Jump to content
FAS Goran

Gusar

Members
  • Content Count

    2657
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    Gusar got a reaction from Nebek in Fiat 500L - ugradnja mehaničke zaštite?   
    postoji zastita...... od debelog flaha ili L profila se napravi mala metalna zaebancija koja se zakaci za pedale kocnice gasa i kvacila da ako pritisnes jednu idu sve tri ili jos bolje da ne mozes da pritisnes ni jednu... i stavis neki firmirani skuplji katanac... ne onj iz kine koj otvaras malo jacim stiskom ruke... i eto ti zastita... godinama unazad pravim prijateljima i svi su zadovoljni... dobro de... lopovi bas i nisu ali sta ces... multi lock je glupost... lavlja kandza primenljiva je samo za samoodbranu i to ako si bas razvijen u drugom slucaju mozes samo jos da naljutis suprotnu stranu sto i nije preporucljivo...

    ps kola mozes da oteras i na smrt klesta ili okasti 24...
  2. Like
    Gusar got a reaction from Nebek in Simptomi mešanja ulja i rashladne tečnosti?   
    ovako ta mas` koja ti se pojavila do remenica su semerinzi bilo bi preporucljivo da malo pozuris sa zamenom zupcastog kaisa i ujedno da ti majstor zameni i semeringe tj. da predihtuje celu prednju stranu motora zato sto oce da se od semeringa umasti i kais i senzor radilice pa da nebi negde gledao u bob sta se dogodilo zameni to sto sam ti rekao....
    a sto se tice vode tj antifriza iz tvog posta mi se javlja da mnooooooooogo dugo nisi pogledao nivo rashladne tecnosti i sad si se sablaznio kad si vide da je nekih 2dl isparilo i vec si poceo da sumnjas na najgore uzmi ta 2dl tople vode iz bojlera i doli i prati radnju fabule u buduce... jerbo nailaze vrucine i isparavanje ce da bude jos vece...
     
    i sad si duzan pivo...
  3. Haha
    Gusar got a reaction from neshtry in Štelovanje farova   
    ja mislim da sam ti vec predocio da je fiat auto sa karakterom ne bi me cudilo jednog dana da sam ispravi farove da budu kako treba hahahahahah
    meni se i to desavalo...
  4. Hvala
    Gusar got a reaction from neshaoct in Upustvo za štelovanje venturi plina   
    Podešava se na zagrejanom motoru, saug vraćen do kraja.
    Podigne se broj obrtaja i drži se konstatno na oko 3000 obrataja. Slavina izmedju isparivača i karburatora se zavrće dok broj obrtaja ne počne padati, zatim se odvrće dokle god rastu obrtaji, radi se polako, pomalo... Kad više nema dizanja obrtaja, znači vratilo se na oko 3000, ponovo polako zavrtati dok malo ne padne pa opet nazad dok se ne ustali broj obrtaja. Zatim se odvrne slavina za još četvrt kruga, ne više a nekad ne treba ni toliko.
    Tek tada se podešava ler na samom isparivaču tako da se plastični šraf okreće na levo ili desno dok ne dobije maksimalno miran i stabilan rad. Ako je to zadovoljavajući broj obrtaja za ler dobro, ako nije onda se na karburatoru namesti željeni broj obrtaja. Zatim se ponovo na isparivaču namesti najmirniji rad motora pa opet na karburatoru ako je potrebno.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...