Jump to content
FAS Goran

nesa 169

Members
  • Content Count

    1583
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Like
    nesa 169 reacted to MiloshBg in Bravo by Knezevic   
    SKF je ok, barem je bio oduvek. FAG je INA sto se tice lezajeva, inace Schaeffler grupa. U toj prici imas i GSP koji je prilican BUM na trzistu sto se tice kvaliteta i cene pogotovo.
    Inace delovi trapa koji se sad prodaju pod imenom FAG su u stvari Ruville nekada, neka niza srednja klasa po meni - nikad nisam bio ljubitelj Ruvila jbga.
  2. Like
    nesa 169 reacted to ISV_01 in Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - povećana potrošnja ulja?   
    @Tipo 20
    Samo ako ga cepas u visoke obrtaje. Tad je i potrosnja ulja veca. Za 15k km od servisa do servisa sa potrosnjom ulja 1L za atmosferac je dobra brojka. Dobra u smislu da nije mnogo potrosio. Procitaj u uputstvu sta kaze o potrosnji ulja i videces da je u fabrickim tolerancijama.
  3. Like
    nesa 169 got a reaction from shuxx in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Likvidirao sam pre neki dan fabrički akumulator. Na taksi automobilu je to i inače kritičan deo zbog kratkih relacija i uključenosti više potrošača kad auto stoji, a presudilo mu je dugo držanje pod kontaktom radi dikagnostike. Mogao je još da ide, ali da razmišljam svaki put hoće li upaliti ili neće - ne pada mi na pamet. Tri puta me je izdao - dosta je bilo. 
    Kupio sam novi Exide. Nije bilo skupo jer je bila neka akcija, a pošto nemam start/stop zahtevi mi nisu bog zna kakvi. 
  4. Like
    nesa 169 got a reaction from jovancha in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    Meni izgleda sasvim dobro, ali ok, to je stvar ukusa. Od srednje opreme ima automatsku klimu (dakle i moj), a osnovna ima manuelnu. Za sada nemam problema, godinu i po dana i 62 000 km. 
  5. Like
    nesa 169 got a reaction from Djole_M in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Dakle stigao je i taj dan. Preuzeo sam auto, malo ga provozao, napunio rezervoar i sad sređujem utiske. Kad smo već kod rezervoara stalo je samo 43 litara. Mislio sam da će više. Prodavac mi je pokazao sve oko toga, ali za resetovanje dnevne kilometraže izgleda nisam baš dobro razumeo, a nisam hteo da me čekaju vozači iza dok se s tim igram. Nema veze, dobio sam knjižicu s uputstvom pa ću naći valjda. Obično kad sipam poništim na nulu kako bi mi bilo lakše da računam potrošnju. 
    Vožnja - fino mi je, zadovoljan sam. Klima izgleda malo drugačije radi nego na prošlom autu jer ovde na 18 u automatskom ne duva baš nešto, ali i to je svakako posledica nepoznavanja komandi jer mi je ovde sve novo. Uglavnom lepo sam se namestio, udobno sedim. Osetno je tvrđe ogibljenje od Pikasa, ali nisam još proveravao pritisak u gumama pošto su neki dobili sa prepumpanim. Volan je lak i prijatan i bez korišćenja City moda. To sam samo probao na parkingu čisto da vidim da li radi. Sve je tu u redu, onda sam isključio jer mi realno ne treba. I sa običnim je malo lakši od Pikasovog, mada mi ni onaj nije bio težak. 
    Moraću malo više da se posvetim raznim opcijama kojih ima mnogo, ali šta da se radi, savremen auto. Vuče sasvim zadovoljavajuće za moj pojam. Menjač lepo radi, mnogo bolje od onog kojeg sam probao 2016. godine. 
    Ukratko - prvi utisci su pozitivni, zadovoljan sam. Kasnije će biti još slika, pre svega vezanih za ono što ću dodati na njemu. Evo sad samo ona ispred salona dok ga još nisam ni vozio:
     

  6. Like
    nesa 169 reacted to Ivan in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    Posto ponovo krecemo da pravimo "kupusaru" od teme za Savete pri kupovini, sa vec prepletenim i nepreglednim, citiranim postovima o vise tehnickih pitanja...
     
    1. Prica o iTPMS (indirektnom TPMS) na Tipu, prebacena je u odgovarajucu tehnicku temu:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81148-fiat-nuova-tipo-kako-mu-radi-tpms/&do=findComment&comment=1706162
     
    2. Prica o Uconnect problematici, prebacena je takodje u postojecu tehnicku temu o uredjaju, konkretno za Tipo:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/79540-fiat-nuova-tipo-uconnect-iskustva-unapređenja/&do=findComment&comment=1706253
     
    3. Postovi vezani za predstavljanje automobila kolege, izdvojeni su u zasebnu temu u odgovarajucem podforumu:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/86030-fiat-tipo-lounge-hb-16-multijet/
     
    A post kolege @StalnivozacFiata je ostavljen i ovde, kao dragoceno iskustvo i saveti za kupovinu Fiat Tipa:
     
    "Hteo sam da podelim iskustva sa Tipom Hatch-om nakon nekih 15k km (relativno brzo pređenih za nekih 8 meseci - vozi se, ne stoji u garaži). Možda neko razmišlja da ga kupi.
    Kupio sam polovnog Tipa sa nekih 170k km na satu, 2016. godište, Lounge oprema, 1.6 multijet (120ks, bar oni kažu da je toliko). 
    Generalni utisak je dobar, možda i odličan. 
    Auto u ovoj opremi je spreman za sve. Oduševljenje je adaptivni tempomat koji jako lepo i tečno radi. 
    Tipo izgleda prelepo u crvenoj boji iz doplate, mislim da se zove Rosso Amore, bordo, koja je svetla na suncu, tamna u senci (i Alfa koristi istu nijansu). Uz to idu fabričke 17-ke kombinacije crne i brušenog alumuminijuma odlično izgledaju. Tu je hrom paket, gde god su mogli nešto da hromiraju, to je i urađeno. Sasvim fino, spolja meni dosta bolje od nekog ranog klot Golfa 7 koji ima sličnu cenu za polovnjaka.
    Što se tiče mana, pa ima ih. Plastika na vratima je loša. Čuje se jako, zvrnda, brnda od vibracija hladnog motora. Kako se motor zagreje tako i to ode. Kao i da isto zveči i neka druga plastika napred, ali ne mogu da provalim koja je. Pretpostavljam da je ovo sve izraženije kako godine idu. 
    Isto, šablon reljefne plastike koja je svuda korišćena je jako gadan. Baš deluje par generacija unazad. 
    Da to u enterijeru sve bude malo bolje, doprinosi veći 7 inča displej u odnosu na manji u nižim paketima opreme. Isto tako, klima je automatska, a selektori su iz Alfe. To mu je verovatno nešto najkvalitetnije što ima u enterijeru. Isto, enterijer je za nijansu bolji sa drugim materijalom na sedištima. U višim paketima, polovina sedišta je klasičan štof, a polovina je kao neka lažna alkantara. Ali lepo izgleda i ne deluje jeftino.
    Meni to zvrndanje plastike i ne smeta toliko, koliko mi je ružan njen reljef. Šteta za relativno dobro osmišljen enterijer.  
    Motor je gde priča ide na bolje. Povlači jako lepo iz svake brzine. Četvrtom se lako krene u obilaženje sa 65-70kmh a završi na 125kmh da se ne primeti. Obilazi on bez problema i iz pete sa 80kmh, pa i iz šest sa 95kmh. Vidi se da je obrtni momenat raskošan, zato i deluje kao da ima više od 120ks. Jednostavno ide jako lepo, svaki put prijatno iznenadi kada se pritisne gas do kraja.
    Prava potrošnja kombinovane vožnje gde je 70 odsto otvoreno, 30 odsto grad je leti 5l, a zimi 5.4l. I to nije nikakvo maženje i menjanje brzina na 2.000 rpm. 
     
    Od kvarova, ima sam zamenu seta kvačila i zamajca zbog dotrajale lamele. Zapravo kažu da kvačilo u ranim modelima nije baš moglo da izdrži snagu motora. 
    Redovne neke zamene, kao što su komplet kočnice, redovan mali servis. Ništa vanredno osim kvačila. Sve komplet sa zamajcem staje 70k dinara, tako da i nije tako strašno. 
    Razgovarao sam drugim vlasnicima, sedeo u njihovom kolima. 
    Zaključak je da 1.6mjet2 pravi motor za njega, a po meni, ako se kupuje polovan isključivo najviši paket opreme. Dobije se mnogo za malo para. Auto izgleda drastično drugačije u odnosu na neku klot varijantu. 
    Ako nekog interesuje nešto konkretno oko auta neka pita. Ja nisam baš imao koga da pitam, pa sam ga opet kupio."
     
  7. Like
    nesa 169 reacted to Ivan in Fiat Nuova Tipo - kako mu radi TPMS?   
    A koji Bravo ima TPMS  ?
    Sistem je postao obavezan za sva vozila koja se prodaju u EU cini mi se od kraja 2014. Kada je Bravo vec prestao da se proizvodi.
    Kod budzet modela, najlaksa i najjeftinija implementacija je preko vec postojecih senzora ABS. Koji ne detektuju nista vise od razlike u obrtajima tocka.
    Za razliku od direktnog TPMS, sa senzorima u tockovima, koji prate svaki tocak pojedinacno, daje tacnu vrednost pritiska u svakom, itd... Ali je i takav sistem komplikovaniji i skuplji.
     
  8. Like
    nesa 169 got a reaction from Ivan in Fiat Nuova Tipo - kako mu radi TPMS?   
    Što se ventila na gumama tiče i meni rekoše da ima samo obični indirektni sistem i meni se par puta upalio greškom pa sam ga resetovao. To se radi na prekidaču s leve strane koji izgleda kao trozubac. 
    Znači @StalnivozacFiata pogledaj levo od volana prekidače sad ću postaviti sliku. Ako imaš to onda su ti obični ventili na točkovima. Evo ja sam ga i obeležio strelicom. 

  9. Like
    nesa 169 reacted to StalnivozacFiata in Fiat Tipo Lounge HB 1.6 MultiJet   
    Nisam ni znao da može da se postavi slika 
     

     
  10. Like
    nesa 169 got a reaction from neshtry in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    Jutros sam gledao ulje i antifriz kako stoje i videh da meni piše normalno. 
     

  11. Like
    nesa 169 got a reaction from jovancha in Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti   
    Jutros sam gledao ulje i antifriz kako stoje i videh da meni piše normalno. 
     

  12. Like
    nesa 169 reacted to ostoja in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Maloletni na metan verovatno presao vise od dede
  13. Like
    nesa 169 reacted to Ivan in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Najobicniji C635 menjac i njegovih klasicnih 0.767 u 6. brzini. Pricamo o benzincima, a pored 1.4. zaboravio sam da dodam da je MA Turbo verzija bila u pitanju.
    A i ja sam "mrzitelj" autoputa, gde god mogu gledam da ga izbegnem. Sem ako negde zurim ili je u pitanju duzi put gde zaobilazenje AP nema poentu.
    Daleko vise volim peglanje, saltanje i uzivanje po krivinama, sto kolega rece  .
     
  14. Like
    nesa 169 reacted to ostoja in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Meni je Stilo 1.6 za 130kmh (140 na cajgeru) vec bio na oko 3800-3900rpm i to je maks sto sam ga na plinu vozio satima (gde satima =<3.5h posto potrosi plin za toliko). Bilo je kratkotrajnih izleta na 4500rpm za preticanja, ali je duze od 5 min u kontinuitetu preko 4000rpm video samo na benzinu.
     
    Edit:
    I radje se secam 188kmh (po Garminu ili za dlaku ispod 200 po cajgeru) u Ladi 110 u Italiji pre 16 god, nego bilo koje druge 240+ kasnije voznje po "Nemackama" u tudjim besnim kolima. Bio sam veca eksluziva na putu od Lamboa i Ferarija . Sreca me ne ukebase karabinjeri...
     
  15. Like
    nesa 169 reacted to knezevic76 in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Čekajte bre, šta je sa mantrama bezbednost, udobnost, ekonomičnost, pa valjda je za to Ap projektovan ili sam nešto preskočio?
    Mislim, te mantre se ne uklapaju sa šurenjem po magistralama?


    Sent from my SM-A546E using Tapatalk


  16. Like
    nesa 169 got a reaction from ISV_01 in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Ja sam za ovih 60.000 samo jedno 5 - 6 puta bio na autoputu. Iskreno govoreći nemam ni volju. Više volim običan put, pa malo i razgledaš okolinu, milina jedna. 
  17. Like
    nesa 169 got a reaction from igor0511 in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Stavljeni su neki pojačani ventili. Koštalo je kod Cubike 180.
    Ruke za skidanje i vraćanje glave su bile u paketu sa velikim servisom.
  18. Like
    nesa 169 reacted to shuxx in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Iskreno, uglavnom sam u srbiji na AP. Nisu to ni dugi putevi. Sofija, 200km.
    Moji automobili su mali, nejaki. Njima i meni odgovara 120kmh.

    Za veci, snazniji, udobniji auto, i za putovanja od 500 - 1000km vredi ici preko 130kmh.

    Sent from my STK-LX1 using Tapatalk


  19. Like
    nesa 169 reacted to Ivan in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Pisah vec, sa Bravo takodje 1.4 benzincem sam najdalje u cugu bukvalno bez stajanja (sem pi* pauze) isao do Istanbula. Kroz veci deo Bugarske (iza Sofije ka Plovdivu i Kapetan Andreevu) je ogranicenje 140 km/h.
    Na 130 km/h je Sport bio na 2700 rpm, na 140 km/h na malo ispod 3000 rpm. Na tim deonicama sa vecim ogranicenjima sam ga drzao izmedju 150 i 160 km/h (po cajgeru, po GPS je to taman nesto iznad ogranicenja).
    Pricam cisto apropo benzinskog motora, obrtaja i malo vece kilometraze na autoputu  .
    Naravno da se manji, laganiji, stock auto sa manjim medjuosovinskim drugacije vozi. Picio sam kao mladji po par stotina km i sa 206-icama, Punticima, Twingom, a i to je dozivljaj na svoj nacin.
  20. Like
    nesa 169 got a reaction from Ivan in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Ja sam za ovih 60.000 samo jedno 5 - 6 puta bio na autoputu. Iskreno govoreći nemam ni volju. Više volim običan put, pa malo i razgledaš okolinu, milina jedna. 
  21. Like
    nesa 169 got a reaction from shuxx in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Ja sam za ovih 60.000 samo jedno 5 - 6 puta bio na autoputu. Iskreno govoreći nemam ni volju. Više volim običan put, pa malo i razgledaš okolinu, milina jedna. 
  22. Like
    nesa 169 got a reaction from MS PK in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Stavljeni su neki pojačani ventili. Koštalo je kod Cubike 180.
    Ruke za skidanje i vraćanje glave su bile u paketu sa velikim servisom.
  23. Like
    nesa 169 got a reaction from shuxx in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Nikad nisam dugo vozio dugo preko 4000 obrtaja. 
  24. Like
    nesa 169 got a reaction from PremieRacing in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Završen je auto. Pošto mi je za 1000 km stizao i veliki servis urađeno je sad i to.
    59000 km, krećemo u nove radne pobede. 
  25. Like
    nesa 169 reacted to nemanja84bg in Nešin Tipo 1,4 sedan   
    Pa nek je sretno i bericetno cika Neso prvu iljadarku dve tri pet , na pola gasa onako kao babe i dede , a onda .... onda na pun gas , da pevaju cilindri , da bljuje vatru pozadi

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...