Jump to content
FAS Goran

xalexas

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Hvala
    xalexas got a reaction from darkman14 in Kamere & presretači   
    Danas sam baš pričao sa dvoje ljudi koji su dobili kazne sa kamera za prosečnu brzinu na autoputu. Dobijali su iz više mesta iz Srbije u zavisnosti gde se koja kamera nalazi. Svaki put su zvali broj koji piše na obaveštenju pa su im slali sliku uplatnice na Viber. Usmeno se izjasniš da si ti upravljao vozilom i da želiš da ti pošalju uplatnicu elektronski. E sad verovatno su se ovi sa autoputa malo izveštili da bi skratili administraciju. Zamoli ih da ti pošalju na telefon.
  2. Like
    xalexas got a reaction from PremieRacing in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.
     
    Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.
  3. Like
    xalexas got a reaction from Flipnjača in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Nisam ja lud prijatelju nego nisam imao izbora. Masa ljudi ne uplaćuje nikakvu pomoć na putu. A ti baš smori sa tim Vozzi. Pre bih platio Atlas jer su ozbiljna firma koja ima svoja vozila za šlep. Vozzi je nešto kao CarGo ili Uber za šlep. Nemaš pojma ko će da ti dođe. Ne kažem da je to loš koncept, ali mi ne ulivaju poverenje kao neko na koga bih mogao da se oslonim u inostranstvu. 
  4. Like
    xalexas got a reaction from Flipnjača in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.
     
    Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.
  5. Like
    xalexas got a reaction from Zvezdo in Kamere & presretači   
    Te stvari pišu isključivo zbog tužbi. Nemojmo da se pravimo neuki. Ako u zakonu piše da ispred kamere za nadzor treba da stoji znak a oni ga ne stave ti možeš da oboriš presudu sudije za prekršaje. Ameri su skapirali da ih manje košta da napišu svaku glupost na znakovima nego da gube tužbe. Nisu oni baš tako glupi kako mi mislimo da jesu.
  6. Haha
    xalexas got a reaction from Mijailović P. in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Ja sam odustao od te popravke recirkulacije. Preskupo a nema nikakve garancije da neće posle par meseci opet da rikne. Već sam se naplaćao kojekakvih servisa. Još se oporavljam od servisa lamele. Mislim da više nikad neću kupiti auto sa automatskom klimom.
  7. Haha
    xalexas got a reaction from darkman14 in Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima   
    Ja sam odustao od te popravke recirkulacije. Preskupo a nema nikakve garancije da neće posle par meseci opet da rikne. Već sam se naplaćao kojekakvih servisa. Još se oporavljam od servisa lamele. Mislim da više nikad neću kupiti auto sa automatskom klimom.
  8. Haha
    xalexas reacted to darkman14 in Kamere & presretači   
    @milan-jtd a kamera na drugom kraju pa ti reci da te policajac pustio.
    Kamere nisu uhvatile coutrymana, toliko losa rezolucija, a hoce policajca 500m nize  
  9. Like
    xalexas got a reaction from dach@ in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    Upravo se vratio iz Grčke. Kamere se jasno vide ispod velikih znakova za mesta. Na svakoj resetovao merenje prosečne brzine na board kompu. Držao sam prosečnu brzinu do 130km/h. Na svim deonicama sam vozio u rasponu od 120km/h do 150km/h. Uobičajena vožnja kao i do sada. Zbog radova na putevima sam možda neke preskočio da resetujem jer se tu inače ne vozi više od 80km/h.  Ovaj sistem je stvarno predviđen da beleži one koji prave ozbiljna prekoračenja brzine. Osnovni problem su stranci koji peglaju sve vreme preko 170km/h. Većina stranaca ne vozi ispod 150. Na naplatnoj rampi u Vrčinu nije ni bilo saobraćajne policije koja bi ih zaustavljala, tako da ćemo i dalje mi biti zaduženi za punjenje državnog budžeta a stranci će i dalje divljati nekažnjeno. 
  10. Like
    xalexas got a reaction from Dale in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    Upravo se vratio iz Grčke. Kamere se jasno vide ispod velikih znakova za mesta. Na svakoj resetovao merenje prosečne brzine na board kompu. Držao sam prosečnu brzinu do 130km/h. Na svim deonicama sam vozio u rasponu od 120km/h do 150km/h. Uobičajena vožnja kao i do sada. Zbog radova na putevima sam možda neke preskočio da resetujem jer se tu inače ne vozi više od 80km/h.  Ovaj sistem je stvarno predviđen da beleži one koji prave ozbiljna prekoračenja brzine. Osnovni problem su stranci koji peglaju sve vreme preko 170km/h. Većina stranaca ne vozi ispod 150. Na naplatnoj rampi u Vrčinu nije ni bilo saobraćajne policije koja bi ih zaustavljala, tako da ćemo i dalje mi biti zaduženi za punjenje državnog budžeta a stranci će i dalje divljati nekažnjeno. 
  11. Like
    xalexas got a reaction from darkman14 in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    Upravo se vratio iz Grčke. Kamere se jasno vide ispod velikih znakova za mesta. Na svakoj resetovao merenje prosečne brzine na board kompu. Držao sam prosečnu brzinu do 130km/h. Na svim deonicama sam vozio u rasponu od 120km/h do 150km/h. Uobičajena vožnja kao i do sada. Zbog radova na putevima sam možda neke preskočio da resetujem jer se tu inače ne vozi više od 80km/h.  Ovaj sistem je stvarno predviđen da beleži one koji prave ozbiljna prekoračenja brzine. Osnovni problem su stranci koji peglaju sve vreme preko 170km/h. Većina stranaca ne vozi ispod 150. Na naplatnoj rampi u Vrčinu nije ni bilo saobraćajne policije koja bi ih zaustavljala, tako da ćemo i dalje mi biti zaduženi za punjenje državnog budžeta a stranci će i dalje divljati nekažnjeno. 
  12. Like
    xalexas got a reaction from shortee in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    Evo jednog predloga, da svi lepo skupimo za jednu maksimalnu kaznu i da delegiramo jednog forumskog kolegu da odvoza od BG do Niša sa normalnom vožnjom od 130-150  
  13. Haha
    xalexas reacted to knezevic76 in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    Skuplje gorivo i putarina od kazne
  14. Like
    xalexas got a reaction from knezevic76 in Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu   
    Evo jednog predloga, da svi lepo skupimo za jednu maksimalnu kaznu i da delegiramo jednog forumskog kolegu da odvoza od BG do Niša sa normalnom vožnjom od 130-150  
  15. Like
    xalexas got a reaction from notalone in Kamere & presretači   
    Ja stalno imam utisak da smo mi Srbi najpametniji a ostali svi mnogo glupi a nekako ipak mnogo uspešniji od nas. Obaveštenje o kamerama je zbog privatnosti na koju mi uopšte ne obraćamo pažnju. Da li ćemo se setiti privatnosti tek kada i ovde zaživi kineski sistem o nagrađivanju poslušnosti?
  16. Like
    xalexas got a reaction from neshtry in Kamere & presretači   
    Mislim da nema potrebe da brine za tako mali istek registracije. Meni se isto desilo, vozio sam tri dana nakon isteka registracije. Skroz sam bio zaboravio na registraciju. Prošao pored ne znam koliko kamera uzduž i popreko po gradu. Slava dragome Bogu, nikad mi ništa nije stiglo. Desilo mi se pre dve godine. Bio sam se oduzeo kad sam shvatio pored koliko sam kamera prošao.
  17. Like
    xalexas got a reaction from darkman14 in Kamere & presretači   
    Te stvari pišu isključivo zbog tužbi. Nemojmo da se pravimo neuki. Ako u zakonu piše da ispred kamere za nadzor treba da stoji znak a oni ga ne stave ti možeš da oboriš presudu sudije za prekršaje. Ameri su skapirali da ih manje košta da napišu svaku glupost na znakovima nego da gube tužbe. Nisu oni baš tako glupi kako mi mislimo da jesu.
  18. Like
    xalexas got a reaction from Dale in Kamere & presretači   
    Ne postoji nikakva tolerancija do 140. Kad voziš uglavnom 140, prosek ti ne bude nikad preko 130. Na autoputu ćeš svakao više puta usporiti i to se obično na kraju svede na prosek od 110 -  120km/h. Lako se proveri na board kompjuteru. Nikad nisam prešao prosek od 120km/h a vozio sam uglavnom 130 do 140km/h, a u preticanju i preko toga. Upravo zbog toga uvode merenje na kraćim deonicama jer tu teško možeš da imaš niži prosek ako voziš preko ograničenja.
     
    Očekujem da će naš IT sektor ubrzo napraviti neku aplikaciju koja će obaveštavati o lokacijama kamera i prosečnim brzinama
  19. Like
    xalexas got a reaction from darkman14 in Kamere & presretači   
    Ne postoji nikakva tolerancija do 140. Kad voziš uglavnom 140, prosek ti ne bude nikad preko 130. Na autoputu ćeš svakao više puta usporiti i to se obično na kraju svede na prosek od 110 -  120km/h. Lako se proveri na board kompjuteru. Nikad nisam prešao prosek od 120km/h a vozio sam uglavnom 130 do 140km/h, a u preticanju i preko toga. Upravo zbog toga uvode merenje na kraćim deonicama jer tu teško možeš da imaš niži prosek ako voziš preko ograničenja.
     
    Očekujem da će naš IT sektor ubrzo napraviti neku aplikaciju koja će obaveštavati o lokacijama kamera i prosečnim brzinama
  20. Like
    xalexas got a reaction from Dale in Kamere & presretači   
    U pravnoj državi je to normalno, kod nas nije.
  21. Like
    xalexas got a reaction from darkman14 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Nisam ja lud prijatelju nego nisam imao izbora. Masa ljudi ne uplaćuje nikakvu pomoć na putu. A ti baš smori sa tim Vozzi. Pre bih platio Atlas jer su ozbiljna firma koja ima svoja vozila za šlep. Vozzi je nešto kao CarGo ili Uber za šlep. Nemaš pojma ko će da ti dođe. Ne kažem da je to loš koncept, ali mi ne ulivaju poverenje kao neko na koga bih mogao da se oslonim u inostranstvu. 
  22. Like
    xalexas got a reaction from knezevic76 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.
     
    Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.
  23. Hvala
    xalexas got a reaction from dach@ in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.
     
    Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.
  24. Like
    xalexas got a reaction from _Boki_ in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.
     
    Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.
  25. Like
    xalexas got a reaction from Mijailović P. in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Na moju nesreću mogu da podelim iskustvo iz prve ruke sa AMSS-om. Krenuli sa našom Deltom na more pre 10 dana. Došli do graničnog prelaza Preševo. Tu stanem u kolonu, izbacim iz brzine, red se pomeri, ja na kvačilo a ono propade do poda. Ispod auta bara od ulja. Napolju 32 stepena, srećom duva neki vetrić. Zovem majstora, kaže riknuo ti druk lager, zovi šlep, vraćaj auto kući da ga odma popravljamo. Pre puta sam uplatio AMSS pa ih pozovem u nadi da će sve biti lako rešeno. Jeste da gubim jedan dan ali nema veze. Kažem ja operateru - ostao sam u kvaru na granici pa da mi pošalju šlep nazad za Beograd. Kažu oni može, ali doplata je 63.000din! Kako bre pa zar ne piše neograničena kilometraža!? Jeste, ali samo u slučaju udesa. Ako se pokvariš, imaš besplatan šlep 70km a za ostalo 200din po kilometru! Tu mi se već slošilo. Da skratim priču, zbog cene vratimo se samo do Niša gde smo otišli u servis po preporuci mog majstora. Doplata za šlep od Preševa do Niša 19.000din. A kod majstora pakao, skida ceo prednji trap i menjač! Zamenim ceo set kvačila kad je već skinut menjač a naručeni druk lager ne odgovara! Cimam opet mog majstora, on naručuje deo koji čekam još jedan dan da stigne do Niša. Sve u svemu, ceo trošak popravke 45.000 plus šlep 19.000, plus gorivo i putarine za dostavu dela 100eur, plus cena smeštaja i ostali troškovi još 10.000din. Ukupno 86.000! Posle toga naravno ništa od letovanja jer sam već izgubio 3 dana i 700eur.
     
    Eto moje preporuke za AMSS. Nikad više. Čitajte uslove pažljivo. Uzeću verovatno Atlas koji nije idealan jer ima limit za šlep od 1000eur odnosno prevedeno - 500km po sadašnjim cenama goriva. Ima i onaj Premium sa limitom od 2000eur, odniosno 1000km ali košta 19.000. Kad bolje razmislim, bolje i 19.000 nego 86.000din. Razmišljao sam i da uzmem Vozzi ali mi deluju nekako mutno. Sve to zvuči previše dobro da bi bilo istinito. Nemaju ograničenje ni u novcu ni u kilometraži a još i plaćaju popravku kvara do 200eur. Voleo bi da se neko javi sa realnim iskustvom sa kvarom u inostranstvu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...