Jump to content
FAS Goran

ziggy

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About ziggy

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bgd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Ypsilon 1.2 16v mkII
  1. kuvalja, hvala na odgovoru. Imam jedno pitanje: u kolima je varta silver. akumulator je oklopljen, na prvi pogled nema čepove mada se radi o olovo-kiselinskom akumulatoru. možda i postoje čepovi ispod gornjeg poklopca, mada u uputstvu stoji da akumulator bez čepova nikako ne treba otvarati. moje pitanje je šta da radim s njim, tj da li da probam na silu da ga otvorim da bih proverio nivoe kiseline i eventualno dodao destilovanu vodu ili ne?
  2. misterija rešena. usled dugog nepomeranja i tisućljetnih kiša koješta se zapeklo, uključujući i ručnu kočnicu. donet drugi akumulator, auto startovan preko klema, razni kajševi počeli da pište i sviraju i u roku od 2-3 minuta sve se unormalilo i radi kao švajcarski sat. pustio sam ga da radi jedno pola sata, čisto da se akumulator malo povrati od pokušaja startovanja. akumulator nije vađen da bi bio dopunjavan niti je zamenjen, sada se auto pali iz momenta.
  3. Malo sam doterao opis u prvom postu, dodao još neke stvari kojih sam se u međuvremenu setio.
  4. Dobro veče svima. Imam problem sa startovanjem svoje Lancie Ypsilon (mk2 platforma). Za sve vreme "hiljadugodišnjih kiša" auto je bio, kao i obično, parkiran na trotoaru (nije bio plavljen) i juče, kada sam nakon jedno nedelju dana rešio da se prevezem iz jedne u drugu tačku, auto se napne da zavergla i kao da se zaglavi. Kao da starter neće dovoljno žestoko da se zavrti da pokrene motor. Primetio sam sledeće stvari: - vazduh u autu je bio vlažniji nego napolju iako je već dva dana suvo i dosta toplo - lampice se upale a kada bi motor trebao da se pokrene svetla se malo prigluše, starter se muči ali struja ne nestaje. I sve džaba, auto neće da upali. Sve se vrati u normalu kada odustanem od verglanja i ništa mi tu ne izgleda sumnjivo. Obično se to isto dešava i kada auto radi normalno, samo što posle 2 sekune verglanja uplai motor i unutrašnja svetla se vrate u normalu - lampice za servo, benzin, abs i motor se ne gase. Servo, abs i motorna lampica se inače ugase nakon što auto startuje pa to nije neočekivano ali čudi me lampica za benzin jer bi u kolima trebalo da ima jedno pola rezervoara. Merač nivoa benzina je zakucan na nulu, to je potpuno neočekivano. - akumulator je dosta nov, nije sumnjiv, mada nisam merio voltažu. - čuje se rad pumpe za motor - kompjuter je pri prvom uključivanju ključa pokazivao meni na italijanskom, kao da se resetovao - istekao mi je period za servis. Prethodnih jedno mesec dana me je kompjuter uredno obaveštavao da odem na servis (zadnji put bio na servisu pre godinu dana) Ima li neka ideja? Na prvu loptu mi se čini da je do startera ali nemam baš iskustva sa popravkama, auto me je lepo služio i nikad nije bilo problema, barem ne ozbiljnih. Ono što sam našao na forumu su problemi sa masom i sa četkicama u starteru i slično. Može li neko da me uputi kako da proverim kontakte i gde da gledam? Može li ovako da se ponaša ako mi je neko "isisao" sav benzin iz rezervoara? Hvala
  5. Pozdrav svima od još jednog lančaša Ypsilon 1.2 16v

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...