Jump to content
FAS Goran

bulat

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About bulat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/29/1987

Contact Methods

  • MSN
    goodbulat@hotmail.com
  • Skype
    ratamahatta9

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gornji Milanovac - Kragujevac
  • Interests
    CNC, elektronika, pc, modeliranje...

Previous Fields

  • Garage
    Punto 2004 1.3 mjet ex-van

Recent Profile Visitors

2216 profile views
  1. Sta mislis kako je meni bilo u subotu na +43 (necemo da ulazimo sad i u posao RZHM). Sve sam rasturio sa namerom da pronadjem gremlina. I nadjoh ga danas. Evo o cemu je rec: Sinoc oko 11, resim da zakacim dijagnostiku. Uzmem svoj elm, uzajmim laptop (jer moj ne drzi bateriju ni minut) instaliram MES 2.2. Sidjem do parkinga, pronadjem sebe kako u ponoc cackam oko auta dok me prolaznici vec markiraju ko dzankija. Dijagnostika pronadje gresku "U1601-CAN line error". Izguglam malo, ne nadjem nista posebno. Malopre dodjem sa posla, kupim rezervne osigurace i krenem da cupam i menjam redom i naidjem na poslednji (na dnu, desno) od 10A. Iscupam i stavim drugi. PRORADI! Ja srecan! Klima radi, vent radi, sve na svom mestu nista prebudzeno. Na poklopcu pise da je taj F31. Vec proveren, ali instrumentom. Posle tek skontam da je probna lampa keva... Uglavnom toliko sam stvari proverio da je bilo ne moguce da mi je nesto promaklo al eto, desava se...
  2. U voznji mi se ugasi ventilator i klima. Sad za vikend uzmem rasturim sve da proverim i zakljucak sledeci: 1. Ventilator izvadio i testirao na aku, vrti radi. 2. Osigurace proverio sve do poslednjeg instrumentom, svi imaju kontkat, ali sam za svaki slucaj zamenio od venta kabine i nista se ne menja. 3. Reostat (valjda se tako kaze) ventilatora kabine proverio instrumentom, na sva 4 pina razlicit otpor sa po 1-1,5ohm razlike. Znaci ispravan + nigde nije progoreo ili sl. 4. Proverim zicu od venta sa unimerom (debela plava zica) bukvalno do konektora i na samom konektoru od kutije sa osiguracima - Nema prekid 5. Povezao struju sa upaljaca na ventilator. Pali u sve 4 brzine ali nema kontak za kompresor klime. Kad rasturim prekidac i dam kontakt ispitivacem na masu i kontakt klime, klima se pokrene. Prelemim ta 2 kontakta, spakujem prekidac i vratim u tablu, upalim sve ispocetka da testiram. Sve radi ali klima ne moze da se ugasi osim kad je vent na 0. Kad upalim vent automatski se pali i klima. 6. Uzmem nov prekidac i namontiram, sa strujom sa upaljaca-ne mogu da upalim klimu vent radi u svim brzinama. Bez struje sa upaljaca ne reaguje ni vent ni klima. 7. Promenim reostat klime-ne reaguje ni vent ni klima, sa strujom sa upaljaca reaguje vent klima ne. 8. Promenim rele na t8 poziciji sa slicnim-ista pesma kao stavka iznad. Koliko sam mogao da skontam vent nema zivu struju ali ne mogu da skontam u kakvom je "srodstvu" sa kontaktom za klimu pa ne mogu da je pokrenem kad izvucem struju sa upaljaca? Jedina preostala mogucnost je da je negde na kutiji sa osiguracima prekid. Ima jos jedan zuti "relej" kod venta ali ne znam za cega je. Jedino njega nisam proverio ali ne znam ni cemu sluzi nit kako da ga proverim? Neki savet pre nego sto oteram kod majstora Procitao sam negde na forumu da moze biti problem sa body kompjuterom? Jel vidi to multiecuscan?
  3. Pozdrav ljudi, bar vi koji pratite temu. Nismo se updejtovali skoro godinu dana. Odradili smo pragove, ispolirali falc, stavili lajsnu. Djunto prva liga. Veran i posvecen svom gazdi. Pravi male probleme oko rucne i samostelujuceg mehanizma u dobosu, ali radimo na tome da resimo i tu sitnicu. Stavio sam i protocni filter vazduha cisto malo u zvuku da uzivam! U medjuvremenu mi je pukla guma, s obzirom da su mi sve 4 bile dunlop bluresponse i sve imaju istu saru, kupio sam samo 1 i sad mi je razlika u sari 1mm na gumama na prednjoj osovini. Veliki auto znalci iz mog kraja kazu da to nije strasno. Imali smo i blagi (prvi u karijeri) sudar, branik i maska su stradali, zato i nemam znak Ostali su prosli malo gore sa stetom ali srecom niko nije bio povredjen. Toliko za sad. Dvoriste sad ukrasava jedan mnogo lepsi punto nego sto je nekad bio
  4. Nisam bane al da odg. Ne znam o kom autu je rec al ja sam vec u temi napisao kako da povezes sve na Puntu LINK
  5. bulat

    Zvučnici za Punta

    Jeste da mi je auto bio teretni ali nema tu neke razlike u vratima. Moracu malo detaljnije to da ispitam gde i sta kaci. Probao vece zvucnike, video da nece prozor skroz dole i izvadio. Mislio sam da to tako mora.
  6. bulat

    Zvučnici za Punta

    Jel imate vi problema sa spustanjem prozora kod punta? Ja sam imao neki pionir u vratima sa povecim magnetom i nisam uspeo skroz da spustim prozor. Zamenio sam ih sa fabrickim alfinim zvucnicima.
  7. Meni izbacuje da mi auto na 3000 obrtaja ima 150 hp! xD I mislim da pozicija EGR-a zeza, uvek je 90% ili 60%... Ali ja koristim pomenuti obdscope!
  8. Komentarisem sa drugom koji vozi Y kako da predstavi auto i kazem mu "evo vidis ovu crnu lanchu...? U jbt sto je dobro odradjena!!!" Svaka cast!
  9. Posto sam ja malo skeptican u vezi androida i ostalih novotarija pa jos uvek koristim Nokiu N8 sa Symbian OS, nadjoh nesto bas pogodno za mene. U pitanju je OBDScope program za Mini-ELM327 Bluetooth dijagnostiku koja savrseno cita sve (bar na motoru i sasiji, menjac i abs nisam probao) na mom Puntu (2004 sa Marelli ECU). Postoje i razni indikatori za razne parametre, pa mozete kombinovati. Ako sam sve dobro okacio U rar-u je program i kljuc. Pa ako nekom ko ima symbian telefon zatreba ili hoce da proba. https://drive.google.com/open?id=0B62fzh6o5boFX2NleTdseTBETE0
  10. Hvala Nagovaraju me kolege i drugari da ga spustim bar malo... ~5cm. I zalepio bi foliju na zadnje farove zbog kontrasta ali mi sad izgleda nekako otvoreniji i srecniji
  11. 25e, a rucka ti je tu oko 10-15. Kojih crnih 7000. Ja sam se cenkao za svaku sitnicu koju sam kupovao. Svaki put kad sam otisao na otpad covek me gleda 5 sekundi dok mi smisli cenu. K'o da sam u zlatari a ne na otpadu!
  12. Ostalo je jos lajsna u belu da se odradi i deo ispod resetke na prednjem braniku da se odradi u crnu, brava izvadjena i cela vrata ofarbana a auto ispoliran, far sam zamenio (na kraju sam odlucio samo jedan da zmenim jer sam puko bas dosta para), sad je levi noviji od desnog ali nije toliko strasno! Kad odradim polustranicu (levu), odradicu i pragove da ne postavljam sad pa da skidam ponovo pred farbanje. A to sam odlozio posle letovanja i godisnjeg odmora.
  13. Pogledacu veceras, mora da ima neki zig, neka oznaka, nesto... Na otpadu u Mojsinju (bilo mi najblize). Ablender nisam dobio. To mora naknadno. Ali ako menjas sat valjalo bi i usput da promenis i ablender da ne bi skidao volan dva puta!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...