Jump to content
FAS Goran

kosmos

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About kosmos

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • Website URL
    https://nordicrenegade.com/index.php

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Banja Luka

Previous Fields

  • Garage
    Volvo 944 2.0, Volvo 944 2.3, Volvo 945 2.3, Volvo 965 2.5 24v turbo
  1. Znam kako izgleda swap na 1.6 - mjenjač i komplet mehanizam šaltačice, poluosovine, sajle kvačila i gasa, nosači motora, ecu, motorna senzorika i pumpa goriva. Moguće da sam nešto trivijalno preskočio. Moje pitanje nije glasilo: "Šta mi treba da stavim 1.6 16v u Bravo 1.4"; već: "Da li postoji Fiat/Alfa/Lancia motor iz tog perioda koji odgovara na 1.4 motor?" Šta je uopšte taj 1.4, je li to neki FIRE blok možda, ili...
  2. Imamo Bravo/Brava auto koji je nekad imao 1.4-12v od kog je sad ostao mjenjač i nešto instalacije. Na netu ne mogu naći ništa o ovome. Osnovno pitanje je, dakle: Postoji li bilo koji drugi FIAT/Alfa/Lancia benzinac koji se može zavrnuti na mjenjač od 1.4-12v?
  3. Imaš polovnih na svakom ćošku. Vjerovatno imaš i u Demiju koji ti je pred nosom novu za možda 8 maraka.
  4. Ma zaklao sam ga već skoro do kraja, ali kad vidjeh juče Kappu neku, tj. ne vidjeh koliko dimi...ima u ovom još koji kilometar. Oštemao sam je sinoć na treningu, opet u petici ali iz suprotnog smijera...
  5. Zavariću ti ja ručicu, samo je skini i ponesi kad me uhvatiš.
  6. Pa, 148ks i nije malo...više je od većine auta koja se voze po gradu; opet, nikako nije ni puno, ali ono što ljudi zaboravljaju uporno i gledaju samo "pustu snagu" je da je težina mnogo bitnija od snage, a Tempra sa TS-om je laaaagana, zato ideee. Mislim da je najbolje vrijeme auta na 402 bilo 15.5, ali motor je u BL došao kao potpuna katastrofa, ventili su bili krivi i izgorili od detonacija na usis, šprice su služile samo za ukras, FPR i damper isto ni za koji q...a i dihtung glave je zveknuo. Nešto od toga sam sredio dok je bio kod ovog što ga je meni prodao, on je riješio ove ostale gluposti tipa kočnica kojih nije bilo i tako... Ja sam ga sad ušiljio, lijepo radi i ide, jedino što živo ulje lije na ausput, al' dobro, ebesh Alfu koja ne troši ulje. Daj šta ti je, kad sam ja imao auto duže od tri mjeseca a da mu nisam zaklao motor.... Što? Zar se ono nije izbjeglica prvo oduševio Kanadom, pa na kraju kleo i Boga i majku? Ja sam, naprotiv, kad sam uzeo ovaj auto u račun, htio plakati kakva nesreća me snašla, a sad ga lagano prihvatam u fazonu šta je tu je, ajd da vidimo može li se šta popraviti...
  7. Umalo danas. No, uspio sam ga posložiti, izduvna grana je bila skroz otpuštena, FPR je radio na pola i falširao je tu i tamo....sad je to to, ler na tačno 850rpm, prva i druga ne mogu se sastaviti sa zemljom.
  8. Kao što sam i mislio, "šaltkulisa" kompletna je otpala, pleh iznad auspuha juje držao da ne spadne skroz. Fiksirano, neće majci više otpasti, šalta se sad odlično. Nestrpljivo čekam sledeći kvar.
  9. Jeste, ta je Tempra sad kod mene. Još je sad podignuta i na 14-kama, mada mislim preći na neke 15-ke, "žičane" ili petokrake, nisam još siguran. Kad legne prednji kraj od Tempre i nazad oznaka 1.4 i.e., to će biti to. Volim zezati nadobudne klince kojima je tata kupio auto da se qrče, naročito ovi sa VW-ovima su nepodnošljivi, juče me ganjao po magistrali Passat B5.5 2.0 20v, prekjuče isti takav 1.8T, face su im neprocjenjive, ne znaju šta se desilo. Prije Tempre sam vozio Volvo 964, izvana potpuno penzionerska limuzina a pod haubom 16v turbo od 200ks, ista priča je bila, samo je to još dosta brže bilo od Tempre, a sad pravim Volva 965 2.5 24v turbo, isto fabrički look, izgreban i prljav izvana, a trebao bi za prvu ruku imati oko 350ks... Prednji kraj će stajati kod mene na tavanu, pa ako se odlučiš tu je. Nemaju te šta drkati na registraciji, nema pravila šta i kako s limarijom smiješ raditi, pogotovo što ti ovdje sve ide na šaraf, niti se šta sječe niti se vari. EDIT: Evo ti link za temu o mojoj Tempri: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64657-tempra-twinspark-20/
  10. Od zadnjeg pisanja sam oblino psovao majku Gianfrancu Glupatelliju, imaginarnom talijanskom inžinjeru koji je kriv za sve što se ikad pokvari na FIAT-ima i Alfama... Ovo je prst: Kurble zadnjih podizača sam riješio na jedini mogući način za sad: Because racecar, jelte. Da ne bude baš sve negativno, riješio sam konačno brisače: Čak nemaju nimalo lufta na piksama.i život izgleda ljepše. No, vozačev podizač se misteriozno samljeo... Operacija: Nisam ništa uspio iskombinovati od rezervnih podizača koje sam imao, tako da sam se par dana vozio ovako: Špaga radi posao, a vezice drže prekidač suvozačevog prozora i retrovizora. Opet because racecar. Danas sam konačno složio podizač od Tipa i drugačiji je od ovog što sam prije imao, tipa skroz. Pravi katastrofalnu buku, ali šta da radim, bar radi. Možda dok se razradi, umazao sam ga fino INA GKS-om. Pukla sajla haube, složio quick release nekakav. No, Gianfranco Glupatelli je opet umiješao svoje prste. Složio ja tako sve po vratima i haubi i krenuo do grada, nakon par semafora ostanem bez 1., 3. i 5. brzine. 2. je ok, 4. paaaa ok, rikverc se da nekako ubosti. Mrak je i na rubu sam živaca da ga nasikiram sikirčetom, tako da ću se sutra podvući, jer mislim da je do poluge birača. Nadam se, ne skida mi se getriba.
  11. Ne znam, mislim da je svuda u regionu katastrofa. Vraćam njen prednji kraj da bi bila manje upadljiva, isto tako sam vratio 14"-ke čelične sa ratkapama, mene loži da auto izgleda neupadljivo skroz i "sporo" a da idee... A šta misliš da prosto nađeš neku štelu da ga registruješ na ono što je već u saobraćajnoj (pretpostavljam 1.4 ili 1.6), da na tehničkom ni ne otvaraju haubu, tako je kod mene, 1.4 56kW se vodi a unutra je 2.0 108kW...
  12. Nezgodna situacija. Ja ću ovih dana vratiti Temprin prednji kraj, pa će ovaj stajati u rezervi, ako se odlučiš javi. Šta si smislio za registraciju? Baš vas maltretiraju s tim papirima, kod nas je mnogo lakše promijeniti motor...
  13. Ima vremena, ne traži kruha. Radim kako mi zatreba nešto ispravno ili mi dođe kakav dio, pa jednog dana, bude ličilo na nešto... Najgore je što ne znam ni ja sam šta bih s ovim. Jedan dan tražim felge, drugi dan prodajem, treći dan 1.4 motor, peti školjku od stopedesetpete...i tako. Prepuštam sve slučaju...
  14. Ima li zadnje elektropodizače?
  15. I tako neki dan čekam ujaka ispred ambulante s pregleda i uzmem sjeckati ručicu (zadnjeg) podizača da je natjeram da primi osigurač. Skalpel odleti i prođe mi kroz jagodicu lijevog palca, pa i ja uđem u ambulantu. Pet šavova. Sad malo nemam dovoljno ruku za nosati motore oko Volva pa sam prinuđen šarafiti sitnice po ovoj konzervi. Naljutio se na podizače, pa reko' idem staviti električne i nazad. Rastavim sve fino i zaključim da, Bogu fala, ne paše to. Em su oba lijeva em ili nisu od Tempre ili su na onoj sa elektropodizačima drugačiji limovi na koje se šarafe. Plus nema instalacije u vratima, nisam navikao na to, razmazili me Šveđani, samo staviš i uštekaš. Pošto su tapacirunzi nazad neki rasklimani i izlomljeni, nisam ih ni vraćao. Vrata se otvaraju na gole sajle, ručice sad stoje na mjestu. Ha ja, dvije kile manje, saće bude brži. U međuvremenu, tražim elektropodizače koji odgovaraju, skupa sa tapacirunzima zadnjih vrata od AR155 sa elektropodizačima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...