Jump to content
FAS Goran

bubajez

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Da li postoji veza izmedju zamene kvacila na novoj Cromi MultiJet 8v 120Hp i da li se prilikom menjanja kvacila "dira" krst poluosovine ili nesto oko tog dela. Zasto pitam? Zamenio sam set kvacila u jednom servisu, nedugo zatim automobil je poceo da "trese" na brzini od oko 70km/h, da bi se "smirio " na oko 80km/h. Kada sam otisao u servis i ostavio kola, javili su se sa sledecom konstatacijom. Krst se pomerio iz lezista pa je prenosio vibracije sa menjaca...vratili smo sve i podmazali dobro. Probali smo auto i sada nista ne trese. Sutra cu ici da podignem auto, ali ostaje pitanje da li je moguce da je sve povezano sa "nepazljivim" vracanjem delova nakon promene seta kvacila ili su se stvari samo poklopile slucajno. Znate kako je u zemnlji Srbiji - sumnjas u sve, dok se ne dokaze suprotno... Hvala unapred.
  2. Pitanje je da li je akumulator od 60Ah dovoljno 'jak' za ovaj automobil. Nema alarm, vec fabricku blokadu koja se aktivira zakljucavanjem (tako su meni rekli). Hvala unapred,
  3. To je to. Zamenjen termostat, klima je dopunjena ( nigde nije primeceno da curi), do duse ja je zimus nisam ni jednom ukljucio Ociscen EGR ventil itd... Primetno je da podize temperaturu na instrumentu znatno rze nego pre i sada je sve na sredini bez obzira na brzinu i rezim voznje. Hvala svima na odgovorima. Srdacan pozdrav.
  4. ^^^ Hvala...bio sa se zabrinuo bas... Termostat zamenjen...klima dopunjena...sutra cu da podignem uto, pa cu da javim sta je bilo...
  5. Hvala momci. Ponovo danas na semaforu mi se auto ugasio, upalila se lapica za ulje i akumulator uz poruku da pritisak ulja u motoru nije odgovarajuci...Sta kazete? Ja sam okrenuo kljuc i upalio i ponoov je sve kako treba??? Tj. vozi i ide normalno...
  6. Ako nije problem da me prosvetlite detaljnije u vezi termostata?
  7. Pozdrav drustvo, Nova Croma 2006, 120KS, 1.9 multiJet, 185000km, pravih. poslednjih nekoliko dana sam primetio da mi temperaturni pokazivac nije na istom mestu kao pre. Naime, pre je radna temperatura prikazivana kada kazaljka stoji na sredini skale i ne mrda ni tamo ni vamo, zakucana. U zadnje vreme ( 5-6 dana) stoji za jednu crtu nize ( prema hladno) i kada ga poteram po autoputu po ovom vremenu, padne jos jednu... Da li bih trebao da se zabrinem? Proveravao sam nivo ulja, sve je savrseno, kao i kolicina rashladne tecnosti. Srdacan pozdrav.
  8. Link na ovoj strani mi se ne otvara. Ako moze , molim da neko postuje Manual u .pdf ili neki novi link. Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...