Jump to content
FAS Euroauto Goran

CeciDriver

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About CeciDriver

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srbija

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16v

Recent Profile Visitors

713 profile views
  1. T1 je verzija, i stari koji je bio i ovaj polovni koji sam uzeo. Cuvam i onaj stari upravo zbog tih cipova ako bude zatrebalo pa da kombinujem. A pinove kad sam lemio primetio sam da nisu svi u ravni, ali smatrao sam da kad vec uhvati lem za plocu da ima kontakta. A cudno mi je bas ovo jer nikakvih drugih greski nema, osim toga sto ne ide preko 3500 obrtaja. Hvala crnisale na odgovoru, pokusacu danas i to da vidim i svakako javljam rezultat.
  2. Pokusao i to i opet sve isto... bio kod elektricara, proveravao sve, otvorio mi seme struje neke i kaze da sve potice iz ECU-a i da je tu neki problem. Video sam da je @crnisale pominjao neki chip na ploci koji ima veze sa klapnom ako sam dobro razumeo. Ne znam koliko je pametno da tu cackam nesto. Hvala na odgovoru.
  3. Evo da i ja malo 'osvezim' temu. Pre par dana sam promenio ECU, kupio polovan, odmah otvorio, promenio m95160 zbog immo-a, zalemio pinove, probao auto upalio normalno, ali su i na ovom bile prisutne greske ASR< car security, loose, ESP< ABS...Popizdim, skinem ecu, razlemim pinove i odnesem ECU na reballing u servisu za laptopove na specijalnoj masini i ponovo zalemio sve pinove i natrag ECU u Stilo. Medjutim, palim auto, pali super na pola kljuca, nema famoznih gresaka ASR,loose bla bla bla...sve cisto od lampica osim jedne CHECK ENGINE! Sacekam da malo postigne radnu temperaturu i primetim da drugacije reaguje na davanje gasa i primetim da nece da prima gas preko 3700 obrtaja. Provozam auto, super ide, na leru preede ko macka, naravno, slabije vuce ali ide skroz okej kao da ga vozi neki penzioner recimo . Prikacio na dijagnostiku, ostalih gresaka nema osim P1221, P0105 i ponekad P1222. Pretpostavim da je klapna, cistio je par puta ranije i sad rekoh ajde verovatno je ponovo prljava. Skinem klapnu jeeedva neke male prljavstine, ociistim sve lepo, vratim na mesto i opet isto. Skinem MAP senzor, takodje nije bio prljav, ocistim i njega, vratim i opet sve isto, nece preko 3700 obrtaja. U medjuvremenu naravno citao ovu temu i sve vase savete. Sledece je bilo totalno rasklapanje klapne, mehanizam ispravan, TPS rasklopljen, ociscen, el. motorcic skinut, proban i ispravan prstima ne moze da se zaustavi. Vratim sve na mesto u nadi da sam moozda resio problem, kad ono i dalje ista prica. Cackao konektor za klapnu, opet isto. Skinem ono crevo za usis vazduha i primetim da klappna uopste ne otvara kad se dodaje gas i da auto bukvalno radi na cist benzin bez ubacivanja vazduha, osim onog sto uvlaci vakum kroz zazor klapne. Skinem crevce koje vodi od grane ka servu kad ono, STILO PROPEVA, obrtaji lagaano u blokadu idu, milina, naravno na leru nemirno radi jer jbg, fals vazduh. Kad vratim to crevce nazad, opet ista prica. sa klapnom... Malopre probao sa probnom lampom, bockao u otvore konektora za klapnu i od onih 6 zica koje ulaze u konektor, samo na zelenoj zasvetli lampa. Menjao osiguracku kutiju, ali i dalje ista prica. Malo sam oduzio sa ovim tekstom i svojim problemom, ali vidim da je dosta ljudi odavde radilo ovo i cije sam korake pratio. Naravno, posetih i dva tri servisa, ali niko od njih ne zeli da se bakce s tim i nalaze sve neke izgovore, klasika... Jos jednom se izvinjavam na poduzem i dosadnom tekstu i hvala unapred na svakom i kakvo bilom odgovoru!
  4. Ee to, to me zanimalo. Hvala! Razlemio sam ja sve te pinove, dosao do BGA procesora i svega toga sto se nalazi ispod, ali sam video da si silni oni SMD tranzistori i diode pootpadali i da mu nema leka. Pa bih zato sad probao da od dva napravim jedan.
  5. Pozdrav, Ukratko, interesuje me da li mogu sa svog starog ecu-a da cip sa imobilajzerom skinem i zamenim sa cipom na novom ecu-u koji treba da mi stigne ovih dana da ne bi bilo potrebe za ponovnim kodiranjem? U pitanju je famozni stilov 1.6 t1 ecu. Citao sam ovde teme vezane za ecu, upucen sam u tu stilovu boljku, ali nigde nisam pronasao taj podatak o menjanju cipa sa immo-m pa me interesuje da li je neko imao takva iskustva, probao tako nesto i da li je to uopste moguce. Naravno, razlog zasto me to interesuje, je zato sto sam od nekog lika porucio ecu za svega 30e dok se ostali krecu i preko 200e. Navodno je ecu ispravan, bez nekih gresaka, ali je navedeno da je otvaran. Planiram da mu u startu odradim reballing pa mi je tako i dosla ideja o menjanu cipa sa immo-m kad se vec skidaju svi oni silni lemovi. Unapred zahvalan na svakom odgovoru.
  6. Ne stoji non spot ali u zadnje vreme mi cesto prijavljuje " low oil press " inace lampica za ulje ne svetli. A greske koje se vracaju su ona zuta u vezi motora , za air bag ali se izgubi nakon malo "drndanja " onih zica ispod sedista, a cesto pokazuje i " sensor fault " . Ali me posebno brine ova u vezi motora, Mislim auto radi perfektno bukvalno ono lepi za sediste ali me brine i Mislim da mozda ta lampica ima neke veze sto mi se gasi kada krenem da usporavam...A da, pre neki dan kada je temeratura bila nekih 30 i nesto stepeni kada sam dao kontakt pisalo mi je nesto u vezi temperature ali nisam stigo da ga procitam,da nije mozda to neko upozorenje zbog spoljasnje temperature ili ?
  7. Imam Fiat Stila 1.6 16v proizveden krajem 2002. godine. Uvezen je iz Svajcarske bez ijedne greskice ali su ove zime poceli da se javljaju problemi. Kada je malo niza temperatura lepo pali i sve to, ali se javlja sledeci problem. Startujem motor i pustim da se malo ugreje. Krenem i vozim nekih 500 m mozda malo vise i kada stisnem kvacilo i pocnem da usporavam odmah se ugasi. Upalim ga opet ali ne radi lepo nego polako gubi snagu i broj obrtaja mu pada i ugusi se i ugasi. Onda ga opet upalim i opet ista prica sve dok ga ne isturiram jace ili dok ga malo agresivnije ne provozam,a inace posle toga se to ne desava. A samo da dodam i to da lampica ona zuta za motor non stop svetli kao i greske " sensor fault " i " low oil press " . Inace auto je bio vec 2 puta na dijagnostici ali se greske opet vracaju. Nadam se da sam bio jasan i da me neko razumeo i da moze da mi pomogne. Hvala unapred.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...