Jump to content
FAS Goran

Jary

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About Jary

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/20/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tuzla
  1. hho ugrađen u Jetu, plin, rezultati odmah primjetni motor radi mirnije i bolji je odziv na gas, potrošnja za sada ne poznata. Budući da je on taksista i puno kilometara prelazi svaki dan on kaže da mu je jasno primjetna razlika u odnosu na prije i da najbolje primjeti razliku ondje gdje je vozio u drugoj brzini sada to može u trećoj i na relacijama koje najčešće vozi posebno uzbrdo. Nakon Jete ćelija će biti ugrađena u Fiata (mislim da je Brava) pa ćemo vidjeti rezultate.
  2. 4.7 mi je bilo zadnje mjerenje, a njega sam uradio prije nekoliko dana kada su se temperature prilično supustile, tako da mislim da je povećanje potrošnje radi toga . To mjerenje je bilo na relaciji od 50 km i potrošnja je bila 2,35 možda još koji mililitar gore tako da sam naveo oko 4.7-4.8 na 100 km, a sve je bilo mjereno na već zagrijan motor. 4.2-4.4, moram se ispraviti to je bilo na već zagrijan motor, a ne na hladan. Radim različite kombinacije mjerenja tako da mogu da skontam koliko mi više goriva potroši samo na zagrijavanje tako da sam došao do zaključka da mi u ljetnom periodu samo na zagrijavanje troši više oko 2 možda 3 dcl. goriva. Na hladan moror je mjerenje kada ujutro odmah stavim posudu sa gorivom i pustim da se motor zagrije sa gorivom iz te posude, a na zagrijan obratno. Ovi hladni dani su nešto sasvim drugo i očekujem da će se ove brojke možda čak i poduplati. Sve u svemu u ljetnom periodu i po ravnom (preko 90% peta brzina) potrošnja nije izlazila iz ovih okvira 4.2 u najboljem, a 4.6 u najgorem slučaju, dakle varijacija je bila oko 2dcl na hladan motor 4.4-4.6, a na zagrijan 4.2-4.4 Proces elektrolize i proizvodnje plina mi je započinjao u roku od 1-2 minute, jer je elektrolit bio 10-15% gustoće, a struju sam regulisao PWM-om na 4-5A. Još jednom da napomenem da ja još nisam na čisto da li ima ili nema uštede sa hho-om na mom autu. Ćelija koju sam dao prijatelju da ugradi na Peugeota 307 pokazuje dobre rezultate i on tvrdi da je smanjio potrošnju i da mu je auto sada daleko osjetljivije t.j življe na gasu i on ne namjerava više voziti auto bez hho-a.
  3. Ako bi slučajno mjerio potrošnju na ovaj način iznenadio bi se da ne postoje drastične varijacije u potrošnji u različitim okolnostima pod uslovom da je ljetni period i da je relacija po ravnom. Dovoljno je zadovoljiti ova dva uvjeta i imat ćeš prilično pouzdano mjerenje potrošnje, a sve ostalo kao što je još jedna ili dvije dodatne osobe ili pun gepek ili kiša ništa bitnije ne mijenja. Sve sam ovo isprobao i potrošnja je uvijek bila 4.4-4.6L. Kad god sam imao priliku tokom ljeta uvijek sam testirao potrošnju tako da se ne radi o jednom ili dva mjerenja nego su u pitanju desetine mjerenja. Također sam testirao potrošnju uzbrdo i nizbrdo i sve dok nisam obavio ova mjerenja bio sam mišljenja kako relacije preko planinskih predijela izvuku puno više goriva nego po ravnom što nije bilo tačno. Tačno je da automobil puno više troši uzbrdo ali svako uzbrdo ima svoje nizbrdo gde je potrošnja na totalnom minimumu. Na primjer kad sam prelazio planinu Majevicu relacija Tuzla - Bijeljina, 80 km, od kojih je bilo 10 km gradske vožnje potrošnja je bila svega 3.9 litara što dođe oko 4.9 litara na 100 km takve vožnje. Što se hho-a tiče tu još nisam stavio tačku, jer sam pogriješio i nisam izmjerio potrošnju svog auta prije ugradnje uređaja. Sad čekam da se ponovo nakupe naslage čađe pa da vidim hoće li se povećati potrošnja pa ću onda poslije toga ponovo ugraditi hho i vidjeti ima li kakvih promjena.
  4. Kod mog auta to nije problem. Iz Bosh pumpe izvedem dva crijeva i oba stavim u kanister u kojem se nalazi tačno određena količina goriva i onda pređem tačno 100 km i uvijek istu relaciju brzinom 60-80kmh i sve je na otvorenom putu po ravnom. Na kraju izmjerim koliko je ostalo goriva. Svako mjerenje je bilo tako da je varijacija u potrošnji bila max. 2 dcl. (na to utječu vremenski uslovi, manje gužve na putu i sl.) U početku sam koristio različite boce za mjerenje i uvijek sam dobijao različite rezultate tako da sada koristim isključivo jednu mjeru i naspram nje se orijentišem. Dešavalo mi se da jedna boca laže čak 0.5dcl po litri tako da mi je u tom slučaju potrošnja znala ići čak na 4.0 litara, a što nije bilo tačno.
  5. Desila se jedna nezgoda mom prijatelju pa sam malo stao sa projektom ali sve se dobro završilo. Prije par dana sam ponovo mjerio potrošnju bez hho-a i izgleda da se potrošnja počela polako povećavati. Sad sam ukupno prešao oko 2000 km bez hho-a i mislim da se kompresioni prostor sada ponovo zaprljao. Sada mi Peugeot troši oko 4.7-4.8L s tim da je potrošnja mjerena na zagrijan motor, pretpostavljam da bi mi potrošio još bar 2dcl na zagrijavanje tako da dolazim do potrošnje od oko 5.0L. Sa hho-om mi je trošio između 4.2-4.4L na hladan motor. Ova mjerenja još nisu konačna tako da ukoliko mi je auto počelo trošiti više iz nekih drugih razloga rado ću se ispraviti i iznijeti nove rezultate. Moju staru ćeliju od 13 plata ćemo staviti na Jetu benzin-plin u četvrtak pa ću javiti rezultate. Peugeot 307 2.0 benzin kojeg sam ranije spominjao je imao super uštedu međutim desila se jedna mala havarija sa generatorom te sam morao da ga čistim pa se potrošnja nakon toga malkice povećala ali mislim da je to samo dok ne prođe proces ponovnog kondicioniranja. Crev1986, Peugeot 307 je 2003g. i ima sve moguće elektronike i regulacije ubrizgavanja goriva pomoću lambda sonde i nismo ugrađivali nikakvu varalicu ili tome slično i postigli smo dobre rezultate. I mi smo generator priključili na pobudu od alternatora tako da se proces proizvodnje plina počinje odvijati tek nakon paljenja motora.
  6. Rijetko ko više stavlja hho sa bablerom, svi ga izbacuju, a kako sam negdje pročitao vodu ti iz bablera vraća uslijed širenja tekućine pri povišenoj temp. a kad se tekućina ohladi onda se vrati u staro stanje i povuče ti vodu iz bablera, a pretpostavljam da ti je crijevo uronjeno u vodu u bableru. Na prošlom generatoru ti najvjerovatnije između bablera i posude sa elektrolitom crijevo nije dobro dihtovalo te se to nije dešavalo i uslijed čega si gubio puno hho plina. Umjesto bablera možeš na kraju crijeva koje stavljaš u usis staviti obični mali benzinski filter tek toliko da filtrira i zadržava moguća isparavanja Naoh. I ja isto nemam dobrih rezultata na svom autu ali moj prijatelj ima. Prešao je nešto više od 1000 km sa 55 litara benzina a od toga je bilo oko 200 km stroge gradske (grad Split) vožnje što je za ne povjerovati za Peugeota 306, 2.0ccm, oko 90hp, benzin, četvoro u autu. Po katalogu mu je potrošnja 6.2 litara na otvorenom, a gradske 9 litara. Radi njegovog iskustva ne želim da odustanem pa namjeravam praviti novu ćeliju sa 21 pločom pa ću je testirati na svom autu pa javim rezultate.
  7. Evo jedne stranice sa podacima potrošnje. http://www.autofiles.org/peugeot/peugeot-305-srd_12377.html
  8. Znam da su ovi motori štedljivi i bez hho-a, a pronašao sam na jednoj web stranici da maximalno mogu preći oko 50 milja po jednom galonu što dođe oko 4.8 litara na 100 km i ovdje se radi o novom automobilu i to mjerenje je bilo najvjerovatnije na valjcima što u realnim okolnostima nije moguće postići.
  9. Ja sam jučer prešao 100 km po ravnom brzina lagana 60-70 kmh (bez hho-a) i potrošnja je bila tačno 4.3 litre. Iako sam prešao skoro 1000 km potrošnja se nije bitno povećala, pitam se koliko treba preći bez hho-a da bi se motor zaprljao karbonskim naslagama i da bi se vratila njegova stara potrošnja, jer je nevjerovatno da ovoliko malo troši stari dizel, karavan sa ukupnim teretom od 1300 kg. Kažem glavna mi je greška što nisam izmjerio potrošnju prije ugradnje hho-a. Ovaj moj prijatelj ima odlične rezultate na Peugeotu 306 potrošnja mu se smanjila sa 6.5 na 5.0 litara otvorene vožnje i kaže da mu je auto primijetno jače.
  10. Hoćeš li moći vidjeti kakva je unutra? Sumnjam da je spirala to je stari princip izrade i ona proizvodi više pare nego plina. Moguće da su unutra manji cilindri koji moraju biti dobro dihtovani kako ne bi curila struja i takva ćelija je nešto efikasnija od tkz. dry cell. Pogledaj da li se elektrolit nalazi u drugoj boci koji kruži kroz ćeliju na istom principu kao i kod dry cell (suha ćelija).
  11. Ja ću najvjerovatnije uskoro praviti sebi i prijatelju po jednu ćeliju. To će biti 10x10, 16 plata. Vrlo brza ćelija koja radi na 3-4A, a pogodna za hladne dane koji tek dolaze. Inače brzina protoka je jako bitna kako ne bi dolazilo do propadanja plata. Ovom svom prijatelju sam posudio svoj generator od 13 plata koji je ugradio u Peugeota 307, 2.0, benzin i toliko je zadovoljan da hoće da pravimo njemu novu ćeliju. U njegovom slučaju odmah je primijetio da auto ide puno bolje. On je inače iskusan auto mehaničar i dobro poznaje svoje auto tako da je informacija pouzdana (već sam gore spomnuo da moj dizel nije tako reagovao). Za sada imam dva pozitivna iskustva. Puno sam čitao mnoge forume i naišao sam na mnoge negativne komentare kako hho ne funkcioniše te sam zato na svom autu vršio dugo vremena testove potrošnje. Budući da puno auta prolazi kroz ruke mog prijatelja isprobat ćemo još na nekim autima pa da vidimo kako će se sve to ponašati. Vrlo je moguće da neka auta neće imati nikakvih rezultata i čuo sam da se ne ugrađuje u intercoolere.
  12. Sashicus da li si pravio ili si kupio gotov generator?
  13. Iskreno da kažem nisam mjerio ali definitivno ne više od 0.5 litara u minuti, a struja je 3-5A. Gustoća elektrolita je oko 15% dok je struja regulisana PWM-om. Yugisa slažem se s tobom oko jačeg gasa i kisika ali problem je što se ulje jako brzo zaprlja kod starih dizela i kasnije džaba jači gas. U mom slučaju sa hho-om sam prešao oko 5000 km i ulje je bilo nevjerovatno čisto, a od kako vozim bez hho-a nekih 500 - 600 km ulje je totalno počađavilo. U svakom slučaju bio to kisik ili vodik ili oboje zajedno ušteda je postignuta. Još da napomenem da sam par puta mjerio potrošnju na pun rezervoar pa pređem 100km, dok sam tako radio potrošnja je bila nešto malo ispod 4 litra ali svaki put kad sam tako mjerio motor je već bio zagrijan, a sa hladnim motorom je 4.2 litra. Moj savjet je da svako ko želi ugraditi ovaj sistem prvo precizno naglašavam "precizno" izmjeri potrošnju na istoj relaciji sa istim teretom i pri istoj brzini prije ugradnje pa tek onda da mjeri sa hho-om.
  14. Pozdrav svima. Već neko vrijeme imam ugrađen hho u starom Peugeotu 1.9 dizel. Uštedu sam postigao tek poslije prijeđenih 1000 km pri niskim amperima 3-5A. Najprije mora da se očisti kompresioni prostor od karbonskih naslaga uspe novo ulje i stave svi novi filteri i tek tada se mogu očekivati rezultati. Budući da je moje auto sa 1.9 motorom poznato kao jako štedljivo, dakle potrošnja mu je oko 5 litara na 100km, sa hho sam uspio spustiti potrošnju na 4 - 4,2 litra 100km što dođe ušteda oko 20%. Ono što me je iznenadilo je da kad sam isključio hho auto je i dalje trošilo 4.2 litra i sa prelaskom par stotina km potrošnja je počela lagano da raste na 4.6 litara. Dakle sa ponovnim zaprljanjem motora počinje rasti i potrošnja. Moj zaključak je bar u mom slučaju, a vršit ću experimente i na drugim autima, da hho perfektno očisti motor, a ulje dugo vremena održava ne uprljanim i na taj način motor radi ne ometano i tako se ostvaruje ušteda. Kod benzinaca sam čuo da je efekat takav da se odmah po uključenju hho-a osjeti veća snaga dok u mom slučaju tog nije bilo. Inače moja mjerenja su bila jako precizna, jer sam testirao potrošnju pomoću kanistera u kom se nalazila tačno određena količina goriva i tačno pređena kilometraža mjerena na google earth. Ukoliko budem imao novih iskustava rado ću ih podijeliti sa svima. Pozdrav.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...