Jump to content
FAS Euroauto Goran

GoranS

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About GoranS

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 01/02/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sombor

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2b Dynamic 1.2 16v

Recent Profile Visitors

1340 profile views
  1. Hvala na odgovorima. Koliko sam pročitao redova teksta i svega do sada dobro da nisam još koji "lončić pobrkao". Uglavnom išao sam da vidim auto, naravno padala je kiša, pa nisam baš nešto uspeo da vidim da li ima nekih packi ili oštećenja na limariji, zazori na vratima, gepeku deluju ok, hauba mi nekako ima velik zazor do branika, ali to sam primetio i na par drugih što sam ih gledao. Što se motora tiče nije zamašćen (nije opran, vidi se onako lep sloj prašine na njemu kada se skine zaštita), lepo pali i radi, nema nekih čudnih vibracija kad pali. Kvačilo mekano, zamajac po meni je ok (da se razumemo vozim većinom benzince i ponekad dizela bez zamajca pežo 307 66kw). Menjač lepo ide u sve brzine. Volan ne jednom mestu je počeo da se guli, kugla menjača ok. Ostatak enterijera je očuvan baš lepo. E da i mislim da je dpf zreo za regeneraciju, teks je na italijanskom, pa nisam uspeo da ispratim šta piše, a naravno da nisam slikao. Toliko od mene.
  2. Pozdrav, našao sam jedan Bravo koji bih otišao da vidim. Pa ako bi neko bacio pogled na oglas, možda primeti nešto na šta bi trebalo obratiti pažnju. Vidim da ima menjač sa 6 brzina, da li postoji način da proverim koja verzija menjača je u pitanju, pošto sam negde na forumu pročitao da imaju dve verzije menjača i da bi trebalo obratit pažnju na ponašanje u višljim brzinama prenosa kod jednog od njih. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17469325/fiat-bravo-16-mjt?ref=search-profile ZFA19800004181078
  3. Da li je neko mozda isao da vidi ovaj auto? https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10866441/fiat-grande-punto-19mjt Zvao sam prodavca i iz razgovora sam uspeo jedino da saznam da je auto uzet u zameni, da je zadnji branik ostecen i da ima ogrebotina sa parkinga. Medju slikama nema nijedne na kojoj se vidi kilometraza. Enterijer deluje dosta zapusteno. Da li je mozda nekom blizu taj auto i da li bi bio raspolozen da ode i pogleda ga? Sent from my SM-J500F using Tapatalk
  4. Zanimljiv Stilo http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7484372/fiat-stilo-19-mjet-uproad
  5. Deluje zanimljivo http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7489712/fiat-grande-punto-abarth-14-t-unikat
  6. Evo da dodam jos koju slicicu za ovu "lepoticu"
  7. http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6512852/alfa-romeo-159-giugiaro
  8. Kupujem konektor sa parcetom kabla od fabrickog woofer-a za punto mk2. Slanje obavezno. info: 0638653154 Goran
  9. Da li imas zadnji branik za mk2b 3v? P.S. Imas li mozda konektor sa parcetom kabla od fabrickog woofer-a?
  10. Evo danas sam tek stigo da odradim dijagnostiku i greska je opet tu. P1135 - Preheating resistance 1 above catal, invalid signal, stored Inace mi se ta greska vec pojavljivala i po savetu majstora je sonda zamenjena i greska obrisana. Posle toga se jedno vreme nije pojavljivala i kad sam prosli put bio na dijagnostici greska je bila tu. Ponovo smo je obrisali i nije se javljala jedno vreme. Kad god bi se greska pojavila na bordu bi poceo da pokazuje veliku potrosnju.
  11. Nisam je zapamtio sutra cu ga spojiti na dijagnostiku, pa cu napisati.
  12. Pozdrav, imam punto 1.2 16v 2004g i problem sa gasom, lambda sondom i povecanom potrosnjom (gradska voznja 9.1l na 100km). Auto pri prvom paljenju i kretanju ima knedlu, kad se zagreje toga nema, na leru povremeno auto podrhtava bez pada obrtaja, barem se ne primecuje na obrtomeru i na dijagnostici, desava se i kad je motor zagrejan. Uglavnom probao sam sledace: - zamenjene svecice i kablovi - zamenjena i bombina, pa vracena stara jer nije bilo razlike - ciscenje klapne gasa (isao jedno vreme bolje) - zamenjenje obe lambda sonde (nije trosio kao smuk) - sipan aditiv za ciscenje dizni (isao jedno vreme bolje) Sonde su zamenjene jer je donja sonda bila doslovno receno otkinuta iz izduvne grane (predhodni vlasnik vozio po letnjim putevima), a gornja je ubrzo posle zamene donje pocela da izbacuje gresku, pa je i ona zamenjena. Kad se auto spoji na dijagnostiku prijavljuje gresku gornje sonde (obe su nove od zamene donje presao oko 5000km, a od zamenje gornje oko 700km), a nema indikacije na tabli tj. ne pali gresku. Ima li neko neku pametnu ideju? P.S. Da li mozda sve probleme sa sondom i gasom moze da izazove slab napon pri paljenju auta, posto sam merio napon akumulatora i on pri paljenju padne ispod 10v? Cime cistit kontakte na kablovima/konektorima, nekom vrstom spreja ili primenom neke fizicke metode?
  13. Možda nekom bude zanimljivo. Volan od sportinga ako se ne varam. http://www.kupujempr...lter_id=6036763

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...