Jump to content
FAS Goran

kaboom

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About kaboom

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    beograd

Recent Profile Visitors

1639 profile views
  1. Drugari, kupio sam Dobla i na njemu su alu felne 15. Posto bih stavio celicne felne interesuje me koja je realna cena ako ih budem prodavao. Nisu u idealnom stanju, imaju ogrebotina ali nisu ni krs.
  2. Koje ulje koristis i posle koliko je poceo da ti trosi od zamene ulja? Meni posle menjanja ulja ne trosi uopste par hiljada km, a onda krene polako da nestaje. I kada mu dolijem novo ulje opet je sve Ok neko vreme. Kao da ulje postane redje vremenom i onda negde pusta. Ne znam. Ja zbog DPF filtera moram da sipam 5w30 (mada me neki ubedjuju da mogu da predjem i na 5w40). Razmisljam i da promenim ulje, kasu da su mnogi presli na SHELL, kao i da se TOTAL dobro pokazao za Fiat-ove motore. Cak su mi preporucili i neka ulja iz zapadne Evrope, manje poznata a dobra (sad ce mnogi da me napadnu zbog ovog) . Sva ova ulja su jeftinija od SELENIA, neka skoro i duplo. Sta cu da radim kada dodje vreme za zamenu, ne znam jos uvek.
  3. Ostao sam duzan odgovor, a odgovor jos uvek nemam. Imam samo neka nagadjanja. Uglavnom od trenutka kada mi se desio problem do sada sam presao preko 3000km i potrosio je oko 200ml ulja (mada sam deo ulja i ja potrosio svakodnevnom proverom nivoa ). Takva potrosnja je donekle normalna. Jos malo pa mi ide zamena ulja a tada cu sipati gusce ulje pa cemo videti da li i tada trosi. To sto izbacuje ulje kada se skine crevo sa turbine izgleda da je normalno (tako bar kaze par bosista sa kojima smo pricali) zato sto turbina ne dobija kontra pritisak kada se skine crevo. Ja sam laik pa nisam siguran da li sam dobro objesnio. Skidali smo to crevo sa jos dve Crome i sve se ponasaju isto. Auto nije cipovan, nije isljucen eger, nije skinut DPF. Samo su poskidana krilca sa izduvne grane kada smo radili turbinu. Auto ide odlicno. Sta se desilo i zasto je pljunuo negde litru ulja ne znam, a sada tesko da moze da se ustanovi jer se to vise ne desava.
  4. To i ja kazem. Kada sam postavio folije pre pola godine na sajtu AMSS atest je kostao 2800 din ali ga nisu radili do daljnjeg. I bio sam spreman i to da dam i da budem miran. Ovako nas prave budalama. Meni je ovo isto kao da neko kupi stan od 80.000 eura i plati porez od 3000 eura a onda dodje nova vlast i kaze da porez i placanje svim zivim agencijama kosta 120.000 eura. Plus izvodjacu radova za neke potvrde da das jos 85.000 eura.
  5. Znaci sve zajedno oko 200 evrica. Skidam folije i dovidjenja. Klincima i ovako za par godina nece toliko smetati sunce. Samo jos da saznam da li modu do registracije da se provucem ili moze da me maltretira svaki pandur koji me zaustavi.
  6. Tacno sam znao. Cim sam zatamnio stakla oni donesu novi pravilnik da takva stakla moraju da se atestiraju i to ce izgleda da kosta PAPRENO.
  7. Ima klapne na usisu, samo nisu plasticne nego metalne. Bar je na mom autu bilo. Ja sam se dosta dvoumio gde da radim turbinu i po preporuci sa vise strana sam se odlucio za sevis u Beogradu. Za Uzice sam cuo i dobre i lose slucajeve. Kolega sa posla je za Pasata slao 3 puta u Uzice i tek onda su mu uradili kako treba. Videcu ovih dana da postavim video kako izgleda to izbacivanje ulja na turbini.
  8. Sto se tice merenja ulja, auto je sigurno stajao 7-8 sati na ravnom pre prve provere i uvek proveravam po 3-4 puta nivo ulja. Znaci sigurno je potrosio skoro litru ulja u narednih 400 km kada mi je upalio lampicu. I od tada sam presao skoro 1000 km i auto nije potrosio nista ili jako malo ulja (na meracu je na maksimumu). E sad, problem je sto bi trebalo da bude kao sto Bumblebee kaze da auto ili trosi ili ne trosi ulje,a ovde to nije slucaj. Auto odrzavam u dobrom Fiatovom servisu ali je tesko naci problem ako se trenutno ne desava taj problem. To sto su meni nasli da izbacuje ulje na turbini, to nisu velike kolicine ali treba i to resiti. Hvala za sugestije, provericemo CATCH CAN i jos jednu stvar, povratno crevo od ulja od turbine prema karteru, da ono nije zapuseno. Nadam se da cu ove nedelje resiti ili bar naci u cemu je problem, pa javljam sta je bilo. Ako jos neko ima neki predlog spreman sam da saslusam. I jos jedna stvar, nadam se da neko ko zeli da kupi Cromu a cita ovo nece pomisliti da je Croma los auto. Naprotiv, to je odlican porodicni auto sa kojim je pravo uzivanje otici na duga putovanja.
  9. Imam Cromu 1.9 Mjet 150 ks 2010. godiste vec godinu dana i imam problem sa potrosnjom ulja. Pre par meseci proverim ulje i vidim da je na minimumu iako sam menjao ulje 4000 km pre toga. Odem kod majstora on pregleda auto, motor dobar. Skine crevo od turbine koje ide prema interkuleru i pri 2000 obrtaja izbacuje ulje. Skine turbinu, odnesem u turbo servis i naglasim da sam je doneo zbog potrosnje ulja. Oni iskontrolisu kazu kod njih na testu ne trosi ulje ali je turbina ostecena. Ispostavi se da je ostecenje nastalo od klapne usisne grane koja je pukla. Na srecu klipovi i ventili nisu osteceni. Repariraju turbinu kompletno, srede usisnu granu (vadjenjem klapni), ociste interkuler, zamene ulje i filtere. Auto kao nov, leti. Za svaki slucaj uzmem litru ulja i stavim u gepek, za ne daj boze. Posle 1000 km odem na kontrolu, sve u redu, nije potrosio nista ulje. Krenemo za Grcku, put do dole plus vozikanje tamo 900 km. pre povratka proverim ulje - malo ispod maksimuma. Krenemo nazad i posle nekih 400km pre Predajana upali mi lampicu da proverim nivo ulja. Proverim ulje, ispod minimuma. Naspem litru ulja koju sam srecom poneo. Predjem 300 km do kuce plus posle toga jos 400 km i ne potrosi nista ulja. Odem kod majstora pregleda sve u redu. Skine opet crevo sa turbine prema interkuleru i na 2000 obrtaja pocne ulje da izbacuje. Odem u turbo servis koji je radio reparaciju, oni kazu da verovatno nije turbina u pitanju jer ni prvi put nije trosila ulje. Ipak da bi bili sigurni predloze mi da opet skinem turbinu i odnesem kod njih i nije do turbine oni nece naplatiti pregled a ako jeste onda ce je popraviti i platiti demontazu i montazu (skroz korektno sa njihove strane). Ali su mi opet naglasili da verovatno nije problem u turbini. Da napomenem da auto ne duva na meracu ulja, ne dimi na auspuh, motor dobro radi, dobro vuce, turbina radi. Dogovorio sam se sa majstorom da krenemo sa detaljnim pregledom vozila, creva izduva, mozda i da sipamo drugo ulje....a da turbinu ostavimo za kraj.
  10. Jel moze na Cromi mehanicki (kljucem u bravici) da se i otkljucavaju i zakljucavaju sva vrata? Meni tako samo otkljucava auto.
  11. Na srecu kod mene ventili i klipovi nisu osteceni, vec "samo" turbina. Sredili smo usisnu granu tako da vise nece praviti probleme. Jedino nismo gledali katalizator. Moracu ovih dana i to da proverim.
  12. Uradio turbinu u SELP-u, na Totti-jevu preporuku I odlicno su je odradili, za svaku preporuku. To je dobra vest. A losa je da su tokom pregleda ustanovili da mi je nesto ostetilo turbinu, verovatno krilca iz usisne grane. I bili su u pravu. Tako da sam morao da sredjujem i usisnu granu. Sada je sve sredjeno i auto je kao nov.
  13. totti, jesi ti radio turbinu kod njih ili si cuo od nekoga da su dobri?
  14. Na zalost, crkla ni je turbina na Cromi 1.9 110kw 2009. godiste. Nije se raspala vec je pocela da pusta ulje. Interesuje me iz vaseg iskustva gde je najbolje odraditi reparaciju? Znam da ce vecina vas reci u Uzicu ali moje okruzenje nije bilo zadovoljno njima. Kolega im je 3 puta vracao turbinu za pasata jer je nisu dobro uradili. Najvise bih voleo da nadjem neki provereni servis u Beogradu sa kojim ste imali dobra iskustva. Pa i ako ne nameste turbinu kako treba lakse mi je da ih po Beogradu jurim i hvatam za gusu.
  15. Da ne bude zabune, nisam sam postavljao folije nego sam istresao 90 evrica za Lumar novije generacije. Ne znam kakva je bila starija generacija tako da ne znam razliku.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...