Jump to content
FAS Goran

Dexa

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Dexa

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia y / Alfa 155
  1. OK problem je rijesen pa da reimiram. Ovi svi simptomi koje sam gore naveo bili su proizvod loseg rada gornje lamda sonde. Koliko mi se dalo nauciti sa foruma i interneta izgleda da su lamda sonde na ovom motoru original bile titanijumske a ja sam ugradio cirkonijumske sto nema nikakve veze koji je tip. Dijagnostika je prijavila los rad donje sonde a problem je bio losa gornja to jest prva prije katalizatora pa sam promjenio obadvije lamda sonde kostale su oko 95e. Iz razloga sto nisam mogao brzo naci original sonde uocio sam da nema razlike izmedju sondi kod FIATA i nekih drugih modela tako da sam u moj auto ugradio jednu sondu od opela 1.6 a druga je univerzalna obadvje od dobrih proizvodjaca a i gornja i donja su iste. Nesvacam zsto su razlike u cijeni sondi toliko velike a od istog proizvodjaca rade isti posao konstruktivno su iste a cijene znatno razlicite. Autom sam prosao vec preko 1000km potrosnja na putu oko 5.5l signal koji daju je odlican. Kad sam ih ugradio donja sonda je davala visok napon poslije malo jace voznje valjda se katalizator ocistio za sada auto funkcionise odlicno daje tacan signal izmedju gornje i donje sonde. Nemogu garantovati jer je zima al mi se cini da temperatura motora od starta pa do neke radne temperature sporije raste nego ranije. Razlog zbog kojeg je unistena gornja lamda sonda je najvjerovatnije kratak spoj na konekciji signal sa sonde se zbog vlage spoio na masu. Pozdrav
  2. Jel neko zna koja je na Fijatu 1.2 8V originalna lamda sonda cirkonijumska ili titanijumska. Ove moje mi izgledaju i ocitavaju kao titanijumske a po ovome sto u forumima pise izgleda da FIAT 1.2 8V treba da ima cirkonijumske. Moze neko da objasni jer mislim da komp ne razaznaje signale isto od oba tipa.
  3. Pozdrav forumasima. Mislim da je i meni crkla lamda sonda FIAT 1.2 V8. Automobil se ponasao normalno bez ikakvih simptoma, potrosnja odlicna, dok odjednom na putu nije poceo da se gusi. Preko 2000rpm. vuce dobro ispod 2000 se odmah zagusi tako da sam do kuce dosao prekoracujuc propise. Automobil inace kad je hladan nekih 4-5km predje i u besprekornoj je kondiciji a cim dostigne temperaturu gusi se na manjim okretajima. Dijagnostika je prijavila prebogatu smjesu i gornja lamda sonda jak signal lampica greske na tabli ne gori. Po mom nema sto drugo nego zamjeniti sondu jer izgleda da kad poslije zagrjevanja preuzme kontrolu lamda sonda daje pogresan signal i previse goriva. Zna li ko jos neki razlog zbog kojeg se moj auto moze ponasati ovako. Posto auto vozim na duze relacije cilj mi je da besprekorno radi. Servisi i majstori se ponasaju kao da nemaju vremena da ti izadju u susret vole da odrade konkretan posao tako da izgleda da mi koji se nesto razumijemo nemamo sto nego da ponesto iskopamo sami.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...