Jump to content
FAS Goran

Kolimor

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About Kolimor

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.2 16v HLX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sličan problem se i meni skoro desio. Hauba se nije mogla otvoriti jer je sajla dotrajala, skoro pa za malo pukla u samoj bravi haube. Povlečenjem ručice iz unutrašnjosti kola, nisam mogao otvoriti haubu. Otišao sam kod Stevčevića (Beograd-Palilula, Višnjička 2) i rešili su problem zamenom sajle. Cena usluge 1500 dinara. Veoma dobra usluga servisa Stevčević, primljen sam odmah u servis. Evo linka sajta: https://www.servisstevcevic.co.rs/index.html
  2. ...Da, svakako je cena veća nego što sam očekivao. Takođe, moguće je od njih kupiti viljuške pa manjati u drugom servisu ako je cena tamo povoljnija.
  3. U međuvremenu saznah i ove informacije. Broj telefona za informacije vezano za viljuške remontovane od strane firme "Tejović MG" iz Kragujevca je 062 616 345. To je broj telefona njihovog magacina u Beogradu kod Plavog mosta. Cena viljuške je 2600 dinara pod uslovom da se donese zamenjena viljuška.
  4. Evo da osvežimo temu. Trebalo bi da menjam prednju desnu viljušku, te nakon isčitanih komentara vezanih za temu, otiđoh po preporuci forumaša do servisa kod Plavog mosta u Beogradu (rede sa remontovanim viljuškama) i saznah da je cena remontovanih viljušaka 2600 dinara po komadu, a cena zemene 2500 din. po komadu. Dakle, ukupno 10.200 din. delovi + zamena. ...Nisu mi spominjali umanjenje cene za otkup mojih viljušaka kao i da li treba odvesti auto na optiku da bi se ponovo poravnali točovi. Gore iznad je neko rekao da centriranje trapa ne bi trebalo raditi kod majstora odmah pored servisa gde se menjaju viljuške, jer ima slabu opremu.
  5. Zamenjeni prednji i zadnji amortizeri. Stavljeni amortizeri marke Monroe. Cena zadnjih je bila 2750 din. po komadu, a prednjih amortizera 4000 din. po komadu.
  6. Da osvežimo temu. Evo sličan problem se desio na Puntu 2, kao što je gore i opisano. Ispala poluosovina! Pitanje za forumaše. Od prilike znam o čemu se radi ali me konkretno zanima kako je ispala tokom vožnje.
  7. ...Takodje da dodam. Zamenjen zadnji lonac kod punta. Cena sa zamenom 5500 din.
  8. Evo i meni se pojavio isti problem. Oznake na displeju radija nisu više prisutne. Problem se pojavio pre nekoliko godina, gde sam primetio da neke od oznaka nisu na displeju. Tako je bilo sve do skoro, sve dok se i ostale oznake nisu izgubile. Skinuo sam radio, rastavio na potrebne delove i pristupio čišćenju displeja i ostalih elemenata. Nažalost, i pored toga na displeju se nisu pojavile oznake. U prilogu je i fotografija sa elementima koje sam čistio.
  9. Evo malo da osvežimo temu. Da, i meni su bile potrebne samo providne kapice na migavcima, jer su vremenom popustile i spale. Kako nisam uspeo da njih pronađem samostalno u prodaji, kupio sam nove migavce, tj spoljnu plastiku na kojoj se nalazi i kapica. Cena po komadu je bila 400 dinara. Fotografija migavaca je u prilogu.
  10. ...Evo još jednog iskustva vezano za problem sa prednjim brisačima. Naime, prednji brisači su bez ikakvog ranijeg upozorenja na loš rad prestali da rade. Nezgodna situacija, pogotovo ako Vam se to desi pri velikom pljusku. Problem je nastao pucanjem plastičnog zupčanika unutar sistema za prenos snage motora na brisače. Deo koji je stavljen je polovan i izvađen je, činim mi se iz fiat tipa. Da slici koju stavljam u post se vidi plastični zupčanik koji je zamenjen.
  11. ...Da, imao sam slicnu situaciju sa šrafovima na puntu. Skidanje pojedinih delova može da bude veoma problematično i zahtevno. Zub vremena i kvalitet izrade samih šrafova učinio svoje. Konkretno sam imao problem sa toreks šrafovima na braniku, gde su im pucale glave, te im je telo šrafa ostajalo u delu šasije. Bez dobrog alata, spreja, aku. odvijača, pomoći sa strane, strpljenja i spoznaje da će verovatno ići teško ne treba ni pokušavati. Ps: Kako su ovde skore sve drugovi, oslovih drugaricu sa drug! Sorry!!!
  12. Pozdrav druze. Evo saljem ti link sajta na kome je detaljno objasnjeno kako se menja senzor temperature motora. E sad, ovde je rec je o motoru 1.2 16V i 80ks! Ja sam licno menjao senzor temperature motora u servisu, jer je cena zamene bila prihvatljiva. Link: https://www.fiatforum.com/punto-mk2-2b-guides/320628-how-change-themperature-sensor-188a5-mk2-1-2l-16v-engine.html
  13. Evo da iznesem još jedno iskustvo vezano za anlaser. Naime, letos sam imao problem sa startovanjem motora, tj. pri paljenju motora, motor bi zaverglao veoma slabo ali ipak bi upalio. To mi se desilo nekoliko puta. Kako nebi čekao hladno vreme i još veće probleme otišao sam kod majstora. Pregledan je akumulator i punjenje akumulatora, masa i sl. i to je bilo ok. Zatim je predpostavljeno da je problem do anlasera. Prilikom pregleda anlasera primećeno je da su buksne na anlaseru u lošem stanju. Zamenjene su buksne i motor nakon toga startuje normalno. Dakle, anlaser nije remontovan, skinut je i testiran i problem je bio do buksni koje se kače na njega. Cena servisa 3000 dinara.
  14. ...ili da probaš da nađeš odgovor u sekciji za Bravo/Brava/Marea/Multipla!
  15. Pozdrav druže. Slično je i kod mene bilo sa kablovima...pa sam promenio kablove. Ja imam dobra iskustva sa TESLA kablovima o čemu sam pisao iznad, a pre toga sam imao Beru kablove koji se vode kao veoma dobri kablovi. Doduše, ja sam kupovao za Punta 1.2 16v 2001.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...