Jump to content
FAS Goran

z_stiloJTD

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. ne može bez dizalice ili kanala , sve ostalo 5 minuta posla. Odšarafi prekidač (mislim da je ključ 12) unutarnji klipić poprskaj kontakt sprejom i malo ispuši kompresorom i sve vrati nazad i problem rješen
  2. Ako ti je osigurač OK ( vidi u upustvu koji je to ja ne znam napamet) onda provjeri stanje konektora D$ (ispod , iza akumulatora, poprskaj kontakt sprejom) i 99% prekidač koji je ušarafljen u gitribu , iznad lijeve poluosovine , ovo ti je iz vlastitog iskustva.
  3. Nije do para nosača motora (zadnji koji se vežu s mostom na podvozju , džaba ih naručivao 60 eura komad original :Fiat acsessori ricambi ista stvar se događa može li biti problem u mjenjačkoj kutiji ili nešto oko diferencijala
  4. Ma i ja sam to pretpostavljao , pokušali smo to nekako dijagnosticirati ljuljanjem auta u brzini i vidi se da se unutar nosača pomjera 1 -2 centimetra ali ne znam da li je to u redu, kako biti siguran jel to tako treba
  5. Problem se manifestira ovako: kad pri brzini od 40-50 na sat naglo dodajem i otpuštam papučicu gasa , nešto se čuje da škljoca ( pucketa) pretpostavljam negdje u podvozju ( valjda neki od nosača motora, ali nemogu da skužim koji) odem na tehnički i oni pregledaju viljuške , lafete i sve ostalo što se može provjerit i oni kažu da je utegnut ko tambura , ali opet nisam zaznao u čemu je problem. Ima li itko kakvu ideju ili iskustvo .Pozdrav
  6. Prijatelju napravio si grešku što si čistio MAF (protokomer) i više ti to nije isti kako je tvornički kalibriran (zato ti se i događa ono kako ti opisuješ) Da li je on ispravan ili ne najlakše ćeš saznati ako skineš priključak na MAF i tako probaš , komp će ti tada skužiti da njega nema i zauzet će neke difoltne vrijednosti za protok zraka (srednju vrijednost ) koja će biti konstantna i tako ćeš moći voziti ali neće ti motor raditi u optimalnom režimu. (to samo za prvu ruku dok ne dođeš kući ili u servis) Kineski MAF uopće nije MAF s protokom zraka već unutra je ubačen obični NTC otpornik i njegova linearnost nije ni približno onoj kao kod orginalnog s WITStonovim mostom (hot wire), a osim toga izbačen je i senzor temperature (inače u umetku koji si ti izvadio nalaze se dva senzora MAF i TEMP.
  7. ^^^ Žabice su za jednokratnu uporabu , lajsnu možeš skinuti nekakvim plastičnim pajserom ( u obliku slova j , a možeš i kakav stari šarafciger žrtvovat tako što ga izbrusiš i šmirgkom poliraš) i vidjet ćeš da na lajsni s unutarnje strane ima 7-8 žabica i vjerojatno ćeš ih polovicu polomit pri skidanju , originalne koštaju oko 3 eura komad pa sad izvoli , a skidanje unutarnje dekorativne presvlake i ostalog pribora na njoj je muka ježeva , pa sad ti odluči hoćeš li bojit lajsne ?
  8. ^^^ ...Ma i ja to pretpostavljam ali zašto mi nije dimio prvih 2-3 godine kad sam do tada prešao 50-60 000 km. to mi se počelo javljati prije 2 godine . Prije mi je trošio oko 5 l , sada oko 5,5 l a uvijek istim stilom vozim. Livam gorivo u Hrvatskoj ili u BiH na OMV-u ili INI . Još nešto da dodam ; čađ na auspuhu je dosta suha i kad je očistimkrpom auspuh se sjaji ko i prvi dan kad sam kupio auto novog.
  9. Pretpostavljam da većina vlasnika Stilo JTD 115 cv imaju sličan problem; naime kad jače dodam gas i prebacujem u 3- 4 brzinu ( ili kad pretičem pa dam jači gas ) preko 3000 RPM javi se dosta jak crni dim koji nakon par sekundi nestane . Radovito servisiram auto , na dijagnostici u servisu nisu našli nikakvu grešku , EGR ventil je očišćen , MAP i protokomer su očišćeni . Prvi sam vlasnik automobila i prešao sam oko 150 k km. Molim iskusne članove da rasvijetlimo ovu temu i da drugima eventualno riješimo sličan problem . Zahvaljujem

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...