Jump to content
FAS Goran

edanoba

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About edanoba

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sarajevo, BiH

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Marea Weekend ELX St. Michel 1.9 JTD 2002. Fiat Stilo Uproad 1.9 JTD
  1. Nema neka razlike. Ide isto i sa i bez upaljenog check engine. Uglavnom bio sam danas kod drugog majstora i parametri su OK. Izgleda da je bilo onako kako je Kuvalja opisao. Obrisao je postojeće greške i do sada se nije upalio ponovo. Al nisam ga puno ni vozio tako da je još rano da se radujem. Narednih dana slijedi testiranje pa ćemo vidjeti.
  2. Nemam pojma čime je čitao al svakako korisna informacija za ecu. Hvala ti
  3. Pa to je i on rekao. Da ne bi uopšte mogao upaliti sa tim brojem obrtaja. Problem je što dijagnostika "vidi" 200 rpm iako je ustvari oko 900. Mislim da je momak koji je ubacio novu mapu iscitao staru prije pronalaska i ubacivanja nove i parametri su bili isti. Dakle ništa se nije promijenilo ubacivanjem mape. Kolika je vjerovatnoca da nije dijagnostika ispravna provjerit ću koliko sutra. Otići ću kod nekog drugog pa ćemo vidjeti. A pronalazak dobrog majstora za italijane u sarajevu i nije baš lagan posao :(. Hvala u svakom slučaju na odgovorima.
  4. Pozdrav svima, Prije 3 mjeseca kupio sam Fiat Stilo Uproad 1.9 JTD 103 KW 2005. godiste. Prilikom kupovine bila je upaljena Check Engine lampica za koju ju je bivsi vlasnik tvrdio da je uzrok MAF senzor. Odmah sam otisao do svog majstora gdje je na dijagnostici utvrdjeno da ocitavanja MAF senzora nisu OK. Majstor je ubacio novi MAF i ujedno ocistio dizne (posto je imao vibracije u leru), uradio kompletan mali servis i kad sam preuzeo auto nakon 2 Km opet se upalio Check Engine. Vratim se kod majstora, opet dijagnostika i opet nije OK. Reklamirali smo MAF jer smo mislili da nije ispravan i opet isto. U medjuvremenu smo "otkrili" da je broj obrtaja u leru na dijagnostici 200 rpm iako obrtomjer pokazuje oko 900. Majstor je onda posumnjao da je neko ranije pokusavao da čipuje auto i da je dirao mape i preporucio da vratim ECU na fabricke postavke. Nadjem covjeka koji to radi, ubacimo drugu originalnu mapu i opet isto (nakon toga smo ustanovili da je i ranija mapa bila originalna ). Ako je neko imao istih ili slicnih problema molim vas da mi date savjet sta da radim! Unaprijed hvala. Lijep pozdrav
  5. samo da javim da ste bili u pravu i da vam se zahvalim na pomoći a mozda pomogne jos nekom ko ima iste ili slicne probleme. dakle bio je protokomjer u pitanju. nađem u garaži stari protokomjer, isperem ga dobro nitro razređivačem, namontiram, vozio nekih 10 km, auto se odlično ponaša, lijepo vuce, ne trza, ne dimi ...... milina. samo mi žao sto sam kupovao ovaj novi, izdrzo je svega 2 mjeseca. Jos jednom HVALA na pomoci !!!
  6. OK, u svakom slučaju hvala na odgovorima. Ne preostaje mi onda nista drugo nego da vas poslušam, hehe.
  7. protokomjer nov stavljen također prije dva mjeseca
  8. jeste, zatvorio sam ga prije nekih 2 mjeseca i dosad nisam imao nikakvih problema
  9. Pozdrav svima. Nadam se da je neko imao slicnih problema... Naime, prije dva dana marea je pocela da trza pri naglom dodavanju gasa. Dok je turiram u leru sve je OK, dakle podize glatko obrtaje do 5000rpm bez problema. Međutim cim krenem, posebno u 2.i 3. brzini i pri malo jacem ubrzanju, kao da izgubi snagu, nece da podize obrtaje 1 sekundu pa onda povuce pa onda opet tako itd... Promijenio sam filter goriva sumnjajući da je slab protok ali problem je ostao. Sta bi moglo da bude?
  10. problem rijesen ( nadam se ). skinut je hladnjak i dobro ispran izvana i iznutra. Bio je preprljav izvana jer se između njega i onog hladnjjaka od klime štošta nakupilo ( blato, lišće itd.) Vozim evo dva dana i kazaljka sad stoji 1mm iznad polovine. Ne znam da li je to OK ???
  11. ne gubi vodu, zvao sam majstora, on kaze da je jos jedino preostalo da ispere hladnjak.
  12. Ne, poceo je i prije da dize temperaturu. Zato sam i mijenjao termostat misleci da je do njega ali eto izgleda da nije. Tacnije sve je pocelo poslije ciscenja usisa i blokiranja EGR al svi mi kazu da to nema veze s tim.
  13. Kao sto sam vec rekao, mijenjao sam termostat i nakon sto smo sve lijepo namontirali, nasuli novi antifriz i ostavili ga da radi u mjestu nekih pola sata ili mozda cak i vise, kazaljka nije ni makla preko pola. Cim sam krenuo kuci, nagazim ga malo, kazaljka ode dvije crte iznad pola. Da li je neko imao slicnih problema i sta bi moglo da bude?
  14. rade i 1. i 2. brzina na ventilatoru. buni me najviše zasto ventilator ne moze da ohladi kad se temp. podigne i zasto kazaljka prelazi polovinu cim malo brze vozim. sve dok vozim 60 km/h kazaljka stoji na pola. Da li moze biti do hladnjaka, mislim ako je zacepljen?
  15. stvarno dize temperaturu,nije kazaljka sigurno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...