Pozdrav svima! Kao što sam napisao u predstavljanju, vlasnik sam Punta Klasik iz 2009. godine, ali je pravi razlog registracije na forum Punto Mk1 iz 1999., koji poseduje moj drugar. Kao i svaki programer, on o svom autu brine kao prosečni Amerikanac o prirodnom priraštaju Zambije, a kako često koristimo njegov auto za izlazak u grad rešio sam da ga dovedem u pristojno stanje, pa makar mi to bilo poslednje! Automobil je kupljen 1999. u Delti, mesec dana pred bombardovanje, i od tada je u vlasništvu mog drugara i njegove porodice. Za to vreme je prešao skoro 143 000 km, što ga svrstava u primerke koji nisu mnogo gaženi. Elem, automobil je zaista pun problema, ne preterano velikih ali tu su sve one sitnice koje itekako znaju da iznerviraju čoveka. Napominjem da iskustva sa mehanikom koliko-toliko imam, jer su mi automobili hobi. Antifriz u autu je užasan, kao da je neko uzeo i razmutio blato u hladnjaku. Planiram da to zamenim u kućnoj režiji, pa me zanima kako odzračiti sistem - pročitao sam uputstvo na forumu vezano za odzračivanje sistema na Puntu Mk2, pa me zanima da li se postupak za Mk1 razlikuje. Takođe, pošto je stanje postojećeg antifriza očajno, da li je potrebno pre sipanja novog antifriza sistem oprati i na koji način? Auto s vremena na vreme gubi antifriz, od maja do danas se nivo sa maksimuma spustio na minimum. Pošto je dihtung glave menjan pre godinu dana (auto je pomešao ulje i vodu) hvala svima unapred na pomoći!