz ležišta ona guma što ide oko kablova na poklopcu gepeka. Mora baš dobro i čvrsto da bude uglavljena.
  4. Ista stvar na mojoj kapi - desni uvek jako bruji kad se rasklapa....
  5. Kupujem originalne ratkapne 15" za Lanciu (kapu).
  6. Ja i dalje imam isti problem, a kada stavim osigurac od 20 ili 30 A, onda pocne da se topi po malo plastika oko osiguraca na toj kutiji sa osiguracima. Zato mi jedino ostaje da stavim od 15 A i ukljucujem na jacinu 1 ili max 2 (od 5). Bio sam kod nekog elektricara, kao dobrog, on je tu svasta nesto ispitivao i nije nasao nista. Mozda i jeste problem u toj celoj kutiji, ko zna...
  7. Martini, kad si vec spomenuo protokomer, moze li on da se cisti i kako? A i kako znas kada je los?
  8. Italijani i elektrika - kao da ugradjuju neke gremline u auto, uvek ima nesto sto cas radi, cas ne radi
  9. Na mojoj Kapi je odmah pored rezervoara (prema motoru), blizu desnog praga. Tacno i ima prostor taman za filter. Licno sam menjao sa kolegom, doduse pre 2 godine, kad sam dobio set svih filtera iz Italije. Ne deluje mi da je "nabudzen" jer svi oni prikljuci deluju original (sa onim supljim srafovima). Sam filter je onako srednje velicine, oko 10 cm u precniku i mozda isto toliko dug, koliko se secam. Cak sta vise, sigurno je tako fabricki, jer je taj novi filter bio apsolutno isti kao stari, tako da sigurno postoji filter za taj auto, a cim postoji filter, mora da postoji i mesto za njega ;-)
  10. Kako bre nema filter goriva? Ja na mojoj Kapi (isto 2.0 20v) menjao, stoji odmah pored rezervoara. Jedino ako je neko prespojio cev i izbacio filter...
  11. Ne znam kako je na Dedri, ali na Kapi ima 2 osiguraca koji mogu da imaju veze sa tim: 1 ispod volana standardno i 1 ispod soferke, kod brisaca. Mozda je slicno odradjena sema na Dedri pa proveri.
  12. Tesko ces preko osiguraca da proveris, jer relej obicno prekine dovod struje sekundu do dve posle davanja kontakta. Najbolje direktno, kao sto kaze Bravo JTD
  13. Desava mi se da mi izgori osigurac uvek kada ukljucim klimu (bez obzira da li je grejanje ili hladjenje) i to kada podesim jacinu ventilatora preko 3 (ide od 1 do 5). Na malim brzinama (1 ili 2) radi normalno. Sta je u pitanju i da li to mogu sam da pogledam ili mora u servisu? Na prvi pogled mi taj ventilator deluje dosta nepristupacno, obzirom da sam gledao ispod soferke, tamo gde se menja filter polena. Imam utisak kao da duva odnekud odozdo, ispod hladnjaka.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...